Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.quote:
De beste stuurlui staan aan walquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie voetballen niet eens lamballen.
Zo creatief ben ik wel. Nu nog support vinden om jou uit het amateurvoetbal te kegelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was vooral gericht op LR, echt zo'n kneusje in een bandshirt die een volleybal pakt als de leraar een basketbalveld uitzet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie voetballen niet eens lamballen.
Ik ben het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik wel. Nu nog support vinden om jou uit het amateurvoetbal te kegelen.
Klopt, het amateurvoetbal is door en door ziek. En valt enkel nog te redden als het vanaf de grond opnieuw wordt opgebouwd.quote:
Midden in de nacht man, kijk alleen de samenvatting. Nachtbraker als jij kan het vast wel volgen op http://www.steephill.tv/quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He hoe laat begint dat wielrennen altijd en waar is het te zien?
Ik heb al een boek op mijn bureau gelegd. Het openslaan is de volgende stap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt even wat gaan doen vandaag maar het wil niet opschieten.
In Frankrijk zijn ze al bezig.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, het amateurvoetbal is door en door ziek. En valt enkel nog te redden als het vanaf de grond opnieuw wordt opgebouwd.
Halverwege met proeftentamen en hoofdstuk aan opdrachten uitgewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt even wat gaan doen vandaag maar het wil niet opschieten.
Bedankt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Midden in de nacht man, kijk alleen de samenvatting. Nachtbraker als jij kan het vast wel volgen op http://www.steephill.tv/
the fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=201249583347781
Bergkamp gol bij Anderlecht F1 tegen Ajax F1, geniaal.
Kan die Bergkamp niet beter tegen jongetjes van zijn eigen leeftijd spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Anderlecht heeft altijd een goede jeugd gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Bergkamp was mooier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar waar Sparta alles ziet vertrekken naar PSV, ziet Anderlecht alles naar Chelsea vertrekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anderlecht heeft altijd een goede jeugd gehad.
We pakken echt niet zó veel van Sparta.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar waar Sparta alles ziet vertrekken naar PSV, ziet Anderlecht alles naar Chelsea vertrekken.
Ik voel een nieuwe film hype aankomen na eerder Sneeuwwitje. Arme vampieren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand 'Hansel and Gretel' al gezien?
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) - IMDb
Trailer gezien in de bioscoop, me voorgenomen die een keer zo stoned als een mongooltje te gaan checkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is al te downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....quote:
Gewoon doen jonguh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?
Die jongen doet het momenteel geweldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen doet het momenteel geweldig.
Oh, ik zie dat mijn zin niet compleet is. Daar had namelijk achteraan moeten komen: "Voor iemand waarvan ik lange tijd heb gedacht dat hij het syndroom van down heeft."quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zeker. Zeker. Een van de beste albums van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekker
Kun jij je niet bij hem vervoegen?quote:
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij je niet bij hem vervoegen?
Door wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.
Mag ik niet zeggen natuurlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb trouwens in het PSV topic van iemand een DM gekregen waarin werd gevraagd of ik iets minder kritisch kon zijn ten opzichte van PSV.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen natuurlijk..Dat vind ik nog wel een aardige user hoor. Had eerlijk gezegd iemand anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat topicquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb trouwens in het PSV topic van iemand een DM gekregen waarin werd gevraagd of ik iets minder kritisch kon zijn ten opzichte van PSV.
BEK HOUWE JONGEN. IS WEL MIJN CLUB HE.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat topic
Tevens, PSV, Eindhoven, Noord-Brabant![]()
![]()
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:11:07FA heeft bevestigd: als Bradford City de League Cup wint, mag het de Europa League in. reageer retweet
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:11:07FA heeft bevestigd: als Bradford City de League Cup wint, mag het de Europa League in. reageer retweet
Hoe lang is jouw lans?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Is toch de regel.
Eigenlijk hap jij door DP uit te schelden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
5 quotes van mij achterelkaar daar. Happen naar peijnenburg
Ik schrok al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat mijn zin niet compleet is. Daar had namelijk achteraan moeten komen: "Voor iemand waarvan ik lange tijd heb gedacht dat hij het syndroom van down heeft."
Ik denk dat je er zelf ook wel een beetje van geschrokken bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
5 quotes van mij achterelkaar daar. Happen naar peijnenburg
Whut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , (Heitinga , deze nu niet wegens weinig speelminuten anders wel) moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
matthijsen was voor dit weekend nog de beste man van feyenoord heb ik me laten vertellen
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.quote:
elke verdediger moet je boven mathijsen verkiezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , Heitinga moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezen
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEELquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
mathijsen was voor dit weekend nog de beste man van feyenoord heb ik me laten vertellen
aldus pizzageitquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEEL![]()
![]()
![]()
Doe datquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand gaat nog in op mijn posts op VBL. Ik moet waar weer even PSV'er worden.
Dat weten wij Ollanders ook wel. Alleen onze bondscoaches hebben een Mathijsen en Boulahrouz complex.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Je moet ook naar 2014 toekijken , zou me verbazen als je dan aan matthijsen nog iets hebt. Vlaar , Nuytinck , Douglas , (Heitinga , deze nu niet wegens weinig speelminuten anders wel) moet je altijd boven Matthijsen en Boulahrouz verkiezen
Jij gebruikt last fm niet of wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.
18,5 cm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens een gokje. Als je het precies goed hebt mag je eega er een poosje mee spelen. Heb je ook meteen een presentje voor valentijnsdag.
Nee.quote:
Jij hebt geen eega.quote:
Dat heb je wel bij elk land. In België is dat het Van buyten complexquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat weten wij Ollanders ook wel. Alleen onze bondscoaches hebben een Mathijsen en Boulahrouz complex.
Mijn eega speelt altijd het mannetje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen natuurlijk..Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
STEUNPILAAR van het huidige Feyenoord en TOPAANKOOP van VAN GEEL![]()
![]()
![]()
Stefan Postma hier op het forum?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn eega speelt altijd het mannetje.
Tegen topclubs kan hij het sowieso niet aan en ook is BMI centraal beter dan hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man..
Ga toch weg manquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, tussen Roda thuis en Groningen 7 keer op rij onze beste man..
Waz dat voor iets?quote:
Dm zijn naam dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je hem tegenkomt dan weet je het wel
Oh. Oké. Heute abend eens kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Houdt bij wat je luistert.
www.last.fm/user/saind
zo
Voorselectie toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |