Ja, zo zal ieder wel z'n grens hebben. Ik vind het een beetje onnodig gescheld. Het analyseren van het mutsje van Verbeek is vermakelijkerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kutturk is wat anders dan kankerjood imo, maar goed.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo zal ieder wel z'n grens hebben. Ik vind het een beetje onnodig gescheld. Het analyseren van het mutsje van Verbeek is vermakelijker
Ik durf het bijna niet te vragen, maar een gifje zou leuk zijn.
Kom hier dan, ik maak je af.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon bakkes houden tegen Stylo als je uit de problemen wil blijven.
Dat hoofd van Verbeek is perfect als uitgesneden miniatuurtje zoals ze hier ook van Pelle en Koeman rondzwervenquote:
Boks.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon bakkes houden tegen Stylo als je uit de problemen wil blijven.
Aandoenlijkquote:
Oh en dat. Nooit een probleem van gemaakt totdat HMF het doet. Treurig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen met je overacting op basis van je afkomst.
Ok.quote:
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen met je overacting op basis van je afkomst.
Je bent het watermerk vergeten.quote:
Ik schrok van je Facebook grap.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.
Alleen mijn grappen komen blijkbaar niet zo goed over.
Snap je. Sowieso de haat van Stylo richting HMF ineens vind ik vreemd, maargoed.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat. Nooit een probleem van gemaakt totdat HMF het doet. Treurig.
Dus 't was een grap?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel. Mij boeit het niet zo wat mensen op een forum zeggen.
Alleen mijn grappen komen blijkbaar niet zo goed over.
Moest van GGMM stoppen ermee.quote:
Dit doet me goed. Bedankt.quote:
Terecht ook.quote:
Ik niet, daarom schrok ik zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook
Toen schaamde ik me want ik had die link al wel eens eerder gezien.
Ach.
Serieus?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook
Toen schaamde ik me want ik had die link al wel eens eerder gezien.
Ach.
Ja man. 14.gifquote:
Met 'dat is niet van mij enzo'.quote:
Ik ga even een paar pannekoeken bakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ga ik nog even koffie zetten voor de wedstrijd of niet?
Lekker. Met appel?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga even een paar pannekoeken bakken.
Wij staan ver boven de rest.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij zonder Facebook hebben daar geen last van. [ afbeelding ]
Ik heb jullie hyves.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij zonder Facebook hebben daar geen last van. [ afbeelding ]
Geen spek in huis hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet in huis en moet voetbal kijken.
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef mrstylo het volgende:
Moest van GGMM stoppen ermee.
Via officiële waarschuwing ook aangegeven enzo.
Natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
Ga ik nog even koffie zetten voor de wedstrijd of niet?
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Boelers
Veel plezier zometeen met de kraker. Ik zeg een 1-3
Die heb ik ook niet, alleen een hele hoop nep accounts die ik nodig had om wat mensen lastig te vallen.quote:
Hij is laatste tijd niet echt volwassen. Irriteert zich aan alles.quote:
....woooowquote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, alleen een hele hoop nep accounts die ik nodig had om wat mensen lastig te vallen.
Sorry, het spijt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is laatste tijd niet echt volwassen. Irriteert zich aan alles.
Denk aan een midlife crisis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeef je.quote:
Werd toch 6-0?quote:
Moet je in de rust doen/.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo maar eens een tosti'tje maken denk ik
Oke?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zeg een 2-1/3-1
Dat was voor DP bedoelt. Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zei heus kutturk in een spoiler.
Ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb alleen eieren, groenten, fruit en kip in huis.
Wat is er over 3 kwartier?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
gvd stinho ik hou 't niet nog 3 kwartier vol om te wachten. Wat nu te doen?
Geen transistorradio?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
gvd stinho ik hou 't niet nog 3 kwartier vol om te wachten. Wat nu te doen?
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon opquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enorm veel zin in wat bacon nu door die post.
Maakt die kip veel geluid?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb alleen eieren, groenten, fruit en kip in huis.
Lijnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
goed ontbijten is toch wel fijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe vanaf vandaag aan de lijn en heb een boterham en bouillon op
Weer?quote:
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijnen.Je kunt beter veel sporten en gezond eten.
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ik zei ook gezond, niet weinig.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weinig eten =/= gezond eten he. Onder je macro eten leidt vaak tot spierverlies waardoor je alleen maar langzamer afvalt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijnen is voor mij gezond eten en sporten.
Sport sowieso al 2 a 3 keer per week, nu ook nog een beetje normaal vreten en niet meer zuipen
Ok ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zei ook gezond, niet weinig.
Dat wil dus zeggen dat ik nu niet een partij spek ga bakken
Niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Prioriteiten stellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef sausagin het volgende:
En hoe de f*ck moet ik nu voor mijn examens studeren met zoveel voetbal deze namiddag
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kak![]()
Gelukkig wel lekker geschaatst.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Heb jij de schaatskoorts ook al te pakken?
Ik vind dat zo niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |