Ik volg je niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Tempo schijnt al wat promotie-teams naar de Arena gestuurd te hebben.
Snap het ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond de odds wel erg voor Ajax, zo groot is het verschil tussen de teams niet.
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen. Rene knows how it feels.quote:
Ik dacht tempo team.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen.
Maak dan goede grapjes voortaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tempo-tissues. Altijd zo pijnlijk als je je eigen grapjes moet gaan uitleggen.
Deze neger buigt voor niemand?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vermakelijk maar niet heel bijzonder ofzoBogart is wel een baas.
Enige zender die m'n radio in de badkamer normaal kan ontvangen, samen met radio Hollandio.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef mrstylo het volgende:
Maar ben vandaag wel achtergekomen dat Kapo naar Radio 538 luistert.
Dan vergeef ik je wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige zender die m'n radio in de badkamer normaal kan ontvangen, samen met radio Hollandio.
Daar heb ik ook om moeten lachen, ja. Met name om dat stro wat er onderuit komt en dat ie zo recht omhoog staatquote:
Idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar heb ik ook om moeten lachen, ja. Met name om dat stro wat er onderuit komt en dat ie zo recht omhoog staat
Ga janken in het psv topic debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als mod heb jij gewoon de taak om het niveau enigszins op peil te houden. Als iemand de ene Kankerjood over de ander gooit is het ook even pas op de plaats voor die persoon. Dan mag je twee keer kutturk binnen een paar minuten ook wel aanspreken, lijkt me.
Voor een Koerd niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kutturk is wat anders dan kankerjood imo, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |