Dat nog niet, hoeft ook niet want hij speelt op zo'n 20% intensiteit. Maar hij heeft wel al zo gekeken. Mond helemaal op en die ogen uit zijn oogkassen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al verwilderd lopen schreeuwen terwijl zijn ogen uit zijn kassen springen?
Hij is inderdaad weg bij Nike. Alleen hun schoenen draagt hij nog wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef BlueRoom het volgende:
geen sponsor voor berdychloopt hij ook nog met die dunlop tas rond ?
Opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef BlueRoom het volgende:
geen sponsor voor berdychloopt hij ook nog met die dunlop tas rond ?
Al het geld is naar Mcilroy natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
Nike is volgens mij flink aan het bezuinigen op sponsoring, niet?
Veel topsporters die vroeger aan Nike gelinkt werden zijn weg valt me op.
Ze zullen na Lance wel hebben onderzocht wie er allemaal aan het snoepen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
Nike is volgens mij flink aan het bezuinigen op sponsoring, niet?
Veel topsporters die vroeger aan Nike gelinkt werden zijn weg valt me op.
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef Norrage het volgende:
Ik had me serieus verheugd op deze pot. Met de vorm van Berdych in de vorige potten en die van Djoko nu had dit wel spannend kunnen wordne...maar nee hoor
Goedemorgen, lekker geslapen? Zal ik wat boterhammen voor je smeren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit.
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Bedankt. Haha, nee hoor, dank je wel, ik heb al ontbeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen? Zal ik wat boterhammen voor je smeren?
Misschien niet eens nodig...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Gorzalka het volgende:
Berdych overleeft weer, zal het toch nog wat worden?
Straks serveren voor de set.
Kopje koffie dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Haha, nee hoor, dank je wel, ik heb al ontbeten.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
Mag van mij ook maar Berdych is dan wel de laatste die ik het wil zien winnen - dan nog liever Chardy.quote:Berdych in de comebackhopelijk kan hij het djoko ook nog echt lastig gaan maken. Wil een nieuwe slamwinnaar.
Tsonga manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
[..]
Mag van mij ook maar Berdych is dan wel de laatste die ik het wil zien winnen - dan nog liever Chardy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |