quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
doe dan een plaatje met die namen erbij
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
Blind ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
De Guzman vind ik wel terecht, Vermeer ook wel, De Vrij, Van Persie uiteraard, Maher, de rest speelt middelmatig de laatste tijd
Noem er eens één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Boetius, 3 keer beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Er moet toch wel een betere buitenspeler te vinden zijn dan Ruben Schaken, kom op zeg.
Wat een treurig zooitje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met je eens. Maar er zijn gewoon geen betere nu. Geen goed tekenen.
En Schaken wel.quote:
Dat is 90% van de selectie ook niet.quote:
Hey hey hey dat zei ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Ik erger me al kapot aan hem, hoe moet dat dan zijn voor niet Feyenoorders
Schaken in oranjequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En Schaken wel.![]()
Dat is natuurlijk voor een hogere transfersom als hij naar Barca verkastquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Kk slecht en arrogant die bosnegerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk dat hij contract verlening heeft gekregen en langer bij Feyenoord blijft spelen.
Wel. Sinds gister ofzo.quote:
Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zijn er zoveel blessures, of hebben we niet beter dan dit? Man, wat een armoede.
Schaken zag ik laatst nog spelen. Slecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Elia zag ik laatst nog spelen. Slecht.
Uit voorzorg naar de kant, maar is gewoon mee naar de volgende wedstrijd. Iig fit genoeg om een februari een interlandje te spelen.quote:
Beter dan Schaken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Echt sinds 2010 niet meer zien spelen die vent, kijk geen Serie A en dit jaar ook Bundesliga niet gevolgdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.
Keek daar ook niet echt naar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rugquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keek daar ook niet echt naar.
Maar die 7 mensen van Feyenoord (met Rekik en die gozer die nu bij Arsenal is bijgeteld) bijv.
Of een Locadia en Depay.
Kan echt een gouden generatie worden.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Ontvanger dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Over welke 2 heb je het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Dacht die van Arsenal en City. Zijn er ook 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Locadia en Depay, dat zeg jij toch?
Lodepaydia.quote:
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht die van Arsenal en City. Zijn er ook 2.
Vooral door zichzelf.quote:
Locadia is god, gebaseerd op VVV-PSV.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
Vooral Locadia is overschat eigenlijk. Depay zie ik nog wel iets in.
Rekik is nu al een beest. Hard op weg om neerlands' beste verdediger ooit te wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.
Ze gaan het ook niet bij hun club redden hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ake, Rekik en Ebecilio. Benieuwd wie er nou doorbreekt daar. Zou toch triest zijn als die Bruma achterna gaan.
Dat meen je niet, straks ga je ons nog vertellen dat Siem de Jong ook in het buitenland is geborenquote:
Ja Rekik krijgt in de PL een basisplaats zodat ze verhuurd kunnen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan het ook niet bij hun club redden hoor.
Ze nu alleen bij de selectie, zodat ze verhuurd kunnen worden.
Beest inderdaad, zo de tering zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Rekik is nu al een beest. Hard op weg om neerlands' beste verdediger ooit te worden
Vindt dat Depay juist overschat is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Caland het volgende:
Vooral Locadia is overschat eigenlijk. Depay zie ik nog wel iets in.
Ja juist dat soort spitsen redden het niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dat Depay juist overschat is.
Locadia gaat echt een baas worden. Echt een neusje voor de goal.
En dat is alles wat Locadia heeft ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gaat later naar Ajaxquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De Guzman is wel terechte selectie.
Michu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja juist dat soort spitsen redden het niet meer tegenwoordig.
Chicharito.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Michu?
Hernandes (Chicorita ofzo)?
Je punt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Michu?
Hernandes (Chicorita ofzo)?
Vind ik goed genoeg. Wat moet hij anders doen als een spits?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dat is alles wat Locadia heeft ja.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je punt?
Of ben je echt zo achterlijk.
quote:
Er zijn er genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je punt?
Of ben je echt zo achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |