Ik ga nu ook kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Skieen is wel redelijk om te kijken. Je gaat echt hard op je bek in die hekken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1x ruiken en daarna neemt Maher over
----Maherquote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er vallen allemaal middenvelders af die er niets van bakken.
Sneijder, Van der Vaart, Fer, Strootman.
Enkel Maher van die 3.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
----Maher
Fer--Strootman
Toekomst van NL
Okquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enkel Maher van die 3.
Vilhena - Maher
Clasie
Feyenoorders altijd met hun Clasiequote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enkel Maher van die 3.
Vilhena - Maher
Clasie
Ajacieden altijd met hun Eriksenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders altijd met hun ClasieGa toch weg.
Clasie heeft zijn kans gehad bij Oranje, maar als je ballen gaat inleveren en penals weggeven. Dan ben je niet voor de echte top gemaakt, snap niet wat men in hem zietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders altijd met hun ClasieGa toch weg.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden altijd met hun Eriksen
Die vent bakt er niets van.
Goede comeback.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een geweldig argument waardoor ik Clasie direct meer ben gaan waarderen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden beginnen nauwelijks meer erover tegenwoordig, het zijn enkel de andere "fans" die zijn naam noemenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook roze schoentjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Federer draagt een zweetband met een roze Nike logo. Wat een sukkel.
[..]
Ok.
Blijkbaar wel, anders had je je niet geregistreerd op een forum.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk of jullie het niet met mij eens zijn
Dat weet je nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had je je niet geregistreerd op een forum.
In plaats van argumenten kom je met "Ja maar gullie" Je hebt ons al gelijk gegevenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk of jullie het niet met mij eens zijn
Eriksen in oranje zie ik ook niet zo zitten neequote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |