Scheelt niet zo heel veel, wiskunde is ook niet direct snappen. Het is veel oefenen en patronen herkennen. Zoals eigenlijk voor elke studie geldt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.
Dat ik deze studie ben gaan doen betekent overigens niet dat dit de enige studie is die ik zou kunnen doen.
Heb je wel gelijk in eigenlijk. Ben heel goed met cijfers, dus daarom is een economie studie voor mij tering makkelijk. Ik leer bijna nooit en snap toch alles. Maar een 'makkelijkere' studie zou weer moeilijk zijn voor mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.
Dat ik deze studie ben gaan doen betekent overigens niet dat dit de enige studie is die ik zou kunnen doen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja van anderen, belasting en rijke papa natuurlijk he.
[/fresku]
quote:
Ben jij zo'n hosselking dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.
ja, dan zit je weer te kutten met definities. Die laat ik aan jou over met je rechten. Hebben we gelijk de relevantie weer te pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over nutteloze personen.
Dat zeg ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die natuurkunde meteen snappen
Wat trouwens wel is, bij Technische Natuurkunde in delft heb je 40 (!!!!!) verplichte contacturen per week. Zit je elke dag van 9 tot 5 op de uni
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Economie is zo kksimpel op de middelbare hèquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in eigenlijk. Ben heel goed met cijfers, dus daarom is een economie studie voor mij tering makkelijk. Ik leer bijna nooit en snap toch alles. Maar een 'makkelijkere' studie zou weer moeilijk zijn voor mij.
Door een jongen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatie
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Precies en als je wel wijsheid hebt maar geen inzet eindig je op de MAVO. MAVO kan je ook niet vergelijken met het rest van het vmbo.
Maar ik heb over een economische studie (ik doe bedrijfseconomie).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Economie is zo kksimpel op de middelbare hè
Mavo = vmbo-tl. Zeg maar mbo niveau 4.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg, maar op zich wel een strak plan. Een keer een ander voor de afwisseling is wel fijn. Ervaar jij eens de warmte van een liefdevolle relatie
Maar als je kader of LWOO doet, kun je ook echt helemaal niks volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
he? als je met de mavo vmbo-tl bedoelt, dat is tenminste nog de hoogste van de 4 in moeilijkheidsgraad.
oneerlijk, zo oud ben ik niet eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.
Lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb over een economische studie (ik doe bedrijfseconomie).
Met je knuffel telt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 24e jaar al bij elkaar opgeteld 7 jaar liefdevolle relatie gehad. Nu jij weer.
Ruk jij pas sinds je 17e joh?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
oneerlijk, zo oud ben ik niet eens
MER is ook een kut studie. Is van alles een beetje. Dus uiteindelijk leer je niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken ook iemand die MER had gedaan, maar dat is een beetje een mix van management, economie en recht, maar hij zei dat je er uiteindelijk écht geen flikker leerde
MER is te algemeen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken ook iemand die MER had gedaan, maar dat is een beetje een mix van management, economie en recht, maar hij zei dat je er uiteindelijk écht geen flikker leerde
niks mis meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
maar met je 24e moet je toch wel bijna klaar zijn of niet kapi? Hoe lang moet je nog
We moeten gewoon in Rotterdam gaan zuipen, regelen we een paar dikke negerchicksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu (zoals je wrs wel doorhad) geen relatie meer. Sjaak en ik gaan binnenkort ff wat hosselen om dat te vieren.
Ben als 't goed is in december klaar. 1 jaar teveel genoten zoals elke student dat doet en daarna wat problemen gehad waardoor ik een groot deel van 't volgende collegejaar amper colleges/tentamens bij kon wonen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
maar met je 24e moet je toch wel bijna klaar zijn of niet kapi? Hoe lang moet je nog
Mja, hij heeft toch een baanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
MER is ook een kut studie. Is van alles een beetje. Dus uiteindelijk leer je niets.
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We moeten gewoon in Rotterdam gaan zuipen, regelen we een paar dikke negerchicks
MER mensen zijn in trek.quote:
Nopequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet je ook welke richting hij heeft gekozen?
Nah, vind ik te burgerlijk klinken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben als 't goed is in december klaar. 1 jaar teveel genoten zoals elke student dat doet en daarna wat problemen gehad waardoor ik een groot deel van 't volgende collegejaar amper colleges/tentamens bij kon wonen.
Hater.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.
bij negerinnen heb ik automatisch de associatie met dik, is dat raarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden ook wel negerinnen genoemd Sjaak.
Opa bellen wellichtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Waar is Rens gebleven? Hij is boos op ons denk ik.
Dat zijn echt vreselijke figuren over 't algemeen. Ik zou m'n koters serieus 't huis uit schoppen om die levenservaring op te doen, wetende wat ik nu weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ah mooi, jaarte extra is inderdaad meer regel dan uitzondering. Of je moet van die thuiswonende scholieren hebben.
Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
bij negerinnen heb ik automatisch de associatie met dik, is dat raar?
Ga ik nu doen terwijl ik m'n bestuursrecht door ga lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |