Hoe dom ben je danquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, voor de duidelijkheid, aan alle mensen die inmiddels weer een TR hebben gemaakt: Die link laat altijd je eigen facebook zien.
Waarom zou jij meteen hem een klap geven en kijken of hij terugslaat?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Beter kun je je bek houden als je niet kunt leveren.
Has he arrived?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
HMF is een beetje boos omdat kakkies hebben zwaar terecht hebben verloren?
quote:
En Rensie dacht dat hij werd genaaidquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, voor de duidelijkheid, aan alle mensen die inmiddels weer een TR hebben gemaakt: Die link laat altijd je eigen facebook zien.
3 TR"s binnen inmiddels.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
En Rensie dacht dat hij werd genaaid
Zal vast mee spelen maar dit is meer zo van laten zien wie het Alpha mannetje is.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
HMF is een beetje boos omdat kakkies hebben zwaar terecht hebben verloren?
TR maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Van wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |