Wanneer heeft hij het allemaal vanuit winnende posities weggegeven dan? Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad tegen de top vier op de GS'en. Daar presteert hij weinig tegen ze. Dat geldt voor iedereen maar wat niet voor iedereen geldt is in winnende posities komen.
Ik heb echt zo een-twee-drie geen voorbeelden. Alleen dat hij het gewoon niet kan afmaken. Tegen Federer op de AO zo uit mijn hoofd. Volgens mij is hij wel goed genoeg maar als het erop aankomt kan hij het niet afmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij het allemaal vanuit winnende posities weggegeven dan? Hij is gewoon niet goed genoeg.
Ik vind Berdych ook niet zo'n enorme choker. Die heeft gewoon veel ups en downs...Alleen tegen Rafa choket ie, maar IEDEREEN behalve Djoko choket tegen Rafa....Rafa doet iets in hun water geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee toch? Kan me de laatste grote choke niet herinneren in ieder geval. Misschien tegen de top 4 af en toe, al heeft hij Federer flink gegeven de laatste tijd, dat was vroeger niet gebeurd. Toen chokete hij ook tegen alles en iedereen, ongeacht de ranglijstpositie.
Dat is gelijk ook de enige keer tegen een topper op de slams.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb echt zo een-twee-drie geen voorbeelden. Alleen dat hij het gewoon niet kan afmaken. Tegen Federer op de AO zo uit mijn hoofd. Volgens mij is hij wel goed genoeg maar als het erop aankomt kan hij het niet afmaken.
en hij ging kansloos onderuit tegen nadal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Berdych had de Wimbledon-finale van 2010 moeten winnen, toen had hij Fed en Djoko al verslagen
Wel in 3 sets ja, of het echt kansloos was, weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en hij ging kansloos onderuit tegen nadal?
Redelijk kansloos wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel in 3 sets ja, of het echt kansloos was, weet ik eigenlijk niet meer.
Ik keek laatst met een paar hockeysletjes naar Eurosport, allen waren jaloers op haar volle bos haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Gorzalka het volgende:
Wat is Annabel Croft toch een heerlijke vrouw.
ik vind het engquote:
Heerlijke pot, nauwelijks UEs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef wimderon het volgende:
70 punten al in de eerste 5 games bij Azarenka-Kuznetsova.
leuke 1e setquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heerlijke pot, nauwelijks UEs.
Aza
quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:51 schreef detennismaster het volgende:
Sharapova wint dus de titel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |