Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zijn er zoveel blessures, of hebben we niet beter dan dit? Man, wat een armoede.
Schaken zag ik laatst nog spelen. Slecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Elia zag ik laatst nog spelen. Slecht.
Uit voorzorg naar de kant, maar is gewoon mee naar de volgende wedstrijd. Iig fit genoeg om een februari een interlandje te spelen.quote:
Beter dan Schaken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Echt sinds 2010 niet meer zien spelen die vent, kijk geen Serie A en dit jaar ook Bundesliga niet gevolgdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kutte tussen generatie. Generatie die nu 22 jaar is en jonger natuurlijk, is veel een veel beter.
Keek daar ook niet echt naar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een goed jong oranje is meestal een slecht teken anders.
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rugquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keek daar ook niet echt naar.
Maar die 7 mensen van Feyenoord (met Rekik en die gozer die nu bij Arsenal is bijgeteld) bijv.
Of een Locadia en Depay.
Kan echt een gouden generatie worden.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Ontvanger dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
Kolere spierpijn als een slet van afgelopen maandag
Ook echt alleen m'n linker triceps, rechts was al sterk genoeg denk ik![]()
Over welke 2 heb je het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 spelen niet eens, op het moment dat die gaan spelen hebben Boetius en Vilhena al 2 seizoenen eredivisie achter de rug
Dacht die van Arsenal en City. Zijn er ook 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Locadia en Depay, dat zeg jij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |