SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zelfs van naam nietquote:
Er kon ook geen lachje vanaf toen ze over Stephens praatte...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Eerst die vrolijke, leuke Stephens, en dan die arrogante, chagrijnige kutSerena
Sexappeal.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef kevin_ het volgende:
Nooit gesnapt wat mensen mooi vinden aan Sharapova. Matig gezicht, te lang, amper tiet en een behoorlijke schreeuwlelijk. Hier op straat kom je nog mooiere mensen tegen.
Sowieso hebben die Amerikanen echt een hele leuke generatie jonge dames. Stephens, Keys, McHale, Davis, Burdette, Pegula, Scholl, Min, Townsend. En dan heb ik al die meiden uit '89/'90 nog niet eens genoemd. Ze hebben in tijden niet zoveel talent gehad.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Eerst die vrolijke, leuke Stephens, en dan die arrogante, chagrijnige kutSerena
Oi, inderdaad zegquote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef Norrage het volgende:
Raonic en retourneren....pas 4 punten gemaakt
4 punten uit 48quote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oi, inderdaad zeg
4 punten in 11 returngames
Spelers als Raonic zijn gewoon erg lastig om tegen te spelen...Blijf het knap vinden hoe Fedje ze altijd volledig ontmanteltquote:Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef Rosario het volgende:
Dat Fed nog blij is zeg.. Hij wint met vijf vingers in z'n delicate neus.
Z'n servicegames zijn wellicht irritant.. Maar hij merkt zelf toch ook wel hoe hij letterlijk elke rally wint. Hij hoeft alleen maar de bal over het net te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Spelers als Raonic zijn gewoon erg lastig om tegen te spelen...Blijf het knap vinden hoe Fedje ze altijd volledig ontmanteltAlhoewel Raonic hem vorig jaar wel problemen heeft gegeven, maar echt alleen in kleine toernooitjes.
Tegen Tomic ook. Maar in beide partijen begon hij niet met een shirt eronder. Hij doet dat vanwege zijn rug. Hij heeft daar nog wel eens last van en op deze manier blijven de spieren goed warm.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef BlueRoom het volgende:
heeft fed onder zijn shirt nog een shirt aan? Opmerkelijk, dacht dat alleen voetballers dat deden
Ja die was magistraal.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens al *3-0 voor Federer in de 3e set.
Return dropshot winner![]()
Ach, er zijn maar een paar van dit soort big servers. Natuurlijk moeten de banen wat sneller.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Gorzalka het volgende:
Raonic.
En dan zeggen veel mensen dat de banen te langzaam zijn, wie wil er nou een top die gevuld is met dit soort wedstrijden?
Alsof de banen over het algemeen niet te langzaam zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Gorzalka het volgende:
Raonic.
En dan zeggen veel mensen dat de banen te langzaam zijn, wie wil er nou een top die gevuld is met dit soort wedstrijden?
Raonic is inderdaad wel een extreem geval natuurlijk. Maar ik vind lange rallies gewoon een stuk aantrekkelijker dan het belangrijker maken van de service wanneer je de ondergronden sneller maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar een paar van dit soort big servers. Natuurlijk moeten de banen wat sneller.
Tegenwoordig kan iedereen veel beter retourneren dus we zullen dan niet alleen maar service winners gaan zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Raonic is inderdaad wel een extreem geval natuurlijk. Maar ik vind lange rallies gewoon een stuk aantrekkelijker dan het belangrijker maken van de service wanneer je de ondergronden sneller maakt.
Wordt makkelijker voor Fed dan Tomic en Raonic denk ik...quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Federer.![]()
TheGeneral, wat verwacht jij van Federer tegen Tsonga?
Makkelijker? Waarom dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt makkelijker voor Fed dan Tomic en Raonic denk ik...
Ja: https://en.wikipedia.org/(...)performance_timelinequote:Op maandag 21 januari 2013 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
Is dit Federers 35e achtereenvolgende QF op een GS?
Tsonga speelt niet bepaald overtuigend dit toernooi...quote:
Nee? Nog niks van hem gezien, maar hij heeft alleen tegen Gasquet een set verloren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsonga speelt niet bepaald overtuigend dit toernooi...
Kan ook nog Azarenka worden..quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef Norrage het volgende:
Wordt een interssante finale bij de dames. Serena is al ongekend sterk de laatste tijd, maar Maria lijkt ook waanzinnig iedereen van de baan te vegen. Wordt interessant, al gaat Serena dat natuurlijk wel winnen.
Nah. Maar ik hoop het wel.quote:
Dit. Een voordeel voor Tsonga is tevens dat hij weinig overuren heeft gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef XL het volgende:
Zo'n saaie duwer als Tomic of het servicegeweld van Raonic is voor Fed lijkt mij juist veel simpeler dan Tsonga. Tsonga serveert gelijkwaardig aan Raonic, maar kan daarnaast ook nog eens tennissen en is onvoorspelbaar. Niet voor niets heeft Tsonga al 3x van hem gewonnen
quote:
Holy fuckquote:
Z'n reactie ook.. Op het moment dat hij de bal raakt weet hij al dat het een punt is.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij slaat ze wel regelmatig, maar ze blijven heerlijk
Hij heeft humorquote:
Held is het...quote:
Hehe, hij is zo'n droogkloot hequote:
zit hij nog erin?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef luckass het volgende:
Rooooowbin in de kwartfinale van een Grand Slam. Onthoud dit moment maar goed jongens.
Louter dankzij sliceling.quote:
eensquote:
grapje hoop ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:37 schreef Gorzalka het volgende:
Al 22 UE in de eerste drie games, vrouwentennis.
setquote:Op dinsdag 22 januari 2013 05:41 schreef XL het volgende:
Sijse en Haasling ook weer een breakie voor!
Zometeen weer...en dan tiebreakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:23 schreef franklop het volgende:
Haase en Sijsling serveren om in de set te blijven
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:22 schreef Tim86 het volgende:
lol, 2-2 in sets. Mugro serveerde al 3 keer voor de wedstrijd
We zullen wel weer een stevige tweet om de oren krijgen als criticasters na zo'n succes!quote:
quote:
Haase heeft toch al van best grote spelers gewonnen in het dubbel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel je eens voor hoe goed Sijsling zou zijn met een goede speler
6-2 1*-0quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:35 schreef franklop het volgende:
Sharapova al twee games verlorenwel een break voor
Die komen al wel dichtbij zo idd! Haase/Sijsling naar Londen!quote:
Zal natuurlijk een fluke zijn, maar een leuke fluke. Zal wel einde zijn in 1/2-finale, maar dat is toch een zeer mooie prestatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Die komen al wel dichtbij zo idd! Haase/Sijsling naar Londen!
ben eigenlijk benieuwd of ze er verder nog iets mee gaan doen. Is toch leuke bezigheid zo als je in de eerste ronde van enkelspel uitgeschakeld wordt.
118,750.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Baase/Sliceling
Wat strijken ze nu op met z'n tweeėn ?
Zij is ook wel een kampioen van de mishits jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Baase/Sliceling
Wat strijken ze nu op met z'n tweeėn ?
Helaas niet, hilarischquote:
Heeft hij al verwilderd lopen schreeuwen terwijl zijn ogen uit zijn kassen springen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef stefan92 het volgende:
Djokovic zal vast ook wel zo'n ei in zijn hotelkamer hebben... Nu al niet leuk meer deze wedstrijd.
Dat nog niet, hoeft ook niet want hij speelt op zo'n 20% intensiteit. Maar hij heeft wel al zo gekeken. Mond helemaal op en die ogen uit zijn oogkassen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al verwilderd lopen schreeuwen terwijl zijn ogen uit zijn kassen springen?
Hij is inderdaad weg bij Nike. Alleen hun schoenen draagt hij nog wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef BlueRoom het volgende:
geen sponsor voor berdychloopt hij ook nog met die dunlop tas rond ?
Opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef BlueRoom het volgende:
geen sponsor voor berdychloopt hij ook nog met die dunlop tas rond ?
Al het geld is naar Mcilroy natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
Nike is volgens mij flink aan het bezuinigen op sponsoring, niet?
Veel topsporters die vroeger aan Nike gelinkt werden zijn weg valt me op.
Ze zullen na Lance wel hebben onderzocht wie er allemaal aan het snoepen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
Nike is volgens mij flink aan het bezuinigen op sponsoring, niet?
Veel topsporters die vroeger aan Nike gelinkt werden zijn weg valt me op.
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef Norrage het volgende:
Ik had me serieus verheugd op deze pot. Met de vorm van Berdych in de vorige potten en die van Djoko nu had dit wel spannend kunnen wordne...maar nee hoor
Goedemorgen, lekker geslapen? Zal ik wat boterhammen voor je smeren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit.
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Bedankt. Haha, nee hoor, dank je wel, ik heb al ontbeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen? Zal ik wat boterhammen voor je smeren?
Misschien niet eens nodig...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Gorzalka het volgende:
Berdych overleeft weer, zal het toch nog wat worden?
Straks serveren voor de set.
Kopje koffie dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Haha, nee hoor, dank je wel, ik heb al ontbeten.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
Mag van mij ook maar Berdych is dan wel de laatste die ik het wil zien winnen - dan nog liever Chardy.quote:Berdych in de comebackhopelijk kan hij het djoko ook nog echt lastig gaan maken. Wil een nieuwe slamwinnaar.
Tsonga manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
[..]
Mag van mij ook maar Berdych is dan wel de laatste die ik het wil zien winnen - dan nog liever Chardy.
Net bekend geworden dat Berdych gaat spelen in de kleding van H&M.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij is inderdaad weg bij Nike. Alleen hun schoenen draagt hij nog wel.
Hij was ook tegen zichzelf aan het vloeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef BlueRoom het volgende:
loopt nole te vloeken, zijn bal was gewoon uit
en een racket van de Hemaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net bekend geworden dat Berdych gaat spelen in de kleding van H&M.
Ik vind het opvallend hoe al die grote merken steeds meer verdwijnen. Djoko speelt in een obscuur shirtje, spelers met Asics en Yonex enz.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net bekend geworden dat Berdych gaat spelen in de kleding van H&M.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
Meest beroerde bal die hij kan spelen, weet Djoko het toch nog te overtreffen.
Waarom zou Djokovic niet winnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat de AO winnaar uit de onderste helft gaat komen: Murray of Fed
Die waren toen natuurlijk ook een flink stuk beter dan degene die je de laatste jaren heb gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef Gorzalka het volgende:
Hoezo is dit geen sterk tijdperk? Een stuk beter dan de tijden waarin Hewitt en Roddickslams wonnen en Federer finales won van deze heren en andere titanen als Baghdatis en Gonzalez.
Tuurlijk, maar ik vind ze evengoed tot de matigste slamwinnaars ooit behoren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die waren toen natuurlijk ook een flink stuk beter dan degene die je de laatste jaren heb gezien.
Het ging toch wel vlot door hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
Ik word er zo moe van dat er steeds over die partij van bijna zes uur wordt gesproken, dat was puur omdat er tussen elk punt een minuut werd gerust.
Wat een fantastische pot. En die prijsuitreikingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
Ik word er zo moe van dat er steeds over die partij van bijna zes uur wordt gesproken, dat was puur omdat er tussen elk punt een minuut werd gerust.
Roddick zoals hij zijn GS won was fantastisch. Daarna is hij een sissy geworden en was hij geen slam meer waardig. Hetzelfde geldt voor Hewitt. Dat waren twee ware kampioenen die de pech hebben gehad dat Federer in hun carriere nara de top is gekomen. en Safin was ook een legendarisch compleet kampioen geweest maar die had vooral zichzelf als tegenstander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind ze evengoed tot de matigste slamwinnaars ooit behoren.
Toch begonnen de meesten van hen pas vanaf 3 a 4 jaar geleden constant ver te komen, het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
Precies, mannen als Ferrer, Soderling, Tsonga en Berdych hadden ook prima wat slampjes kunnen pakken in een ander tijdperk of wat meer geluk in het huidige.
Yupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft 'ie het nou over recovery techniques waar hij niet over kan uitweiden?
Leuk interview verder.
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef Gorzalka het volgende:
GSM Djokovic, wat een zaadpot.
Zullen de stats ook wel laten zien.
Vooruit, het is geen Simon - Monfils.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Duidelijk
http://www.australianopen(...)ts/day14/1501ms.html
Daar lag het niet aan. Li sloeg ook niet super hard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef Rosario het volgende:
Jammer van Radwanska. Wanneer gaat zij eens aan krachttraining doen?
Heb alleen de eerste set gezien, waarin toch duidelijk werd dat Radwanska ongelooflijk veel moeite heeft met een winner slaan die geen dropshot of volley is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan. Li sloeg ook niet super hard.
Dat is toch ook een beetje haar style? Hoeveel krachttraining Santoro ook had gedaan, hij zou nooit forehands in de hoeken rammen a la Gonzalez.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste set gezien, waarin toch duidelijk werd dat Radwanska ongelooflijk veel moeite heeft met een winner slaan die geen dropshot of volley is.
Wel een goed punt van kritiek, maar zoals je zelf al zegt, Murray heeft nog geen enkele interessante pot gehad. Tegen Chardy zou ik 'm wel willen zien maar Tsonga - Fed is toch honderd keer aantrekkelijker, doe die maar lekker 's avonds daar hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje haar style? Hoeveel krachttraining Santoro ook had gedaan, hij zou nooit forehands in de hoeken rammen a la Gonzalez.
Artikel over het AO schedule:
http://www.dailymail.co.u(...)hiefs-come-fire.html
Beetje sensatiezuchtig (Daily Mail en zo) en met grote focus op Murray over Ferrer, maar ze hebben wel ergens een een punt. Djokovic en Federer hebben praktisch elke wedstrijd als avondsessie gehad, terwijl Ferrer en Murray elke dag in de zon moesten spelen. Nu waren Murray's tegenstanders ook wel heel lame en is Ferrer toch veel minder een kijkcijfertrekker dan de nummer 1, maar toch.
Tja, en Djoko kan pas om 5 uur 's nachts slapen na zo'n avondpartij, ook niet ideaal lijkt me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje haar style? Hoeveel krachttraining Santoro ook had gedaan, hij zou nooit forehands in de hoeken rammen a la Gonzalez.
Artikel over het AO schedule:
http://www.dailymail.co.u(...)hiefs-come-fire.html
Beetje sensatiezuchtig (Daily Mail en zo) en met grote focus op Murray over Ferrer, maar ze hebben wel ergens een een punt. Djokovic en Federer hebben praktisch elke wedstrijd als avondsessie gehad, terwijl Ferrer en Murray elke dag in de zon moesten spelen. Nu waren Murray's tegenstanders ook wel heel lame en is Ferrer toch veel minder een kijkcijfertrekker dan de nummer 1, maar toch.
Zet anders weer even tweeduizend euro in op winst voor haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Volg je het even allemaal niet en is Sharapova opeens in rape-train modus:
Het Russische prinsesje doet het weer goed, dat vind ik fijn.
Ach, hij kwam dan toch ook niet voor drie uur 's middags z'n bed uit o.i.d.?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, en Djoko kan pas om 5 uur 's nachts slapen na zo'n avondpartij, ook niet ideaal lijkt me.
Standaard 10 meier op Federer en 5 op Sharapova.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zet anders weer even tweeduizend euro in op winst voor haar.
Klopt, maar je krijgt wel een raar ritme. En Federer óf Djoko moet iig de halve finale vroeg spelen (Djokovic waarschijnlijk), dus die is dan in het nadeel. Maar ja Murray dan evt. de finale in de avond, misschien ook een nadeel. Maar het belang van dit soort factoren valt mee lijkt me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ach, hij kwam dan toch ook niet voor drie uur 's middags z'n bed uit o.i.d.?
Halve finales zijn op andere dagen en allebei avondwedstrijden. Voordeel van in de avond is dus tweevoud: betere temperatuur en betere voorbereiding op de halve finale en finale.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt wel een raar ritme. En Federer óf Djoko moet iig de halve finale vroeg spelen (Djokovic waarschijnlijk), dus die is dan in het nadeel. Maar ja Murray dan evt. de finale in de avond, misschien ook een nadeel. Maar het belang van dit soort factoren valt mee lijkt me.
Ah dat wist ik niet. Extra dag rust vind ik grotere competitievervalsing dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Halve finales zijn op andere dagen en allebei avondwedstrijden. Voordeel van in de avond is dus tweevoud: betere temperatuur en betere voorbereiding op de halve finale en finale.
Denk ook niet dat het het verschil gaat maken, maar dat soort dingen spelen wel mee.
40 graden en dan tennissen, je bent gestoord als je het doetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Het lijkt me in ieder geval niet gezond om om de middag in die felle zon te spelen onder soms snikhete omstandigheden..
Toppers hebben altijd hawk-eye, subtoppers niet. Is dat competitievervalsing? Toppers kunnen zich vaak optrekken aan publiek, anderen niet. Zo zijn er wel meer oneerlijke dingetjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Extra dag rust vind ik grotere competitievervalsing dan.
Het is ook een beetje onvermijdelijk, zoals ook al gezegd is. Net zoals op Wimbledon, wanneer de toppers een veel geleidelijker speelschema hebben dan de categorie daaronder. Echt eerlijk is het niet, maar enige mate van commerciėle keuzes moet je toch wel accepteren vind ik.
na li wordt haar eerste serieuze tegenstandsterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:29 schreef Morthill het volgende:
Right, Sharapova met 9 games verloren in de 1/2-finale. Gaat nergens op.
Tevens, Haase/Sijsling, WTF
Dat dachten we ook van Venusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
na li wordt haar eerste serieuze tegenstandster
oja verrektquote:
Beiden niet denk ik, denk dat hawk-eye zorgt voor meer rechtvaardigheid, niet voor minder competitievervalsing (en het ontbreken ervan dus voor competitievervalsing). Of bedoel je dat toppers meer kans hebben om te oefenen met hawk-eye? Denk ook niet dat dat het geval is, maar dat moet onderzoekbaar zijn. En qua steun voor het publiek, bij Nadal zie je bijvoorbeeld vaak dat het publiek voor de underdog is. Federer heeft het publiek altijd mee. Daar spelen dus andere zaken een rol dan al dan niet topper zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toppers hebben altijd hawk-eye, subtoppers niet. Is dat competitievervalsing? Toppers kunnen zich vaak optrekken aan publiek, anderen niet. Zo zijn er wel meer oneerlijke dingetjes.
Ik bedoel dat toppers uberhaupt de kans krijgen om dus op belangrijke punten toch nog de beslissing in twijfel te trekken, andere spelers krijgen dat zelden tot nooit. En ze kunnen er inderdaad vaker mee oefenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beiden niet denk ik, denk dat hawk-eye zorgt voor meer rechtvaardigheid, niet voor minder competitievervalsing (en het ontbreken ervan dus voor competitievervalsing). Of bedoel je dat toppers meer kans hebben om te oefenen met hawk-eye? Denk ook niet dat dat het geval is, maar dat moet onderzoekbaar zijn. En qua steun voor het publiek, bij Nadal zie je bijvoorbeeld vaak dat het publiek voor de underdog is. Federer heeft het publiek altijd mee. Daar spelen dus andere zaken een rol dan al dan niet topper zijn.
Maar ja, hun tegenstanders krijgen het evenveel als zijzelf, dus ik zie het competitievervalsingelement niet helemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bedoel dat toppers uberhaupt de kans krijgen om dus op belangrijke punten toch nog de beslissing in twijfel te trekken, andere spelers krijgen dat zelden tot nooit.
Met een beetje fantasie kan je talloze zaken wel aankaarten als competitievervalsing, valt inderdaad niet uit te sluiten allemaal.quote:Maar goed, dat laatste is dan natuurlijk ook oneerlijk voor Nadalmoet je alle wedstrijden dus zonder publiek spelen, meest neutrale omstandigheden. Maar dat is onzin.
Wat heb je het daar ongelooflijk verkeerd. Als er een Chinese is is die leuk, sociaal en grappig naar de media is dan is het Li wel. Beter dan die andere tennisrobots die niet eens proberen te communicerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik vind Li eng, geslachtsloze Chinese tennisrobot met tiettattoo.
Zie je, die Chinese tennisrobots worden steeds geavanceerder en komen nu zelfs met sociale media functies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heb je het daar ongelooflijk verkeerd. Als er een Chinese is is die leuk, sociaal en grappig naar de media is dan is het Li wel. Beter dan die andere tennisrobots die niet eens proberen te communiceren
Na Liquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Norrage het volgende:
n Chinese is is die leuk, sociaal en grappig naar de media is dan is het Li wel. Beter dan die andere tennisrobots die niet eens prober
Heb je haat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Zie je, die Chinese tennisrobots worden steeds geavanceerder en komen nu zelfs met sociale media functies.
Ik heb haat aan alle tennissters die niet minimaal een 5,5 scoren op mijn mokkelgraadmeter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Heb je haat?![]()
Je lijkt wel dat mannetje met die karakteristieke snor..
Ja, alle hoogtepunten knap verzameld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/46503(...)r-halve-finales.html
Goeie samenvatting
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, alle hoogtepunten knap verzameld.
welke tennisster(s) vind je knap?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik heb haat aan alle tennissters die niet minimaal een 5,5 scoren op mijn mokkelgraadmeter.
Sharapova is als ze niet op de baan staat redelijk vaak best raakbaar, alleen jammer van die smalle bovenlip.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
welke tennisster(s) vind je knap?
Gezicht 6/10, lichaam 8/10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Sharapova is als ze niet op de baan staat redelijk vaak best raakbaar, alleen jammer van die smalle bovenlip.
Ik vind het ook wel een beetje zieligquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat sneu voor Almagro.Denk dat hij er wel van baalt.
Ja, ik vind haar te lang, te dun en ik vind dat ze chagrijnig kijkt. Ik vind het echt niks, sorry about it...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het zou helpen als ze niet altijd zo boos/serieus zou kijken en strak haar past ook al niet bij haar.
tijdens de 5e set (in de pauze) had hij ferrer alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat sneu voor Almagro.Denk dat hij er wel van baalt.
Ja, dat zegt eigenlijk genoeg…quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tijdens de 5e set (in de pauze) had hij ferrer alvast gefeliciteerd
Waarom kun je je dat nu niet meer voorstellen? Berdych is toch een enorme choker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
Berdych en Soderling waren vroeger samen met Mathieu de grootste chokers op de tour, dat kan je je nu ook niet meer voorstellen.
[...]
Mwah, valt best mee toch? Kan me de laatste grote choke niet herinneren in ieder geval. Misschien tegen de top 4 af en toe, al heeft hij Federer flink gegeven de laatste tijd, dat was vroeger niet gebeurd. Toen chokete hij ook tegen alles en iedereen, ongeacht de ranglijstpositie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat nu niet meer voorstellen? Berdych is toch een enorme choker?
Niet zo gek: hij stond *5-2 achter en was geblesseerd. En feliciteren, hij tikte even met z'n racket op de knie van Ferrer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tijdens de 5e set (in de pauze) had hij ferrer alvast gefeliciteerd
Ik bedoel inderdaad tegen de top vier op de GS'en. Daar presteert hij weinig tegen ze. Dat geldt voor iedereen maar wat niet voor iedereen geldt is in winnende posities komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee toch? Kan me de laatste grote choke niet herinneren in ieder geval. Misschien tegen de top 4 af en toe, al heeft hij Federer flink gegeven de laatste tijd, dat was vroeger niet gebeurd. Toen chokete hij ook tegen alles en iedereen, ongeacht de ranglijstpositie.
Dat hij geblesseerd was wist ik niet. Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Als hij niet geblesseerd was had ik het een zwaktebod gevonden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek: hij stond *5-2 achter en was geblesseerd. En feliciteren, hij tikte even met z'n racket op de knie van Ferrer.
Wanneer heeft hij het allemaal vanuit winnende posities weggegeven dan? Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad tegen de top vier op de GS'en. Daar presteert hij weinig tegen ze. Dat geldt voor iedereen maar wat niet voor iedereen geldt is in winnende posities komen.
Ik heb echt zo een-twee-drie geen voorbeelden. Alleen dat hij het gewoon niet kan afmaken. Tegen Federer op de AO zo uit mijn hoofd. Volgens mij is hij wel goed genoeg maar als het erop aankomt kan hij het niet afmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij het allemaal vanuit winnende posities weggegeven dan? Hij is gewoon niet goed genoeg.
Ik vind Berdych ook niet zo'n enorme choker. Die heeft gewoon veel ups en downs...Alleen tegen Rafa choket ie, maar IEDEREEN behalve Djoko choket tegen Rafa....Rafa doet iets in hun water geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee toch? Kan me de laatste grote choke niet herinneren in ieder geval. Misschien tegen de top 4 af en toe, al heeft hij Federer flink gegeven de laatste tijd, dat was vroeger niet gebeurd. Toen chokete hij ook tegen alles en iedereen, ongeacht de ranglijstpositie.
Dat is gelijk ook de enige keer tegen een topper op de slams.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb echt zo een-twee-drie geen voorbeelden. Alleen dat hij het gewoon niet kan afmaken. Tegen Federer op de AO zo uit mijn hoofd. Volgens mij is hij wel goed genoeg maar als het erop aankomt kan hij het niet afmaken.
en hij ging kansloos onderuit tegen nadal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Berdych had de Wimbledon-finale van 2010 moeten winnen, toen had hij Fed en Djoko al verslagen
Wel in 3 sets ja, of het echt kansloos was, weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en hij ging kansloos onderuit tegen nadal?
Redelijk kansloos wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel in 3 sets ja, of het echt kansloos was, weet ik eigenlijk niet meer.
Ik keek laatst met een paar hockeysletjes naar Eurosport, allen waren jaloers op haar volle bos haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Gorzalka het volgende:
Wat is Annabel Croft toch een heerlijke vrouw.
ik vind het engquote:
Heerlijke pot, nauwelijks UEs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef wimderon het volgende:
70 punten al in de eerste 5 games bij Azarenka-Kuznetsova.
leuke 1e setquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heerlijke pot, nauwelijks UEs.
Aza
quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:51 schreef detennismaster het volgende:
Sharapova wint dus de titel...
Ik hoop het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:55 schreef stefan92 het volgende:
Azarenka zal vast ook wel kans maken om te winnen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:36 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Holy fuck daar word je gewoon bang van.
Eng mens.
Het gaat me op de manier waarop. Als een soort uit haar krachten gegroeide gorilla beukt ze dat arme racket de verdoemenis in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]alsof zij de eerste is die een racket vernielt op de baan
Hoeveel heb je dan wel niet ingezet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Huppakee 260 euro rijker, dank je Murray
1000quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan wel niet ingezet?
Niksquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Slim geld in gezet op Murray.
Live odds zijn nu 1.01 voor de Schot...
9.30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef Jaytonism het volgende:
Begint Federer nou over een half uur of 1,5 uur? Ik ben zo gehandicapt met tijdverschil.
Wel bij mijn betting office, die hadden Sharapova nog op 1.05 toen het 6-0, 5-0 stond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niksaan, volledig logisch bij zo'n voorsprong.
Juist de AO is dan makkelijk joh, gewoon 10 uur van de lokale tijd afhalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef Jaytonism het volgende:
Begint Federer nou over een half uur of 1,5 uur? Ik ben zo gehandicapt met tijdverschil.
Dat komt door de doping. Of het glutenvrije dieet, of hoe ze het tegenwoordig noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:48 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Het gaat me op de manier waarop. Als een soort uit haar krachten gegroeide gorilla beukt ze dat arme racket de verdoemenis in.
Zou 20.000 doen, jouw bookie heeft vast wel een odd van 5.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Hoeveel zal ik inzetten op Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |