jongen ik ben toch geen arbeiderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter schijten op je werk. Dan krijg je betaald terwijl je zit te schijten en dat is in mijn ogen de beste manier van geld verdienen.
Als test wil ik voorstellen dat kapi en ik een weekje van studie wisselenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Mij lijkt rechten persoonlijker moeilijker dan natuurkunde ofzo.
Ligt er toch aan waar je interesses in liggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Als test wil ik voorstellen dat kapi en ik een weekje van studie wisselen
goede inzetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Kortzichtige mensen hier, waarom kunnen dan wel veel MAVO klasgenoten van mij zich beter redden op de HAVO nu dan scholieren die altijd de HAVO hebben gedaan?
Waar zat je nou ook alweer? Delft of Eindhoven?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
eindhovenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar zat je nou ook alweer? Delft of Eindhoven?
Dat is het hele puntquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt er toch aan waar je interesses in liggen?
Werken is voor het plebsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt nog geen werk ook? Luilak
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Mij lijkt rechten persoonlijker moeilijker dan natuurkunde ofzo. Gewoon omdat het mij zó saai en droog lijkt, naast het feit dat je behoorlijk wat moet lezen. Maar er zijn heel wat mensen die het wel leuk vinden gelukkig
Hm, ik ga nog een keer een meeloopdagje doen, maar weet nog niet waar - en of ik TN of theoretische natuurkunde wil - of dat ik überhaupt natuurkunde wilquote:
Meer inzet dan wijsheid. Als ze straks een studie gaan doen waar je alleen met inzet niet kan redden, dan ga je het goed zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Kortzichtige mensen hier, waarom kunnen dan wel veel MAVO klasgenoten van mij zich beter redden op de HAVO nu dan scholieren die altijd de HAVO hebben gedaan?
We hadden het over nutteloze personen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
We hadden het in ieder geval nog over studie/scholing. Hoe is Ajax relevant?
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies en als je wel wijsheid hebt maar geen inzet eindig je op de MAVO. MAVO kan je ook niet vergelijken met het rest van het vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer inzet dan wijsheid. Als ze straks een studie gaan doen waar je alleen met inzet niet kan redden, dan ga je het goed zien.
Mja, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die natuurkunde meteen snappenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is moeilijker? Als jij natuurkunde direct doorhebt is het voor jou makkelijk, dan ben je er zo mee klaar. Snappen = weten. Bij mijn studie ben je vaak 5 of 600 bladzijdes verder voordat je 't 1x doorgelezen hebt en dan weet je het nog niet uit je hoofd. Wat erop die bladzijdes staat is niet moeilijk, maar de cumulatieve kennis van al die bladzijdes bij elkaar vergt toch wel wat inspanning van je hersenen kan ik je vertellen.
Dat ik deze studie ben gaan doen betekent overigens niet dat dit de enige studie is die ik zou kunnen doen.
Ja van anderen, belasting en rijke papa natuurlijk he.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch geld nodig he
OOOOOOOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dan ook van lichaam wisselen? Dan wordt er ook nog eens wat aan die dollo van je gezogen door een lekkere meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |