Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat.quote:
Hoezo faal?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat..
Wat een faler ben jij.
Wat?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo faal?
Misschien was dat mijn aanleiding tot die post?
Doe nou eens normaal, man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Ik weet ook wel dat je het niet hebt. Was gewoon als grap om het te posten. Indirect liet ik ook al die andere mensen stressen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, man.
Praat gewoon over voetbal hier.
Want als iemand iets doet op het internet wat jou niet bevalt is het tijd voor scheldkanonnades en wat discriminatie erbij. Ga fietsen, man. Ga de kroeg in, je ploegje aanmoedigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.quote:
Gedraag je anders eens als een volwassen man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Beter kun je je bek houden als je niet kunt leveren.
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap sowieso niet hoezo je zo butthurt bent, want je hebt toch geen fb. Waarom stress je dan zoveel?
Wat lever je?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.
Kijk, ik heb de grootste bek van heel Fok!, maar ik lever.
Jij niet. Dus ben je een fucking pussy.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat lever je?
Mensen lachen je alleen uit hoor. Maar wel schattig dat je denkt, dat mensen je toelachen.
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Beter kun je je bek houden als je niet kunt leveren.
Als je daar niet tegen kan rot dan op hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |