abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121883693
DJOKO _O_
pi_121887927
Jammer van Radwanska. Wanneer gaat zij eens aan krachttraining doen?
pi_121889191
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef Rosario het volgende:
Jammer van Radwanska. Wanneer gaat zij eens aan krachttraining doen?
Daar lag het niet aan. Li sloeg ook niet super hard.
pi_121889647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Daar lag het niet aan. Li sloeg ook niet super hard.
Heb alleen de eerste set gezien, waarin toch duidelijk werd dat Radwanska ongelooflijk veel moeite heeft met een winner slaan die geen dropshot of volley is.
pi_121890037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Heb alleen de eerste set gezien, waarin toch duidelijk werd dat Radwanska ongelooflijk veel moeite heeft met een winner slaan die geen dropshot of volley is.
Dat is toch ook een beetje haar style? Hoeveel krachttraining Santoro ook had gedaan, hij zou nooit forehands in de hoeken rammen a la Gonzalez.

Artikel over het AO schedule:
http://www.dailymail.co.u(...)hiefs-come-fire.html
Beetje sensatiezuchtig (Daily Mail en zo) en met grote focus op Murray over Ferrer, maar ze hebben wel ergens een een punt. Djokovic en Federer hebben praktisch elke wedstrijd als avondsessie gehad, terwijl Ferrer en Murray elke dag in de zon moesten spelen. Nu waren Murray's tegenstanders ook wel heel lame en is Ferrer toch veel minder een kijkcijfertrekker dan de nummer 1, maar toch.
pi_121890478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dat is toch ook een beetje haar style? Hoeveel krachttraining Santoro ook had gedaan, hij zou nooit forehands in de hoeken rammen a la Gonzalez.

Beetje sensatiezuchtig (Daily Mail en zo) en met grote focus op Murray over Ferrer, maar ze hebben wel ergens een een punt. Djokovic en Federer hebben praktisch elke wedstrijd als avondsessie gehad, terwijl Ferrer en Murray elke dag in de zon moesten spelen. Nu waren Murray's tegenstanders ook wel heel lame en is Ferrer toch veel minder een kijkcijfertrekker dan de nummer 1, maar toch.
Wel een goed punt van kritiek, maar zoals je zelf al zegt, Murray heeft nog geen enkele interessante pot gehad. Tegen Chardy zou ik 'm wel willen zien maar Tsonga - Fed is toch honderd keer aantrekkelijker, doe die maar lekker 's avonds daar hoor.
pi_121891360
Federer heeft een veel zwaardere loting en speelt daardoor alleen maar interessante potten die je primetime wilt hebben. Elk voordeel heb zijn nadeel.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121893315
Volg je het even allemaal niet en is Sharapova opeens in rape-train modus:

Het Russische prinsesje doet het weer goed, dat vind ik fijn.
pi_121893367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Tja, en Djoko kan pas om 5 uur 's nachts slapen na zo'n avondpartij, ook niet ideaal lijkt me.
pi_121893477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Volg je het even allemaal niet en is Sharapova opeens in rape-train modus:

Het Russische prinsesje doet het weer goed, dat vind ik fijn.
Zet anders weer even tweeduizend euro in op winst voor haar. :')
pi_121893511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja, en Djoko kan pas om 5 uur 's nachts slapen na zo'n avondpartij, ook niet ideaal lijkt me.
Ach, hij kwam dan toch ook niet voor drie uur 's middags z'n bed uit o.i.d.? :P
pi_121893517
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zet anders weer even tweeduizend euro in op winst voor haar. :')
Standaard 10 meier op Federer en 5 op Sharapova.
pi_121893963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ach, hij kwam dan toch ook niet voor drie uur 's middags z'n bed uit o.i.d.? :P
Klopt, maar je krijgt wel een raar ritme. En Federer óf Djoko moet iig de halve finale vroeg spelen (Djokovic waarschijnlijk), dus die is dan in het nadeel. Maar ja Murray dan evt. de finale in de avond, misschien ook een nadeel. Maar het belang van dit soort factoren valt mee lijkt me.
pi_121894289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, maar je krijgt wel een raar ritme. En Federer óf Djoko moet iig de halve finale vroeg spelen (Djokovic waarschijnlijk), dus die is dan in het nadeel. Maar ja Murray dan evt. de finale in de avond, misschien ook een nadeel. Maar het belang van dit soort factoren valt mee lijkt me.
Halve finales zijn op andere dagen en allebei avondwedstrijden. Voordeel van in de avond is dus tweevoud: betere temperatuur en betere voorbereiding op de halve finale en finale.

Denk ook niet dat het het verschil gaat maken, maar dat soort dingen spelen wel mee.
pi_121894424
Het lijkt me in ieder geval niet gezond om om de middag in die felle zon te spelen onder soms snikhete omstandigheden..
pi_121894560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Halve finales zijn op andere dagen en allebei avondwedstrijden. Voordeel van in de avond is dus tweevoud: betere temperatuur en betere voorbereiding op de halve finale en finale.

Denk ook niet dat het het verschil gaat maken, maar dat soort dingen spelen wel mee.
Ah dat wist ik niet. Extra dag rust vind ik grotere competitievervalsing dan.

Het is ook een beetje onvermijdelijk, zoals ook al gezegd is. Net zoals op Wimbledon, wanneer de toppers een veel geleidelijker speelschema hebben dan de categorie daaronder. Echt eerlijk is het niet, maar enige mate van commerciële keuzes moet je toch wel accepteren vind ik.
pi_121896988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Het lijkt me in ieder geval niet gezond om om de middag in die felle zon te spelen onder soms snikhete omstandigheden..
40 graden en dan tennissen, je bent gestoord als je het doet

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Extra dag rust vind ik grotere competitievervalsing dan.

Het is ook een beetje onvermijdelijk, zoals ook al gezegd is. Net zoals op Wimbledon, wanneer de toppers een veel geleidelijker speelschema hebben dan de categorie daaronder. Echt eerlijk is het niet, maar enige mate van commerciële keuzes moet je toch wel accepteren vind ik.
Toppers hebben altijd hawk-eye, subtoppers niet. Is dat competitievervalsing? Toppers kunnen zich vaak optrekken aan publiek, anderen niet. Zo zijn er wel meer oneerlijke dingetjes.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:07:08 #218
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_121897245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:29 schreef Morthill het volgende:
Right, Sharapova met 9 games verloren in de 1/2-finale. Gaat nergens op.

Tevens, Haase/Sijsling, WTF :o
na li wordt haar eerste serieuze tegenstandster
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_121897389
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:07 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

na li wordt haar eerste serieuze tegenstandster
Dat dachten we ook van Venus :D
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:16:28 #220
189430 Anonymousz
pi_121897537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van Venus :D
oja verrekt _O-
pi_121897599
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Toppers hebben altijd hawk-eye, subtoppers niet. Is dat competitievervalsing? Toppers kunnen zich vaak optrekken aan publiek, anderen niet. Zo zijn er wel meer oneerlijke dingetjes.
Beiden niet denk ik, denk dat hawk-eye zorgt voor meer rechtvaardigheid, niet voor minder competitievervalsing (en het ontbreken ervan dus voor competitievervalsing). Of bedoel je dat toppers meer kans hebben om te oefenen met hawk-eye? Denk ook niet dat dat het geval is, maar dat moet onderzoekbaar zijn. En qua steun voor het publiek, bij Nadal zie je bijvoorbeeld vaak dat het publiek voor de underdog is. Federer heeft het publiek altijd mee. Daar spelen dus andere zaken een rol dan al dan niet topper zijn.
pi_121897710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Beiden niet denk ik, denk dat hawk-eye zorgt voor meer rechtvaardigheid, niet voor minder competitievervalsing (en het ontbreken ervan dus voor competitievervalsing). Of bedoel je dat toppers meer kans hebben om te oefenen met hawk-eye? Denk ook niet dat dat het geval is, maar dat moet onderzoekbaar zijn. En qua steun voor het publiek, bij Nadal zie je bijvoorbeeld vaak dat het publiek voor de underdog is. Federer heeft het publiek altijd mee. Daar spelen dus andere zaken een rol dan al dan niet topper zijn.
Ik bedoel dat toppers uberhaupt de kans krijgen om dus op belangrijke punten toch nog de beslissing in twijfel te trekken, andere spelers krijgen dat zelden tot nooit. En ze kunnen er inderdaad vaker mee oefenen.

Maar goed, dat laatste is dan natuurlijk ook oneerlijk voor Nadal :P moet je alle wedstrijden dus zonder publiek spelen, meest neutrale omstandigheden. Maar dat is onzin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:23:38 #223
189430 Anonymousz
pi_121897792
ik wist niet dat roooooooooooowbin zo goed is in het dubbel van slijsling wist het wel
pi_121897860
Ik vind Li eng, geslachtsloze Chinese tennisrobot met tiettattoo.
pi_121898961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik bedoel dat toppers uberhaupt de kans krijgen om dus op belangrijke punten toch nog de beslissing in twijfel te trekken, andere spelers krijgen dat zelden tot nooit.
Maar ja, hun tegenstanders krijgen het evenveel als zijzelf, dus ik zie het competitievervalsingelement niet helemaal :P. Alleen dat in wedstrijden van niet-toppers wat meer onterechte beslissingen worden genomen, maar dit bevoordeelt niet structureel iemand en is dus geen competitievervalsing.
quote:
Maar goed, dat laatste is dan natuurlijk ook oneerlijk voor Nadal :P moet je alle wedstrijden dus zonder publiek spelen, meest neutrale omstandigheden. Maar dat is onzin.
Met een beetje fantasie kan je talloze zaken wel aankaarten als competitievervalsing, valt inderdaad niet uit te sluiten allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')