Denk Happel eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag diegene zelf bekend maken als hij/zij dat wil.
The fuck.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus bij mij smeken je FB niet te delen. Om die van mij vervolgens openbaar te maken
Dit is de druppel, over een uur op Utrecht centraal.
Ik heb toen destijds een hele detective-netwerk nodig gehad om jou te vinden op facebook.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus bij mij smeken je FB niet te delen. Om die van mij vervolgens openbaar te maken
DM's openbaren staat normaliter een ban op man.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel wedstrijden schorsing kreeg Perez toen hij 'Kankerneger' zei?
Pizzageit doet het erom. Morpheus meent volgens mij wel alles wat hij beweerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga voor Pizzageit. Het livetopic heeft bewezen dat hij niet bepaald snugger is.
Oh ja dat is waar ook he. Dat zou wel een extra dimensie geven aan mijn slechte grapquote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
DM's openbaren staat normaliter een ban op man.
Staan we nu weer kiet.
Ik zat te lullenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap het ff niet. Waar ging het toen over?
Morph is aardig gefrustreerd ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Pizzageit doet het erom. Morpheus meent volgens mij wel alles wat hij beweerd.
Beetje boos?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik zoek jou gewoon op en maak je dood.
Leuke middag gehad Happel? Wat heb je zoal gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
badboyquote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Die post altijd dit soort bullshit in de livetopics. Feyenoord wordt altijd onrecht aan gedaan.quote:
Niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Aan mijn pik getrokken.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke middag gehad Happel? Wat heb je zoal gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |