doe dat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat gymnasiasten die het alleen halen met enorm veel leren, en er zijn ook mavo'ers die gymnasium aan zouden kunnen.
Ben ik met je eens. Los van het intelligentie verhaal hoef je jezelf nog niet als een losgeslagen groepje bavianen te gedragen. Dergelijk gedrag is disproportioneel meer aanwezig bij VBMO-ers dan wel ROC-ers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ze niet gezegend zijn met goede hersenen, betekend niet dat ze uitgelachen mogen worden. Best zielig van jou kant eerlijk gezegd.
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijdsquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijds. Ik werd in mijn 2e jaar teruggezet wegens slechte cijfers (lees totaal niks uitvoeren + slecht gedrag). En kom maar met je verwijten dat ik op het mbo zit. Doet me niks!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
dat is nog erger eigenlijk. Dan heb je dus een vmbo'er met weinig kennis én weinig inzet, wat moet je daar mee?
Die worden Ajax-supporter gemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef Adames het volgende:
dat is nog erger eigenlijk. Dan heb je dus een vmbo'er met weinig kennis én weinig inzet, wat moet je daar mee?
Sperma.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is die rommel bij de o van somebody?
Sommige van die mensen vinden het niet stoer ofzo om slim te zijn. Anderen zijn misschien wel slim, maar bij hen komt het er gewoon niet uit door autisme ofzo, of ouders die scheiden of wat dan ook.quote:
Maar totaal niets uitvoeren en slecht gedrag is toch gewoon fucking dom? Kan je nog zo 'slim' zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap je het nou zelf niet? Er zijn toch ook HAVO leerlingen die eigenlijk op de VWO horen? Net zoals MAVO leerlingen die op de HAVO horen. Zoals ik destijds. Ik werd in mijn 2e jaar teruggezet wegens slechte cijfers (lees totaal niks uitvoeren + slecht gedrag). En kom maar met je verwijten dat ik op het mbo zit. Doet me niks!
Ja natuurlijk is het dat, maar het is meer een uitzondering dan dat het een meerderheid is.quote:
En als je dat weet en toch hetzelfde blijft doen, dan ben je toch gewoon niet slim?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
standaard verhaal van: 'ja ik ben wel slim, maar ik doe gewoon te weinig'
leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden Ajax-supporter gemaakt.
die worden ook wel vmbo'ers genoemdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sommige van die mensen vinden het niet stoer ofzo om slim te zijn.
Je kunt beter schijten op je werk. Dan krijg je betaald terwijl je zit te schijten en dat is in mijn ogen de beste manier van geld verdienen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
In het kader van elitair gedrag van academici, ik zit me hier toch een partij te schijten joh kolere
Dat is duidelijk ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
Ja natuurlijk is het dat, maar het is meer een uitzondering dan dat het een meerderheid is.
ja precies, maar wel blijven volhouden dat je slim bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als je dat weet en toch hetzelfde blijft doen, dan ben je toch gewoon niet slim?
Ik zeg ook niet dat ik erg slim ben maar heb mensen op de HAVO gezien die minder algemeen ontwikkelt zijn. Dat slechte gedrag heb ik aan mijzelf te wijden inderdaad. Zeg ook niet dat iemand anders er schuldig aan is behalve ik zelf.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar totaal niets uitvoeren en slecht gedrag is toch gewoon fucking dom? Kan je nog zo 'slim' zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |