Als je het niet zeker weet met meneer. Als je het wel zeker weet is het Sergeant Uit de Ketting of Majoor Uit de Ketting.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Shit, ik moet een sgt ( of sgt majoor mailen ), weet alleen niet hoe ik ;m moet aansprekenMeneer of met rang? Ik weet niet zeker wat zijn rang is namelijk.
Nope nog niet, hoezo uit de ketting?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet met meneer. Als je het wel zeker weet is het Sergeant Uit de Ketting of Majoor Uit de Ketting.
Bij twijfel hou het bij Meneer Uit de Ketting.
Je bent nog niet in dienst toch?
Oh, dan zal hij/zij het vast prima vinden als je het gewoon bij Meneer houdt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope nog niet, hoezo uit de ketting?
ik dacht al haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan zal hij/zij het vast prima vinden als je het gewoon bij Meneer houdt.
Uit de Ketting is een voorbeeld achternaam.
Maar bij twijfel niet doen, iemand met een verkeerde aanspreektitel aanspreken is meestal geen goed idee. Een rang hoger kom je vaak nog wel mee weg, maar een rang lager scoor je geen punten meequote:
Ty voor 't advies, zou ik ook niet zo op prijs stellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij twijfel niet doen, iemand met een verkeerde aanspreektitel aanspreken is meestal geen goed idee. Een rang hoger kom je vaak nog wel mee weg, maar een rang lager scoor je geen punten mee
Zie je wel, sporten is slecht voor jequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Ok ik heb een soort van spierpijn in me milt, nog nooit gehad dit. Na de bijna 3.1KM leek 't net of ik 40x per minuut in m;n maag werd gestompt door die steekKotsen erachterna. Maar dit is de eerste keer, 't voelt niet echt goed
Wat is het hier rustig trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel, sporten is slecht voor je
Correct.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Ja hoi. Slapen is trouwens het meest onderschatte ooit in deze maatschappij, maar daar kom je pas achter als je ooit eens een keer in drie dagen tijd maar drie uur in je rukbunker kan liggen
correct.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Ja hoi. Slapen is trouwens het meest onderschatte ooit in deze maatschappij, maar daar kom je pas achter als je ooit eens een keer in drie dagen tijd maar drie uur in je rukbunker kan liggen
Slapen is geen luxe. Het is noodzaak. Ik lig er vanavond om 21.30 in denk ik. Pffff....quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Erasmo het volgende:
Het KPU blijft me verbazen, ik krijg een rekening van ¤1,15 voor een baretanker besteld inWat voor tanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niet bij de trainingsinstantie te krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Heeft hier iemand een digitale versie van het nieuwe ZHKH protocol?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Heeft hier iemand een digitale versie van het nieuwe ZHKH protocol?
Oh, maar even langs boekwerken dan...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op deze wijze heeft Michiel himself nog een paar kameraden geholpen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, maar even langs boekwerken dan...
Ik dacht vijfde druk, zal wel goed zijn...![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op deze wijze heeft Michiel himself nog een paar kameraden geholpen
Dan heeft ie volgende week weer zo'n wit jasje aan, waarvan de mouwen op je rug vast gegespt zittenquote:
En een hele apotheek aan kalmeringsmiddelen in zijn mik...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heeft ie volgende week weer zo'n wit jasje aan, waarvan de mouwen op je rug vast gegespt zitten
Waar de doorgewinterde junk van onder de indruk zal zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een hele apotheek aan kalmeringsmiddelen in zijn mik...
En een lege bankrekening omdat ik alle gesloopte dingen moet vervangen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Over Marktplaats gesproken...
Pssst, Erwin!
Nou sterkte dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een Sgt 1.
Ik moet ;m bellen maandag
Dat is wel duidelijk, echt alles staat op marktplaats. Bij sommige stukken vraag ik me echt af of het wel verkocht mag wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Erasmo het volgende:
Iemand heeft een paar pallets gekocht bij de domeinen
quote:Tom Hanks en Steven Spielberg bundelen opnieuw hun krachten voor een tv-serie over de Tweede Wereldoorlog. Het wordt na Band of Brothers en The Pacific de derde show die de acteur en regisseur samen maken over de oorlog.
De nog titelloze serie draait om de piloten van de Eighth Air Force, oftewel de Mighty Eighth, en de luchtgevechten die zij voerden. De inhoud wordt voornamelijk gebaseerd op het boek Masters of the Air van Donald L. Miller, schrijft het Amerikaanse tijdschrift The Hollywood Reporter.
Hanks en Spielberg treden op als uitvoerend producent van de serie. Die rol namen ze ook al op zich voor het met prijzen overladen Band of Brothers uit 2001 en The Pacific uit 2010. De shows werden uitgezonden door HBO. Ook de nieuwe serie is te zien op de Amerikaanse zender.
Doe mij maar een miljoenquote:Do you need a loan? if yes email us
name:
amount:
duration:
tel:
Eensch.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n afgang als the Pacific wordt..
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De kat heeft me de halve nacht wakker gehouden.![]()
Het stinkdier heeft er een nieuwe sport van gemaakt om mijn kussen in te pikkenquote:
Plantenspuit gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het stinkdier heeft er een nieuwe sport van gemaakt om mijn kussen in te pikken![]()
Bij ons werkt dat prima, als ze weer op de tafel springen, mogen ze niet, spuit er op!!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een nat kussenMaar ik ga het inderdaad maar eens doen.
Hier draait ie ook overuren.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons werkt dat prima, als ze weer op de tafel springen, mogen ze niet, spuit er op!!
Kattekwaad uithalen? Spuit er op. Op aanrecht? spuit er op.
En dan val je net weer in slaap, vreten ze weer wat uit waardoor je wakker wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier draait ie ook overuren.
En ondeugend dat ze zijn; gewoon ergens opspringen en dan roep je z'n naam en weg is ie. Gewoon proberen hoe ver je komt lijkt het soms wel
Ik vind ze heel leuk, maar soms ben ik er wel eventjes klaar mee. En dat is nuquote:Op zondag 20 januari 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan val je net weer in slaap, vreten ze weer wat uit waardoor je wakker wordt
Tuig is het, allemaal tuigquote:Op zondag 20 januari 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind ze heel leuk, maar soms ben ik er wel eventjes klaar mee. En dat is nu
Ik hoop voor ze dat hun vacht dik genoeg is![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afschieten, of met de riem erover
Niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, vandaag ff m'n CV opsturen voor een nieuwe baan, goed dat ik er ff aan denk.
idd, meer verdienen voor ander werk dan wat ik nu doequote:
Wat moet het gaan worden?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, meer verdienen voor ander werk dan wat ik nu doe
hehe, nee, de hele dag in een busje rondrijden, en reclameposters op abri's plakken.quote:
Oh, dat. Dat klinkt als een prima baantje.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, nee, de hele dag in een busje rondrijden, en reclameposters op abri's plakken.
Lekker solitair, alleen, net Remiquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat klinkt als een prima baantje.
Dat is toch prima? Lekker ontspannen aan de slag.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker solitair, alleen, net Remi
Ik hoef niet meer zonodig in een "team" te werken. Geef mij m'n werk, m'n tijd, een auto, en ik doe alleen m'n ding wel
Net als nu, maar dat verdiend niet bijster veel.
Idd, en geen manager die ik je nek huigt zoals op bv. kantoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Lekker ontspannen aan de slag.
Ieder zijn eigen voorkeur, ik vind kantoorwerk wel oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en geen manager die ik je nek huigt zoals op bv. kantoor.
Bah, moet echt niet denken aan kantoorwerk.
Ondanks de kou, laat mij maar buiten werken, kan je tenminste ook fatsoenlijk een shaggie roken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen voorkeur, ik vind kantoorwerk wel oke.
Mogguh, en ja, doe er maar een stuk of 50!quote:
Nog bijdehand ook?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
hahaha, wat een warm welkom op deze vroege morgen
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog bijdehand ook?![]()
Trek je overall met 3-eenheid maar aan, we gaan een stukje oerrossen!!
Ja, pak je derdelijns maar. Omhangenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
hahaha, wat een warm welkom op deze vroege morgen
Met vrolijk zijn kunnen we niks, ga jij maar eensquote:Op zondag 20 januari 2013 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Nee, ik ben best wel vrolijk vandaag. Zo even hardlopen
Hardlopen ga je zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Nee, ik ben best wel vrolijk vandaag. Zo even hardlopen
In enkel z'n pendek en dienstnikes uiteraardquote:Op zondag 20 januari 2013 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hardlopen ga je zekerMet 30 kilo barang op je bult
Tenue Xquote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In enkel z'n pendek en dienstnikes uiteraard
Ik moet eerst ff me boterham eten en het een uurtje laten zakken tegen steekquote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij nu ook. Lopen met je kadaver!
Gooi die maar over de schutting, lopen! Nu!!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet eerst ff me boterham eten en het een uurtje laten zakken tegen steek
NIKS ERVANquote:Op zondag 20 januari 2013 10:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet eerst ff me boterham eten en het een uurtje laten zakken tegen steek
Er ligt sneeuw voor m'n deur ik kan het huis niet uitquote:Op zondag 20 januari 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die maar over de schutting, lopen! Nu!!
Alles kan, kun je er niet door? Dan er onderdoor, of eroverheen, of langszij, meer wegen die naar Rome leidenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er ligt sneeuw voor m'n deur ik kan het huis niet uit
En dat moet het land verdedigen, zuchtquote:Op zondag 20 januari 2013 10:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er ligt sneeuw voor m'n deur ik kan het huis niet uit
Als ik nu naar buiten ga vries ik dood, ik wacht wel even tot het middag isquote:Op zondag 20 januari 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles kan, kun je er niet door? Dan er onderdoor, of eroverheen, of langszij, meer wegen die naar Rome leiden
[x] Ongeschiktquote:Op zondag 20 januari 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik nu naar buiten ga vries ik dood, ik wacht wel even tot het middag is
Godver zeg, trek die aanmelding maar inquote:Op zondag 20 januari 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik nu naar buiten ga vries ik dood, ik wacht wel even tot het middag is
Ohhh dat.quote:
Ik ga zo ook, maak je geen zorgen lapswanschquote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef BredeBroeder het volgende:
DEF Backfire
Ga zelf lekker naar buiten jonge
Ja, wat ga je doen danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga zo ook, maak je geen zorgen lapswansch
Waarom zou ik, ben geen jonge hond meerquote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef BredeBroeder het volgende:
DEF Backfire
Ga zelf lekker naar buiten jonge
Ik moet ff rustig wakker worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ben geen jonge hond meer
Lazer toch op... gvd een halve nachtvorst en de rest van Nederland inclusief media denkt dat er een Elfstedentocht komt...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh dat.
ff AchJa, jij als Fries, die botte Fries, denk jij zo van "'t giet an"?
Mooi zo, inside info. Hoef ik me ook niet druk te maken over die hele hypequote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op... gvd een halve nachtvorst en de rest van Nederland inclusief media denkt dat er een Elfstedentocht komt...![]()
Hier in Fryslan heeft nog niemand het erover, wij wachten eerst wel af tot een week lang minstens 15 graden onder nul is geweest.
Kom me maar halenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als ik het je vertel dan moet ik je doodmaken snotneus
Jij bent ook een rare snoeshaan zegquote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet ff rustig wakker worden.
Ik hoop dat je die gemakzuchtige instelling snel kwijt bentquote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom me maar halenIk zit warm in m'n huis en kan er niet uit. Easy as it can be
Of dat het er uitgeramd gaat worden dat luie zweet van hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die gemakzuchtige instelling snel kwijt bent
Het is zondag, laat me jongequote:Op zondag 20 januari 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die gemakzuchtige instelling snel kwijt bent
Dat kun je ook alleen, of hebben jullie honing aan jullie aars?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is zondag, laat me jongeEn tevens kan ik toch pas hardlopen als me maat er is
Nou inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of dat het er uitgeramd gaat worden dat luie zweet van hem.
Dar broodje bewaard BB maar lekker ijn z'n pendek, blijft het nog warm ook als hij moet rennen
Ik hoor alleen maar laffe excuses. De aflulmotor draait overuren. Ringdingdingdingquote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is zondag, laat me jongeEn tevens kan ik toch pas hardlopen als me maat er is
Heel goed, tegen de tijd dat ik me druk ga maken hoor je dat vanzelf.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo, inside info. Hoef ik me ook niet druk te maken over die hele hype
Samen trainen is leukerquote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kun je ook alleen, of hebben jullie honing aan jullie aars?
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kun je ook alleen, of hebben jullie honing aan jullie aars?
Die ijsmeester die live door het ijs zakte was al helemaal om te gillenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heel goed, tegen de tijd dat ik me druk ga maken hoor je dat vanzelf.
Al die gare hollanders die hier atm menen te kunnen schaatsen en massaal door het ijs heen zakken...
Dus naar buiten, douchen, en studerenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja shit, ik heb morgen tentamen wiskunde![]()
Gewoon een prutser.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ijsmeester die live door het ijs zakte was al helemaal om te gillen
Jammer dat daar geen live beelden van waren, ik piste zowat in m';n broek toen ik het live hoorde in de autoquote:
Ik snap de helft wat jullie zeggen toch nietquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus naar buiten, douchen, en studeren![]()
Gaat nog wat worden met je, als je vrijdag ochtend de hiba op moet plus een veldloop
Waarbij je om 0530 zo blauw als een tientje naar je mandje bent gegaan...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus naar buiten, douchen, en studeren![]()
Gaat nog wat worden met je, als je vrijdag ochtend de hiba op moet plus een veldloop
Goh, dat is nog best op tijdquote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarbij je om 0530 zo blauw als een tientje naar je mandje bent gegaan...
Zoiets jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarbij je om 0530 zo blauw als een tientje naar je mandje bent gegaan...
Of het kader weer gekke dingen wilde doenquote:
Precies, snurken wanneer je snurken kan. Het mooiste is nog dat je het na een tijdje staand kan zonder om te vallenquote:
Jongee, dan ben je toch dood opquote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lapswanschJe hebt 2 uurtjes slaap, daar moet je het soms mee doen.
DACHT JE DAT DE VIJAND DAAR REKENING MEE HOUDT?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jongee, dan ben je toch dood op
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jongee, dan ben je toch dood op
Zelfs lopend... is mij gelukt...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, snurken wanneer je snurken kan. Het mooiste is nog dat je het na een tijdje staand kan zonder om te vallen
Er is geen vijand op appelquote:Op zondag 20 januari 2013 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DACHT JE DAT DE VIJAND DAAR REKENING MEE HOUDT?
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin nu echtte worden van je antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was dat er iemand achter mij liep die mij een beetje in de richting stuurde, anders was dat zeker gebeurd ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al gummi-nekkend de sloot in zeker?
Tss, niks is te zwaar voor mij. Ik haal 't makkelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als al je antwoorden serieus zijn, dan ga je het nog heel zwaar krijgen.
Sprak de lapswansch die niet naar buiten durftquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tss, niks is te zwaar voor mij. Ik haal 't makkelijk
Deja-Vu nuquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het was dat er iemand achter mij liep die mij een beetje in de richting stuurde, anders was dat zeker gebeurd ja.
nog 40 minutenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de lapswansch die niet naar buiten durft
Nicequote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoorde het achteraf ook pas... Was toen een stuk van zeker 8km kwijt...
"ja maar sergeant, het is koud, nat en het regent"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als al je antwoorden serieus zijn, dan ga je het nog heel zwaar krijgen.
Ik hoef geen AMO te doenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
Als je hier maar niet komt uithuilen als je de AMO niet haalt.
"Ja maar adjudant, na mijn ontbijt moet ik altijd even een uurtje liggen"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"ja maar sergeant, het is koud, nat en het regent"
"ja maar ik heb me nog niet gedouched"
"ja maar korporaal, ik heb nog niet ontbeten"
"ja maar, ik ben moe"
hehehe, achteraf altijd leuk die dingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoorde het achteraf ook pas... Was toen een stuk van zeker 8km kwijt...
Ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EMMV dan, je snapt wel wat ik bedoel.![]()
Ook zo een goeie, m'n haar zit niet in modelquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ja maar adjudant, na mijn ontbijt moet ik altijd even een uurtje liggen"
"Ja maar kapitein, hij deed het ook"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook zo een goeie, m'n haar zit niet in model
hehequote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ja maar kapitein, hij deed het ook"
Puntje 4J op de witte kaart: "Beperk de ja-maar reactie!"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ja maar kapitein, hij deed het ook"
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Pfoe, even de CV wat hoger doen. Brrrr
Ha, dat wist ik niet, maar goed, het is mij vergeven, was enkel korporaalquote:
sowieso, als iemand "ja, maar" als excuus gebruikt dan ben ik al klaar met luisteren. Ik hoef het niet eens meer te horen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Puntje 4J op de witte kaart: "Beperk de ja-maar reactie!"
Ja, maar wat als het nou echt belangrijk isquote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
sowieso, als iemand "ja, maar" als excuus gebruikt dan ben ik al klaar met luisteren. Ik hoef het niet eens meer te horen.
Inbreng is op zich prima, maar niet gaan "ja maren" als plan al klaar is.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
sowieso, als iemand "ja, maar" als excuus gebruikt dan ben ik al klaar met luisteren. Ik hoef het niet eens meer te horen.
Ik begin bijna te hopen dat je uitvalt in de EVO.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar wat als het nou echt belangrijk is
Whehe, ik zit jullie maar een beetje te fokke jongequote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin bijna te hopen dat je uitvalt in de EVO.
"ja maar", ik heb nog geen bammetje kunnen smerenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar wat als het nou echt belangrijk is
Precies. Maar ook niet achteraf als er om een verklaring wordt gevraagd van iets wat verkeerd ging.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Inbreng is op zich prima, maar niet gaan "ja maren" als plan al klaar is.
Ik jou niet meer, sinds de "ik wordt nu echtquote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Whehe, ik zit jullie maar een beetje te fokke jonge
Zoals in de kleuterschool die zich Politiek noemtquote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies. Maar ook niet achteraf als er om een verklaring wordt gevraagd van iets wat verkeerd ging.
Hahah, hoe maak ik het goedquote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik jou niet meer, sinds de "ik wordt nu echt" post ben ik serieus.
"ja maar, ringdingdingding"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals in de kleuterschool die zich Politiek noemt![]()
En voor "ja maren" worden ze vet betaald, met wachtgeld regeling
Dingetje hep nog wat goed te maken, hoe los jij dat op Jitzzze? Zonder een "ge-ja-maar" van hem?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"ja maar, ringdingdingding"
Aflulmotor kicks in.
Die witte kaart werd een miljard keer aangehaald op de KMS: "Gebruik de witte kaaaaart!!!!!!"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, serieus ben ik wel na de keuring.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niets goed te maken. Het is jouw carrière.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die witte kaart werd een miljard keer aangehaald op de KMS: "Gebruik de witte kaaaaart!!!!!!"
Achja tijdens bivak oventje graven, kutweer, nat, ellende... "Sgt, ik krijg mijn oventje niet aan." Sgt: "Soldaat AchJa, gebruik de witte KAAAARRRRT!!!!"
Klik, klik, klik, witte kaart in de fik, oventje aan de gang. Goeie tip sgt!
AchJa bakkies...
Zoiets had ik wel als smoes, maar had sowieso bijzonderheden...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Toen heb je zeker gezegd dat dat "improviseren heette?
Stugge Fries in Limburg op de KMS,quote:Op zondag 20 januari 2013 11:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel als smoes, maar had sowieso bijzonderheden...
Laat hem het zelf maar bedenken, dan keur ik het wel goed. Of nietquote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dingetje hep nog wat goed te maken, hoe los jij dat op Jitzzze? Zonder een "ge-ja-maar" van hem?
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die witte kaart werd een miljard keer aangehaald op de KMS: "Gebruik de witte kaaaaart!!!!!!"
Achja tijdens bivak oventje graven, kutweer, nat, ellende... "Sgt, ik krijg mijn oventje niet aan." Sgt: "Soldaat AchJa, gebruik de witte KAAAARRRRT!!!!"
Klik, klik, klik, witte kaart in de fik, oventje aan de gang. Goeie tip sgt!
AchJa bakkies...
Ik zou je adviseren om iets daarvoor er al mee te beginnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, serieus ben ik wel na de keuring.
Dat is een garantie tot succesquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stugge Fries in Limburg op de KMS,
Explainquote:Op zondag 20 januari 2013 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om iets daarvoor er al mee te beginnen.
Om maar eens wat te noemen: ik ging naar de AAC. Ik had een pak aan met stropdas, de vent na mij een afgetrapte spijkerbroek en een bloemetjesoverhemd.quote:
AAC is onderdeel van de keuring.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen: ik ging naar de AAC. Ik had een pak aan met stropdas, de vent na mij een afgetrapte spijkerbroek en een bloemetjesoverhemd.
Is dat een vraag of een mededeling?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AAC is onderdeel van de keuring.
Goed bezig.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach, oude tijden zoals we die gekent hebben komen niet meer terug, helaas.
Maar mocht ik mijn carriere bij DEF mogen overdoen? Absoluut.
Nu een veteraan, en een vriendin die sinds gisteren vrijwilliger geworden is bij het VI.
vraagquote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling?
Maar toch is het contact met Defensie personeel. Dan ben je sowieso serieus, althans ik danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Melding: Alleen voor aspirant-officieren is het onderdeel van de keuring.
Kuddo's voor haar, van de 150 is zij naast een andere vrouw de enige burgerquote:
Je had die blik van die gozer in z'n bloemetjesshirt moeten zien. Die wist direct dat ie geen kans meer maakte. Zonder ook maar een voet in het kantoor van de AAC gezet te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar toch is het contact met Defensie personeel. Dan ben je sowieso serieus, althans ik dan
Dat is echt wel nicequote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kuddo's voor haar, van de 150 is zij naast een andere vrouw de enige burger
Stel dat ie geen geld voor een pak heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had die blik van die gozer in z'n bloemetjesshirt moeten zien. Die wist direct dat ie geen kans meer maakte. Zonder ook maar een voet in het kantoor van de AAC gezet te hebben.
Klinkt als "Ja maar"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stel dat ie geen geld voor een pak heeft
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt als "Ja maar"
"Ja maar overste, ik heb helemaal geen pecuniën voor een kostuum"
Alsnog, ze kennen z;n hele achtergrond niet. Vind het dan een beetje onzin om hem gelijk af te keuren op zijn kleding, al is een bloemetjesshirt een beetje te veel van het goedequote:
Waar heb ik gezegd dat hij is afgekeurd door de AAC?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsnog, ze kennen z;n hele achtergrond niet. Vind het dan een beetje onzin om hem gelijk af te keuren op zijn kleding, al is een bloemetjesshirt een beetje te veel van het goede
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat hij is afgekeurd door de AAC?
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had die blik van die gozer in z'n bloemetjesshirt moeten zien. Die wist direct dat ie geen kans meer maakte. Zonder ook maar een voet in het kantoor van de AAC gezet te hebben.
Zelfs een effen polo is beter dan een bloemetjesoverhemdquote:
Aangezien jij zeker wist dat hij afgekeurd zou worden. Zal het ook wel zo zijn niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vraag: waar heb ik gezegd dat hij daadwerkelijk is afgekeurd door de AAC?
Precies, ik ken meerdere van die gasten met enorme spierbundels. Zelfs ik, anti-hardloper als ik ben, ren ze er stuk voor stuk uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Keuring eerste lichting Luchtmobiel, herinner het me nog goed![]()
Paar van doe opgeponpte kerels die dachten dat ze over water konden lopen met hun adonislichaam.
Nou niet, die vielen echt allemaal af. Wat bleef over, de wat meer beschijden, normaal tot tenger postuur gebouwde leden, die gingen door naar de andere tets.
Nette polo, of overhemd, donkerblauwe spijkerbroek in plooi gestreken, nette jas, ook dat is prima.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelfs een effen polo is beter dan een bloemetjesoverhemdZo moeilijk is het helemaal niet om je netjes te kleden zonder kostuum.
Aannames, je weet wat dat zijn hé?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aangezien jij zeker wist dat hij afgekeurd zou worden. Zal het ook wel zo zijn niet?
Precies, nette leren schoenen erbij + bijpassende riem en klaar ben je.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nette polo, of overhemd, donkerblauwe spijkerbroek in plooi gestreken, nette jas, ook dat is prima.
Ik heb geen nette leren schoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, nette leren schoenen erbij + bijpassende riem en klaar ben je.
Qua kracht hebben ze "even" meer power, maar lang houden ze het niet uit. Of je moet echt een profsporter zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, ik ken meerdere van die gasten met enorme spierbundels. Zelfs ik, anti-hardloper als ik ben, ren ze er stuk voor stuk uit.
Doe je sneakers aanquote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen nette leren schoenen
"ja maar admiraal, ik heb geen nette leren schoenen"quote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen nette leren schoenen
Kan geen kwaad joh, gewoon aantrekken, en met Dr Dre Beats headset in, hipsterbril op op de keuring verschijnenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Afgetrape nike's met rood wit en zwartNot a good idea
Ze worden niet allemaal weggekeurd, maar bij elke sportactiviteit falen ze opnieuwquote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Qua kracht hebben ze "even" meer power, maar lang houden ze het niet uit. Of je moet echt een profsporter zijn.
Maar die types die zich volgepompt hebben puur en alleen voor het uiterlijk worden gelukkig weggekeurd.
Zelf was hardlopen ook niet mijn beste kant, altijd met hakken en voetenover de sloot, maar goed, haalde alles, en doorging de 5 daagse eindoefening met succes
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan geen kwaad joh, gewoon aantrekken, en met Dr Dre Beats headset in, hipsterbril op op de keuring verschijnen
Klopt, ik generaliseer ook een beetje.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze worden niet allemaal weggekeurd, maar bij elke sportactiviteit falen ze opnieuw
Opdrukken, ook zoiets leuks. Die gozer met die dikke kast perste er per keer 10 uit in 20 seconden. Toen ie van de instructeur er 10 in een normaal tempo moest doen was ie bij 7 al uitgeputquote:Op zondag 20 januari 2013 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, ik generaliseer ook een beetje.
Maar je snapt wat ik bedoel
Klimtoren bv, daar was ik weer erg goed in.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Opdrukken, ook zoiets leuks. Die gozer met die dikke kast perste er per keer 10 uit in 20 seconden. Toen ie van de instructeur er 10 in een normaal tempo moest doen was ie bij 7 al uitgeput
Hardlopen hetzelfde, het eerste rondje liep ie ver voorop. De tweede werd al moeilijker en na rondje drie heb ik hem niet meer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Daar zit idd een flink verschil tussen ja.
Maar hardlopen?
Al gegeten? gedouched? hoe zit je haar? mentaal voorbereid? veters goed gestrikt? trainingspak gestreken?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga maar eens hardlopen. Op naar de 3100m
Ik douche na het hardlopenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al gegeten? gedouched? hoe zit je haar? mentaal voorbereid? veters goed gestrikt? trainingspak gestreken?
ringdingdingdingding
De sportspieren hadden er een handje van om eerst steeds te beginnen met een warming up, dan een hiba, aansluitend een veldloop, en dan een andere sport, zoals voetbal, basketbal whatever.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hardlopen hetzelfde, het eerste rondje liep ie ver voorop. De tweede werd al moeilijker en na rondje drie heb ik hem niet meer gezien
Je had ook van die lui die van de warming up al moe werdenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De sportspieren hadden er een handje van om eerst steeds te beginnen met een warming up, dan een hiba, aansluitend een veldloop, en dan een andere sport, zoals voetbal, basketbal whatever.
Ben je ook gelijk nuchter.
Soms vrije tijds sport, mocht je zelf invulling aan geven, kon tennis zijn, kon fitness zijn, of gewoon ff jezelf drukken in de kantine
Ongetwijfeld jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had ook van die lui die van de warming up al moe werden
Ja, die ook ja. "Ja maar, ik heb zo'n last van [insert willekeurig lichaamsonderdeel], auw auw auw"quote:Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja![]()
En "drukkers" die een smev'je probeerden te halen bij de bataljons arts
Als medic werkte ik wel eens op de bataljons post, en de smoezen waar ze dan mee aankomen, en de boel manipuleren om die dag ff geen 40 kilometer mars te hoeven lopenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die ook ja. "Ja maar, ik heb zo'n last van [insert willekeurig lichaamsonderdeel], auw auw auw"
Dat geintje hebben ze bij ons nooit gedaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
Of als je een knoopje vergeten was dicht te doen van je bloemetjespak. De SGT pakt z'n zakmes, snijd alle knopen eraf en zegt "morgen zitten ze er weer aan"
Wat is dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geintje hebben ze bij ons nooit gedaan
Wel het "kostuumfeest"
Voor einde appel, met name op de vrijdagmiddag.quote:
Oh ja, dat spelletje ken ik wel ja. Sommigen werden inderdaad helemaal gek na drie kledingwissels. Lachen was dat zegquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor einde appel, met name op de vrijdagmiddag.
Aantreden binnen 2 minuten in burger.
Sta je buiten met je weekendtas, tijd niet gehaald, terug, aantreden in overall voor velddienst.
Niet gehaald? Over 2 minuten aantreden in DT.
Binnen de tijden halen, want anders was je 3 uur bezig met dat kostuumbal.
Sommigen gingen door hun lint
Dit was enkel tijdens de opleiding, daarna gebeurde dat niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat spelletje ken ik wel ja. Sommigen werden inderdaad helemaal gek na drie kledingwissels. Lachen was dat zeg
Bij ons ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit was enkel tijdens de opleiding, daarna gebeurde dat niet meer.
Maar door te letten op de stressbestendigheid werden enkelen wel de opleiding uitgegooid.
Whehequote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Met m'n kop in de sneeuw gevallenIk gleed uit over een stuk ijs
Daar ging de 3100m
2850m'
Vanmiddag nog een keer proberen
Wat was jouw dieptepunt in de opleiding?quote:
Urenlang met derdelijn trap op, trap af. Het was een avondvullend programma.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat was jouw dieptepunt in de opleiding?
Eigenlijk weinig moet ik eerlijk zeggen, maar tijdens de laatste 24 uur van onze eindoefening kreeg ik een kiezelsteentje in mijn kisten, stoppen mocht niet, was doorlopen. De laatste 25 kilometer mede daarom dus letterlijk strompellend gedaan, want tja, stoppen? Dat doe je 24 uur voor de finish niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Urenlang met derdelijn trap op, trap af. Het was een avondvullend programma.
Steeds weer omdat we dat niet binnen de gestelde tijd voor elkaar kregen. Vanaf veldje naar je kast, tas eruit en weer naar veldje. En nog een keer, en weer, en weer. Alle zooi uit die tas, allemaal hetzelfde neerleggen, weer terug in de tas, tas weer je kast in. En nog een keer, en weer, en ja hoor daar gaan we weer.
Jij?
Dit was ook het enige waarbij de moed me in de schoenen zonk, de rest was allemaal goed te doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig moet ik eerlijk zeggen, maar tijdens de laatste 24 uur van onze eindoefening kreeg ik een kiezelsteentje in mijn kisten, stoppen mocht niet, was doorlopen. De laatste 25 kilometer mede daarom dus letterlijk strompellend gedaan, want tja, stoppen? Dat doe je 24 uur voor de finish niet meer.
Nog een grotere deceptie was, met dank aan MinDef door een communicatie fout, dat alle anderen door families en vrienden werd opgewacht. Ik zag niemand, als ik dat al kon. Uitnodiging was naar een verkeerd adres gestuurd.
Dus na de 5 daagse eindoefening samen met een andere buddy die dat ook was overkomen was maar met de trein van Arnhem naar Eindhoven gegaan. Kwam thuis, er was niemand, ben op de bank in slaap gevallen
Toch wel wat gevechtsrantsoenen in de auto liggen?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen maar weer eten en drinken mee in de auto. Kunnen al die nukubu's me weer uitlachen
Nee, ik heb geen gevechtsrantsoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel wat gevechtsrantsoenen in de auto liggen?
* jitzzzze pakt popcornquote:Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
ER, het sneeuwt, wat is je mening daarover?
Dat dat mooi kut is uiteraard, en niet bevorderlijk is voor mijn werk morgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
ER, het sneeuwt, wat is je mening daarover?
Toch maar eens gaan zoeken waar ik 24 uurs rantsoenen kan kopen dan. Blikken heb ik zat.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen gevechtsrantsoenen![]()
Als het echt heul slecht is dan neem ik een fles drinken en een half brood mee ofzo. Heb nog een slaapzak achterin liggen. Als we stranden dan heb ik het niet koud, geen honger en geen dorst.
Dat is wel praktischer inderdaad. Maar je moet het aan niemand laten zien; ze lachen je finaal uit. Totdat die profiteurs naast je staan in de sneeuw. Dan moeten ze ineens ook wat te vreten hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan zoeken waar ik 24 uurs rantsoenen kan kopen dan. Blikken heb ik zat.
Ik ben matsu matsu niet, ze zorgen zelf maar voor hun dingquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel praktischer inderdaad. Maar je moet het aan niemand laten zien; ze lachen je finaal uit. Totdat die profiteurs naast je staan in de sneeuw. Dan moeten ze ineens ook wat te vreten hebben
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben matsu matsu niet, ze zorgen zelf maar voor hun ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |