Die kerel is waarschijnlijk scarred for life, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me af met wat voor een glimlach die kerel die slachtoffer was internet zit af te struinen. Volgens mij moet hij zich nu toch weer heel goed voelen
Gerechtigheid.
Vanwaar jouw verwijzing naar het MO?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep. Doen ze in het Midden Oosten ook.
1952quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk de eerste doodstraffen in NL sinds 18.. ?
nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You wish. Ik heb gepost in de vorige reeks. Ging alleen over Marokkaantjes. Net als nu. Droeftoeter.
truequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij toch ook. In ieder geval: overal en steeds worden Marokkanen erbij gehaald zoals je ziet, zelfs als er helemaal niets bekend is. En dat doen zulke users toch echt constant zelf.
Ja, vervuil daar het fb topic even mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Post 6 begint het weer:
[..]
[..]
[..]
Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vanwaar jouw verwijzing naar het MO?
Het tweede stuk slaat niet zozeer op de ouders maar op de daders. Ik snap de verwarring, het staat er nogal lomp.quote:
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat je de ME op pad moet sturen in notoire uitgaansgebieden en als er dan groepjes rond struinen met kwaad in de zin moeten ze daar niet mee thee gaan drinken maar met de knuppel op hun hoofd slaan tot ze naar huis gaan
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee?
blader ff terug
[..]
true
maar het gaat hier niet al 4 topics lang over marokkanen, dat was na deel 1 en het gesloten deel wel klaar daarna ging het over de strafmaat, onderbuiken en Anniko van Santen tot de namen bekend werden
..... dacht dat hij 'alleen' een hersenschudding had..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die kerel is waarschijnlijk scarred for life, letterlijk en figuurlijk.
Beter uit voorzorg de hele familie veroordelen. Wie weet wat ze nog allemaal gaan doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zoonlief was ook zo voorbeeldig. Wellicht zit het in de genen.
Je eerste zin was ook raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het tweede stuk slaat niet zozeer op de ouders maar op de daders. Ik snap de verwarring, het staat er nogal lomp.
Feedback gezeik moet je ook in FB doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.
true that!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.
Als ze die honden loslaten, dan schrik je wel kan ik je zeggen en ga je je wel afvragen of het wel zo verstandig is om dom te doen
hey jij wil het over de feiten hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht. Met jou valt geen normale discussie te voeren. Aju.
Vind ik niet. De familie mag best herinnerd worden aan het feit dat zij deze monsters hebben opgevoed.quote:
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ik uitging was een tijd zoveel ruzie en geweld, dat er op een gegeven moment 2 uitgaansdagen ME, Honden met politie, poliitie op paard etc. aanwezig waren.
Als ze die honden loslaten, dan schrik je wel kan ik je zeggen en ga je je wel afvragen of het wel zo verstandig is om dom te doen
strenger straffen boeit me niet eens zo heel veel (al mag het wel wmb), ik wil dat er harder opgetreden gaat wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Wanneer zien mensen eens in dat mensen roepen om "strenger straffen!" uit een gevoel van status. De effecten op criminaliteit interesseert hun geen hol.
Hondenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zeg
Zij hebben hun kind opgevoed volgens hun normen en waarden. Het kind heeft een eigen wil en een eigen identiteit, dus ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind ik niet. De familie mag best herrinnerd worden aan het feit dat zij deze monsters hebben opgevoed.
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef sp3c het volgende:
strenger straffen boeit me niet eens zo heel veel (al mag het wel wmb), ik wil dat er harder opgetreden gaat wordenuitgaansgebied zou geen vrijstaat moeten zijn voor straattuig
Cool, thanks voor de reactie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gelezen en mijn medemod had groot gelijk met dat slotje
maar op deel 1 van de huidige reeks kom je nog nauwelijks iets over Marokkanen tegen tot de namen bekend werden waar haast juichend op gereageerd werd want er zitten ook autochtonen (Belgen) tussen
dan kan ik niets anders concluderen dan dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet
mijn mening veranderd er iig niet van
ik vind nog steeds dat je de ME op pad moet sturen in notoire uitgaansgebieden en als er dan groepjes rond struinen met kwaad in de zin moeten ze daar niet mee thee gaan drinken maar met de knuppel op hun hoofd slaan tot ze naar huis gaan
escaleren
maar dat is de onderbuik
weet niet of dat ook zo is als het om autochtone daders geld maar wmb mag het
[..]
haat is ook emotie
bij ons rijd er nu zo'n dikkerd rond op een mountainbike en een scooterpatrouillequote:
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij hebben hun kind opgevoed volgens hun normen en waarden. Het kind heeft een eigen wil en een eigen identiteit, dus ik ben het niet met je eens.![]()
Die vader blijkt een zakenman te zijn, alsof hij dit fijn vindt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij ons rijd er nu zo'n dikkerd rond op een mountainbike en een scooterpatrouille
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat zoonlief zich niet weet te gedragen, dient de rest van het gezin aangepakt te worden?
Dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.
Psst niet hier posten! Dat is a-sociaal een 'GeenStijl gedrag'!quote:
Lijkt mij ook. Dat is de basis en de kinderen nemen veel meer aan van de ouders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommoquote:
Mijn ouders hebben mij ook niet opgevoed om rond te lopen met zo'n grote bek. Ik kies er zelf voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die normen en waarden waren blijkbaar niks waard als je zoon zich zo gedraagt.
Is al gepost.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
De link met foto's en en namen staat op geenstijl, mag dat hier gepost worden?
Waarom en hoe?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk de ouders aanspreken op het gedrag van de persoon die zij hebben opgevoed.
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom worden hier de namen van daders ge-edit ?
Zo te zien zijn er wel meer bij die er pap van lusten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommo![]()
WTF.
Met je blote bovenlichaam op de foto. En met je mobiele telefoon zichbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Brent (hoofddader) is echt een ontzettende hommo![]()
WTF.
IK zou hem graag willen hoeken. En hard.
liever nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef stoeltafel het volgende:
De link met foto's en en namen staat op geenstijl, mag dat hier gepost worden?
Ja op papier ja. Volgens dat klote wetboek. Terwijl iedereen beter weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that!
en die figuren te paard met hele lange stokken, die zie ik nu ook zelden meer
dan blijf ik liever op mijn barkruk zitten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer eerder meegemaakt. 5 jaar terug ofzo. Er was een grote vechtpartij naast een uitgaangelegenheid hier in de buurt. 2 grote groepen tegen elkaar. Op het moment dat ik naar huis ging, lieten ze daar even een paar honden los. Pffffff wat konden die gasten rennen zeg
Waarom doen ze dit niet in alle steden? Want het heeft wel degelijk veel problemen opgelost.quote:
En ook allemaal badkamerfoto'squote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Met je blote bovenlichaam op de foto. En met je mobiele telefoon zichbaarDOUBLE FAIL! Hopelij is deze man snel dood.
Nee. Onzin. Dat klote wetboek is er om onschuldigen te beschermen. Ook in dit geval, ook al is het vrij logisch, dat dit de daders zijn. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja op papier ja. Volgens dat klote wetboek. Terwijl iedereen beter weet.
Wel een zeer knappe gozer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ook allemaal badkamerfoto's
Wat een flikkers. Achja, komt ze wel van pas in de bajes.
Omdat het geen bemande camera's zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom doen ze dit niet in alle steden? Want het heeft wel degelijk veel problemen opgelost.
Overal hangen camera's en als zo'n groep al op oorlogspad is, hadden ze daar best meteen politie heen kunnen sturen
dat weet niemandquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het zo'n lieve jongen is, waarom stapte hij dan niet meteen naar de politie? Waarom eerst 3 weken je muil houden?
Als ik een dikke hommo was zou ik hem wel eens te grazen willen nemen. Right up the kisser.quote:
En je weet dan ook dat als je je misdraagt dit niet alleen op jou afkomt maar ook op je ouders en de rest van de familie die je ten schande maakt. Daardoor ligt de drempel zoiets te doen toch net even hoger zou je zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij ook niet opgevoed om rond te lopen met zo'n grote bek. Ik kies er zelf voor.
Omdat als je een goede opvoeding hebt gehad, je dit niet in je hoofd haalt.quote:
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
het zijn daders. je ziet het toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In dit geval wel. De camera draait mee met de daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het geen bemande camera's zijn
Het ingrijpen gebeurt altijd pas achteraf.
VERDACHTEN. Je bent past een dader na veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.
Er zit toch altijd iemand bij die camera's, vooral op risicovolle dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het geen bemande camera's zijn
Het ingrijpen gebeurt altijd pas achteraf.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen in een rechtszaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'verdachten', het gaat om duidelijk zichtbare DADERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |