Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn veel masters buiten de technische 1 jaar geworden, wat erg jammer is. Maar inderdaad van het hbo naar het wo is geen fijne aansluiting, daarvoor is de basis te verschillend. Daarom moet je een vrij zwaar schakeljaar volgen om de gemiste basis alsnog op te doen. Wetenschappelijk denken staat dan centraal.
Grappig dat je wel ''vmbo'' schrijft maar VWO toch met hoofdletters doetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Niet leren en vmbo of niet leren en VWO, wereld van verschil lijkt mij?
Juist wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?
Maar als het echt pittig is, dan is het beter om dat niet te doen lijkt me.
Ik dek mezelf ook eigenlijk in. Je moet gemiddeld 7.5 staan en dat sta ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Juist wel.
Nóóit bang zijn voor uitdaging gast
Mbo en hbo schrijf ik ook kleinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Grappig dat je wel ''vmbo'' schrijft maar VWO toch met hoofdletters doet
Wat sta je dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dek mezelf ook eigenlijk in. Je moet gemiddeld 7.5 staan en dat sta ik niet.
Tsjah, als je het écht wil moet je er gewoon voor gaan. Als je dan een 7,46 staat ofzo is er wellicht nog iets te regelenquote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga proberen ipv minor schakel halfjaar te doen, kan vrijstelling vragen voor wat dingen denk ik.
Het is vooral ook erg droog. En er zijn inderdaad opleidingen die je de gelegenheid geven om in je minor alvast een gedeelte van de schakel te doen. Je zal verder nog wel uitzonderingen hebben, maar dan ga je te specifiek in op een bepaalde combinatie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan toch laatste jaar HBO en die schakel jaar combineren?
Maar als het echt pittig is, dan is het beter om dat niet te doen lijkt me.
Heb nog 2 jaar de tijd, dus ik ga er wel voor. Maar ik haal nu zonder te leren al goede cijfers, dus is omschakeling om ineens te gaan leren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, als je het écht wil moet je er gewoon voor gaan. Als je dan een 7,46 staat ofzo is er wellicht nog iets te regelen
wat doe je nu?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nog 2 jaar de tijd, dus ik ga er wel voor. Maar ik haal nu zonder te leren al goede cijfers, dus is omschakeling om ineens te gaan leren.
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He... ik heb de Scandinavische dagen 2013 in Almere gemist , en morgen kan niet omdat Ajax. Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Ben er één keer geweest. Prachtige landenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He... ik heb de Scandinavische dagen 2013 in Almere gemist , en morgen kan niet omdat Ajax. Ik zou stiekem best wel graag naar Zweden/Noorwegen emigreren.
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master gaan doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is vooral ook erg droog. En er zijn inderdaad opleidingen die je de gelegenheid geven om in je minor alvast een gedeelte van de schakel te doen. Je zal verder nog wel uitzonderingen hebben, maar dan ga je te specifiek in op een bepaalde combinatie.
Bedrijfskunde.quote:
Zelfde als ik op de HES, noob.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.
[..]
Bedrijfskunde.
Zweden, Noorwegen en Zwitserland worden hier toch wel beschouwd als de landen waar het gras zo veel groener is. Zodra de crisis voorbij is, wordt dat weer Frankrijk en Spanje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Samen in de natuur, met onze konijnen
.
Zou ook nog een cursusje Nederlands meepakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal er eens beter naar gaan kijken, want ik wil echt Master doen. Het openend (zeker voor een buitenlander) meerdere deuren.
[..]
Bedrijfskunde.
Ik ben daar mee bezig. Wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ook nog een cursusje Nederlands meepakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |