doe dat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat gymnasiasten die het alleen halen met enorm veel leren, en er zijn ook mavo'ers die gymnasium aan zouden kunnen.
Ben ik met je eens. Los van het intelligentie verhaal hoef je jezelf nog niet als een losgeslagen groepje bavianen te gedragen. Dergelijk gedrag is disproportioneel meer aanwezig bij VBMO-ers dan wel ROC-ers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ze niet gezegend zijn met goede hersenen, betekend niet dat ze uitgelachen mogen worden. Best zielig van jou kant eerlijk gezegd.
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijdsquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijds. Ik werd in mijn 2e jaar teruggezet wegens slechte cijfers (lees totaal niks uitvoeren + slecht gedrag). En kom maar met je verwijten dat ik op het mbo zit. Doet me niks!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
dat is nog erger eigenlijk. Dan heb je dus een vmbo'er met weinig kennis én weinig inzet, wat moet je daar mee?
Die worden Ajax-supporter gemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
dat is nog erger eigenlijk. Dan heb je dus een vmbo'er met weinig kennis én weinig inzet, wat moet je daar mee?
Sperma.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is die rommel bij de o van somebody?
Sommige van die mensen vinden het niet stoer ofzo om slim te zijn. Anderen zijn misschien wel slim, maar bij hen komt het er gewoon niet uit door autisme ofzo, of ouders die scheiden of wat dan ook.quote:
Maar totaal niets uitvoeren en slecht gedrag is toch gewoon fucking dom? Kan je nog zo 'slim' zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijds. Ik werd in mijn 2e jaar teruggezet wegens slechte cijfers (lees totaal niks uitvoeren + slecht gedrag). En kom maar met je verwijten dat ik op het mbo zit. Doet me niks!
Ja natuurlijk is het dat, maar het is meer een uitzondering dan dat het een meerderheid is.quote:
En als je dat weet en toch hetzelfde blijft doen, dan ben je toch gewoon niet slim?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
standaard verhaal van: 'ja ik ben wel slim, maar ik doe gewoon te weinig'
leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden Ajax-supporter gemaakt.
die worden ook wel vmbo'ers genoemdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sommige van die mensen vinden het niet stoer ofzo om slim te zijn.
Je kunt beter schijten op je werk. Dan krijg je betaald terwijl je zit te schijten en dat is in mijn ogen de beste manier van geld verdienen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
In het kader van elitair gedrag van academici, ik zit me hier toch een partij te schijten joh kolere
Dat is duidelijk ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
Ja natuurlijk is het dat, maar het is meer een uitzondering dan dat het een meerderheid is.
ja precies, maar wel blijven volhouden dat je slim bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als je dat weet en toch hetzelfde blijft doen, dan ben je toch gewoon niet slim?
Ik zeg ook niet dat ik erg slim ben maar heb mensen op de HAVO gezien die minder algemeen ontwikkelt zijn. Dat slechte gedrag heb ik aan mijzelf te wijden inderdaad. Zeg ook niet dat iemand anders er schuldig aan is behalve ik zelf.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar totaal niets uitvoeren en slecht gedrag is toch gewoon fucking dom? Kan je nog zo 'slim' zijn.
Hoe is mijn studie relevant mbt deze geweldige grap?quote:
jongen ik ben toch geen arbeiderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter schijten op je werk. Dan krijg je betaald terwijl je zit te schijten en dat is in mijn ogen de beste manier van geld verdienen.
Als test wil ik voorstellen dat kapi en ik een weekje van studie wisselenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Mij lijkt rechten persoonlijker moeilijker dan natuurkunde ofzo.
Ligt er toch aan waar je interesses in liggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Als test wil ik voorstellen dat kapi en ik een weekje van studie wisselen
goede inzetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Kortzichtige mensen hier, waarom kunnen dan wel veel MAVO klasgenoten van mij zich beter redden op de HAVO nu dan scholieren die altijd de HAVO hebben gedaan?
Waar zat je nou ook alweer? Delft of Eindhoven?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
eindhovenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar zat je nou ook alweer? Delft of Eindhoven?
Dat is het hele puntquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt er toch aan waar je interesses in liggen?
Werken is voor het plebsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt nog geen werk ook? Luilak
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Mij lijkt rechten persoonlijker moeilijker dan natuurkunde ofzo. Gewoon omdat het mij zó saai en droog lijkt, naast het feit dat je behoorlijk wat moet lezen. Maar er zijn heel wat mensen die het wel leuk vinden gelukkig
Hm, ik ga nog een keer een meeloopdagje doen, maar weet nog niet waar - en of ik TN of theoretische natuurkunde wil - of dat ik überhaupt natuurkunde wilquote:
Meer inzet dan wijsheid. Als ze straks een studie gaan doen waar je alleen met inzet niet kan redden, dan ga je het goed zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Kortzichtige mensen hier, waarom kunnen dan wel veel MAVO klasgenoten van mij zich beter redden op de HAVO nu dan scholieren die altijd de HAVO hebben gedaan?
We hadden het over nutteloze personen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
We hadden het in ieder geval nog over studie/scholing. Hoe is Ajax relevant?
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies en als je wel wijsheid hebt maar geen inzet eindig je op de MAVO. MAVO kan je ook niet vergelijken met het rest van het vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer inzet dan wijsheid. Als ze straks een studie gaan doen waar je alleen met inzet niet kan redden, dan ga je het goed zien.
Mja, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die natuurkunde meteen snappenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.
Dat ik deze studie ben gaan doen betekent overigens niet dat dit de enige studie is die ik zou kunnen doen.
Ja van anderen, belasting en rijke papa natuurlijk he.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch geld nodig he
OOOOOOOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.
Scheelt niet zo heel veel, wiskunde is ook niet direct snappen. Het is veel oefenen en patronen herkennen. Zoals eigenlijk voor elke studie geldt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.
Dat ik deze studie ben gaan doen betekent overigens niet dat dit de enige studie is die ik zou kunnen doen.
Heb je wel gelijk in eigenlijk. Ben heel goed met cijfers, dus daarom is een economie studie voor mij tering makkelijk. Ik leer bijna nooit en snap toch alles. Maar een 'makkelijkere' studie zou weer moeilijk zijn voor mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja van anderen, belasting en rijke papa natuurlijk he.
[/fresku]
quote:
Ben jij zo'n hosselking dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.
ja, dan zit je weer te kutten met definities. Die laat ik aan jou over met je rechten. Hebben we gelijk de relevantie weer te pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over nutteloze personen.
Dat zeg ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die natuurkunde meteen snappen
Wat trouwens wel is, bij Technische Natuurkunde in delft heb je 40 (!!!!!) verplichte contacturen per week. Zit je elke dag van 9 tot 5 op de uni
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Economie is zo kksimpel op de middelbare hèquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in eigenlijk. Ben heel goed met cijfers, dus daarom is een economie studie voor mij tering makkelijk. Ik leer bijna nooit en snap toch alles. Maar een 'makkelijkere' studie zou weer moeilijk zijn voor mij.
Door een jongen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatie
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Precies en als je wel wijsheid hebt maar geen inzet eindig je op de MAVO. MAVO kan je ook niet vergelijken met het rest van het vmbo.
Maar ik heb over een economische studie (ik doe bedrijfseconomie).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Economie is zo kksimpel op de middelbare hè
Mavo = vmbo-tl. Zeg maar mbo niveau 4.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatie
Maar als je kader of LWOO doet, kun je ook echt helemaal niks volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.
oneerlijk, zo oud ben ik niet eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.
Lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb over een economische studie (ik doe bedrijfseconomie).
Met je knuffel telt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.
Ruk jij pas sinds je 17e joh?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
oneerlijk, zo oud ben ik niet eens
MER is ook een kut studie. Is van alles een beetje. Dus uiteindelijk leer je niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken ook iemand die MER had gedaan, maar dat is een beetje een mix van management, economie en recht, maar hij zei dat je er uiteindelijk écht geen flikker leerde
MER is te algemeen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken ook iemand die MER had gedaan, maar dat is een beetje een mix van management, economie en recht, maar hij zei dat je er uiteindelijk écht geen flikker leerde
niks mis meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
maar met je 24e moet je toch wel bijna klaar zijn of niet kapi? Hoe lang moet je nog
We moeten gewoon in Rotterdam gaan zuipen, regelen we een paar dikke negerchicksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.
Ben als 't goed is in december klaar. 1 jaar teveel genoten zoals elke student dat doet en daarna wat problemen gehad waardoor ik een groot deel van 't volgende collegejaar amper colleges/tentamens bij kon wonen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
maar met je 24e moet je toch wel bijna klaar zijn of niet kapi? Hoe lang moet je nog
Mja, hij heeft toch een baanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
MER is ook een kut studie. Is van alles een beetje. Dus uiteindelijk leer je niets.
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We moeten gewoon in Rotterdam gaan zuipen, regelen we een paar dikke negerchicks
MER mensen zijn in trek.quote:
Nopequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je ook welke richting hij heeft gekozen?
Nah, vind ik te burgerlijk klinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben als 't goed is in december klaar. 1 jaar teveel genoten zoals elke student dat doet en daarna wat problemen gehad waardoor ik een groot deel van 't volgende collegejaar amper colleges/tentamens bij kon wonen.
Hater.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.
bij negerinnen heb ik automatisch de associatie met dik, is dat raarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.
Opa bellen wellichtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Waar is Rens gebleven? Hij is boos op ons denk ik.
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.
Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
bij negerinnen heb ik automatisch de associatie met dik, is dat raar?
Ga ik nu doen terwijl ik m'n bestuursrecht door ga lezen.quote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.quote:
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ik nu doen terwijl ik m'n bestuursrecht door ga lezen.
Oke autistjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.
Hartstikke bedankt.
Welke studie doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
voor veel geld op een kleine smerige kamer met luidruchtige huisgenoten wonen en elke dag macaroni met smac eten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.
Vind 't wel interessant, maar 't is zo'n boek waar elke halve bladzijde vol met relevante info staat. Echt lastig om daar dan in te scheiden wat nu echt belangrijk zou zijn voor 't tentamen en wat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....quote:
Ken mensen die in dezelfde stad als waar ze eerst woonden - en dus niet studeerden - op kamers gingenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....
Sorry het spijt me echt enorm... Hou alsjeblieft op met plagen oke?
Lobiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
Ga je nu ook al online stotteren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga je nu ook al online stotteren?
#delevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Ik doe al bijna alles. Ff nadenken misschien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Maakt niet uit Renequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
Maar je bent wel mód op FOK!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleidingen en op het WO is dat lang niet altijd het geval.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al zou mijn ouderlijk huis 1 meter van m'n hogeschool staan, ik zou dan alsnog op kamers zijn gegaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleiding en op het WO is dat lang niet altijd het geval.
Daardoor verandert alles. Bij het WO komen veel nieuwe mensen van ver op je opleiding waardoor er veel meer studievrienden ontstaan in vergelijking met mbo/hbo waar nog veel meer aan de oude vrienden wordt vastgehouden.
Het is een beetje onzinnig om 3 straten verder op kamers te gaan en verder je normale sociale leven te hervatten, maar het is een wereld van verschil als je op kamers in de stad van je uni gaat of dat je elke dag weer een uur in de trein zit naar je ouders.
Ja nu snap ik het wel meer. Bij ons op school is het ook echt zo. Geen 1 woont ,in mijn klas, in Kamers bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleidingen en op het WO is dat lang niet altijd het geval.
Daardoor verandert alles. Bij het WO komen veel nieuwe mensen van ver op je opleiding waardoor er veel meer studievrienden ontstaan in vergelijking met mbo/hbo waar nog veel meer aan de oude vrienden wordt vastgehouden.
Het is een beetje onzinnig om 3 straten verder op kamers te gaan en verder je normale sociale leven te hervatten, maar het is een wereld van verschil als je op kamers in de stad van je uni gaat of dat je elke dag weer een uur in de trein zit naar je ouders.
Op zich zie ik ook wel praktische voordelen. Het kost minder geld, niet alleen kost je kamer en je eigen onderhoud honderden euro's per maand, je hebt ook minder tijd om (relevante) werkervaring op te doen. Met een 16-uur contract voor 9 euro, haal je 600 euro per maand binnen. Dat scheelt toch 1000 euro per maand, als je geen ouders hebt die je goed kunnen sponsoren begrijp ik die keuze best.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Al zou mijn ouderlijk huis 1 meter van m'n hogeschool staan, ik zou dan alsnog op kamers zijn gegaan.
Het was geen hel thuis ofzo hoor maar ik verlangde wel heel erg naar vrijheid.
Dat snap ik dus niet van thuiswonende 'studenten' dat ze niet verlangen naar die vrijheid maar nog steeds elke avond met moeders/vaders aan tafel willen zitten
[/kwajongens.jpg]quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef PizzaGeit het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)msterdams-shirt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Gingen ze ook eerder weg?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord gaat eraan jalalalala ohohohohohohohoo.
Je moet Sjaak zijn filmpje luisteren om je baas/master te voelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie hoe Master eruit ziet bij HBO? Zit je dan nog op hetzelfde school of ga je naar een Uni?
Master is over het algemeen uni, inclusief extra schakeljaar. Je hebt ook wel hbo-masters, maar het aanbod is vrij beperkt en wordt toch als minder goed beschouwd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie hoe Master eruit ziet bij HBO? Zit je dan nog op hetzelfde school of ga je naar een Uni?
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat gymnasiasten die het alleen halen met enorm veel leren, en er zijn ook mavo'ers die gymnasium aan zouden kunnen.
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Master is over het algemeen uni, inclusief extra schakeljaar. Je hebt ook wel hbo-masters, maar het aanbod is vrij beperkt en wordt toch als minder goed beschouwd.
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef PizzaGeit het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)msterdams-shirt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Het is juist treurig dat het nodig is. Wedden dat ze dan opgezocht werden ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.
Dat is Stevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.
Sommige masters duren maar één jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?
Dat daag je ook gewoon uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is juist treurig dat het nodig is. Wedden dat ze dan opgezocht werden ofzo.
tegenwoordig zijn veel masters buiten de technische 1 jaar geworden, wat erg jammer is. Maar inderdaad van het hbo naar het wo is geen fijne aansluiting, daarvoor is de basis te verschillend. Daarom moet je een vrij zwaar schakeljaar volgen om de gemiste basis alsnog op te doen. Wetenschappelijk denken staat dan centraal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?
Ik als expert op het gebied van paint moet je mededelen dat dit een Paint creatie is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze hun hoofd weghalen is wel begrijpelijk, maar neem dan geen fotoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als expert op het gebied van paint moet je mededelen dat dit een Paint creatie is.
En vind je het werkelijk zo onbegrijpelijk? Voetbalfans staan nou niet echt bekend om hun relativeringsvermogen.
Jawel. Niet leren en vmbo of niet leren en VWO, wereld van verschil lijkt mij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze zijn er wel. Dus kan je niet iedereen op het vmbo per definitie dom noemen.
Was het maar zo makkelijkquote:Adam Maher speelde een goede wedstrijd met AZ tegen Vitesse. Zijn ploeg won afgetekend met 4-1. Maher gaf na afloop voor de camera van Eredivisie Live aan dat de transferperikelen hem op het veld geen parten spelen. 'Ik heb geen last van de transferperikelen. Ik blijf altijd mijn taken doen en proberen te presteren. Ik heb niet met AZ gesproken de afgelopen periode over de situatie. Ik ben er natuurlijk wel mee bezig, maar verder probeer ik met te focussen. Dat heb je vanavond wel kunnen zien, denk ik.'
De middenvelder vindt nog steeds dat AZ hem moet laten gaan en niet voor de hoofdprijs moet gaan. 'AZ heeft weinig geld voor me betaald. En ik ben wel een jeugdspeler die doorbreekt, dus dan mag je me ook wel iets gunnen als club.'
Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn veel masters buiten de technische 1 jaar geworden, wat erg jammer is. Maar inderdaad van het hbo naar het wo is geen fijne aansluiting, daarvoor is de basis te verschillend. Daarom moet je een vrij zwaar schakeljaar volgen om de gemiste basis alsnog op te doen. Wetenschappelijk denken staat dan centraal.
Grappig dat je wel ''vmbo'' schrijft maar VWO toch met hoofdletters doetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Niet leren en vmbo of niet leren en VWO, wereld van verschil lijkt mij?
Juist wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?
Maar als het echt pittig is, dan is het beter om dat niet te doen lijkt me.
Ik dek mezelf ook eigenlijk in. Je moet gemiddeld 7.5 staan en dat sta ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Juist wel.
Nóóit bang zijn voor uitdaging gast
Mbo en hbo schrijf ik ook kleinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Grappig dat je wel ''vmbo'' schrijft maar VWO toch met hoofdletters doet
Wat sta je dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dek mezelf ook eigenlijk in. Je moet gemiddeld 7.5 staan en dat sta ik niet.
Tsjah, als je het écht wil moet je er gewoon voor gaan. Als je dan een 7,46 staat ofzo is er wellicht nog iets te regelenquote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga proberen ipv minor schakel halfjaar te doen, kan vrijstelling vragen voor wat dingen denk ik.
Het is vooral ook erg droog. En er zijn inderdaad opleidingen die je de gelegenheid geven om in je minor alvast een gedeelte van de schakel te doen. Je zal verder nog wel uitzonderingen hebben, maar dan ga je te specifiek in op een bepaalde combinatie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?
Maar als het echt pittig is, dan is het beter om dat niet te doen lijkt me.
Heb nog 2 jaar de tijd, dus ik ga er wel voor. Maar ik haal nu zonder te leren al goede cijfers, dus is omschakeling om ineens te gaan leren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, als je het écht wil moet je er gewoon voor gaan. Als je dan een 7,46 staat ofzo is er wellicht nog iets te regelen
wat doe je nu?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nog 2 jaar de tijd, dus ik ga er wel voor. Maar ik haal nu zonder te leren al goede cijfers, dus is omschakeling om ineens te gaan leren.
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He... ik heb de Scandinavische dagen 2013 in Almere gemist , en morgen kan niet omdat Ajax. Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Ben er één keer geweest. Prachtige landenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He... ik heb de Scandinavische dagen 2013 in Almere gemist , en morgen kan niet omdat Ajax. Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master gaan doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is vooral ook erg droog. En er zijn inderdaad opleidingen die je de gelegenheid geven om in je minor alvast een gedeelte van de schakel te doen. Je zal verder nog wel uitzonderingen hebben, maar dan ga je te specifiek in op een bepaalde combinatie.
Bedrijfskunde.quote:
Zelfde als ik op de HES, noob.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.
[..]
Bedrijfskunde.
Zweden, Noorwegen en Zwitserland worden hier toch wel beschouwd als de landen waar het gras zo veel groener is. Zodra de crisis voorbij is, wordt dat weer Frankrijk en Spanje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Samen in de natuur, met onze konijnen
.
Zou ook nog een cursusje Nederlands meepakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.
[..]
Bedrijfskunde.
Ik ben daar mee bezig. Wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ook nog een cursusje Nederlands meepakken
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Frankrijk/Spanjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Zweden, Noorwegen en Zwitserland worden hier toch wel beschouwd als de landen waar het gras zo veel groener is. Zodra de crisis voorbij is, wordt dat weer Frankrijk en Spanje.
Ik snap dat niet zo, niks mis met Nederland.
Niet dat ik hbo bedrijfskunde goed ken, maar dan zal een master inderdaad wel meerwaarde hebben. Bij hbo Elektrotechniek oid, zie ik daar niet zo snel voordeel in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master gaan doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.
[..]
Bedrijfskunde.
stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ook nog een cursusje Nederlands meepakken
Ik zou juist denken dat een master elektrotechniek toch wel van een iets hoger niveau is dan een hbo bachelor elektrotechniekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet dat ik hbo bedrijfskunde goed ken, maar dan zal een master inderdaad wel meerwaarde hebben. Bij hbo Elektrotechniek oid, zie ik daar niet zo snel voordeel in.
ik snap die uitdrukking nooit zoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Frankrijk/Spanje
Maar de noodzaak om het te doen is er niet. Je krijgt toch wel een baan met die hbo opleiding.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat een master elektrotechniek toch wel van een iets hoger niveau is dan een hbo bachelor elektrotechniek
Je zal wel meer salaris krijgen en hogere/leukere functies hebben, en meer uitdagingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar de noodzaak om het te doen is er niet. Je krijgt toch wel een baan met die hbo opleiding.
dat wel, maar toch een andere insteek en bij hbo elektro ben je beter klaar voor de arbeidsmarkt dan bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat een master elektrotechniek toch wel van een iets hoger niveau is dan een hbo bachelor elektrotechniek
Maar het kutte is, dat je het echt nodig hebt. Bedrijven zoeken nu alleen maar WO en als het niet anders kan pas een HBO'er (Bedoel bedrijven als PWC en niet een Ikea ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet dat ik hbo bedrijfskunde goed ken, maar dan zal een master inderdaad wel meerwaarde hebben. Bij hbo Elektrotechniek oid, zie ik daar niet zo snel voordeel in.
Maar de noodzaak is er alsnog niet. Als bijvoorbeeld 24 bent en je verdient 3000 euro (om maar wat te noemen) hoef jij geen master te gaan doen om een betere baan + beter salaris te krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je zal wel meer salaris krijgen en hogere/leukere functies hebben, en meer uitdaging
Noodzaak, nee, maar verbetering is er zeker wel. En daarom doen veel mensen ook zowel een bachelor als een master ipv alleen een bachelorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar de noodzaak is er alsnog niet. Als bijvoorbeeld 24 bent en je verdient 3000 euro (om maar wat te noemen) hoef jij geen master te gaan doen om een betere baan + beter salaris te krijgen.
Er zijn genoeg mensen die vanuit hun baan een master doen terwijl ze in de 30 zijn.
verschilt een beetje per bedrijf. Veel van mijn vrienden zijn al klaar met hun studies. De een heeft hbo elektro gedaan en werkt nu bij een netbeheerder. Daar zijn alle technische functies ingevuld door hbo'ers en de management kant wordt gedaan door wo'ers. Daar waar een ander bij een bedrijf werkt waar de technische kant vrijwel uitsluitend wordt gedaan door wo'ers en juist de management kant veelal wordt gedaan door hbo'ers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar het kutte is, dat je het echt nodig hebt. Bedrijven zoeken nu alleen maar WO en als het niet anders kan pas een HBO'er (Bedoel bedrijven als PWC en niet een Ikea ofzo).
Natuurlijk. Maar je moet het ook maar willen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Noodzaak, nee, maar verbetering is er zeker wel. En daarom doen veel mensen ook zowel een bachelor als een master ipv alleen een bachelor
Je snapt het volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Noodzaak, nee, maar verbetering is er zeker wel. En daarom doen veel mensen ook zowel een bachelor als een master ipv alleen een bachelor
het nut ervan verschilt van de opleiding wat je ervoor hebt gedaan, dat is alles wat wordt gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig als er uiteindelijk een kampioenschap is jaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Voordat ik vertrek wil ik nog één feitje met jullie delen.
Als Fc Twente dit seizoen niet meer verliest dan zal dit een kampioenschap opleveren.
Ja oké, ik hoor ook altijd dat je bij rechten er ook bovenuit moet steken om aan een goede baan te komen omdat er gewoon vrij veel mensen zijn die het doenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je snapt het volgens mij niet.
Bij een Economische studie moet je bijna een Master doen om nog een baan te krijgen. Dat is bij een technische studie minder. Dat is wat we bedoelen.
Bij rechten is het wel aan te raden je te specialiseren.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja oké, ik hoor ook altijd dat je bij rechten er ook bovenuit moet steken om aan een goede baan te komen omdat er gewoon vrij veel mensen zijn die het doen
Maar wat ik merk is dat het bij mijn vakgebied niet zo. Ik hoor juist alleen maar geluiden dat ze geen HBO'ers meer zoeken. Maar ik heb nu over grote financiële dienstverleners.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
verschilt een beetje per bedrijf. Veel van mijn vrienden zijn al klaar met hun studies. De een heeft hbo elektro gedaan en werkt nu bij een netbeheerder. Daar zijn alle technische functies ingevuld door hbo'ers en de management kant wordt gedaan door wo'ers. Daar waar een ander bij een bedrijf werkt waar de technische kant vrijwel uitsluitend wordt gedaan door wo'ers en juist de management kant veelal wordt gedaan door hbo'ers.
Boks ouwe.quote:
Trusten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Voordat ik vertrek wil ik nog één feitje met jullie delen.
Als Fc Twente dit seizoen niet meer verliest dan zal dit een kampioenschap opleveren.
Fiscaal voor de doekoe tochquote:Op zondag 20 januari 2013 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij rechten is het wel aan te raden je te specialiseren.
jij zal het inderdaad wel beter wetenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat ik merk is dat het bij mijn vakgebied niet zo. Ik hoor juist alleen maar geluiden dat ze geen HBO'ers meer zoeken. Maar ik heb nu over grote financiële dienstverleners.
vriend van me heeft dat gedaan. Nominaal afgerond, maar doet er verder niks mee omdat hij het niet leuk vind. heeft nu een eigen bedrijf in websites bouwen.quote:
Maar dat komt alleen door de crisis, dus daarna kan het wel weer beter komen denk ik. Maar nu is het zo dat ze HBO'ers 2e keuze zijn geworden.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
jij zal het inderdaad wel beter weten
Dat snap ik wel. Mensen kiezen vaak een fiscale studie, omdat het lekker veel verdient. Maar het is zo ontzettend saai, als je het niet leuk vindt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
vriend van me heeft dat gedaan. Nominaal afgerond, maar doet er verder niks mee omdat hij het niet leuk vind. heeft nu een eigen bedrijf in websites bouwen.
Op tv.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand waar je "gratis" de samenvatting van AZ - Vitesse kan zien?
ELquote:Op zondag 20 januari 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand waar je "gratis" de samenvatting van AZ - Vitesse kan zien?
Maar heeft ie dan nog iets anders gedaan naast fiscaal recht?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
vriend van me heeft dat gedaan. Nominaal afgerond, maar doet er verder niks mee omdat hij het niet leuk vind. heeft nu een eigen bedrijf in websites bouwen.
KUT dit is de verkeerdequote:
neequote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar heeft ie dan nog iets anders gedaan naast fiscaal recht?
Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.quote:
hij doet het voor de online erkenning jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.
Dat is wel het meeste kutte, fiscaalquote:
Net als al die mods, al het werk voor nietsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als al die mods, al het werk voor niets
Fijn dat jij zo goed weet wat ik doe.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.
Ze denken ook heel wat te zijn, ik noem geen namen. Maar je hebt van die modsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.
stevenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze denken ook heel wat te zijn, ik noem geen namen. Maar je hebt van die mods
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.quote:
Die â maakt het helemaal af.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze Doublepain hahahaha
[ afbeelding ]
Oh, oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.
Hihihahohoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze Doublepain hahahaha
[ afbeelding ]
Heulemaal nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.
Lobi.quote:
Je vergeleek ze met Admins. Dat is een belediging voor een GGMM.quote:
Oh,quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lobi.
[..]
Je vergeleek ze met Admins. Dat is een belediging voor een GGMM.
Al een tijdje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Steven is officieel mod af?
Het lullige is, dat zijn modwerk niet eens gemist wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Steven is officieel mod af? Oh en ik ben de hele dag brak en verrot en nu kan ik niet slapen... Kutleven.
Ik mis zijn "Ontopic, anders volgen er consequenties" om vervolgens over cocaine te beginnen in een live topic wel hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het lullige is, dat zijn modwerk niet eens gemist wordt.
Dat heeft wel indruk gemaakt he.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis zijn "Ontopic, anders volgen er consequenties" om vervolgens over cocaine te beginnen in een live topic wel hoor.
Niet zo stoer doen admin.quote:
Geen idee. Staat iets missen gelijk aan indruk maken? Ik denk het wel eigenlijk, goed gezien GGMMquote:
Viel me ook op.quote:
Kopen dan, de gemeente heeft vast nog wel een potje met geld staanquote:
Ja daarom.quote:
Ik snap het.quote:
Nee, wel een bank volquote:Op zondag 20 januari 2013 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kopen dan, de gemeente heeft vast nog wel een potje met geld staan
?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... en toch staat het op door Doublepain zijn leugen.
Je zei dat AZ op tv was.quote:
En Pieters zijn blessure.quote:
bijna een halfuur verder en ondertussen kijk ik slalom op de skieenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen Pieters momentje op NL1, voor de liefhebbers
Typfoutje, moest EL1 zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Pieters zijn blessure.
[..]
bijna een halfuur verder en ondertussen kijk ik slalom op de skieen
Ik ga nu ook kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Skieen is wel redelijk om te kijken. Je gaat echt hard op je bek in die hekken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1x ruiken en daarna neemt Maher over
----Maherquote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er vallen allemaal middenvelders af die er niets van bakken.
Sneijder, Van der Vaart, Fer, Strootman.
Enkel Maher van die 3.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
----Maher
Fer--Strootman
Toekomst van NL
Okquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enkel Maher van die 3.
Vilhena - Maher
Clasie
Feyenoorders altijd met hun Clasiequote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enkel Maher van die 3.
Vilhena - Maher
Clasie
Ajacieden altijd met hun Eriksenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders altijd met hun ClasieGa toch weg.
Clasie heeft zijn kans gehad bij Oranje, maar als je ballen gaat inleveren en penals weggeven. Dan ben je niet voor de echte top gemaakt, snap niet wat men in hem zietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders altijd met hun ClasieGa toch weg.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden altijd met hun Eriksen
Die vent bakt er niets van.
Goede comeback.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een geweldig argument waardoor ik Clasie direct meer ben gaan waarderen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden beginnen nauwelijks meer erover tegenwoordig, het zijn enkel de andere "fans" die zijn naam noemenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook roze schoentjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Federer draagt een zweetband met een roze Nike logo. Wat een sukkel.
[..]
Ok.
Blijkbaar wel, anders had je je niet geregistreerd op een forum.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk of jullie het niet met mij eens zijn
Dat weet je nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had je je niet geregistreerd op een forum.
In plaats van argumenten kom je met "Ja maar gullie" Je hebt ons al gelijk gegevenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk of jullie het niet met mij eens zijn
Eriksen in oranje zie ik ook niet zo zitten neequote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom hier enkel om mijn profetiën te delen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had je je niet geregistreerd op een forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |