quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor de liefhebber: full version van Django unchained op JoeTjoep
Alstublieft, bedankt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Haha hoogvlieger houdt van worsten in zijn mond
Van z'n moeder die zijn vader blijkt te zijn..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Goeie grap voor op de zondagmiddagquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
nom nom nomquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
The D is silentquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb m gelijk ff binnengehengelt en nu aant kijken
Dat is de enige oplossing. Achterover leunen en ik zie wel of en wanneer ik er kom.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Broodje vreten in de file, krantje d'r bij
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik Den Helder ga halen morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier idem, maar ik moet eerst iemand op Schiphol droppen
Dat doe ik dus ook niet in dit weer. Alleen als het droog is, ik vind die N240 zo'n scheitweg. Om het over Van Eweijksluis nog maar niet te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Stel je niet aan, de A7 is echt wel schoon. Ik zou alleen niet via Slootdorp of Middenmeer rijden.
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Oud VeVa'er die nu afwacht tot ie met z'n AMOL mag beginnen zegt mij dat het handig is om alvast wat spullen te kopen die ze bij Defensie niet meegeven indien ik door de keuring heen kom. Wat voor spullen moet ik hieronder verstaan
Denk dat ik alvast een EOTech sight koopquote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwz
Schop maar.quote:
Testikel. Stuks 2. Kleur babyroze/melkchoco. Beharing optioneel. NSN op aanvraag.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Oud VeVa'er die nu afwacht tot ie met z'n AMOL mag beginnen zegt mij dat het handig is om alvast wat spullen te kopen die ze bij Defensie niet meegeven indien ik door de keuring heen kom. Wat voor spullen moet ik hieronder verstaan
quote:
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Testikel. Stuks 2. Kleur babyroze/melkchoco. Beharing optioneel. NSN op aanvraag.
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik Den Helder ga halen morgen
je moest nog tabak halen onderweg zeker? En je had de stoplichten tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.
Niks natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Ruitensproeier kneut was op... Tabak had ik al.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je moest nog tabak halen onderweg zeker? En je had de stoplichten tegen.
Iemand die nog moet beginnen aan de AMO geeft advies over spullen die dan nodig zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit ook. Al heeft hij met V&V wel ongelovelijk veel ervaring opgedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand die nog moet beginnen aan de AMO geeft advies over spullen die dan nodig zijn?
De sarcasme is vanaf hier te ruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit ook. Al heeft hij met V&V wel ongelovelijk veel ervaring opgedaan.
En jij denkt dat zulke spulletjes worden toegestaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh! Lekker rustig wakker worden vandaag.quote:
Oh ja, jullie zijn allemaal zo stoer dat was ik even vergetenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.
Mijn auto met chauffeur rijdt precies op tijdquote:Op maandag 21 januari 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, jullie zijn allemaal zo stoer dat was ik even vergetenHet wedstrijdje verpissen is weer begonnen.
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock dingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:00 schreef 026Remco het volgende:
[..]
En jij denkt dat zulke spulletjes worden toegestaan?
Het enige wat je zelf mag kopen is een hoofdlampje met rood filter en een horloge, beiden zijn best belangrijk, maar worden niet door de baas verstrekt, voor de rest doe je het maar lekker met de spullen van de baas!
Ik heb weer koffie!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Koffieautomaat is hier tijdelijk buiten gebruik
Een horloge die laat zien hoe laat het isquote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock ding
Was je van plan een diver te gaan kopen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
tot 200ATM dus geen probleem lijkt me
dat staat op wel meer horloges, die na een douche gewoon het loodje leggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
tot 200ATM dus geen probleem lijkt me
Naja, ben er al mee wezen zwemmen en hij doet ;t fatsoenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat staat op wel meer horloges, die na een douche gewoon het loodje leggen.
assumptionsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Naja, ben er al mee wezen zwemmen en hij doet ;t fatsoenlijk
hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je 'm al op facebook toegevoegd?
ja ik heb zn pingquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je 'm al op facebook toegevoegd?
Schaatsenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik mag wel weer leren schaatsen zegEerste keer op lage noren. Viking mid, zak de hele tijd naar binnen met m;n enkels
Suunto Core voor de echte bazen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock ding
quote:
Dat Suunto ding is 2x zo groot als m'n polsenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Suunto Core voor de echte bazen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
Dit lijkt me wel iets voor BB
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik hier maar niet op in gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Mercedeslogo op de wijzer worden chickies wild vanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op in gaan
Je hebt hem al thuis liggen, taaiaap?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op in gaan
Kost wel veel doekoes asahbi.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik hou het liever bij deze, Met het mooie Mercedes logo
[ afbeelding ]
It doesn't cost you a rib from your body?quote:
Only a kidney and a lungquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
It doesn't cost you a rib from your body?
No, it doesn'tquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
It doesn't cost you a rib from your body?
Thank you verry plenty.quote:
Eat tastfullyquote:
It is to lik your teeth of.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thank you, i'll eat my plate empty
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom daar eerst maar eens doorheen, dan heb je nog tijd zat om een roze horloge te vinden.
Weet ik nog niet. Ze spraken over de "selectiedag". Ik heb ook nog geen brief o.i.d. maar de sgt had gehoord dat het de 31 zou zijn. Ik weet wel dat ik nog een SMO moet doen en een VOG aanvragen. Als het goed is krijg ik deze week een brief met meer infoquote:
Dan maar even afwachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ze spraken over de "selectiedag". Ik heb ook nog geen brief o.i.d. maar de sgt had gehoord dat het de 31 zou zijn. Ik weet wel dat ik nog een SMO moet doen en een VOG aanvragen. Als het goed is krijg ik deze week een brief met meer info
edit: ik krijg ook nog een intake gesprek![]()
Waarom sta ik niet in de lijst van genomineerde?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Niet genoeg smeergeld aangeboden gok ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in de lijst van genomineerde?
Mijn natuurlijke charmes leken me wel genoeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet genoeg smeergeld aangeboden gok ik.
Dat werkt toch alleen bij zusjes?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke charmes leken me wel genoeg.
Lig helaas aan de ketting!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen bij zusjes?
Of bij haar.
[ afbeelding ]
Oeff, nu alleen nog zonder die kledingquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of bij haar.
[ afbeelding ]
Sex met kinderen is verboden weet je wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oeff, nu alleen nog zonder die kleding
Niet met toestemmingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Sex met kinderen is verboden weet je wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een superfiilm:
[ afbeelding ]
Whehehquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ja maar kapitein, ik heb maar twee uurtjes geslapen. Daarom viel ik in slaap tijdens appél.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja maar adjudant, mijn schoenen zijn nat. Daarom glimmen ze niet.
en zie ze maar eens uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tis wel iedere keer een ander he.
Ach zoveel zal je er toch niet krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en zie ze maar eens uit elkaar te houden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach zoveel zal je er toch niet krijgen
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Wat is dat voor kindsoldaat...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of bij haar.
[ afbeelding ]
AJ raakt alles. Zolang ze in de verste verte maar niet op z'n vrouw lijkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de enige vraag die er toe doet is: zou je haar doen?
dat is weer eens wat anders dan alleen maar een hartslag eisenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AJ raakt alles. Zolang ze in de verste verte maar niet op z'n vrouw lijkt.
En we hebben beeld...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AJ raakt alles. Zolang ze in de verste verte maar niet op z'n vrouw lijkt.
Voor haar wil ik wel ff oefengewonde spelen.quote:
er hebben zich nog nooit zoveel vrijwilligers aangemeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voor haar wil ik wel ff oefengewonde spelen.
Daarna mag ze haarzelf melden bij de role 3...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
er hebben zich nog nooit zoveel vrijwilligers aangemeld
role 4 denkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarna mag ze haarzelf melden bij de role 3...
Allerlei hotemetoten natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Liep er vandaag langs, zag er sjiek uit![]()
Hihi, jij wil ook een worst in je mondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef Transmittendus het volgende:
Groetjes uit de zandbak.
Tis koud hier. Ik ik wil snert.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hihi, jij wil ook een worst in je mond
Na 4 maanden word je wanhopig, maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hihi, jij wil ook een worst in je mond
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Na 4 maanden word je wanhopig, maar er zijn grenzen
En hoe remt dat nou, met ruitenwissersproeizooi?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Nibb-it het volgende:
PTA / Domme fout bij het vullen van ruitenwisser vloeistof
Vast geen milimeter groter dan deze dame.quote:
Niet voor waar jij net aan dacht.quote:
Oh, jij dacht niet aan dodging bullets?quote:
Maandag of dinsdag dacht ik.quote:En wanneer komt de uitslag van de Yvonne awards?
Ik dacht aan hulzen rapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht niet aan dodging bullets?
Dat komt mooi uit, dat is nuquote:[..]
Maandag of dinsdag dacht ik.
Kun je mooi je asbak op zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast geen milimeter groter dan deze dame.
En een glas bier.quote:
En met een beetje mazzel is er nog wat ruimte om met je elleboog op te leunen.quote:
Neem aan dat dit Vlissingen is? Laatste keer dat ik er langsliep was denk ik 3 maanden terug. Toen lag de HRMS Groningen buiten de dok.quote:
Wat flauwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef jitzzzze het volgende:
GC / gele sneeuw? zonder pis
Ik word echt oud
Mogguh.quote:
Den Helder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neem aan dat dit Vlissingen is? Laatste keer dat ik er langsliep was denk ik 3 maanden terug. Toen lag de HRMS Groningen buiten de dok.
Whehehe... zeg dat eens als ER online isquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Nibb-it het volgende:
Eerst de hele ochtend vervelen om je wakker te maken en vervolgens in je bed in slaap vallen.
Katten
Krijg jij dan ook die twee geweertjes onder die 2 strepen?quote:
Als ik uiteindelijk solliciteer naar een plv-gc functie wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook die twee geweertjes onder die 2 strepen?
Ahh. Duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ik uiteindelijk solliciteer naar een plv-gc functie wel ja.
Wat verwachtte je dan op nujij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Die reacties weer![]()
http://www.nujij.nl/econo(...)26.lynkx?pageStart=1
supergrappig inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
10 van m'n docenten doen mee aan de Roparun whehe
Hardlopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
supergrappig inderdaad.
Oh nee, toch niet.
Godverdomme manquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
supergrappig inderdaad.
Oh nee, toch niet.
quote:Je bent genomineerd voor de Yvonne Awards, oftewel de DEF modjes vinden je tof. De strijd gaat tussen:
• Achja
• Jitzzzze
• RonaldV
• ErwinRommel
• RaveNL
Ditdus... Ik sta er niets eens tussen.quote:
Zulks een mededeling is toch ook niet grappig?quote:
Jalousy is a bitchquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ditdus... Ik sta er niets eens tussen.
Niet alles hoeft grappig te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zulks een mededeling is toch ook niet grappig?
[..]
Jalousy is a bitch
Nee, maar post er dan ook geenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet alles hoeft grappig te zijn
okquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar post er dan ook geenbij en een "whehe"
Raar zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ditdus... Ik sta er niets eens tussen.
Onzin. Ik gun het je, maar wie zegt dat jij die award krijgt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen overwinning meer
Jij weet niet wat ik gisteravond gedaan hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin. Ik gun het je, maar wie zegt dat jij die award krijgt?
TV gekeken en geslapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik gisteravond gedaan heb
2 weken terug op de nieuwjaarsborrel van de GGJ geweest. Was ook een Generaal bd van wie ik de naam ff niet meer weet, hij is voorzitter van de VVGGJ. Leuke borrel gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, kreeg via de mail een betalingsherrinering contributie 2012 binnen van het VVGGJ.
Bleek dat hijn tijdschriften en hun post nog naar mijn oude adres in Breda werden verstuurd![]()
Mijn fout en bedankt.
Dat is Willem Reijnierse, Generaal BDquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
2 weken terug op de nieuwjaarsborrel van de GGJ geweest. Was ook een Generaal bd van wie ik de naam ff niet meer weet, hij is voorzitter van de VVGGJ. Leuke borrel gehad
jaquote:
I know, maakt me ook niet uit, soms heb ik nog een levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, daar wordt je geen winnaar mee.
serieus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maakt me ook niet uit, soms heb ik nog een leven
Döner klinkt al veel beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je wel een doner box van me
Ik las Second Lovequote:
Waarom draagt ie een oversized vizier en een doek voor z;n mond?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat vindt men hier van deze foto?
[ afbeelding ]
Achtergrond: Franse militair van het Legionnaire Etrangere in Mali.
Stofbril is normaal. Gaat meer om die doek voor zn bakkes. Veel ophef over in Frankrijk schijnt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom draagt ie een oversized vizier en een doek voor z;n mond?
Special Forces misschien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stofbril is normaal. Gaat meer om die doek voor zn bakkes. Veel ophef over in Frankrijk schijnt.
Dan mag je toch niet met gezicht in beeld komen? Snap de ophef niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoals ik al zij: Legionnaire Etrangere, dus ja.
Het ziet er dan ook best kut en onprofessioneel uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stofbril is normaal. Gaat meer om die doek voor zn bakkes. Veel ophef over in Frankrijk schijnt.
Dat vinden mensen van onze shemaghs ook. Hoewel dit wel wat anders is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook best kut en onprofessioneel uit.
Alsof dat zo nieuw is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat vindt men hier van deze foto?
Achtergrond: Franse militair van het Legionnaire Etrangere in Mali.
Daarom. Maar dat weet de gemiddelde nukubu niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof dat zo nieuw is...![]()
Volgens mij heb ik ook nog wel ergens een neopreen koudweermasker liggen met skull print, kon je gewoon halen bij de PX.
Het gaat om die tekening, al was ie effen zwart, groen of camo dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat vinden mensen van onze shemaghs ook. Hoewel dit wel wat anders is.
Als het hier gebeurt wordt er waarschijnlijk ook een hele ophef over gemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Thaboel het volgende:
Ziet er toch gewoon grappig uit? Kut fransosen
Heb je vandaag dus de hele dag om het voor te bereidenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen alleen nog mondeling NederlandsI pray for god
Dat werkt vandaag niet meer. 2x RedBull en 1 chocoladereep en ik leef weerquote:
Inderdaad, moet ik die onzin poezie uit mn kop gaan lerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je vandaag dus de hele dag om het voor te bereiden
doe mij ook een liter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat werkt vandaag niet meer. 2x RedBull en 1 chocoladereep en ik leef weer
Koffieapparaat nog steeds stukquote:
Sine heeft al tijden geen ban meer.quote:
Dat weet ik ook niet nee, ff naar de garage dan maar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar welke? Ik weet niet eens hoeveel ik er heb/zou moeten hebben
Daar kom ik net vandaan, er moest een litertje olie bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet nee, ff naar de garage dan maar?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, er moest een litertje olie bij.
Ja, dat heb ik dus wel laten doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
En toen kwam het niet in die grijze massa in je op om daar ook gelijk ff naar te laten kijken?
Ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Goede trouwens, dadelijk ook ff olie halen, voor de frietpan
Ja, en nu weet je het dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus wel laten doenMaar ik laat hun niets doen, wat ik zelf ook kan doen.
Ach stop toch met typenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en nu weet je het dus niet
Ik wil ook zo'n petquote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-nk-ijsvissen.htmlquote:Geen enkele vis gevangen tijdens NK ijsvissen
LELYSTAD - De allereerste editie van het NK ijsvissen dat donderdag werd gehouden in het Kuinderbos (Flevoland), heeft niet de vangst opgeleverd die vooraf werd gehoopt.
Sterker nog, tijdens de 2 uur durende viswedstrijd haalden de 25 deelnemers zelfs geen enkele vis boven water.
Waarom niemand beet had, was voor Ed Piek van de Visfederatie Oost Nederland een raadsel. ''Misschien was het onervarenheid. Ook was het ijs ontzettend helder en als er veel zonlicht doorkomt, duiken vissen toch wat sneller weg." Bij ijsvissen gooien vissers hun hengel uit in een vooraf geboord gat in het ijs.
De prijzen, een mountainbike en een beker, worden bewaard voor een volgend editie van het NK ijsvissen. ''Vandaag hebben de vissen gewonnen'', concludeerde Piek.
Gelezen jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ns-nk-ijsvissen.html
![]()
Echt mooi, al die lui zitten daar in hun goedkopie camo, in hun eigen tijd, te vernikkelen. En dan ook nog eens niets vangenquote:
Ik heb dat 2-3 dagen per week. Dan gaat mijn wekker om half 6. Dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Wordt om 7:45 op de school verwacht, hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |