Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.quote:
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ik nu doen terwijl ik m'n bestuursrecht door ga lezen.
Oke autistjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.
Hartstikke bedankt.
Welke studie doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
voor veel geld op een kleine smerige kamer met luidruchtige huisgenoten wonen en elke dag macaroni met smac eten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.
Vind 't wel interessant, maar 't is zo'n boek waar elke halve bladzijde vol met relevante info staat. Echt lastig om daar dan in te scheiden wat nu echt belangrijk zou zijn voor 't tentamen en wat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....quote:
Ken mensen die in dezelfde stad als waar ze eerst woonden - en dus niet studeerden - op kamers gingenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....
Sorry het spijt me echt enorm... Hou alsjeblieft op met plagen oke?
Lobiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
Ga je nu ook al online stotteren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga je nu ook al online stotteren?
#delevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Ik doe al bijna alles. Ff nadenken misschien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Maakt niet uit Renequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
Maar je bent wel mód op FOK!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleidingen en op het WO is dat lang niet altijd het geval.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al zou mijn ouderlijk huis 1 meter van m'n hogeschool staan, ik zou dan alsnog op kamers zijn gegaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleiding en op het WO is dat lang niet altijd het geval.
Daardoor verandert alles. Bij het WO komen veel nieuwe mensen van ver op je opleiding waardoor er veel meer studievrienden ontstaan in vergelijking met mbo/hbo waar nog veel meer aan de oude vrienden wordt vastgehouden.
Het is een beetje onzinnig om 3 straten verder op kamers te gaan en verder je normale sociale leven te hervatten, maar het is een wereld van verschil als je op kamers in de stad van je uni gaat of dat je elke dag weer een uur in de trein zit naar je ouders.
Ja nu snap ik het wel meer. Bij ons op school is het ook echt zo. Geen 1 woont ,in mijn klas, in Kamers bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hoort ook een beetje bij de cultuur van de opleiding. Vrijwel elke mbo opleiding kan je vanuit je ouderlijk huis doen, bij hbo is dat bij het gros van de opleidingen en op het WO is dat lang niet altijd het geval.
Daardoor verandert alles. Bij het WO komen veel nieuwe mensen van ver op je opleiding waardoor er veel meer studievrienden ontstaan in vergelijking met mbo/hbo waar nog veel meer aan de oude vrienden wordt vastgehouden.
Het is een beetje onzinnig om 3 straten verder op kamers te gaan en verder je normale sociale leven te hervatten, maar het is een wereld van verschil als je op kamers in de stad van je uni gaat of dat je elke dag weer een uur in de trein zit naar je ouders.
Op zich zie ik ook wel praktische voordelen. Het kost minder geld, niet alleen kost je kamer en je eigen onderhoud honderden euro's per maand, je hebt ook minder tijd om (relevante) werkervaring op te doen. Met een 16-uur contract voor 9 euro, haal je 600 euro per maand binnen. Dat scheelt toch 1000 euro per maand, als je geen ouders hebt die je goed kunnen sponsoren begrijp ik die keuze best.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Al zou mijn ouderlijk huis 1 meter van m'n hogeschool staan, ik zou dan alsnog op kamers zijn gegaan.
Het was geen hel thuis ofzo hoor maar ik verlangde wel heel erg naar vrijheid.
Dat snap ik dus niet van thuiswonende 'studenten' dat ze niet verlangen naar die vrijheid maar nog steeds elke avond met moeders/vaders aan tafel willen zitten
[/kwajongens.jpg]quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef PizzaGeit het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)msterdams-shirt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Gingen ze ook eerder weg?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord gaat eraan jalalalala ohohohohohohohoo.
Je moet Sjaak zijn filmpje luisteren om je baas/master te voelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie hoe Master eruit ziet bij HBO? Zit je dan nog op hetzelfde school of ga je naar een Uni?
Master is over het algemeen uni, inclusief extra schakeljaar. Je hebt ook wel hbo-masters, maar het aanbod is vrij beperkt en wordt toch als minder goed beschouwd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie hoe Master eruit ziet bij HBO? Zit je dan nog op hetzelfde school of ga je naar een Uni?
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat gymnasiasten die het alleen halen met enorm veel leren, en er zijn ook mavo'ers die gymnasium aan zouden kunnen.
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Master is over het algemeen uni, inclusief extra schakeljaar. Je hebt ook wel hbo-masters, maar het aanbod is vrij beperkt en wordt toch als minder goed beschouwd.
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef PizzaGeit het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)msterdams-shirt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Het is juist treurig dat het nodig is. Wedden dat ze dan opgezocht werden ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.
Dat is Stevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, om het shirt om te doen is nog wel grappig, maar om jezelf te fotograferen en je hoofd weg te shoppen is een beetje treurig natuurlijk.
Sommige masters duren maar één jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?
Dat daag je ook gewoon uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is juist treurig dat het nodig is. Wedden dat ze dan opgezocht werden ofzo.
tegenwoordig zijn veel masters buiten de technische 1 jaar geworden, wat erg jammer is. Maar inderdaad van het hbo naar het wo is geen fijne aansluiting, daarvoor is de basis te verschillend. Daarom moet je een vrij zwaar schakeljaar volgen om de gemiste basis alsnog op te doen. Wetenschappelijk denken staat dan centraal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schakel jaar? Ik weet dat het 2 jaar duurt, maar moet je daarnaast nog 1 jaar?
Ik als expert op het gebied van paint moet je mededelen dat dit een Paint creatie is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze hun hoofd weghalen is wel begrijpelijk, maar neem dan geen fotoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als expert op het gebied van paint moet je mededelen dat dit een Paint creatie is.
En vind je het werkelijk zo onbegrijpelijk? Voetbalfans staan nou niet echt bekend om hun relativeringsvermogen.
Jawel. Niet leren en vmbo of niet leren en VWO, wereld van verschil lijkt mij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze zijn er wel. Dus kan je niet iedereen op het vmbo per definitie dom noemen.
Was het maar zo makkelijkquote:Adam Maher speelde een goede wedstrijd met AZ tegen Vitesse. Zijn ploeg won afgetekend met 4-1. Maher gaf na afloop voor de camera van Eredivisie Live aan dat de transferperikelen hem op het veld geen parten spelen. 'Ik heb geen last van de transferperikelen. Ik blijf altijd mijn taken doen en proberen te presteren. Ik heb niet met AZ gesproken de afgelopen periode over de situatie. Ik ben er natuurlijk wel mee bezig, maar verder probeer ik met te focussen. Dat heb je vanavond wel kunnen zien, denk ik.'
De middenvelder vindt nog steeds dat AZ hem moet laten gaan en niet voor de hoofdprijs moet gaan. 'AZ heeft weinig geld voor me betaald. En ik ben wel een jeugdspeler die doorbreekt, dus dan mag je me ook wel iets gunnen als club.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |