Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.quote:
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ik nu doen terwijl ik m'n bestuursrecht door ga lezen.
Oke autistjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werkte echt fantastisch. Wat een baas ben ik nu zeg.
Hartstikke bedankt.
Welke studie doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
voor veel geld op een kleine smerige kamer met luidruchtige huisgenoten wonen en elke dag macaroni met smac eten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dan?
Misschien haal je me over.
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkelijk alles, behalve dat je je eigen teringzooi moet opruimen en dat het geld kost.
Vind 't wel interessant, maar 't is zo'n boek waar elke halve bladzijde vol met relevante info staat. Echt lastig om daar dan in te scheiden wat nu echt belangrijk zou zijn voor 't tentamen en wat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestuursrecht... Te kut voor woorden.
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....quote:
Ken mensen die in dezelfde stad als waar ze eerst woonden - en dus niet studeerden - op kamers gingenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
D...dat durf ik niet zo g..goed eigenlijk....
Sorry het spijt me echt enorm... Hou alsjeblieft op met plagen oke?
Lobiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn probleem daarmee is, dat het niets toevoegt (dat idee heb ik).
Al mijn vrienden wonen rond Utrecht, dus ben dan elke dag thuis. Of zit het anders?
Ga je nu ook al online stotteren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga je nu ook al online stotteren?
#delevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Ik doe al bijna alles. Ff nadenken misschien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voegt echt alles toe aan je leven man. Ofja...dan moet je wel van uitgaan, chillen met je maten, je eigen eten beslissen, wijven neuken en bier en drugs houden.
Maakt niet uit Renequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
Maar je bent wel mód op FOK!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl ik juist hier zit zodat ik er niet mee gepest wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |