Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat.quote:
Hoezo faal?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat..
Wat een faler ben jij.
Wat?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo faal?
Misschien was dat mijn aanleiding tot die post?
Doe nou eens normaal, man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Ik weet ook wel dat je het niet hebt. Was gewoon als grap om het te posten. Indirect liet ik ook al die andere mensen stressen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, man.
Praat gewoon over voetbal hier.
Want als iemand iets doet op het internet wat jou niet bevalt is het tijd voor scheldkanonnades en wat discriminatie erbij. Ga fietsen, man. Ga de kroeg in, je ploegje aanmoedigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.quote:
Gedraag je anders eens als een volwassen man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Beter kun je je bek houden als je niet kunt leveren.
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap sowieso niet hoezo je zo butthurt bent, want je hebt toch geen fb. Waarom stress je dan zoveel?
Wat lever je?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.
Kijk, ik heb de grootste bek van heel Fok!, maar ik lever.
Jij niet. Dus ben je een fucking pussy.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat lever je?
Mensen lachen je alleen uit hoor. Maar wel schattig dat je denkt, dat mensen je toelachen.
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Als je daar niet tegen kan rot dan op hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.
Blij dat we met iets eens zijn.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan rot dan op hier.
Omdat je ontzettend slim bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit wel oké vindt.
Wat een levenservaringquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je ontzettend slim bent.
Als Stylo er problemen mee heeft hoor ik het wel van hem. Lees de OP.
Ja, en? Dan mag je om de paar minuten met Kutturk aan komen zetten?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ben getrouwd met een Indonees dalijk idioot.
Zie de edit.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Dan mag je om de paar minuten met Kutturk aan komen zetten?
Turk als beste maat hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ben getrouwd met een Indonees dalijk idioot. Mijn best maat is een turk.
Dat is omdat schelden met 'kanker' niet buitensporig mag in de slowchat en al helemaal niet daarbuiten. Voor 'kutturk' bestaat een dergelijke policy niet AFAIK.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.
We kennen stylo een beetje, die wordt wel vaker zo aangesproken, het is een sc, daar kunnen we wat meer hebben van elkaar. Nogmaals; lees de OP.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto
Wat lul jij?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kennen stylo een beetje, die wordt wel vaker zo aangesproken, het is een sc, daar kunnen we wat meer hebben van elkaar. Nogmaals; lees de OP.
[..]
Mustafa Onur (achternaam post ik niet). Geweldige vent, enorme entrepeneur. Pas 5 jaar in Nederland en al zo extreem succesvol.quote:
quote:
M'n kat is ontzettend boos op me nu dat ik d'r niet snel genoeg naar binnen liet. Helemaal onder de sneeuwquote:
Weet ik hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mustafa Onur (achternaam post ik niet). Geweldige vent, enorme entrepeneur. Pas 5 jaar in Nederland en al zo extreem succesvol.
Ik noemde je trouwens kutturk omdat je Koerd bent en ik weet dat Koerden het vaak nog beledigender vinden om 'turk' genoemd te worden dan 'kut'..
.
Huilhuil.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]Inderdaad, wat een onzin.
De ander even laten dimmen met z'n Kutturk kan niet, want volgens de OP is "not a single fuck given". Stoere vent, die GGMMTreurnis.
BTW René, ik waardeer je objectiviteit ondanks dat je me een kutuser vindt. Zo moet een mod zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dit de eerste keer is? ga weg joh.
Ik heb al naar Opa Bakkerbaard ge-emaild.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dit de eerste keer is? ga weg joh.
Heb - heel goed - geen een keer met kanker gescholden. Ik denk dat hij trots op me isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al naar Opa Bakkerbaard ge-emaild.
Screenshot erbij?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al naar Opa Bakkerbaard ge-emaild.
Ik vind je geen kutuser.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
BTW René, ik waardeer je objectiviteit ondanks dat je me een kutuser vindt. Zo moet een mod zijn.
Nee gewoon de quote via DM. Wil wel dat de quotemelder van GGMM aangaat.quote:
O dat is dan helemaal mooi meegenomenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je geen kutuser.
Althans, niet altijd
RENIGGER OUWE REUS BEN JE AL ZENUWACHTIG VOOR VANMIDDAG IK WEL AL DENK NIET DAT AJAKS GAT WINNEN GR GR HENKquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je geen kutuser.
Althans, niet altijd
Dit heb ik niet geschreven trouwens, kwam vanuit de bezoekers die hier komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
volgens de OP is "not a single fuck given". Stoere vent, die GGMMTreurnis.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je geen kutuser.
Althans, niet altijd
En dan sta jij compléét buitenspel om iemand aan te tikken en te zeggen: effe dimmen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik niet geschreven trouwens, kwam vanuit de bezoekers die hier komen.
Heb je al flink gegokt op Feyenoord, de odds zijn vrij goed?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat is dan helemaal mooi meegenomen.
Ik vind jou ook niet kut. Vind het af en toe wel leuk tegen je te kutten met Kapiteintje, beetje grenzen opzoeken enzo. Mag toch wel?. Doe het niet vaker dan eens per twee maanden, deal.
Joh. 11 tegen 11, bal is rond, wedstrijd start op 0-0 etc etc etcquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo hebben Feyenoorders ineens zo'n grote bek? Is helemaal niet zo zeker dat ze punten pakken tegen Ajax.
Tja, zo'n datum veranderen snap ik niet helemaal, maar ach, ieder z'n ding. Als je er niet wekelijks zo'n zooi van maakt en het 'mongool' nog een beetje achterwege laat in clubtopics vind ik het allemaal prima joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat is dan helemaal mooi meegenomen.
Ik vind jou ook niet kut. Vind het af en toe wel leuk tegen je te kutten met Kapiteintje, beetje grenzen opzoeken enzo. Mag toch wel?. Doe het niet vaker dan eens per twee maanden, deal.
JA BEST WEL STIEKEM, HOOP DAT WE WINNEN GR GR ANITA EN DE KIDS.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
RENIGGER OUWE REUS BEN JE AL ZENUWACHTIG VOOR VANMIDDAG IK WEL AL DENK NIET DAT AJAKS GAT WINNEN GR GR HENK
Zeg het met woorden.quote:
Nee hoor, neem het met een korreltje zout.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan sta jij compléét buitenspel om iemand aan te tikken en te zeggen: effe dimmen.
OK GEEF JORDY EN SHIRLEY EEN AAI OVER DE BOL VAN ME IK GA NU ALVAST EEN BIERTJE OPENTREKKE MOET KUNNEN TOCH LEKKER GEK ZO OP DE ZONDAG GR GRquote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, zo'n datum veranderen snap ik niet helemaal, maar ach, ieder z'n ding. Als je er niet wekelijks zo'n zooi van maakt en het 'mongool' nog een beetje achterwege laat in clubtopics vind ik het allemaal prima joh.
[..]
JA BEST WEL STIEKEM, HOOP DAT WE WINNEN GR GR ANITA EN DE KIDS.
[..]
Zeg het met woorden.
Gaat gewoon gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo hebben Feyenoorders ineens zo'n grote bek? Is helemaal niet zo zeker dat ze punten pakken tegen Ajax.
Tweehonderd ouderwetse knaken @ 6.10 odd.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al flink gegokt op Feyenoord, de odds zijn vrij goed?
?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax wint, kan Davy de hele database leegschrapen.
Ik vond de odds wel erg voor Ajax, zo groot is het verschil tussen de teams niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tweehonderd ouderwetse knaken @ 6.10 odd.
Nee het is nog te vroeg voor hun om met witte zakdoekjes te gaan wapperen, of we moeten er met 0-6 overheen knallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Tempo schijnt al wat promotie-teams naar de Arena gestuurd te hebben.
Ik volg je niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Tempo schijnt al wat promotie-teams naar de Arena gestuurd te hebben.
Snap het ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond de odds wel erg voor Ajax, zo groot is het verschil tussen de teams niet.
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen. Rene knows how it feels.quote:
Ik dacht tempo team.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen.
Maak dan goede grapjes voortaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen.
Deze neger buigt voor niemand?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vermakelijk maar niet heel bijzonder ofzoBogart is wel een baas.
Enige zender die m'n radio in de badkamer normaal kan ontvangen, samen met radio Hollandio.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef mrstylo het volgende:
Maar ben vandaag wel achtergekomen dat Kapo naar Radio 538 luistert.
Dan vergeef ik je wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige zender die m'n radio in de badkamer normaal kan ontvangen, samen met radio Hollandio.
Daar heb ik ook om moeten lachen, ja. Met name om dat stro wat er onderuit komt en dat ie zo recht omhoog staatquote:
Idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar heb ik ook om moeten lachen, ja. Met name om dat stro wat er onderuit komt en dat ie zo recht omhoog staat
Ga janken in het psv topic debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor een Koerd niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kutturk is wat anders dan kankerjood imo, maar goed.
Ja, zo zal ieder wel z'n grens hebben. Ik vind het een beetje onnodig gescheld. Het analyseren van het mutsje van Verbeek is vermakelijkerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kutturk is wat anders dan kankerjood imo, maar goed.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo zal ieder wel z'n grens hebben. Ik vind het een beetje onnodig gescheld. Het analyseren van het mutsje van Verbeek is vermakelijker
Ik durf het bijna niet te vragen, maar een gifje zou leuk zijn.
Kom hier dan, ik maak je af.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon bakkes houden tegen Stylo als je uit de problemen wil blijven.
Dat hoofd van Verbeek is perfect als uitgesneden miniatuurtje zoals ze hier ook van Pelle en Koeman rondzwervenquote:
Boks.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon bakkes houden tegen Stylo als je uit de problemen wil blijven.
Aandoenlijkquote:
Oh en dat. Nooit een probleem van gemaakt totdat HMF het doet. Treurig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen met je overacting op basis van je afkomst.
Ok.quote:
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen met je overacting op basis van je afkomst.
Je bent het watermerk vergeten.quote:
Ik schrok van je Facebook grap.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.
Alleen mijn grappen komen blijkbaar niet zo goed over.
Snap je. Sowieso de haat van Stylo richting HMF ineens vind ik vreemd, maargoed.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat. Nooit een probleem van gemaakt totdat HMF het doet. Treurig.
Dus 't was een grap?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.
Alleen mijn grappen komen blijkbaar niet zo goed over.
Moest van GGMM stoppen ermee.quote:
Dit doet me goed. Bedankt.quote:
Terecht ook.quote:
Ik niet, daarom schrok ik zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook
Toen schaamde ik me want ik had die link al wel eens eerder gezien.
Ach.
Serieus?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook
Toen schaamde ik me want ik had die link al wel eens eerder gezien.
Ach.
Ja man. 14.gifquote:
Met 'dat is niet van mij enzo'.quote:
Ik ga even een paar pannekoeken bakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ga ik nog even koffie zetten voor de wedstrijd of niet?
Lekker. Met appel?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga even een paar pannekoeken bakken.
Wij staan ver boven de rest.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij zonder Facebook hebben daar geen last van. [ afbeelding ]
Ik heb jullie hyves.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij zonder Facebook hebben daar geen last van. [ afbeelding ]
Geen spek in huis hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet in huis en moet voetbal kijken.
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef mrstylo het volgende:
Moest van GGMM stoppen ermee.
Via officiële waarschuwing ook aangegeven enzo.
Natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ga ik nog even koffie zetten voor de wedstrijd of niet?
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Boelers
Veel plezier zometeen met de kraker. Ik zeg een 1-3
Die heb ik ook niet, alleen een hele hoop nep accounts die ik nodig had om wat mensen lastig te vallen.quote:
Hij is laatste tijd niet echt volwassen. Irriteert zich aan alles.quote:
....woooowquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, alleen een hele hoop nep accounts die ik nodig had om wat mensen lastig te vallen.
Sorry, het spijt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is laatste tijd niet echt volwassen. Irriteert zich aan alles.
Denk aan een midlife crisis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeef je.quote:
Werd toch 6-0?quote:
Moet je in de rust doen/.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo maar eens een tosti'tje maken denk ik
Oke?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zeg een 2-1/3-1
Dat was voor DP bedoelt. Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zei heus kutturk in een spoiler.
Ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb alleen eieren, groenten, fruit en kip in huis.
Wat is er over 3 kwartier?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
gvd stinho ik hou 't niet nog 3 kwartier vol om te wachten. Wat nu te doen?
Geen transistorradio?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
gvd stinho ik hou 't niet nog 3 kwartier vol om te wachten. Wat nu te doen?
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon opquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enorm veel zin in wat bacon nu door die post.
Maakt die kip veel geluid?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb alleen eieren, groenten, fruit en kip in huis.
Lijnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
goed ontbijten is toch wel fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
Weer?quote:
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ik zei ook gezond, niet weinig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ok ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zei ook gezond, niet weinig.
Dat wil dus zeggen dat ik nu niet een partij spek ga bakken
Niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Prioriteiten stellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kak![]()
Gelukkig wel lekker geschaatst.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?
Ik vind dat zo niks aan
De koelkast was bijna voor mijquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zeg een 2-1/3-1
quote:Dit bericht is ter nagedachtenis voor zij die nog geloofde in een stunt in Amsterdam, zij die nog geloven in dat clubje van ze en zich vast heel beroerd voelen nu, ze winnen nooit van de ......??
Och och, grote bek op het net die gozert.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef Typisch het volgende:
Kanker Steven tagt mij in dit bericht op facebook.
[..]
Hij mag weer op FB van z'n moeder?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Och och, grote bek op het net die gozert.
Vind het wel grappig, het eerste wat hij doet na een overwinning is o.a een FOK!'er taggen op facebook.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Och och, grote bek op het net die gozert.
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, voor de duidelijkheid, aan alle mensen die inmiddels weer een TR hebben gemaakt: Die link laat altijd je eigen facebook zien.
Waarom zou jij meteen hem een klap geven en kijken of hij terugslaat?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Has he arrived?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
HMF is een beetje boos omdat kakkies hebben zwaar terecht hebben verloren?
quote:
En Rensie dacht dat hij werd genaaidquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, voor de duidelijkheid, aan alle mensen die inmiddels weer een TR hebben gemaakt: Die link laat altijd je eigen facebook zien.
3 TR"s binnen inmiddels.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
En Rensie dacht dat hij werd genaaid
Zal vast mee spelen maar dit is meer zo van laten zien wie het Alpha mannetje is.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
HMF is een beetje boos omdat kakkies hebben zwaar terecht hebben verloren?
TR maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Van wie?quote:
Denk Happel eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag diegene zelf bekend maken als hij/zij dat wil.
The fuck.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus bij mij smeken je FB niet te delen. Om die van mij vervolgens openbaar te maken
Dit is de druppel, over een uur op Utrecht centraal.
Ik heb toen destijds een hele detective-netwerk nodig gehad om jou te vinden op facebook.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus bij mij smeken je FB niet te delen. Om die van mij vervolgens openbaar te maken
DM's openbaren staat normaliter een ban op man.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel wedstrijden schorsing kreeg Perez toen hij 'Kankerneger' zei?
Pizzageit doet het erom. Morpheus meent volgens mij wel alles wat hij beweerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga voor Pizzageit. Het livetopic heeft bewezen dat hij niet bepaald snugger is.
Oh ja dat is waar ook he. Dat zou wel een extra dimensie geven aan mijn slechte grapquote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
DM's openbaren staat normaliter een ban op man.
Staan we nu weer kiet.
Ik zat te lullenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap het ff niet. Waar ging het toen over?
Morph is aardig gefrustreerd ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Pizzageit doet het erom. Morpheus meent volgens mij wel alles wat hij beweerd.
Beetje boos?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik zoek jou gewoon op en maak je dood.
Leuke middag gehad Happel? Wat heb je zoal gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
badboyquote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Die post altijd dit soort bullshit in de livetopics. Feyenoord wordt altijd onrecht aan gedaan.quote:
Niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Aan mijn pik getrokken.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke middag gehad Happel? Wat heb je zoal gedaan?
Zag dat je clubje weer verloren had, denk je dat Van Basten nog lang blijft?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft genoten, hij heeft Immers een geweldige wedstrijd gezien.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn club heeft net 3-0 gewonnenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat je clubje weer verloren had, denk je dat Van Basten nog lang blijft?
Heb geen EL.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Televisie uit voorzorg maar niet aangedaan?
OOOOOOOOOOOOW POWPOWPOWquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat je clubje weer verloren had, denk je dat Van Basten nog lang blijft?
Ik snap dat nonchalante weglopen na zijn rebound nog steeds nietquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft genoten, hij heeft Immers een geweldige wedstrijd gezien.
Hoe keek je dan?quote:
mrstyloquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Dat was wel sad jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat nonchalante weglopen na zijn rebound nog steeds niet
Ja tweede club, ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn club heeft net 3-0 gewonnen
Mijn 2e echte goeie grap.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:
haha feyenoord. En dan die schwalbe
. En tegen 10 man nog steeds niets kunnen
.
Wat ben je trouwens snel thuis?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Immers was een beetje verdrietig omdat er wat nare dingen werden geroepen tegen hem.
Volgende week overigens wel naar PEC - Heerenveen. Uitvakje pakken.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Smoofie het volgende:
haha feyenoord. En dan die schwalbe
. En tegen 10 man nog steeds niets kunnen
.
Ook niet met een slotje?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
De pingel van Feyenoord staat niet eens op eredivisielive.nl
Geloof je dat zelf?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgende week overigens wel naar PEC - Heerenveen. Uitvakje pakken.
Maar goed het valt me nog mee dat je niet begint te schelden, is goed dat HMF niet reageert anders mag hij dit keer echt nooit meer terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |