Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon opquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enorm veel zin in wat bacon nu door die post.
Maakt die kip veel geluid?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb alleen eieren, groenten, fruit en kip in huis.
Lijnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
goed ontbijten is toch wel fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
Weer?quote:
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ik zei ook gezond, niet weinig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ok ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zei ook gezond, niet weinig.
Dat wil dus zeggen dat ik nu niet een partij spek ga bakken
Niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Prioriteiten stellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kak![]()
Gelukkig wel lekker geschaatst.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?
Ik vind dat zo niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |