Vervolg opquote:Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.
Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.
'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.
Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.
De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."
Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Als het zo'n lieve jongen is, waarom stapte hij dan niet meteen naar de politie? Waarom eerst 3 weken je muil houden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ah, het was een lieve jongen, doet geen vlieg kwaad.
jammer maar ik zie in die paar regels al voldoende reden voor de rechter om te zeggen; 'hier een gevulde koek, twee uur in de hoek staan en sorry zeggen'.
Maar waarom heb je het gedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag dat toch doen als ik dat wil?
HIJ STAAT OP DE FOTO.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef falling_away het volgende:
Deze gast is nog niet gepakt.. hoe kun je dan al zeggen dat dit geen Marokkaan is
[ afbeelding ]
Geen idee. Zou ook niet zo raar zijn als de grootste agressor een kutmocro is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef falling_away het volgende:
Deze gast is nog niet gepakt.. hoe kun je dan al zeggen dat dit geen Marokkaan is
[ afbeelding ]
Deze wilde ik graag nog even herhalen...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Plasterk het volgende:
Zag het net ook op geenstijl. Met dank aan de PVDA voor het binnenhalen van dit stemvee en de D66 rechters voor de lichte taakstraffen die deze Marokkanen krijgen.
Jammer van de OP.
Waarom maakt het zoveel voor je uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef falling_away het volgende:
[ afbeelding ]
totdat je een naamgenoot kapotmaakt... moet kunnen natuurlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef Twiitch het volgende:
Heerlijk dit, internet doet in een paar dagen wat de politie in nog geen maanden lukt.
Ik zou zeggen: doe dit gewoon standaard bij alle camerabeelden van ernstige misdrijven.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee. Zou ook niet zo raar zijn als de grootste agressor een kutmocro is.
Als het een Mocro is dan mag het, anders niet aldus D_H.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
totdat je een naamgenoot kapotmaakt... moet kunnen natuurlijk...
Brent Leysenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Helaas, politie denkt nog steeds dat ze kundig is. Gisteren bij Opsporing Verzocht gruwelijke beelden van een laffe mishandeling zonder aanleiding uit september 2012. Vergelijkbaar met het geval in Eindhoven. Kom op zeg, zo lang geleden al en nu dan eindelijk eens durven toegeven dat je het niet alleen afkan. Bange falers daar bij de recherche.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef Twiitch het volgende:
Heerlijk dit, internet doet in een paar dagen wat de politie in nog geen maanden lukt.
Ik zou zeggen: doe dit gewoon standaard bij alle camerabeelden van ernstige misdrijven.
Mijn opmerking in de OP was sarcastisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb.
Het zijn reactie's die ik wel kan begrijpen. Dat is niet eng, dat is social media.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, google eens op zijn naam...![]()
Die debielen die er dan met hun account op reageren..
Het is die gozer rechtsachter op de foto, met dat primitieve voorkomen, ik zie er toch eerder een west Europese anabool in dan iets anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je onderbuikje klinkt hier wel een beetje door.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als het een Mocro is dan mag het, anders niet aldus D_H.
Leuk als je elders gaat solliciteren..quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het zijn reactie's die ik wel kan begrijpen. Dat is niet eng, dat is social media.
Wat is dat toch met jouw obsessie over Marokkanen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als het een Mocro is dan mag het, anders niet aldus D_H.
Nee, hij klaagde over het rumoer omdat mensen geviseerd konden worden met dezelfde naam en kwam twee posts later met Ilias nog wat aanzetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je onderbuikje klinkt hier wel een beetje door.
Eigenlijk is het ook gewoon logisch (en stom) dat de politie moeite heeft met het opsporen van de daders. Een Nike logo op het voorhoofd van het slachtoffer en een foto van 10 pixels lijkt me in de regel weinig om mee te werken. Terwijl het openlijk verspreiden van een foto via sociale media nogal eens terecht kan komen bij de daders van een dergelijk voorval.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Helaas, politie denkt nog steeds dat ze kundig is. Gisteren bij Opsporing Verzocht gruwelijke beelden van een laffe mishandeling zonder aanleiding uit september 2012. Vergelijkbaar met het geval in Eindhoven. Kom op zeg, zo lang geleden al en nu dan eindelijk eens durven toegeven dat je het niet alleen afkan. Bange falers daar bij de recherche.
Je toekomstige werkgever mag niet weten wat je op je kerfstok hebt? Vaag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leuk als je elders gaat solliciteren..
Ga jij nu zeggen dat het slopen van Belgische winkeltjes rust en balans kan brengen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jouw obsessie over Marokkanen?
Het staat nog niet eens vast dat dit de namen zijn, gezien het feit dat deze uit een Twitterbericht komen ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef De_Guidance het volgende:
Op Geenstijl staan deze namen.
Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots.
En er staat ook een foto. Het staat natuurlijk niet vast dat dat ook de daders zijn.
quote:Hoe kom je erbij en waar haal je het vandaan???
Ik voel haat jegens D_H, die komt uit je onderbuik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, hij klaagde over het rumoer omdat mensen geviseerd konden worden met dezelfde naam en kwam twee posts later met Ilias nog wat aanzetten.
Alsof jij deze kant van je toont tijdens een zakelijke discussie/gesprek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je toekomstige werkgever mag niet weten wat je op je kerfstok hebt? Vaag.
Stop met die namen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef De_Guidance het volgende:
Op Geenstijl staan deze namen.
En er staat ook een foto. Het staat natuurlijk niet vast dat dat ook de daders zijn.
"beetje"quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En naargelang dit soort 'incidenten', en daarmee de maatschappelijke verontwaardiging, blijven voorkomen lijkt me de kans op een dergelijke terechtstelling alsmaar toenemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De lastigheid zit hem alleen in hoeveel internet cowboys gelijk een publieke terechtstelling willen organiseren..
Ik heb deze kant niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof jij deze kant van je toont tijdens een zakelijke discussie/gesprek.
Je zei dat je door dit soort dingen het steeds meer begrijpt dat mensen op de PVV stemmen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat dit de namen zijn, gezien het feit dat deze uit een Twitterbericht komen ...
enne, heb je het al gevonden?
[..]
Ja. Het komt voort uit het gebrek aan daadkracht bij justitie..quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
En naargelang dit soort 'incidenten', en daarmee de maatschappelijke verontwaardiging, blijven voorkomen lijkt me de kans op een dergelijke terechtstelling alsmaar toenemen.
Ik kan natuurlijk zeggen: LEUGENAAR! , maar omdat ik niet zo emotioneel betrokken ben als jij en niet vooral vanuit mijn onderbuik reageer, zal ik het houden op; je verwart me met iemand anders!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zei dat je door dit soort dingen het steeds meer begrijpt dat mensen op de PVV stemmen.
Je zou het zelf nooit doen , maar stiekem wel willen dat zij het op zouden lossen.
Ik neem aan dat jij je dit herinnert, wat de rest denkt interesseert mij niet zo dus ga het niet speciaal opzoeken.
Ze staan al overal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stop met die namen.Het is fucking tekenend als je naam zo op het internet staat en er is nog niets bewezen.
In ieder geval kunnen de Marokkanen disccusies wel gestopt worden, toch? Allemaal Nederlandse namen op één na.
Die Jordy Moeskops uit Turnhout lijkt ook wel een Mocro als ik zijn Facebook zo eens bekijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stop met die namen.Het is fucking tekenend als je naam zo op het internet staat en er is nog niets bewezen.
In ieder geval kunnen de Marokkanen disccusies wel gestopt worden, toch? Allemaal Nederlandse namen op één na.
Dat zou heel goed kunnen, er waren twee users gisteren met een naam die begon met Ji oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk zeggen: LEUGENAAR! , maar omdat ik niet zo emotioneel betrokken ben als jij en niet vooral vanuit mijn onderbuik reageer, zal ik het houden op; je verwart me met iemand anders!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die Jordy Moeskops uit Turnhout lijkt ook wel een Mocro als ik zijn Facebook zo eens bekijk.
Dat wat er is gebeurd gewoon smerig en kut is en de daders daarvoor flink mogen worden aangepakt, daar twijfelt niemand aan! daar is iedereen het over eens... Wat mij gewoon dwars begint te zitten is dat het voor sommigen hier blijkbaar veel belangrjiker is dat het bepaalde types zijn dan de ernst van de situatie zelf... daar verbaas ik mij over...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet dus en aanvaardquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, er waren twee users gisteren met een naam die begon met Ji oid.
Excuses als jij het niet was.
Op GS staan al foto's van moeders, vaders en zusjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Re het volgende:
heksenjachten , wie daar aan meedoet is geen haar beter dan dat straattuig
Het gaat er toch niet om of de dader(s) Marokkaan, Nederlanders of Belgen zijn. Het is tuig. Niet meer, niet minderquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef falling_away het volgende:
[ afbeelding ]
Sad..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op GS staan al foto's van moeders, vaders en zusjes
is die discussie niet aangezwengeld door al die figuren die zo blij lijken te zijn met die Nederlandsklinkende namen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat wat er is gebeurd gewoon smerig en kut is en de daders daarvoor flink mogen worden aangepakt, daar twijfelt niemand aan! daar is iedereen het over eens... Wat mij gewoon dwars begint te zitten is dat het voor sommigen hier blijkbaar veel belangrjiker is dat het bepaalde types zijn dan de ernst van de situatie zelf... daar verbaas ik mij over...
En ja, in dit soort topics heb je mensen die daar tegenin gaan, die dan weer de (s)linkse landverraders zijn omdat ze in veel gevallen verder kijken dan het woord mocro...
Vertel mij maar wat het nut is van het eeuwige gejank om te bewijzen dat het marokkanen waren? Heeft het nut om de daad te verklaren? Is het een veilig gevoel van "dit is het probleem, er is geen ander probleem dus er is toch een oplossing"? Is het afreageren op een groep die in zekere zin gestaafd door cijfers de schijn tegen heeft zodat je een schuldige factor kan aanwijzen? Is het domweg racisme? En ja, ik noem het in dit geval gejank omdat ik zo onderhand gewoon weet dat op het moment dat er hier een topic zou verschijnen over het moment dat ik in elkaar geramd word door een blanke, bepaalde types hier in ieder geval niet van zich zouden laten horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
GS is dan ook een enorme kutsite.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Half dan aan zijn naam te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die Jordy Moeskops uit Turnhout lijkt ook wel een Mocro als ik zijn Facebook zo eens bekijk.
Wat walgelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alsof we die nog respecteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het begint gewoon standaard te worden, zelfs mods doen mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
is die discussie niet aangezwengeld door al die figuren die zo blij lijken te zijn met die Nederlandsklinkende namen?
gister had men het vooral over Belgen (en straattuig) iigJa sp3c, we zijn er echt blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje hier omdat de namen autochtoon klinken..
Heeft ook verder niets te maken met alles wat gisteren is geroepen over supermarkten en minderheden. Maar blijkbaar ben je daar oost-Indisch blind voor.
je moet niet puur vanuit de emotie reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja sp3c, we zijn er echt blij mee.
Heeft ook verder niets te maken met alles wat gisteren is geroepen over supermarkten en minderheden. Maar blijkbaar ben je daar oost-Indisch blind voor.
Als je dit soort geweld adequaat wilt bestrijden/voorkomen .. JA!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Jerruh het volgende:
Heeft het nut om de daad te verklaren? I
Het kan nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Half dan aan zijn naam te zien.
Maar serieus. Ik vind het best wel ironisch als al die Nederlandse namen werkelijk blijken te kloppen en hier al vier topics lang gezeur is over Marokkanen in deze zaak terwijl d'r vooralsnog één Marokkaanse naam bekend is en verder enkel Nederlanders.En ja: de Marokkanen-haters begonnen toch echt zelf met verwijten naar Marokkanen terwijl er nog niets bekend was.
Tsja, als iets al 500 keer kwaakt als een eend, loopt als een eend en schijt als een eend, dan zal het de 501e keer ook wel een eend zijn is de algehele opvatting.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar serieus. Ik vind het best wel ironisch als al die Nederlandse namen werkelijk blijken te kloppen en hier al vier topics lang gezeur is over Marokkanen in deze zaak terwijl d'r vooralsnog één Marokkaanse naam bekend is en verder enkel Nederlanders.En ja: de Marokkanen-haters begonnen toch echt zelf met verwijten naar Marokkanen terwijl er nog niets bekend was.
Jij moet minder partij kiezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet puur vanuit de emotie reageren
blader maar terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet minder partij kiezen.
Gebeurt aan beide kanten.
Zonde, gaat alleen maar in hun voordeel werken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat mensen het voor standaard aannemen komt niet zomaar uit de lucht vallen.. onze opgeschoren vriendjes zijn nou eenmaal oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver, al vind ik het wel kunnen dat de namen van die jochies daar staan. Soort van publieke schandpaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vond het in elkaar trappen van die jongen ook te ver gaan. Daar hadden ze ook geen boodschap aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver, al vind ik het wel kunnen dat de namen van die jochies daar staan. Soort van publieke schandpaal.
Inderdaad de rechter zal deze hetze mee laten wegen in zijn besluit en de straf zal daardoor lager uitvallen. Terwijl over een jaar iedereen de namen en gezichten van deze gasten vergeten is en ze zo weer overal terecht kunnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonde, gaat alleen maar in hun voordeel werken.
De politie haalde na de aangifte van 2 randdebielen al alle filmpjes van internet, gewoon uit voorzorg dat ze het daar in ieder geval niet op kunnen gooien tijdens de verdediging.
Bron?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat als ze het niet zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer te ver, al vind ik het wel kunnen dat de namen van die jochies daar staan. Soort van publieke schandpaal.
Ja, maar NU niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat mensen het voor standaard aannemen komt niet zomaar uit de lucht vallen.. onze opgeschoren vriendjes zijn nou eenmaal oververtegenwoordigd.
Je bent niet goed wijs kerel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
is die discussie niet aangezwengeld door al die figuren die zo blij lijken te zijn met die
blader maar terugquote:
Precies, en daarom is die hele discussie van het niveau lek-m'n-vessie en totaal overbodigquote:
Dat weet je niet. Ze zoeken er nog een paar en dan is het kijken we er geschopt heeft.quote:
Jij bent wel het meest persoonlijke mannetje dat hier rondloopt, hè. Is daar ook een prijs voor?quote:
Helaas werkt dit preventief wel 10x beter dan de straf die de rechtbank op gaat leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Praat eens even geen onzin. De jongen die sloeg was die met de witte trui aan. Ik zie toch dat dat geen Marokkaan is? Dat jij dat niet ziet, komt omdat jij blank bent en die zijn daar niet zo'n pro in. Hell, die vinden Turken en Marokkanen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze zoeken er nog een paar en dan is het kijken we er geschopt heeft.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
is die discussie niet aangezwengeld door al die figuren die zo blij lijken te zijn met die Nederlandsklinkende namen?
gister had men het vooral over Belgen (en straattuig) iigVraag me af of je het gesloten topic daarvoor etc. doorgelezen hebt. Ask je medemod, die heel veel shit daaruit nog verwijderd had. En ik zal je zeggen: ik ben eigenlijk best blij met het feit dat er neerlandsche namen klinken. Voor mij laat het momenteel namelijk zien dat insinuatie van een aantal hier belangrijker is dan het vermijden, afwijzen en vernietigen van dit soort misdaden (de mishandeling).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, laten we vanuit haat reageren...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet puur vanuit de emotie reagerenput
your
clothes
on!
Ik ben er ook bang voor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Helaas werkt dit preventief wel 10x beter dan de straf die de rechtbank op gaat leggen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Helaas werkt dit preventief wel 10x beter dan de straf die de rechtbank op gaat leggen.
Die foto is gemaakt op diezelfde bewuste avond tijdens het uitgaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens, die foto.
Ze staan er heel toevallig alle acht op? En wie maakt die foto dan?
Misschien staan er maar een paar daders op en heeft de rest er niets mee te maken.
Check het gesloten topic en vraag je medemod maar hoe het eergisteren los ging, voordat er een aantal waren die daar tegenin gingen...quote:
Ik ben turk dus ik weet dat beter-onzinquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praat eens even geen onzin. De jongen die sloeg was die met de witte trui aan. Ik zie toch dat dat geen Marokkaan is? Dat jij dat niet ziet, komt omdat jij blank bent en die zijn daar niet zo'n pro in. Hell, die vinden Turken en Marokkanen op elkaar lijken
Ligt eraan of die geschopt heeft. Er liepen er 8 waarvan 3 over de scheef gingen. 5 namen zijn bekend... Te vroeg om je vooroordeel fiat te geven.quote:Brent is ook geen allochtonen naam. Het was gewoon een blanke. Met een rijke papa ook nog. Goh. Dat dat kan in Nederland.
Niet echt, en dat er naast de slachtoffers nog meer onschuldige mensen gaan lijden onder het gedrag van criminelen moet je niet willen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die Brent is dus diegene die geschopt heeft...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben turk dus ik weet dat beter-onzin
[..]
Ligt eraan of die geschopt heeft. Er liepen er 8 waarvan 3 over de scheef gingen. 5 namen zijn bekend... Te vroeg om je vooroordeel fiat te geven.
Dan hebben ze dubbelgangers rondlopen die ook nog eens in dezelfde kleding lopen. Hoe bizar, zoveel toeval.quote:
Klopt. Maar ze hebben wel de ballen om gewoon te zeggen en te laten zien waar het op staat. Kijk die foto's van zusjes etc. is natuurlijk treurig, maar die gasten moeten gewoon hangen met namen en al. Idioten......quote:
Ze zoeken niet een kansloos slachtoffer? Ze kijken niet rond of er geen anderen of eventuele politie aanwezig is? Ze waren zich totaal niet bewust van de camera's. Dat zal voortaan wel anders zijn denk je niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk
Nu malloten weten dat ze op Geenstijl komen doen ze nooit meer gekke dingen in een dronken bui. Dat zijn namelijk vooraf uitgebreid gecalculeerde misdragingen.
Het zijn jonge mensen met kans om hun leven nog te beteren. Alsof dat nu nog kan met zo'n schandpaal als GS.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Die Brent is dus diegene die geschopt heeft...
Ik vraag me dan ook af of dergelijke figuren het zouden waarderen als ik hun personalia op het internet zou zetten puur omdat ik hun gedrag afkeur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet echt, en dat er naast de slachtoffers nog meer onschuldige mensen gaan lijden onder het gedrag van criminelen moet je niet willen.
Goeie grap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Het zijn jonge mensen met kans om hun leven nog te beteren. Alsof dat nu nog kan met zo'n schandpaal als GS.
Oh, tuurlijk....2 weekjes taarten bakken volgens jou een goede straf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Het zijn jonge mensen met kans om hun leven nog te beteren. Alsof dat nu nog kan met zo'n schandpaal als GS.
Ben je blind? Bekijk het filmpje eens. De meest agressieve is de jongen gehuld in dat wits.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben turk dus ik weet dat beter-onzin
[..]
Ligt eraan of die geschopt heeft. Er liepen er 8 waarvan 3 over de scheef gingen. 5 namen zijn bekend... Te vroeg om je vooroordeel fiat te geven.
Als je de fysieke consequenties daarvan wil dragen wens ik je veel succes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af of dergelijke figuren het zouden waarderen als ik hun personalia op het internet zou zetten puur omdat ik hun gedrag afkeur.
Het interesseert mij geen fuck.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet echt, en dat er naast de slachtoffers nog meer onschuldige mensen gaan lijden onder het gedrag van criminelen moet je niet willen.
Voor een aantal van deze malloten geldt dat familie heel erg belangrijk is en je familie ten schande maken is voor hen en hun familie vele malen erger dan een taakstraf van 80 uur. Dus ja er zit zeker wat in, zelfs al zijn ze in beschonken toestand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk
Nu malloten weten dat ze op Geenstijl komen doen ze nooit meer gekke dingen in een dronken bui. Dat zijn namelijk vooraf uitgebreid gecalculeerde misdragingen.
Ja, lekker makkelijk praten nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen fuck.
Als mijn broertje van 18 iets uitvreet waar ik niks van te horen krijg maar op deze manier aan het licht komt waarbij mijn naam ergens opduikt. Dan heeft hij een veel groter probleem dan als justitie het oplost.
Ja, dat heeft verder niets met inkomsten en pageviews te maken ofzo. Bovendien zijn ze vrij selectief in wie ze aanpakken en op welke manier ze dat doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de ballen om gewoon te zeggen en te laten zien waar het op staat.
Ja hoor kerel. Dat gaat allemaal anders worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze zoeken niet een kansloos slachtoffer? Ze kijken niet rond of er geen anderen of eventuele politie aanwezig is? Ze waren zich totaal niet bewust van de camera's. Dat zal voortaan wel anders zijn denk je niet?
Dan zou het onterecht zijn en waarschijnlijk grote problemen bij deze jongens veroorzaken, voor iets waar ze niks mee te maken hebben. Indien ze het niet zijn neem ik aan dat GS per direct de pagina weghaalt zodat ze er later tijdens bijvoorbeeld een sollicitatie geen last mee krijgen.quote:
Ja, want nu ze weten dat het autochtonen zijn schrijven ze daar niet meer over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, dat heeft verder niets met inkomsten en pageviews te maken ofzo. Bovendien zijn ze vrij selectief in wie ze aanpakken en op welke manier ze dat doen.
Leg eens uit ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je de fysieke consequenties daarvan wil dragen wens ik je veel succes.
Absoluut. Jij, ambipur, gelly, remlof ed komen bijna klaar hier!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja sp3c, we zijn er echt blij mee.
ik heb ze allemaal gelezen en mijn medemod had groot gelijk met dat slotjequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Vraag me af of je het gesloten topic daarvoor etc. doorgelezen hebt. Ask je medemod, die heel veel shit daaruit nog verwijderd had. En ik zal je zeggen: ik ben eigenlijk best blij met het feit dat er neerlandsche namen klinken. Voor mij laat het momenteel namelijk zien dat insinuatie van een aantal hier belangrijker is dan het vermijden, afwijzen en vernietigen van dit soort misdaden (de mishandeling).
haat is ook emotiequote:[..]
Ja, laten we vanuit haat reageren...
Inderdaad, dat is EXACT wat er in mijn post staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk....2 weekjes taarten bakken volgens jou een goede straf?
Ik glij ook inmiddels bijna van mijn stoel af...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Jij, ambipur, remlof ed komen bijna klaar hier!
Idioot.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar op deel 1 van de huidige reeks kom je nog nauwelijks iets over Marokkanen tegen
http://oi45.tinypic.com/2hfs3ua.jpgquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef falling_away het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Idioot.
Hadden ze maar moeten nadenken toen ze die kerel bijna dood trapten.
blader gewoon ff terugquote:
Al voorkomt het één situatie waarbij iemand de tyfus in wordt geschopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja hoor kerel. Dat gaat allemaal anders worden.
Nee hoor.quote:
Als jij zover zou gaan om persoonsgegevens van de mensen wiens gedrag jij afkeurt openbaar te maken, lees, iemand aan de schandpaal te nagelen, dan mag je je ook voorbereiden om diegene bij jou op de stoep te verwelkomen, omdat diegene even verhaal komt halen. En dan kom je er niet zo genadig vanaf met wat internetpostjes op een forum kan ik je wel vertellen.quote:
Oh, hoe weet je dat dan ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij zover zou gaan om persoonsgegevens van de mensen wiens gedrag jij afkeurt openbaar te maken, lees, iemand aan de schandpaal te nagelen, dan mag je je ook voorbereiden om diegene bij jou op de stoep te verwelkomen, omdat diegene even verhaal komt halen. En dan kom je er niet zo genadig vanaf met wat internetpostjes op een forum kan ik je wel vertellen.
Ach je kan niet iedereen plezieren hé?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef gnaeus het volgende:
Ja, dat heeft verder niets met inkomsten en pageviews te maken ofzo. Bovendien zijn ze vrij selectief in wie ze aanpakken en op welke manier ze dat doen.
Gedaan. Het begint al bij nummer vier:quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef theunderdog het volgende:
Het is natuurlijk erg verkeerd wat er in dat filmpje gebeurt. Maar het is ook deels onze eigen schuld. Ik bedoel, wanneer hoor je nu dat een groepje autochtone Nederlanders een groepje Marokkanen helemaal naar de tyfus hebben geslagen. Dat hoor je zelden tot nooit. Waarom niet? Omdat wij gewoon bang zijn voor dat tuig.
Kijk ze eens lopen in dat filmpje, ze denken dat heel dat winkelcentrum enkel en alleen voor hen is. En het ergste is, dat ze nog gelijk hebben ook.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef dawg het volgende:
tuurlijk. het is de schuld van ons. onder andere die jongen die nergens aanleiding toe geeft.
het zijn gewoon kutjongeren zonder enig moreel besef. helaas zijn het vaak marokkanen en antillianen wat de discussie evenals de oplossing niet makkelijker maakt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?
Dus aub: houd op.quote:
net gedaanquote:
Goed, ik ben geen pro-politie typje, maar ik geef ze groot gelijk.. Anders krijgen ze lagere straffen ivm genoeg geleden bladiebla.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach je kan niet iedereen plezieren hé?
Ik geef ze in dit geval i.i.g. groot gelijk. De politie en justitie in NL is een laffe en hypocriete bende. Met hun filmpje van internet halen.... LOL.
Het erge is dat ik nu verwacht dat de daders een voorwaardelijke taakstraf krijgen, want ze zijn op internet al genoeg aangepakt. Let maar eens op.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul er maar omheen.
Ga koffie drinken met ze.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gedaan. Het begint al bij nummer vier:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus aub: houd op.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
maar op deel 1 van de huidige reeks kom je nog nauwelijks iets over Marokkanen tegen tot de namen bekend werden waar haast juichend op gereageerd werd want er zitten ook autochtonen (Belgen) tussen
Hopelijk de eerste doodstraffen in NL sinds 18.. ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, de twee jongens die zich gemeld hebben zeggen dat ze de rest niet kenden, maar uit bovenstaande foto blijkt overduidelijk dat ze gelogen hebben. Hopelijk krijgt dat nog een staartje.
Het "it wasn't me" spelletje is begonnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, de twee jongens die zich gemeld hebben zeggen dat ze de rest niet kenden, maar uit bovenstaande foto blijkt overduidelijk dat ze gelogen hebben. Hopelijk krijgt dat nog een staartje.
Ga doen waarom je hier bent, Moderator uithangen, gedraag je daar ook naar. Kom met feiten, solide argumenten. Vorige topic ging vnml over Marokkanen. Gelijk, meteen de eerste pagina al.quote:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ederlander-1.3622601quote:'Belgische' verdachte mishandeling toch Nederlander
EINDHOVEN - De 'Belgische' verdachten van de zware groepsmishandeling zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd.
Twee Belgen melden zich in zaak ernstige mishandeling
Van Gijzel: 'Beelden mishandeling eerder naar buiten'
Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."
Zijn vader is een gerenommeerd zakenman. De zoon heeft geen strafblad, is nooit met de politie in aanraking geweest, volgt een mooie opleiding en haalt goede cijfers. "Niks mis mee", aldus de raadsman. De ouders zijn, evenals de zoon 'kapot van het gebeurde'.
Op internet circuleert een groepsfoto waarop vrijwel zeker alle verdachten staan. De groep liep eerder die avond langs de Pathe-bioscoop aan de Dommelstraat en poseerde daar voor een voorbijganger. Die heeft de foto vrijgegeven. Kleding en houding van de jongens laat weinig ruimte voor twijfel. Er worden ook namen aan de jongens gekoppeld.
Nee, dat denk ik niet. Vanwaar de vraag ? Je lijkt het je nogal persoonlijk aan te trekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent die achter persoonsgegevens kan komen? Ben je zo naief?
Die hebben zeker Michielos als advocaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ederlander-1.3622601
Het is een bijzonder nette jongen? Ja en? Maakt dat de actie minder slecht? WTF!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Dat zij nu op GS staan is het risico dat ze namen toen ze zomaar die jongen in elkaar trapten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is EXACT wat er in mijn post staat.
Nog meer onzin. Post 6 begint het weer:quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef valek het volgende:
Ah, het zijn medelanders zie ik. Goh......
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Direct het land uit getrapt worden.
We betalen genoeg belasting met z'n voor ze voor een enkeltje air maroc voor deze laffe wezens.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sst, hier in nieuws heeft men liever dat je het getinte Nederlanders noemt.
Toch mooi hoe het savanne-instinct na al die jaren nog in hen zit.
En de rest van dat artikel...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is een bijzonder nette jongen? Ja en? Maakt dat de actie minder slecht? WTF!
Reageren op die kneus heeft geen zin, krijg je een plaatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef satecl het volgende:
[..]____________________________________________________!
"Discussie"?Jij komt niet verder dan "ga koffie drinken met ze!" en "idioot!", terwijl het enige wat ik heb gezegd is dat ze kans hebben om hun leveren te beteren wat lastiger wordt wanneer ze op internet staan. Een waarheid als een koe denk ik ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goh je komt niet verder dan plaatjes. Einde discussie.
Zo vlug mogelijk de media opzoeken en zielig doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze zijn in twee weken tijd naar België verhuisd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Er stond nog een post voor die je beantwoorde met een plaatje van een open deur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
"Discussie"?Jij komt niet verder dan "ga koffie drinken met ze!" en "idioot!", terwijl het enige wat ik heb gezegd is dat ze kans hebben om hun leveren te beteren wat lastiger wordt wanneer ze op internet staan. Een waarheid als een koe denk ik ...
Dat staat er toch niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze zijn in twee weken tijd naar België verhuisd?
Wat een lulverhaal.
Best wel chill: Als je 17/18 bent en een nette jongen bent geweest... Kan je mooi iemand bijna dood trappen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat zij, hun ouders, hun zusjes en broertjes en ieder ander in hun kennissenkring nog maar lang mogen worden herinnerd aan de wandaden van deze teringlijers in kwestie. Dat ze met spreekwoordelijke pek en veren het dorp uitgejaagd zullen worden en overal zullen worden gezien voor de monsterlijke beestachtige figuren die het zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Omdat dat een open deur opmerking was. Alsof ik niet vind dat die jongens beter hadden moeten nadenken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er stond nog een post voor die je beantwoorde met een plaatje van een open deur.
Hun leven beteren is iets wat voorbehouden is aan mensen, niet aan beesten. Dit zijn beesten en dienen ook zo behandeld te worden. Dit betekent dat zij effectief niet meer mogen beschikken over hun eigen leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
"Discussie"?Jij komt niet verder dan "ga koffie drinken met ze!" en "idioot!", terwijl het enige wat ik heb gezegd is dat ze kans hebben om hun leveren te beteren wat lastiger wordt wanneer ze op internet staan. Een waarheid als een koe denk ik ...
Precies. Pappa en Mamma en 2 dochters zijn uiteraard ook verschrikkelijk lief. Grote kans dat daar ook zon potentie in zit dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zij, hun ouders, hun zusjes en broertjes en ieder ander in hun kennissenkring nog maar lang mogen worden herinnerd aan de wandaden van deze teringlijers in kwestie. Dat ze met spreekwoordelijke pek en veren het dorp uitgejaagd zullen worden en overal zullen worden gezien voor de monsterlijke beestachtige figuren die het zijn.
Ben je nou aan het opfokken of ben je nu echt zo verdomde oppervlakkig....quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hun leven beteren is iets wat voorbehouden is aan mensen, niet aan beesten. Dit zijn beesten en dienen ook zo behandeld te worden. Dit betekent dat zij effectief niet meer mogen beschikken over hun eigen leven.
Dat had je dan ook meteen kunnen posten i.p.v. een kinderachtige reactie als het plaatje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Omdat dat een open deur opmerking was. Alsof ik niet vind dat die jongens beter hadden moeten nadenken.
Op dit moment is hij nog druk bezig met revalideren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me af met wat voor een glimlach die kerel die slachtoffer was internet zit af te struinen. Volgens mij moet hij zich nu toch weer heel goed voelen
Gerechtigheid.
Omdat die jongen zoiets doet kan de hele familie zo zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Pappa en Mamma en 2 dochters zijn uiteraard ook verschrikkelijk lief. Grote kans dat daar ook zon potentie in zit dan.
Was een item gisteravond bij P&W, als er veel publiciteit over is geweest kn de rechter dat mee laten wegen in de straf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonde, gaat alleen maar in hun voordeel werken.
De politie haalde na de aangifte van 2 randdebielen al alle filmpjes van internet, gewoon uit voorzorg dat ze het daar in ieder geval niet op kunnen gooien tijdens de verdediging.
Je weet het niet. Zoonlief was ook zo voorbeeldig. Wellicht zit het in de genen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat die jongen zoiets doet kan de hele familie zo zijn?
Als ik iets niet ben over dit onderwerp is het oppervlakkig. Ik ben boos ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je nou aan het opfokken of ben je nu echt zo verdomde oppervlakkig....
Nee hoor, zijn nog steeds mensen biologisch gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hun leven beteren is iets wat voorbehouden is aan mensen, niet aan beesten. Dit zijn beesten en dienen ook zo behandeld te worden. Dit betekent dat zij effectief niet meer mogen beschikken over hun eigen leven.
dat is deel 1 van de huidige reeksquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Post 6 begint het weer:
[..]
[..]
[..]
Dus omdat zoonlief zich niet weet te gedragen, dient de rest van het gezin aangepakt te worden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben over dit onderwerp is het oppervlakkig. Ik ben boos ja.
Daar moeten die D66 rechters ook eens mee kappen, met dat stomme gelul.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was een item gisteravond bij P&W, als er veel publiciteit over is geweest kn de rechter dat mee laten wegen in de straf.
Dat schreef hij toch juist, Sherazade!quote:
dus heb ik gelijk?quote:
Oh......quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op dit moment is hij nog druk bezig met revalideren.
Aangepakt? Nee. Ze dienen te weten dat zoonlief geen zoonlief is maar een monster.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat zoonlief zich niet weet te gedragen, dient de rest van het gezin aangepakt te worden?
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar moeten die D66 rechters ook eens mee kappen, met dat stomme gelul.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zoonlief was ook zo voorbeeldig. Wellicht zit het in de genen.
You wish. Ik heb gepost in de vorige reeks. Ging alleen over Marokkaantjes. Net als nu. Droeftoeter.quote:
Ja, dat zeg jij toch ook. In ieder geval: overal en steeds worden Marokkanen erbij gehaald zoals je ziet, zelfs als er helemaal niets bekend is. En dat doen zulke users toch echt constant zelf.quote:
Jep. Doen ze in het Midden Oosten ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat zoonlief zich niet weet te gedragen, dient de rest van het gezin aangepakt te worden?
Waarom post je dit dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangepakt? Nee. Ze dienen te weten dat zoonlief geen zoonlief is maar een monster.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zij, hun ouders, hun zusjes en broertjes en ieder ander in hun kennissenkring nog maar lang mogen worden herinnerd aan de wandaden van deze teringlijers in kwestie. Dat ze met spreekwoordelijke pek en veren het dorp uitgejaagd zullen worden en overal zullen worden gezien voor de monsterlijke beestachtige figuren die het zijn.
Die kerel is waarschijnlijk scarred for life, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me af met wat voor een glimlach die kerel die slachtoffer was internet zit af te struinen. Volgens mij moet hij zich nu toch weer heel goed voelen
Gerechtigheid.
Vanwaar jouw verwijzing naar het MO?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep. Doen ze in het Midden Oosten ook.
1952quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk de eerste doodstraffen in NL sinds 18.. ?
nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You wish. Ik heb gepost in de vorige reeks. Ging alleen over Marokkaantjes. Net als nu. Droeftoeter.
truequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij toch ook. In ieder geval: overal en steeds worden Marokkanen erbij gehaald zoals je ziet, zelfs als er helemaal niets bekend is. En dat doen zulke users toch echt constant zelf.
Ja, vervuil daar het fb topic even mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Post 6 begint het weer:
[..]
[..]
[..]
Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vanwaar jouw verwijzing naar het MO?
Het tweede stuk slaat niet zozeer op de ouders maar op de daders. Ik snap de verwarring, het staat er nogal lomp.quote:
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat je de ME op pad moet sturen in notoire uitgaansgebieden en als er dan groepjes rond struinen met kwaad in de zin moeten ze daar niet mee thee gaan drinken maar met de knuppel op hun hoofd slaan tot ze naar huis gaan
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee?
blader ff terug
[..]
true
maar het gaat hier niet al 4 topics lang over marokkanen, dat was na deel 1 en het gesloten deel wel klaar daarna ging het over de strafmaat, onderbuiken en Anniko van Santen tot de namen bekend werden
..... dacht dat hij 'alleen' een hersenschudding had..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die kerel is waarschijnlijk scarred for life, letterlijk en figuurlijk.
Beter uit voorzorg de hele familie veroordelen. Wie weet wat ze nog allemaal gaan doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zoonlief was ook zo voorbeeldig. Wellicht zit het in de genen.
Je eerste zin was ook raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het tweede stuk slaat niet zozeer op de ouders maar op de daders. Ik snap de verwarring, het staat er nogal lomp.
Feedback gezeik moet je ook in FB doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.
true that!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.
Als ze die honden loslaten, dan schrik je wel kan ik je zeggen en ga je je wel afvragen of het wel zo verstandig is om dom te doen
hey jij wil het over de feiten hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.
Vind ik niet. De familie mag best herinnerd worden aan het feit dat zij deze monsters hebben opgevoed.quote:
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.
Als ze die honden loslaten, dan schrik je wel kan ik je zeggen en ga je je wel afvragen of het wel zo verstandig is om dom te doen
strenger straffen boeit me niet eens zo heel veel (al mag het wel wmb), ik wil dat er harder opgetreden gaat wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Wanneer zien mensen eens in dat mensen roepen om "strenger straffen!" uit een gevoel van status. De effecten op criminaliteit interesseert hun geen hol.
Hondenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zeg
Zij hebben hun kind opgevoed volgens hun normen en waarden. Het kind heeft een eigen wil en een eigen identiteit, dus ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind ik niet. De familie mag best herrinnerd worden aan het feit dat zij deze monsters hebben opgevoed.
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef sp3c het volgende:
strenger straffen boeit me niet eens zo heel veel (al mag het wel wmb), ik wil dat er harder opgetreden gaat wordenuitgaansgebied zou geen vrijstaat moeten zijn voor straattuig
Cool, thanks voor de reactie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gelezen en mijn medemod had groot gelijk met dat slotje
maar op deel 1 van de huidige reeks kom je nog nauwelijks iets over Marokkanen tegen tot de namen bekend werden waar haast juichend op gereageerd werd want er zitten ook autochtonen (Belgen) tussen
dan kan ik niets anders concluderen dan dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet
mijn mening veranderd er iig niet van
ik vind nog steeds dat je de ME op pad moet sturen in notoire uitgaansgebieden en als er dan groepjes rond struinen met kwaad in de zin moeten ze daar niet mee thee gaan drinken maar met de knuppel op hun hoofd slaan tot ze naar huis gaan
escaleren
maar dat is de onderbuik
weet niet of dat ook zo is als het om autochtone daders geld maar wmb mag het
[..]
haat is ook emotie
bij ons rijd er nu zo'n dikkerd rond op een mountainbike en een scooterpatrouillequote:
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij hebben hun kind opgevoed volgens hun normen en waarden. Het kind heeft een eigen wil en een eigen identiteit, dus ik ben het niet met je eens.![]()
Die vader blijkt een zakenman te zijn, alsof hij dit fijn vindt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij ons rijd er nu zo'n dikkerd rond op een mountainbike en een scooterpatrouille
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.
Psst niet hier posten! Dat is a-sociaal een 'GeenStijl gedrag'!quote:
Lijkt mij ook. Dat is de basis en de kinderen nemen veel meer aan van de ouders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommoquote:
Mijn ouders hebben mij ook niet opgevoed om rond te lopen met zo'n grote bek. Ik kies er zelf voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.
Is al gepost.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
De link met foto's en en namen staat op geenstijl, mag dat hier gepost worden?
Waarom en hoe?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom worden hier de namen van daders ge-edit ?
Zo te zien zijn er wel meer bij die er pap van lusten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommo![]()
WTF.
Met je blote bovenlichaam op de foto. En met je mobiele telefoon zichbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommo![]()
WTF.
IK zou hem graag willen hoeken. En hard.
liever nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
De link met foto's en en namen staat op geenstijl, mag dat hier gepost worden?
Ja op papier ja. Volgens dat klote wetboek. Terwijl iedereen beter weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that!
en die figuren te paard met hele lange stokken, die zie ik nu ook zelden meer
dan blijf ik liever op mijn barkruk zitten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zeg
Waarom doen ze dit niet in alle steden? Want het heeft wel degelijk veel problemen opgelost.quote:
En ook allemaal badkamerfoto'squote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Met je blote bovenlichaam op de foto. En met je mobiele telefoon zichbaarDOUBLE FAIL! Hopelij is deze man snel dood.
Nee. Onzin. Dat klote wetboek is er om onschuldigen te beschermen. Ook in dit geval, ook al is het vrij logisch, dat dit de daders zijn. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja op papier ja. Volgens dat klote wetboek. Terwijl iedereen beter weet.
Wel een zeer knappe gozer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ook allemaal badkamerfoto's
Wat een flikkers. Achja, komt ze wel van pas in de bajes.
Omdat het geen bemande camera's zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom doen ze dit niet in alle steden? Want het heeft wel degelijk veel problemen opgelost.
Overal hangen camera's en als zo'n groep al op oorlogspad is, hadden ze daar best meteen politie heen kunnen sturen
dat weet niemandquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het zo'n lieve jongen is, waarom stapte hij dan niet meteen naar de politie? Waarom eerst 3 weken je muil houden?
Als ik een dikke hommo was zou ik hem wel eens te grazen willen nemen. Right up the kisser.quote:
En je weet dan ook dat als je je misdraagt dit niet alleen op jou afkomt maar ook op je ouders en de rest van de familie die je ten schande maakt. Daardoor ligt de drempel zoiets te doen toch net even hoger zou je zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij ook niet opgevoed om rond te lopen met zo'n grote bek. Ik kies er zelf voor.
Omdat als je een goede opvoeding hebt gehad, je dit niet in je hoofd haalt.quote:
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
het zijn daders. je ziet het toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In dit geval wel. De camera draait mee met de daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het geen bemande camera's zijn
Het ingrijpen gebeurt altijd pas achteraf.
VERDACHTEN. Je bent past een dader na veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.
Er zit toch altijd iemand bij die camera's, vooral op risicovolle dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het geen bemande camera's zijn
Het ingrijpen gebeurt altijd pas achteraf.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen in een rechtszaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.
Nee. Je bent nog verdachte zolang niet duidelijk is of je het gedaan hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
VERDACHTEN. Je bent past een dader na veroordeling.
Godsamme...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef Chahna het volgende:
[..]
het zijn daders. je ziet het toch?
Hier is ook nog niet duidelijk of ze dat gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Je bent nog verdachte zolang niet duidelijk is of je het gedaan hebt.
Dat is hier niet het geval.
Direct de eerste zin alleen al:quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godsamme...
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dader
Meid tochquote:De dader van een misdrijf of andere verwerpelijke daad is de persoon die de daad heeft uitgevoerd. De letterlijke betekenis van het woord is "degene die iets gedaan heeft"
Iets verder lezen nog. Je kunt het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Direct de eerste zin alleen al:
[..]
Meid toch
Wat? Dat "voorbehouden aan een rechter"? Dat geldt wanneer er een rechter aan te pas moet komen als er twijfel ontstaat. Hebben we hier geen last van. Ze staan er mooie gekleurd op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets verder lezen nog. Je kunt het.
Inderdaad, camerabeelden kunnen gemanipuleerd zijn, de daders kunnen identieke tweelingbroers zijn geweest (alle 8!) die de kleding van hun broers gejat hebben om snode plannen te smeden, het slachtoffer kan zelf dader zijn geweest (geen rezpecccccccct je weet) en meer van zulke dingen zijn allemaal heel plausibele verklaringen. Toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier is ook nog niet duidelijk of ze dat gedaan hebben.
Ik ben wel verbaasd, ik wist niet dat hipsters zo konden omslaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef Re het volgende:
maar moeten we nou blij of teleurgesteld zijn dat het blanke mooiboys zijn? Zou het in de genen zitten?
Totdat blijkt dat het tóch iemand anders was en een onschuldig iemand en zijn familie doodsbedreigingen binnen krijgen. Sorry jongens!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat? Dat "voorbehouden aan een rechter"? Dat geldt wanneer er een rechter aan te pas moet komen als er twijfel ontstaat. Hebben we hier geen last van. Ze staan er mooie gekleurd op.
Kom op
Plausibel niet, kan wel. Daarom eerst rechtszaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, camerabeelden kunnen gemanipuleerd zijn, de daders kunnen identieke tweelingbroers zijn geweest (alle 8!) die de kleding van hun broers gejat hebben om snode plannen te smeden, het slachtoffer kan zelf dader zijn geweest (geen rezpecccccccct je weet) en meer van zulke dingen zijn allemaal heel plausibele verklaringen. Toch?
Xa1pt is ook zo`n iemand die pas gelooft dat er UFO's bestaan als er 1tje in zijn voortuin staat. Alles wat je immers op camerabeelden ziet kan per definitie gefaked zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat? Dat "voorbehouden aan een rechter"? Dat geldt wanneer er een rechter aan te pas moet komen als er twijfel ontstaat. Hebben we hier geen last van. Ze staan er mooie gekleurd op.
Kom op
hoef je mij niet uit te leggen hoor en normaliter heb je ook gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godsamme...
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdachte
gewoon Den Haag hequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom doen ze dit niet in alle steden? Want het heeft wel degelijk veel problemen opgelost.
Overal hangen camera's en als zo'n groep al op oorlogspad is, hadden ze daar best meteen politie heen kunnen sturen
Zelfs dat kan een hologram zijn. Geef hem wat krediet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Xa1pt is ook zo`n iemand die pas gelooft dat er UFO's bestaan als er 1tje in zijn voortuin staat. Alles wat je immers op camerabeelden ziet kan per definitie gefaked zijn.
Als dat in dit geval gebeurt krijg je van mij een welgemeende mea culpa. Als dit inderdaad de daders zijn verwacht ik hetzelfde terug van jou. Deal?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat het tóch iemand anders was en een onschuldig iemand en zijn familie doodsbedreigingen binnen krijgen. Sorry jongens!
Ga doorquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat het tóch iemand anders was en een onschuldig iemand en zijn familie doodsbedreigingen binnen krijgen. Sorry jongens!
-quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Praat eens even geen onzin. De jongen die sloeg was die met de witte trui aan. Ik zie toch dat dat geen Marokkaan is? Dat jij dat niet ziet, komt omdat jij blank bent en die zijn daar niet zo'n pro in. Hell, die vinden Turken en Marokkanen op elkaar lijken
Brent is ook geen allochtonen naam. Het was gewoon een blanke. Met een rijke papa ook nog. Goh. Dat dat kan in Nederland.
het zou ons niet moeten kunnen schelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef Re het volgende:
maar moeten we nou blij of teleurgesteld zijn dat het blanke mooiboys zijn? Zou het in de genen zitten?
Zo werkt dat dus gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat in dit geval gebeurt krijg je van mij een welgemeende mea culpa. Als dit inderdaad de daders zijn verwacht ik hetzelfde terug van jou. Deal?
laten we gewoon normaal doen zou ik zeggen, het gaat niet om verdachten en daders, ze zijn nog niet veroordeeld dus we leven nog steeds in een maatschappij waar je onschuldig bent totdat je bewezen schuldig bent... en dat is wordt besloten door een rechtelijke macht, niet door het volkquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, camerabeelden kunnen gemanipuleerd zijn, de daders kunnen identieke tweelingbroers zijn geweest (alle 8!) die de kleding van hun broers gejat hebben om snode plannen te smeden, het slachtoffer kan zelf dader zijn geweest (geen rezpecccccccct je weet) en meer van zulke dingen zijn allemaal heel plausibele verklaringen. Toch?
Daar zullen ze dan vast genoegen meenemen. Neuh, beter laten we dat gewoon over aan de daarvoor bevoegde autoriteit. Bananenrepublieken zijn er al genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat in dit geval gebeurt krijg je van mij een welgemeende mea culpa. Als dit inderdaad de daders zijn verwacht ik hetzelfde terug van jou. Deal?
Wat is dan de correcte term voor deze jongemannen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
laten we gewoon normaal doen zou ik zeggen, het gaat niet om verdachten en daders, ze zijn nog niet veroordeeld dus we leven nog steeds in een maatschappij waar je onschuldig bent totdat je bewezen schuldig bent... en dat is wordt besloten door een rechtelijke macht, niet door het volk
niet verrassend, zoals wel vaker in het 'echte leven' werkt dit soort dingen vaak maar een kant opquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus gelukkig niet.
Die is je al gegeven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan de correcte term voor deze jongemannen?
Ik heb eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in de autoriteiten in dit land, waar je taarten mag gaan bakken als je veroordeeld bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar zullen ze dan vast genoegen meenemen. Neuh, beter laten we dat gewoon over aan de daarvoor bevoegde autoriteit. Bananenrepublieken zijn er al genoeg.
Het staat je vrij om te verhuizen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in de autoriteiten in dit land, waar je taarten mag gaan bakken als je veroordeeld bent.
Iets met prioriteiten bij de politie/overheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon Den Haag he
zet gewoon een een busje vol ME aan beide kanten van het parlementsgebouw en je hebt een stuk minder problemen
hoeven ze helemaal niets voor te doen dan heel boos naar buiten kijken
snap werkelijk niet waarom dat niet meer gebeurt
Daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, ik opteer liever voor wat hardere maatregelen. Verhuizen doen de mensen die geen ruggegraat hebben of geen binding met dit land. Ik ben niet zo laf als dit 'asociaal tuig' was toen ze iemand half dood schopten voor de lol.quote:
och ik zag zowel onze rechtse lieverdjes als linkse lieverdjes klaarkomen op dit bericht... wel apartquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou ons niet moeten kunnen schelen
Verdiep je maar eens in de westerse beschaving en rechtspraak die zich in eeuwen heeft ontwikkeld en waarom het wel degelijk belangrijk is eerst het onderzoek ter terechtzitting af te wachten alvorens iemand schuldig te verklaren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Chahna het volgende:
[..]
niet verrassend, zoals wel vaker in het 'echte leven' werkt dit soort dingen vaak maar een kant op
schuldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dus als ik jou doodsteek en de politie ziet het ben ik nog geen dader?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in de westerse beschaving en rechtspraak die zich in eeuwen heeft ontwikkeld en waarom het wel degelijk belangrijk is eerst het onderzoek ter terechtzitting af te wachten alvorens iemand schuldig te verklaren.
Uit deze casus blijkt juist dat we beter niet normaal kunnen doen. Als Geenstijl netjes de foto's had verwijderd zoals had gemoeten was het onderzoek nooit zo ver gevorderd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
laten we gewoon normaal doen zou ik zeggen, het gaat niet om verdachten en daders, ze zijn nog niet veroordeeld dus we leven nog steeds in een maatschappij waar je onschuldig bent totdat je bewezen schuldig bent... en dat is wordt besloten door een rechtelijke macht, niet door het volk
Ach, ik snap ook eerlijk gezegd de moeite niet. We weten nu al dat de rechtszaak die hierop volgt een grote farce is, de daders hoogstens een taakstrafje krijgen en het slachtoffer een dikke middelvinger van zowel de autoriteiten als de daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Uit deze casus blijkt juist dat we beter niet normaal kunnen doen. Als Geenstijl netjes de foto's had verwijderd zoals had gemoeten was het onderzoek nooit zo ver gevorderd.
Ze zijn allang veroordeeld. Niet door een justitiële macht, maar door het halve internet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
Kul. Dit had ook gewoon getipt kunnen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Uit deze casus blijkt juist dat we beter niet normaal kunnen doen. Als Geenstijl netjes de foto's had verwijderd zoals had gemoeten was het onderzoek nooit zo ver gevorderd.
I knowquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
och ik zag zowel onze rechtse lieverdjes als linkse lieverdjes klaarkomen op dit bericht... wel apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef Chahna het volgende:
[..]
schuldig.
[..]
dus als ik jou doodsteek en de politie ziet het ben ik nog geen dader?
Eeh.... misschien herken jij een paar van die buitenlanders op de fotoquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, als ik zo'n foto's wil zien ga ik wel naar badoo ofzo
Vertel het eens?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eeh.... misschien herken jij een paar van die buitenlanders op de foto
Zucht....... LEES EENS GOED.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Direct de eerste zin alleen al:
[..]
Meid toch
foto is alweer weg... zeker een D66 moderatorquote:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ederlander-1.3622601quote:EINDHOVEN - De 'Belgische' verdachten van de zware groepsmishandeling zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd.
Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."
Dat het geen Marokkanen zijn, ondanks het gemekker van 90% dat het wel Marokkanen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
-
Je zit zowel dit, als het vorige topic alleen maar te zeiken en te zeiken over het feit dat het geen Marokkanen zijn....
Wat is je punt precies?
Eeh.... wat zei ik jequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
VVD zelfs maar de laatste keer heb ik wel D66 gestemd
omdat hij een lul is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef Buitendam het volgende:
Deze al gepost hier?
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
VVD zelfs maar de laatste keer heb ik wel D66 gestemd
lucky coincidencequote:
Als je een leuke opmerking wilde maken heb ik slecht nieuws voor je, als iemand die bij me was zoiets deed, zou ik hem een paar tikken verkopen en zeggen dat die normaal moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
foto is alweer weg... zeker een D66 moderator
Jij ook. Wat jij wss probeert heb ik al op gereageerd.quote:
die op de camerabeelden.. dat is tuig... maar binnen een groep heb je natuurlijk bepaalde interactie waarbij je leiders en volgers hebt..., maar goed ik heb het gewoon niet zo op heksenjachten want dat leidt tot eigenrichtingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uruzgan als je het per se wil wetenquote:
Dus jij bent opeens de rechter ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat het geen Marokkanen zijn, ondanks het gemekker van 90% dat het wel Marokkanen zijn
here we go againquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat het geen Marokkanen zijn, ondanks het gemekker van 90% dat het wel Marokkanen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |