Waarom zou Djokovic niet winnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat de AO winnaar uit de onderste helft gaat komen: Murray of Fed
Die waren toen natuurlijk ook een flink stuk beter dan degene die je de laatste jaren heb gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef Gorzalka het volgende:
Hoezo is dit geen sterk tijdperk? Een stuk beter dan de tijden waarin Hewitt en Roddickslams wonnen en Federer finales won van deze heren en andere titanen als Baghdatis en Gonzalez.
Tuurlijk, maar ik vind ze evengoed tot de matigste slamwinnaars ooit behoren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die waren toen natuurlijk ook een flink stuk beter dan degene die je de laatste jaren heb gezien.
Het ging toch wel vlot door hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
Ik word er zo moe van dat er steeds over die partij van bijna zes uur wordt gesproken, dat was puur omdat er tussen elk punt een minuut werd gerust.
Wat een fantastische pot. En die prijsuitreikingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
Ik word er zo moe van dat er steeds over die partij van bijna zes uur wordt gesproken, dat was puur omdat er tussen elk punt een minuut werd gerust.
Roddick zoals hij zijn GS won was fantastisch. Daarna is hij een sissy geworden en was hij geen slam meer waardig. Hetzelfde geldt voor Hewitt. Dat waren twee ware kampioenen die de pech hebben gehad dat Federer in hun carriere nara de top is gekomen. en Safin was ook een legendarisch compleet kampioen geweest maar die had vooral zichzelf als tegenstander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind ze evengoed tot de matigste slamwinnaars ooit behoren.
Toch begonnen de meesten van hen pas vanaf 3 a 4 jaar geleden constant ver te komen, het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
Precies, mannen als Ferrer, Soderling, Tsonga en Berdych hadden ook prima wat slampjes kunnen pakken in een ander tijdperk of wat meer geluk in het huidige.
Yupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft 'ie het nou over recovery techniques waar hij niet over kan uitweiden?
Leuk interview verder.
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef Gorzalka het volgende:
GSM Djokovic, wat een zaadpot.
Zullen de stats ook wel laten zien.
Vooruit, het is geen Simon - Monfils.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Duidelijk
http://www.australianopen(...)ts/day14/1501ms.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |