Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat.quote:
Hoezo faal?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig, zo'n universele link. Werkt echter alleen als mensen Facebook hebben maat..
Wat een faler ben jij.
Wat?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo faal?
Misschien was dat mijn aanleiding tot die post?
Doe nou eens normaal, man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Ik weet ook wel dat je het niet hebt. Was gewoon als grap om het te posten. Indirect liet ik ook al die andere mensen stressen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat?. Leer even normaal Nederlands en herformuleer wat je bedoelt, kutturk.
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, man.
Praat gewoon over voetbal hier.
Want als iemand iets doet op het internet wat jou niet bevalt is het tijd voor scheldkanonnades en wat discriminatie erbij. Ga fietsen, man. Ga de kroeg in, je ploegje aanmoedigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Als je een vuillakje bent die gaat lopen dreigen dat hij mijn persoonlijke gegevens heeft (wat echt uberkneuzig is), mag je ook over de brug komen. Anders ben je gewoon een fucking smerig ventje en mag ik je kutturk noemen.
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.quote:
Gedraag je anders eens als een volwassen man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Beter kun je je bek houden als je niet kunt leveren.
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap sowieso niet hoezo je zo butthurt bent, want je hebt toch geen fb. Waarom stress je dan zoveel?
Wat lever je?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet butthurt. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een grote bek hebben maar niet leveren.
Kijk, ik heb de grootste bek van heel Fok!, maar ik lever.
Jij niet. Dus ben je een fucking pussy.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat lever je?
Mensen lachen je alleen uit hoor. Maar wel schattig dat je denkt, dat mensen je toelachen.
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef geen pilletjes te nemen. Wel wil ik je dit advies meegeven: in de 'echte' wereld wordt het niet gewaardeerd als je een grote bek hebt, maar niet 'levert'. Met andere woorden: als een of andere kutturk tegen mij roept 'ik geef je een klap zo', dan stoot ik hem gelijk voor zijn bakkes om te kijken of hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Doet hij het, ransel ik hem af, en is hij mijn bitch. Doet hij het niet, is hij ook mijn bitch.
Als je daar niet tegen kan rot dan op hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.
Blij dat we met iets eens zijn.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan rot dan op hier.
Omdat je ontzettend slim bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit wel oké vindt.
Wat een levenservaringquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap nou eens met je Kutturk. Rare racist.
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je ontzettend slim bent.
Als Stylo er problemen mee heeft hoor ik het wel van hem. Lees de OP.
Ja, en? Dan mag je om de paar minuten met Kutturk aan komen zetten?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ben getrouwd met een Indonees dalijk idioot.
Zie de edit.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Dan mag je om de paar minuten met Kutturk aan komen zetten?
Turk als beste maat hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ben getrouwd met een Indonees dalijk idioot. Mijn best maat is een turk.
Dat is omdat schelden met 'kanker' niet buitensporig mag in de slowchat en al helemaal niet daarbuiten. Voor 'kutturk' bestaat een dergelijke policy niet AFAIK.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.
We kennen stylo een beetje, die wordt wel vaker zo aangesproken, het is een sc, daar kunnen we wat meer hebben van elkaar. Nogmaals; lees de OP.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto
Wat lul jij?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kennen stylo een beetje, die wordt wel vaker zo aangesproken, het is een sc, daar kunnen we wat meer hebben van elkaar. Nogmaals; lees de OP.
[..]
Mustafa Onur (achternaam post ik niet). Geweldige vent, enorme entrepeneur. Pas 5 jaar in Nederland en al zo extreem succesvol.quote:
quote:
M'n kat is ontzettend boos op me nu dat ik d'r niet snel genoeg naar binnen liet. Helemaal onder de sneeuwquote:
Weet ik hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mustafa Onur (achternaam post ik niet). Geweldige vent, enorme entrepeneur. Pas 5 jaar in Nederland en al zo extreem succesvol.
Ik noemde je trouwens kutturk omdat je Koerd bent en ik weet dat Koerden het vaak nog beledigender vinden om 'turk' genoemd te worden dan 'kut'..
.
Huilhuil.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]Inderdaad, wat een onzin.
De ander even laten dimmen met z'n Kutturk kan niet, want volgens de OP is "not a single fuck given". Stoere vent, die GGMMTreurnis.
BTW René, ik waardeer je objectiviteit ondanks dat je me een kutuser vindt. Zo moet een mod zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dit de eerste keer is? ga weg joh.
Ik heb al naar Opa Bakkerbaard ge-emaild.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dit de eerste keer is? ga weg joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |