quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor de liefhebber: full version van Django unchained op JoeTjoep
Alstublieft, bedankt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Haha hoogvlieger houdt van worsten in zijn mond
Van z'n moeder die zijn vader blijkt te zijn..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Goeie grap voor op de zondagmiddagquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
nom nom nomquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef Erasmo het volgende:
The D is silentquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb m gelijk ff binnengehengelt en nu aant kijken
Dat is de enige oplossing. Achterover leunen en ik zie wel of en wanneer ik er kom.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Broodje vreten in de file, krantje d'r bij
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik Den Helder ga halen morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier idem, maar ik moet eerst iemand op Schiphol droppen
Dat doe ik dus ook niet in dit weer. Alleen als het droog is, ik vind die N240 zo'n scheitweg. Om het over Van Eweijksluis nog maar niet te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Stel je niet aan, de A7 is echt wel schoon. Ik zou alleen niet via Slootdorp of Middenmeer rijden.
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Oud VeVa'er die nu afwacht tot ie met z'n AMOL mag beginnen zegt mij dat het handig is om alvast wat spullen te kopen die ze bij Defensie niet meegeven indien ik door de keuring heen kom. Wat voor spullen moet ik hieronder verstaan
Denk dat ik alvast een EOTech sight koopquote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een kijker en bipod voor je buks. kan je iedereen snipen jwz
Schop maar.quote:
Testikel. Stuks 2. Kleur babyroze/melkchoco. Beharing optioneel. NSN op aanvraag.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Oud VeVa'er die nu afwacht tot ie met z'n AMOL mag beginnen zegt mij dat het handig is om alvast wat spullen te kopen die ze bij Defensie niet meegeven indien ik door de keuring heen kom. Wat voor spullen moet ik hieronder verstaan
quote:
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Testikel. Stuks 2. Kleur babyroze/melkchoco. Beharing optioneel. NSN op aanvraag.
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik Den Helder ga halen morgen
je moest nog tabak halen onderweg zeker? En je had de stoplichten tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.
Niks natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Ruitensproeier kneut was op... Tabak had ik al.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je moest nog tabak halen onderweg zeker? En je had de stoplichten tegen.
Iemand die nog moet beginnen aan de AMO geeft advies over spullen die dan nodig zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit ook. Al heeft hij met V&V wel ongelovelijk veel ervaring opgedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand die nog moet beginnen aan de AMO geeft advies over spullen die dan nodig zijn?
De sarcasme is vanaf hier te ruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit ook. Al heeft hij met V&V wel ongelovelijk veel ervaring opgedaan.
En jij denkt dat zulke spulletjes worden toegestaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Mogguh! Lekker rustig wakker worden vandaag.quote:
Oh ja, jullie zijn allemaal zo stoer dat was ik even vergetenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aansteller, ben net van Fryslan naar Limburg gereden, heb er een kwartiertje langer over gedaan.
Mijn auto met chauffeur rijdt precies op tijdquote:Op maandag 21 januari 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, jullie zijn allemaal zo stoer dat was ik even vergetenHet wedstrijdje verpissen is weer begonnen.
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock dingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:00 schreef 026Remco het volgende:
[..]
En jij denkt dat zulke spulletjes worden toegestaan?
Het enige wat je zelf mag kopen is een hoofdlampje met rood filter en een horloge, beiden zijn best belangrijk, maar worden niet door de baas verstrekt, voor de rest doe je het maar lekker met de spullen van de baas!
Ik heb weer koffie!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Koffieautomaat is hier tijdelijk buiten gebruik
Een horloge die laat zien hoe laat het isquote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock ding
Was je van plan een diver te gaan kopen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
tot 200ATM dus geen probleem lijkt me
dat staat op wel meer horloges, die na een douche gewoon het loodje leggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
tot 200ATM dus geen probleem lijkt me
Naja, ben er al mee wezen zwemmen en hij doet ;t fatsoenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat staat op wel meer horloges, die na een douche gewoon het loodje leggen.
assumptionsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Naja, ben er al mee wezen zwemmen en hij doet ;t fatsoenlijk
hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je 'm al op facebook toegevoegd?
ja ik heb zn pingquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je 'm al op facebook toegevoegd?
Schaatsenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik mag wel weer leren schaatsen zegEerste keer op lage noren. Viking mid, zak de hele tijd naar binnen met m;n enkels
Suunto Core voor de echte bazen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat voor horloge is aan te raden? Heb hier een digitaal/analoog horloge met chrono, timer etc. Z'n G-Shock ding
quote:
Dat Suunto ding is 2x zo groot als m'n polsenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Suunto Core voor de echte bazen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
Dit lijkt me wel iets voor BB
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik hier maar niet op in gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Mercedeslogo op de wijzer worden chickies wild vanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op in gaan
Je hebt hem al thuis liggen, taaiaap?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op in gaan
Kost wel veel doekoes asahbi.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik hou het liever bij deze, Met het mooie Mercedes logo
[ afbeelding ]
It doesn't cost you a rib from your body?quote:
Only a kidney and a lungquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
It doesn't cost you a rib from your body?
No, it doesn'tquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
It doesn't cost you a rib from your body?
Thank you verry plenty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |