abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121877001
Vreemd dat dit hier nog niet staat. Of alweer weg is.

quote:
Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.

Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Desalniettemin, kan er niet genoeg aandacht voor zijn.

Vervolg op
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
(Mits het normaal kan!)

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 22-01-2013 12:07:23 ]
pi_121877102
Ogen... Kijken.....
pi_121877121
Eh. sorry. Kan hem ook niet meer vinden... Why?
pi_121877198
quote:
Oke. Vreemd. Lijkt me toch alleszins een onderwerp wat besproken moet worden.
pi_121877217
Ah, het zijn medelanders zie ik. Goh......
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:01:56 #7
14505 OProg
A Life in Music
pi_121877260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:58 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Oke. Vreemd. Lijkt me toch alleszins een onderwerp wat besproken moet worden.
Dat topic ontaarde echt in een complete baggerdiscussie. :')

Maar goed, hopen dat die figuren stel opgepakt zullen worden. Ze staan in ieder geval redelijk goed in beeld.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:02:48 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121877287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef valek het volgende:
Ah, het zijn medelanders zie ik. Goh......
Sst, hier in nieuws heeft men liever dat je het getinte Nederlanders noemt.

Toch mooi hoe het savanne-instinct na al die jaren nog in hen zit. O+
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_121877302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat topic ontaarde echt in een complete baggerdiscussie. :')

Maar goed, hopen dat die figuren stel opgepakt zullen worden. Ze staan in ieder geval redelijk goed in beeld.
Precies, ik kom uit Eindhoven, en kan m'n Facebook niet openen of iedereen heeft dat filmpje erop staan. Lijkt me dus slechts een kwestie van tijd voordat dat tuig opgepakt gaat worden.
pi_121877655
Ja kansloos groepje teringleijers.

Vraag me af hoeveel ervan al een lekker lang strafblad hebben en toch gewoon weer iedere keer gezellig vrij rondlopen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121877677
Begrijp het ook gewoon niet. Ik heb ook wel eens geknokt vroeger, maar echt NOOIT NOOIT NOOIT met 2 of meer tegen 1. En al helemaal niet doortrappen als iemand op de grond lag.

Snap dat echt niet :{
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121877920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef my2cents het volgende:
Ik zou een burgerinitiatief willen opzetten:
Ratten met dubbel paspoort die zoiets doen moet het NL paspoort afgepakt worden, en omgezet in een verblijfsvergunning.
Volgens mij zijn daar easypeasy 40k handtekeningen voor te ritselen.
Direct het land uit getrapt worden.

We betalen genoeg belasting met z'n voor ze voor een enkeltje air maroc voor deze laffe wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121878089
Het ziet er uit alsof er echt helemaal niets aan vooraf is gegaan?
"hey, we zijn met 15 man, en daar loopt een kerel op zn gemakje richting huis, laten we hem met zn allen de kanker in slaan".
Hoe kan dat? Welk zwakzinnig, kapot brein bedenkt zoiets?
pi_121878117
Ook apart om te zien dat niemand van die 7 ook maar iets lijkt te doen als die kerel in het wit helemaal los gaat.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:45:10 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_121878210
Verschrikkelijke beelden :r maar in dit land van pappen en nathouden zal er niks veranderen en staan de idioten die dit soort kansloze acties doen binnen 40 uur schoffelen weer op straat :X :{
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:48:16 #16
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121878292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:45 schreef RedFever007 het volgende:
Verschrikkelijke beelden :r maar in dit land van pappen en nathouden zal er niks veranderen en staan de idioten die dit soort kansloze acties doen binnen 40 uur schoffelen weer op straat :X :{
Daar gaat de aftrek omdat "hun privacy geschonden is en ze zielig zijn" natuurlijk nog vanaf, van die veertig uur.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121878405
Wat een idioten, what the fuck. Die gast had dood kunnen zijn. Vooral die laatste trap van die vuilak met z'n witte gaybroekje aan is echt te erg voor woorden. Hopelijk pakken ze die gasten en zo niet dan hoop ik dat ze in groepsverband een trein koppen. Lafaards. Met hun ontzettend lelijke bakkessen.
U MAD?
pi_121878537
http://www.telegraaf.nl/b(...)aal_verspreid__.html

Aardig wat media aandacht en vol in beeld. De daders moeten dan toch zo bekend zijn?

Wat voor straffen zouden hierop volgen? Denk zware mishandeling. Misschien blanco strafblad, media aandacht eraf, max 2 maanden?
pi_121878550
quote:
Creëer je wel een schokeffect wat echt afschrikt.
pi_121878608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een idioten, what the fuck. Die gast had dood kunnen zijn. Vooral die laatste trap van die vuilak met z'n witte gaybroekje aan is echt te erg voor woorden. Hopelijk pakken ze die gasten en zo niet dan hoop ik dat ze in groepsverband een trein koppen. Lafaards. Met hun ontzettend lelijke bakkessen.
Ik vraag me af of die gast ook op een vechtsport zit. Ik hoop dan echt dat zo een figuur nooit meer bij een club mag komen. het valt niet tegen te houden maar de gedachte dat zulke agressieve lui ook nog eens goed getrained worden is niet aangenaam..
pi_121878623
Ik ga het filmpje niet eens kijken.

Stelletje paupers. Wanneer is het een keer genoeg vraag je je af.
pi_121878640
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Precies, ik kom uit Eindhoven, en kan m'n Facebook niet openen of iedereen heeft dat filmpje erop staan. Lijkt me dus slechts een kwestie van tijd voordat dat tuig opgepakt gaat worden.
Vorig jaar gebeurde iets soortgelijks in Maastricht.. heel vergelijkbaar. Ook een groep medelanders die een Nederlander op zijn kop bleef trappen nadat deze al bewusteloos was. Ook massaal filmpjes op Facebook geplaatst.

Daders zijn nooit gepakt en je hoort er niks meer van. En al worden ze gepakt, wat voor straf denk je dat ze krijgen?
Alpha kenny one
pi_121878688
Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor Wilders-stemmers... al zal ik er zelf niet op stemmen.
Alpha kenny one
pi_121878803
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef gnaeus het volgende:

[..]

2 Uur schoffelen en op de thee bij de burgermeester voor een aai over de bol natuurlijk !
Och http://hardenberg.nu/index.php?n_id=273800&s_id=387
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')