Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.quote:
hij doet het voor de online erkenning jwzquote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.
Dat is wel het meeste kutte, fiscaalquote:
Net als al die mods, al het werk voor nietsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet alle werk voor Danny, voor niets.
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als al die mods, al het werk voor niets
Fijn dat jij zo goed weet wat ik doe.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.
Ze denken ook heel wat te zijn, ik noem geen namen. Maar je hebt van die modsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mods vallen mee man. Ze zijn toch online en doen heel weinig werk ernaast. Ze hebben alleen een betere TR knopje.
stevenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze denken ook heel wat te zijn, ik noem geen namen. Maar je hebt van die mods
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.quote:
Die â maakt het helemaal af.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze Doublepain hahahaha
[ afbeelding ]
Oh, oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.
Hihihahohoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze Doublepain hahahaha
[ afbeelding ]
Heulemaal nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verdedig je hoor. DP beweerde, dat je levenloos was.
Lobi.quote:
Je vergeleek ze met Admins. Dat is een belediging voor een GGMM.quote:
Oh,quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lobi.
[..]
Je vergeleek ze met Admins. Dat is een belediging voor een GGMM.
Al een tijdje.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Steven is officieel mod af?
Het lullige is, dat zijn modwerk niet eens gemist wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Steven is officieel mod af? Oh en ik ben de hele dag brak en verrot en nu kan ik niet slapen... Kutleven.
Ik mis zijn "Ontopic, anders volgen er consequenties" om vervolgens over cocaine te beginnen in een live topic wel hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het lullige is, dat zijn modwerk niet eens gemist wordt.
Dat heeft wel indruk gemaakt he.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis zijn "Ontopic, anders volgen er consequenties" om vervolgens over cocaine te beginnen in een live topic wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |