quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
doe dan een plaatje met die namen erbij
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
Blind ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
Noem er eens één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Boetius, 3 keer beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Wat een treurig zooitje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
En Schaken wel.quote:
Dat is 90% van de selectie ook niet.quote:
Hey hey hey dat zei ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Ik erger me al kapot aan hem, hoe moet dat dan zijn voor niet Feyenoorders
Schaken in oranjequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Dat is natuurlijk voor een hogere transfersom als hij naar Barca verkastquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Kk slecht en arrogant die bosnegerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |