Ik voel een nieuwe film hype aankomen na eerder Sneeuwwitje. Arme vampieren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand 'Hansel and Gretel' al gezien?
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) - IMDb
Trailer gezien in de bioscoop, me voorgenomen die een keer zo stoned als een mongooltje te gaan checkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is al te downloaden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....quote:
Gewoon doen jonguh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet. Ik heb. Ik misschien kijken....
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
Zelfs als Ajacied kan ik die man niet echt serieus nemen nu
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pikkentrekker. Cash geluisterd gisteren?
Die jongen doet het momenteel geweldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het er laatst ook over dat Tiendalli een plek in oranje verdiende.
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen doet het momenteel geweldig.
Oh, ik zie dat mijn zin niet compleet is. Daar had namelijk achteraan moeten komen: "Voor iemand waarvan ik lange tijd heb gedacht dat hij het syndroom van down heeft."quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zeker. Zeker. Een van de beste albums van de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Fucking goed album broertje. Gisteravond en vanochtend op de fiets geluisterd, best lekker
Kun jij je niet bij hem vervoegen?quote:
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij je niet bij hem vervoegen?
Door wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hard tekeer ging in het PSV topic werd ik bedreigd door iemand via DM.
Mag ik niet zeggen natuurlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |