Oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
Krantje lezen
Gedragen jullie je in mijn afwezigheid? Anders kom ik stompen uitdelen
Geen voldongen feit.quote:
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik toch niet willen stellen.
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?
Jullie waren er iig wel blij meequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.quote:
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nuytinck een paar jaar geleden ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorry
Is hij echt een natte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
nuytinck een paar jaar geleden ook.
Hoe weet je dat dan?quote:
Bronnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
Als hij echt een natte was, dan ging hij wel naar Ajax.
Dat 'volgens mij' komt niet heel sterk over. Elton John en Jamaï zijn daarnaast ook ooit begonnen met een vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorry
Je eigen ster en mond?quote:
Ja oke das waar.quote:En lekker boeiend ook verder. Het is al triest genoeg dat het nog een onderwerp moet zijn.
Slechte paint man. Gebruik Photoshop of zo.quote:
Gelukkig wel. Tyfus sneeuwquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval flink dooien zondag
Mag ook wel, de kuip had het slechtste veld van nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
wie is ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer is nu, volgend jaar praat iedereen over deze boy,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekendt dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Het is je dag niet hè? d of tquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekend dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekend dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Doe normaal man. Dat is het niet waard.quote:
Met teveel jeugdpuistjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo ziet hij eruit als iemand van 29
Die dooiperiode hebben ze het ook al 2 weken over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt het weer niet 1 week van tevoren goed voorspellen, en dat plaatje zegt niet dat het heel koud wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gewoon geen dt woorden meer gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe normaal man. Dat is het niet waard.
Kleine armenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
geef eens je oordeel smoofie? moet hij zijn voeding aanpassen of heb je nog andere tips??
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Hier staan ze er nog nét iets beter op.
[ afbeelding ]BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg een cursus Nederlands en ga je in een hoekje zitten schamen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geen dt woorden meer gebruiken.
Doe ik al iedere dagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volg een cursus Nederlands en ga je in een hoekje zitten schamen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu die cursus nog en je doet weer mee
quote:De voorlopige selectie:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting Portugal), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Dirk Kuyt (Fenerbah?e), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ruben Schaken (Feyenoord) en Ricky van Wolfswinkel (Sporting).
Had die over het hoofd gezien.quote:
Ricky is gewoon terecht. Er staan wel gekkere namen bij. ..quote:
Nee man. Maar handje vol doelpunten. Val gewoon tegen nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ricky is gewoon terecht. Er staan wel gekkere namen bij. ..
6 februari tegen FC Balotelli.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
doe dan een plaatje met die namen erbij
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
Blind ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
Noem er eens één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Boetius, 3 keer beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Wat een treurig zooitje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
En Schaken wel.quote:
Dat is 90% van de selectie ook niet.quote:
Hey hey hey dat zei ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Ik erger me al kapot aan hem, hoe moet dat dan zijn voor niet Feyenoorders
Schaken in oranjequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Dat is natuurlijk voor een hogere transfersom als hij naar Barca verkastquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Kk slecht en arrogant die bosnegerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Wel. Sinds gister ofzo.quote:
Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zijn er zoveel blessures, of hebben we niet beter dan dit? Man, wat een armoede.
Schaken zag ik laatst nog spelen. Slecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Elia zag ik laatst nog spelen. Slecht.
Uit voorzorg naar de kant, maar is gewoon mee naar de volgende wedstrijd. Iig fit genoeg om een februari een interlandje te spelen.quote:
Beter dan Schaken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Echt sinds 2010 niet meer zien spelen die vent, kijk geen Serie A en dit jaar ook Bundesliga niet gevolgdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.
Keek daar ook niet echt naar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rugquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keek daar ook niet echt naar.
Maar die 7 mensen van Feyenoord (met Rekik en die gozer die nu bij Arsenal is bijgeteld) bijv.
Of een Locadia en Depay.
Kan echt een gouden generatie worden.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Ontvanger dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Over welke 2 heb je het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Dacht die van Arsenal en City. Zijn er ook 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Locadia en Depay, dat zeg jij toch?
Lodepaydia.quote:
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht die van Arsenal en City. Zijn er ook 2.
Vooral door zichzelf.quote:
Locadia is god, gebaseerd op VVV-PSV.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
Vooral Locadia is overschat eigenlijk. Depay zie ik nog wel iets in.
Rekik is nu al een beest. Hard op weg om neerlands' beste verdediger ooit te wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.
Ze gaan het ook niet bij hun club redden hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.
Dat meen je niet, straks ga je ons nog vertellen dat Siem de Jong ook in het buitenland is geborenquote:
Ja Rekik krijgt in de PL een basisplaats zodat ze verhuurd kunnen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan het ook niet bij hun club redden hoor.
Ze nu alleen bij de selectie, zodat ze verhuurd kunnen worden.
Beest inderdaad, zo de tering zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Rekik is nu al een beest. Hard op weg om neerlands' beste verdediger ooit te worden
Vindt dat Depay juist overschat is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
Vooral Locadia is overschat eigenlijk. Depay zie ik nog wel iets in.
Ja juist dat soort spitsen redden het niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dat Depay juist overschat is.
Locadia gaat echt een baas worden. Echt een neusje voor de goal.
En dat is alles wat Locadia heeft ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gaat later naar Ajaxquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De Guzman is wel terechte selectie.
Michu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja juist dat soort spitsen redden het niet meer tegenwoordig.
Chicharito.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Michu?
Hernandes (Chicorita ofzo)?
Je punt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Michu?
Hernandes (Chicorita ofzo)?
Vind ik goed genoeg. Wat moet hij anders doen als een spits?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dat is alles wat Locadia heeft ja.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je punt?
Of ben je echt zo achterlijk.
quote:
Er zijn er genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je punt?
Of ben je echt zo achterlijk.
De spelers die je noemt zijn technisch/tactisch ook gewoon zeer goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg.
Ene is na Suarez en RVP topscoorder van PL en de andere speelde helft van alle wedstrijden bij ManU als een basisspeler.
Oké.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg.
Ene is na Suarez en RVP topscoorder van PL en de andere speelde helft van alle wedstrijden bij ManU als een basisspeler.
Dan verschillen we van mening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De spelers die je noemt zijn technisch/tactisch ook gewoon zeer goed.
Ik vind die Locadia maar een domme afmaker.
Hij doet het dan ook goed, maar hij speelt 'maar' bij Swansea he. Als Locadia echt zo goed is denk ik toch aan een andere club.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Vindt persoonlijk dat een Michu ook een 'domme afmaker' is.
Is te allround. Al had ik hem liever dan een Kuyt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
Siem de Jong had hij ook wel een keertje mogen oproepen
Tsja, zo'n geval Emanuelson. Te allround om op één positie echt goed te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
Siem de Jong had hij ook wel een keertje mogen oproepen
Ideale bankzitter dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is te allround. Al had ik hem liever dan een Kuyt.
Dat ben ik wel met je eens maar als ik die lijst ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zo'n geval Emanuelson. Te allround om op één positie echt goed te zijn.
Voor een 10 of spits zijn er al zat opties natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar als ik die lijst zie
Nu alleen De Guzman toch voor 10? Spits lijkt hij me niet geschikt voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een 10 of spits zijn er al zat opties natuurlijk.
Ons nieuwe aanvoerder of is Strootman weer aanvoerder?twitter:persie_stats twitterde op woensdag 23-01-2013 om 11:57:25Robin van Persie is the first player in Premier League history to score 10+ away goals in three successive seasons. [via @OptaJoe] reageer retweet
Maher ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu alleen De Guzman toch voor 10? Spits lijkt hij me niet geschikt voor
Maher vergeten jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef mrstylo het volgende:
Ons nieuwe aanvoerder of is Strootman weer aanvoerder?twitter:persie_stats twitterde op woensdag 23-01-2013 om 11:57:25Robin van Persie is the first player in Premier League history to score 10+ away goals in three successive seasons. [via @OptaJoe] reageer retweet
[..]
Maher ook.
Vindt Maher daar beter.quote:
Waarom een hype? Vindt hem daar echt beter. De Jong is goed hoor, maar op 10 heb je betere opties en in de spits positie ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Maher hype onder de Psvérs
Je had het over De Guzman. Dat dacht ik allicht, na een tweede keer lezen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom een hype? Vindt hem daar echt beter. De Jong is goed hoor, maar op 10 heb je betere opties en in de spits positie ook.
Jammer natuurlijk, dat wel.
Guzman gaat denk ik wel afvallen. Zie hem dat niet 1 hele seizoen volhouden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Caland het volgende:
Maher, De Guzman, Fer speelt er ook wel eens bij Twente al vind ik dat niet echt zijn positie. Straks heb je wellicht Sneijdert en VdV weer terug. Ik snap dat je dan niet direct aan Siem fucking De Jong denkt.
Huh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had het over De Guzman. Dat dacht ik allicht, na een tweede keer lezen...
Omdat? Gewoon een goede speler, enkel volledig teruggevallen door blessures.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Guzman gaat denk ik wel afvallen. Zie hem dat niet 1 hele seizoen volhouden.
Heeft er nog wel eens een wedstrijd tussen zitten at hij echt helemaal niks laat zien zoals gebruikelijk maar als je moet kiezen tussen hem of De Jong is dat natuurlijk niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Gewoon een goede speler, volledig teruggevallen door blessures. Zijn transfer van Mallorca naar Villarreal was toen ook gewoon een opstap naar een CL ploeg. Dat ze vervolgens ineens degradeerde, tja...
Je hebt misschien wel gelijk. Was misschien te voorbarig. Wilde eerste Feyenoord zeggen, maar haalde hem door elkaar met Biseswar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Gewoon een goede speler, volledig teruggevallen door blessures. Zijn transfer van Mallorca naar Villarreal was toen ook gewoon een opstap naar een CL ploeg. Dat ze vervolgens ineens degradeerde, tja...
Bijna te vergelijken spelers ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk. Was misschien te voorbarig. Wilde eerste Feyenoord zeggen, maar haalde hem door elkaar met Biseswar.
Watquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk. Was misschien te voorbarig. Wilde eerste Feyenoord zeggen, maar haalde hem door elkaar met Biseswar.
En beter dan De Jong op '10'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna te vergelijken spelers ookMaar inderdaad, Maher is inderdaad beter dan Biseswar.
Kan gebeuren toch.quote:
Een van de redenen waarom ik ooit gestopt ben. Dat was ook zo'n seizoen waar ik gewoon maanden niet speelde.quote:
Wordt wel erg lastig voor het gelredome om een nieuwe datum te prikken.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt wel erg lastig voor het gelredome om een nieuwe datum te prikken.
Ze zijn,wel lekker bezig dit seizoen.quote:
Achja, ze kunnen niet het weer veranderen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn,wel lekker bezig dit seizoen.
Veldverwarming, doellijn technologie ter bescherming van de grensrechters en security verplichten zou al een hoop schelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Achja, ze kunnen niet het weer veranderen he
Niet te betalen voor zulke clubs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veldverwarming, doellijn technologie ter bescherming van de grensrechters en security verplichten zou al een hoop schelen.
Meer sponseren binnenhalen misschien? Of een Sheik.quote:
Amateurclubs gedwongen laten fuseren, en er anders gewoon een elite sport van maken. Dan is het Marokkanen probleem ook weer opgelost.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer sponseren binnenhalen misschien? Of een Sheik.
1+1=2.
Nee maar daarvoor al dat gedoe met de grensrechter vlak voor de winterstop.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Achja, ze kunnen niet het weer veranderen he
Alleen voor WOquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amateurclubs gedwongen laten fuseren, en er anders gewoon een elite sport van maken. Dan is het Marokkanen probleem ook weer opgelost.
Nee man, gewoon op basis van je inkomen en/of de donatie aan de club. Met WO'ers alleen sluit je linkse hippies niet uit die een statement willen maken voor het onrecht in de wereld.quote:
1+1= crisis.. denk niet dat een sheik daarop zit te wachten..quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer sponseren binnenhalen misschien? Of een Sheik.
1+1=2.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amateurclubs gedwongen laten fuseren, en er anders gewoon een elite sport van maken. Dan is het Marokkanen probleem ook weer opgelost.
En jij verdient niet genoeg voor onze nieuwe amateur competitie opzet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie voetballen niet eens lamballen.
En jouw moeder is een druif11!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij verdient niet genoeg voor onze nieuwe amateur competitie opzet.
Dan ben ik benieuwd naar de inkomensgrens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij verdient niet genoeg voor onze nieuwe amateur competitie opzet.
Speak for yourself lamzakquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.quote:
De beste stuurlui staan aan walquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo creatief ben ik wel. Nu nog support vinden om jou uit het amateurvoetbal te kegelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik wel. Nu nog support vinden om jou uit het amateurvoetbal te kegelen.
Klopt, het amateurvoetbal is door en door ziek. En valt enkel nog te redden als het vanaf de grond opnieuw wordt opgebouwd.quote:
Midden in de nacht man, kijk alleen de samenvatting. Nachtbraker als jij kan het vast wel volgen op http://www.steephill.tv/quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He hoe laat begint dat wielrennen altijd en waar is het te zien?
Ik heb al een boek op mijn bureau gelegd. Het openslaan is de volgende stap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt even wat gaan doen vandaag maar het wil niet opschieten.
In Frankrijk zijn ze al bezig.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, het amateurvoetbal is door en door ziek. En valt enkel nog te redden als het vanaf de grond opnieuw wordt opgebouwd.
Halverwege met proeftentamen en hoofdstuk aan opdrachten uitgewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt even wat gaan doen vandaag maar het wil niet opschieten.
Bedankt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Midden in de nacht man, kijk alleen de samenvatting. Nachtbraker als jij kan het vast wel volgen op http://www.steephill.tv/
the fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=201249583347781
Bergkamp gol bij Anderlecht F1 tegen Ajax F1, geniaal.
Kan die Bergkamp niet beter tegen jongetjes van zijn eigen leeftijd spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Anderlecht heeft altijd een goede jeugd gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Bergkamp was mooier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar waar Sparta alles ziet vertrekken naar PSV, ziet Anderlecht alles naar Chelsea vertrekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anderlecht heeft altijd een goede jeugd gehad.
We pakken echt niet zó veel van Sparta.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar waar Sparta alles ziet vertrekken naar PSV, ziet Anderlecht alles naar Chelsea vertrekken.
Ik voel een nieuwe film hype aankomen na eerder Sneeuwwitje. Arme vampieren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand 'Hansel and Gretel' al gezien?
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) - IMDb
Trailer gezien in de bioscoop, me voorgenomen die een keer zo stoned als een mongooltje te gaan checkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is al te downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....quote:
Gewoon doen jonguh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?
Die jongen doet het momenteel geweldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen doet het momenteel geweldig.
Oh, ik zie dat mijn zin niet compleet is. Daar had namelijk achteraan moeten komen: "Voor iemand waarvan ik lange tijd heb gedacht dat hij het syndroom van down heeft."quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zeker. Zeker. Een van de beste albums van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekker
Kun jij je niet bij hem vervoegen?quote:
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij je niet bij hem vervoegen?
Door wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.
Mag ik niet zeggen natuurlijk..quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb trouwens in het PSV topic van iemand een DM gekregen waarin werd gevraagd of ik iets minder kritisch kon zijn ten opzichte van PSV.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen natuurlijk..Dat vind ik nog wel een aardige user hoor. Had eerlijk gezegd iemand anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat topicquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb trouwens in het PSV topic van iemand een DM gekregen waarin werd gevraagd of ik iets minder kritisch kon zijn ten opzichte van PSV.
BEK HOUWE JONGEN. IS WEL MIJN CLUB HE.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat topic
Tevens, PSV, Eindhoven, Noord-Brabant![]()
![]()
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:11:07FA heeft bevestigd: als Bradford City de League Cup wint, mag het de Europa League in. reageer retweet
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:11:07FA heeft bevestigd: als Bradford City de League Cup wint, mag het de Europa League in. reageer retweet
Hoe lang is jouw lans?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Is toch de regel.
Eigenlijk hap jij door DP uit te schelden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
5 quotes van mij achterelkaar daar. Happen naar peijnenburg
Ik schrok al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat mijn zin niet compleet is. Daar had namelijk achteraan moeten komen: "Voor iemand waarvan ik lange tijd heb gedacht dat hij het syndroom van down heeft."
Ik denk dat je er zelf ook wel een beetje van geschrokken bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
5 quotes van mij achterelkaar daar. Happen naar peijnenburg
Whut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , (Heitinga , deze nu niet wegens weinig speelminuten anders wel) moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
matthijsen was voor dit weekend nog de beste man van feyenoord heb ik me laten vertellen
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.quote:
elke verdediger moet je boven mathijsen verkiezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , Heitinga moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezen
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEELquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
mathijsen was voor dit weekend nog de beste man van feyenoord heb ik me laten vertellen
aldus pizzageitquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEEL![]()
![]()
![]()
Doe datquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand gaat nog in op mijn posts op VBL. Ik moet waar weer even PSV'er worden.
Dat weten wij Ollanders ook wel. Alleen onze bondscoaches hebben een Mathijsen en Boulahrouz complex.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , (Heitinga , deze nu niet wegens weinig speelminuten anders wel) moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezen
Jij gebruikt last fm niet of wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.
18,5 cm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.
Nee.quote:
Jij hebt geen eega.quote:
Dat heb je wel bij elk land. In België is dat het Van buyten complexquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat weten wij Ollanders ook wel. Alleen onze bondscoaches hebben een Mathijsen en Boulahrouz complex.
Mijn eega speelt altijd het mannetje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen natuurlijk..Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEEL![]()
![]()
![]()
Stefan Postma hier op het forum?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn eega speelt altijd het mannetje.
Tegen topclubs kan hij het sowieso niet aan en ook is BMI centraal beter dan hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man..
Ga toch weg manquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man..
Waz dat voor iets?quote:
Dm zijn naam dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je hem tegenkomt dan weet je het wel
Oh. Oké. Heute abend eens kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Houdt bij wat je luistert.
www.last.fm/user/saind
zo
Voorselectie toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |