Met teveel jeugdpuistjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo ziet hij eruit als iemand van 29
Die dooiperiode hebben ze het ook al 2 weken over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt het weer niet 1 week van tevoren goed voorspellen, en dat plaatje zegt niet dat het heel koud wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gewoon geen dt woorden meer gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe normaal man. Dat is het niet waard.
Kleine armenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
geef eens je oordeel smoofie? moet hij zijn voeding aanpassen of heb je nog andere tips??
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Hier staan ze er nog nét iets beter op.
[ afbeelding ]BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg een cursus Nederlands en ga je in een hoekje zitten schamen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geen dt woorden meer gebruiken.
Doe ik al iedere dagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volg een cursus Nederlands en ga je in een hoekje zitten schamen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu die cursus nog en je doet weer mee
quote:De voorlopige selectie:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting Portugal), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Dirk Kuyt (Fenerbah?e), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ruben Schaken (Feyenoord) en Ricky van Wolfswinkel (Sporting).
Had die over het hoofd gezien.quote:
Ricky is gewoon terecht. Er staan wel gekkere namen bij. ..quote:
Nee man. Maar handje vol doelpunten. Val gewoon tegen nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ricky is gewoon terecht. Er staan wel gekkere namen bij. ..
6 februari tegen FC Balotelli.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
doe dan een plaatje met die namen erbij
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
Blind ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
Noem er eens één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Boetius, 3 keer beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Wat een treurig zooitje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
En Schaken wel.quote:
Dat is 90% van de selectie ook niet.quote:
Hey hey hey dat zei ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Ik erger me al kapot aan hem, hoe moet dat dan zijn voor niet Feyenoorders
Schaken in oranjequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Dat is natuurlijk voor een hogere transfersom als hij naar Barca verkastquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Kk slecht en arrogant die bosnegerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |