In principe kan SNS altijd wel lager dan 90 of 80 cent gaan, dus eigenlijk blijft het wel tricky als je geen volledig inzicht in de fundamentals van het bedrijf hebt. Want hoe weet je zeker dat SNS niet weer onderuit gaat of dat de verwachte staatssteun niet al in het aandeel geprijsd is?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Their loss.
Vallen doen ze toch niet in deze tijd, en de mensen die nu nog instappen zijn toch al te laat, ze zijn vrijdag al met bijna 5% gestegen, ze stonden zelfs op 8% op een gegeven moment. Mooie dag was dat.
Geldt ook voor PostNL, als die (nu 1.77) een euro of 80 cent gaat raken dan ga ik ook kopen. Het kan onmogelijk failliet gaan (voor Nederland dan), dus hoppa.
Dat weet ik omdat ze denken om aandelen uit te schrijven aan de overheid, hetgeen de huidige aandelen iets zal verwateren maar op lange termijn groei door stabiliteit veroorzaakt. Aangezien dit nu al vertrouwen genoeg bied om de koers te laten stijgen met volle procenten gok ik niet dat 't onder de 80 komt. Bovendien heeft SNS hun Private tak in de verkoop gezet, wat ook geld binnenhaalt mocht het verkopen, wat de aandelen van de overheid in toom gaat houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In principe kan SNS altijd wel lager dan 90 of 80 cent gaan, dus eigenlijk blijft het wel tricky als je geen volledig inzicht in de fundamentals van het bedrijf hebt. Want hoe weet je zeker dat SNS niet weer onderuit gaat of dat de verwachte staatssteun niet al in het aandeel geprijsd is?
Ja, aandeel te hard door de markt afgestraft --> instappen idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan prima, zo beleg ik zelf ook, gewoon kopen wanneer ze belachelijk laag staan omdat menig idioot massaal dumpt na een bericht of 2, en vervolgens groeit het vanzelf wel weer. Zo nu ook SNS.
Of hopen op een overname, dat zijn de besten.
Er zit verschil tussen staatssteun (enorme boost aan aandeelwaarde) of staatsovername, hetgeen bij Fortis en ABN zo was.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wachten tot de overheid het bedrijf overneemt en je aandelen geen drol meer waard zijn. Vraag maar aan de voormalige Fortis aandeelhouders.
Van de OECD-landen heb ik eigenlijk alleen Amerika, Canada en Australie op mijn lijstje staan. Europa + Japan heb ik eigenlijk een beetje afgeschreven, uitgezonderd Noorwegen, maar Noorwegen is mij een te klein land om mij in te verdiepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik twee landen moest kiezen die ik de komende decennia bovenaan zie (blijven) staan qua welvaart, veiligheid en ontwikkeling zijn het Australië en Canada. Grotendeels inderdaad door de gigantische natuurlijke schatten, maar ook door voordelige ligging t.o.v. andere landen. Het scheelt heel wat als je niet grenst aan instabiele, onveilige oorden.
Idd, verschilt ook qua particulier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik staar de godganze dag naar die schermen, dus voor mij zou 't veel beter zijn.
Als je geen tijd hebt als particulier het constant te volgen kan ik me voorstellen dat wat stabiliteit beter is.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Idd, verschilt ook qua particulier.
In principe sla je twee vliegen in één klap: je werkt en tegelijkertijd volg je de schermen voor je privé-beleggingen
Hmm, op zich heel interessant. Aandelen aan de overheid uitschrijven --> wekt vertrouwen op --> reden voor koerswinst. De overheid als mede-eigenaar heeft nu immers er belang bij om het bedrijf winstgevender te maken en de overheid kan bereid zijn om er veel cash in te investeren. En de overheid heeft cash.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weet ik omdat ze denken om aandelen uit te schrijven aan de overheid, hetgeen de huidige aandelen iets zal verwateren maar op lange termijn groei door stabiliteit veroorzaakt. Aangezien dit nu al vertrouwen genoeg bied om de koers te laten stijgen met volle procenten gok ik niet dat 't onder de 80 komt. Bovendien heeft SNS hun Private tak in de verkoop gezet, wat ook geld binnenhaalt mocht het verkopen, wat de aandelen van de overheid in toom gaat houden.
Daarnaast zat er een stijgende lijn weer in hun winst, ondanks vastgoed, dus ik verwacht afgezien van hun kapitaalprobleem weinig problemen met de jaarcijfers 14 Feb.
(Mede) daarom ben ik ook ingestapt eergisteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hmm, op zich heel interessant. Aandelen aan de overheid uitschrijven --> wekt vertrouwen op --> reden voor koerswinst. De overheid als mede-eigenaar heeft nu immers er belang bij om het bedrijf winstgevender te maken en de overheid kan bereid zijn om er veel cash in te investeren. En de overheid heeft cash.
Ik heb geen andere informatie dan een particulier, dus het mag wel, alleen er zit iets tijdsverschil in. Daarnaast krijg je meer te lezen over de bancaire sector, aangezien je er in werkt. Niet SNS specifiek, maar 't helpt wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef Zienswijze het volgende:
Jij hebt natuurlijk meer informatie dan de gemiddelde particulier op handen, dus in die zin heb je een informatievoorsprong en trade je op deze informatievoorsprong.
Dat stelt het al weer in een heel ander daglicht dan de doodgewone particulier die speculeert.
Je maakt mij nu wel nieuwsgiering om ook wat plukjes SNS te kopen. Verschil is dat jij dus donderdag (?) bent ingestapt en ik zie dat vrijdag de koers bijna 5% gestegen is. Ik zou dus deze koerswinst sowieso al missen, hmmmm, blijf er vanaf.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
(Mede) daarom ben ik ook ingestapt eergisteren.
Verwacht toch wel een koersherstel naar een euro of 2, maar ik verwacht niet dat ik dan verkoop, denk dat ik het aanhoud, geen dividend maar SNS is altijd wel redelijk sterk geweest rond de 4 a 5 euro, en pre-crisis rond de 15.
Goed, ik ben amper bekend met beleggen maar als alle lucht/leugens eenmaal uit Europese markten zijn gefilterd lijkt me dat geen onaangenaam moment om in te stappen. Zo lang overheden de markten verstoren in het belang van orde valt er enkel te wachten, maar aan alles komt een einde. Qua concurrentiekracht staan landen als Duitsland, Nederland en de UK nog altijd zeer hoog. De 'makkelijke' groei die in demografische ontwikkeling of grondstoffen zit getuigt van minder duurzaamheid wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Van de OECD-landen heb ik eigenlijk alleen Amerika, Canada en Australie op mijn lijstje staan. Europa + Japan heb ik eigenlijk een beetje afgeschreven, uitgezonderd Noorwegen, maar Noorwegen is mij een te klein land om mij in te verdiepen.
Ik schakel weer over naar beleggen, wanneer de beurzen van deze 3 landen lager dan hun historische P/E staan, zal ik in deze markten instappen (de S&P500 wordt nu bijv met een premium van 25% vehandeld, wat ik veel te hoog vind). Grote multinationals, wereldwijd actief, landen hebben zelf veel grondstoffen, veel FDI, minder vergrijzing dan Europa, innovatief concurrerend, toestroom van hoogopgeleide immigranten
Dijsselbloem is maandag nog druk met de inauguratie, dus voordat hij het "ja-woord" geeft heb je nog wel tijd maandag a dinsdag. Bovendien hebben ze als einddatum van de beslissing 14 Feb gegeven, dus dit is allemaal pre-speculatie. Maar goed, je weet wel wat er komen gaat, laat ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je maakt mij nu wel nieuwsgiering om ook wat plukjes SNS te kopen. Verschil is dat jij dus donderdag (?) bent ingestapt en ik zie dat vrijdag de koers bijna 5% gestegen is. Ik zou dus deze koerswinst sowieso al missen, hmmmm.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen andere informatie dan een particulier, dus het mag wel, alleen er zit iets tijdsverschil in. Daarnaast krijg je meer te lezen over de bancaire sector, aangezien je er in werkt. Niet SNS specifiek, maar 't helpt wel.
En toen kregen de Arabieren het op hun heupen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
¤0,65 voor benzine en ¤0,33 voor diesel, dat waren nog eens tijden.
Foto is van ver na de oliecrisis van 1973. Maar goed, de Arabieren krijgen het regelmatig op hun heupen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef waht het volgende:
[..]
En toen kregen de Arabieren het op hun heupen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Foto is van ver na de oliecrisis van 1973. Maar goed, de Arabieren krijgen het regelmatig op hun heupen.
Op termijn staat Europa sowieso idd op mijn lijstje. Maar eerst moet al die ellende dus nog komenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef waht het volgende:
[..]
Goed, ik ben amper bekend met beleggen maar als alle lucht/leugens eenmaal uit Europese markten zijn gefilterd lijkt me dat geen onaangenaam moment om in te stappen. Zo lang overheden de markten verstoren in het belang van orde valt er enkel te wachten, maar aan alles komt een einde. Qua concurrentiekracht staan landen als Duitsland, Nederland en de UK nog altijd zeer hoog. De 'makkelijke' groei die in demografische ontwikkeling of grondstoffen zit getuigt van minder duurzaamheid wat dat betreft.
Hoe heb je je vermogen dan tegen eventueel waardeverlies van de Euro beveiligd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op termijn staat Europa sowieso idd op mijn lijstje. Maar eerst moet al die ellende dus nog komen
Voedsel in blik en rantsoenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe heb je je vermogen dan tegen eventueel waardeverlies van de Euro beveiligd?
Hahaha! Dat moet ik een keer doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
Net als een konijntje met doodsangsten, "helloooooo".
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-21043693
quote:watching cat videos
Oh snap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
Net als een konijntje met doodsangsten, "helloooooo".
Ik heb het kanaal al gevondenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier heeft ie nog veel meer grappen:
Prachtig.
Trouwens Auti, ik moet toegeven, die Kim Dotcom is zo slecht nog niet.quote:
Men kan veel over hem zeggen, en hij is ook echt wel aso en ik keur derhalve lang niet alles goed. Maar zoals ik zei, hij is geniaal en dat is geen grapje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef waht het volgende:
[..]
Trouwens Auti, ik moet toegeven, die Kim Dotcom is zo slecht nog niet.
Bovendien vecht hij met uit de kluiten gewassen bedrijven op z'n eigen manier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Men kan veel over hem zeggen, en hij is ook echt wel aso en ik keur derhalve lang niet alles goed. Maar zoals ik zei, hij is geniaal en dat is geen grapje.
Hij is nogal megalomaan met zijn "Kimpire", volgens mij is hij ook autist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Bovendien vecht hij met uit de kluiten gewassen bedrijven op z'n eigen manier.
Hoe waren de champignons vanavond?quote:
Goed, niets veranderd sinds gisteren.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij is nogal megalomaan met zijn "Kimpire", volgens mij is hij ook autist.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Auti het volgende:
Even de router van de nieuwe buren kraken
Goed artikel over hemquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef waht het volgende:
[..]
Trouwens Auti, ik moet toegeven, die Kim Dotcom is zo slecht nog niet.
GC / Reus van Rotterdam standbeeld 2011quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
SC / En ik kan communiseren met kabouters
Whisky voor het oprapen, Appel.quote:120 jaar oude whisky terug naar Antarctica
WELLINGTON - Drie flessen 120 jaar oude Schotse whisky, die in 2010 onder het ijs van Antarctica waren gevonden, worden in maart teruggebracht naar de vindplaats.
zeg het hem!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
SC / En ik kan communiseren met kabouters
ONZ / Waar komen kabouters met natte baardjes vandaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
GC / Reus van Rotterdam standbeeld 2011
K&W / Hoog plafondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
ONZ / Waar komen kabouters met natte baardjes vandaan?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
En ik zal dan maar even een genadeklap geven:
Ouder(s)
De temperatuur neemt toch af als je stijgtquote:Op zondag 20 januari 2013 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hoofd boven de wolken uitsteekt is het altijd weer voor paella.
Als je maar hoog genoeg gaat wordt het weer warm.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De temperatuur neemt toch af als je stijgt?
Ja, maar: zon!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De temperatuur neemt toch af als je stijgt?
Dan moet je wel een stukje buiten de dampkring en daar is het frisquote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je maar hoog genoeg gaat wordt het weer warm.
Verkansie.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb weer wat geleerd vandaag. Bij een AOW'tje krijg je blijkbaar 6% verkansiegeld.
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Salah Edin ook een goede artiest.
Jij bent zeker een Belieber?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...
De fuck is dat?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Belieber
Nee, Mutant is dat al.quote:
Ik rende naar de kluis en ik hoorde gekrijs, Doedie doe wat aan dat schreeuwende kankerwijf. "Bitch hou je bek, raak niet in paniek, of wil je soms dat ik je in je nek schiet".quote:
Ja.quote:
Het was een woordspeling op zijn afkomst.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is er geen plek hier voor meer Beliebers?
O, hij leek mij wel het type ervoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was een woordspeling op zijn afkomst.
FC Twente blijft toch aan kopquote:
0-0quote:
Was voldoende.quote:
Dat i van Moby houdt wil nog niet zeggen dat i van alle slechte muziek houdt.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O, hij leek mij wel het type ervoor.
quote:
quote:Jeruzalem is a small settlement in the eastern part of the Slovene Hills (Slovene: Slovenske gorice) in the Municipality of Ljutomer in northeastern Slovenia. The area traditionally belonged to the Styria region and is now included in the Mura statistical region.
Het begin van de vrije val.quote:
Hmm.. dan wil ik nog wat artikelen aanbieden als aanvulling op die van gister.quote:
Al die wedstrijden ervoor slaan dan ook nergens op.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef betyar het volgende:
Ach, Ajax wordt toch kampioen. Na de laatste wedstrijd bovenaan staan is het enige wat telt.
Klopt, men kan die beker net zo goed meteen aan Ajax geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al die wedstrijden ervoor slaan dan ook nergens op.
Jij hoort voor PSV te zijn. Of Steau Boekarest.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, men kan die beker net zo goed meteen aan Ajax geven.
FC Sopron, helaas niet meer onder ons.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hoort voor PSV te zijn. Of Steau Boekarest.
Uitstekend, wederom dank u zeer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hmm.. dan wil ik nog wat artikelen aanbieden als aanvulling op die van gister.
New Energy Report from Harvard Makes Unsupportable Assumptions
IEA report exposes frailty and limits of North American oil boom
Review of Emerging Resources: U.S. Shale Gas and Shale Oil Plays
Lekker op tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef 99.999 het volgende:
Hier ook niet en gelukkig maar want zo nog een nieuwjaarsborrel met de familie.
Doorwerken, het moet voor half drie afquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit op kantoor. In al die jaren ben ik nog nooit zo vroeg aan het werk geweest op de zondag.
Gast, ik kan die krant geblinddoekt nog vullen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Doorwerken, het moet voor half drie af
Boks werkbuddy.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit op kantoor. In al die jaren ben ik nog nooit zo vroeg aan het werk geweest op de zondag.
Hop hop!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boks werkbuddy.
Ik ben ook gezellig sinds 08:00 aan het werk.
Zondag werken zodat ik vrij was op de Sabbat. Bitch.quote:
Oké, dat kan ik appreciëren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zondag werken zodat ik vrij was op de Sabbat. Bitch.
Meer belasting afdragen, dat kan ik enkel toejuichen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boks werkbuddy.
Ik ben ook gezellig sinds 08:00 aan het werk.
Bijbaantjesquote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef 99.999 het volgende:
In het weekend werken heb ik genoeg gedaan in bijbaantjes. Nu hoef ik niet meer gelukkig.
Zondag is hij weigerambtenaar in Staphorst.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef waht het volgende:
du_ke heeft allerlei schnabbels in het weekend.
De beschermheilige van POLSC doet het goed.quote:Jim Bakkum gaat voor muzikale carrière
AMSTERDAM - Jim Bakkum kan niet wachten om zich weer helemaal op muziek te richten.
De 25-jarige musicalster presenteert onder meer Shownieuws en was te zien in de musical Wicked, maar Jim wil graag weer werken aan een nieuwe cd.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef waht het volgende:
du_ke heeft allerlei schnabbels in het weekend.
Hij wil vast in het spel Just Dance 5 komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef waht het volgende:
[..]
De beschermheilige van POLSC doet het goed.
Jim Bakkum zingt WEER veel MEERquote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef waht het volgende:
[..]
De beschermheilige van POLSC doet het goed.
HAAL WEG.quote:
gratis ticket naar de grefohemelquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zondag is hij weigerambtenaar in Staphorst.
Je doet te veel voor de gemeenschap, betyar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef betyar het volgende:
Ik ben allemaal Just Dance filmpjse van Youtube aan het plukken voor de jeugdcarnaval...... wat een kutopgave.
Jeugdcarnaval. Het enige wat hij doet is die gemeenschap naar de tering helpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je doet te veel voor de gemeenschap, betyar.
Gratis alcohol, dat is wat die drankuneuze Hongaar drijft.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je doet te veel voor de gemeenschap, betyar.
Ja, maar met goede bedoelingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jeugdcarnaval. Het enige wat hij doet is die gemeenschap naar de tering helpen.
Hier nog niks. Wij zitten toch ongeveer op dezelfde hoogte?quote:
Ik bedoel natuurlijk op de kaart van Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier nog niks. Wij zitten toch ongeveer op dezelfde hoogte?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk op de kaart van Nederland.
Oh hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Harderwijk ligt wel een kilometer of 30 noordelijker dan Arnhem.
Koos zal wel een iPhone hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Harderwijk ligt wel een kilometer of 30 noordelijker dan Arnhem.
De separatisten laten van zich horen.quote:Bomexplosie in winkelcentrum Athene
AMSTERDAM - Bij een bomexplosie in een winkelcentrum in Athene zijn zondag twee beveiligers lichtgewond geraakt. Dat heeft de Griekse politie gezegd
Daar weet Appel alles van.quote:
Mooi, denkt de baas, dan kan Koos volgende zondag het dubbele doen.quote:
Meer voor minder is het credo.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi, denkt de baas, dan kan Koos volgende zondag het dubbele doen.
#misantropie #gifs #broekiequote:
Dat was een dramaserie toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef Nautilus. het volgende:
De VPRO zond een goede serie over de vastgoedfraude uit.
Een drama, dus.quote:
Wat een talent!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gratis alcohol, dat is wat die drankuneuze Hongaar drijft.
Terecht, tante betje knows bestquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Geen alcohol als wij met die kids op pad gaan.
Kun je niet maken, wij krijgen bij installaties en andere bezoeken vaak bier aangeboden, maar dat slaan we gewoon af.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terecht, tante betje knows best
Geen idee. Ik zit apeblauw in de kroeg.quote:
Zo drink ik ook nooit als moet rijden, en hooguit twee glazen als ik de volgende ochtend vroeg moet rijden. Kan me verschrikkelijk ergeren dat er op mijn werk bij een borrel alcohol wordt geschonken en daar mensen met een paar liter bier in hun mik in de auto stappen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je niet maken, wij krijgen bij installaties en andere bezoeken vaak bier aangeboden, maar dat slaan we gewoon af.
Gisterenavond zijn we naar het zeveren van Dun Birrekoal geweest. dit als bestuur dus zonder kinderen, dat zijn dan wel weer de leuke uitnodigingen voor de volwassenen.
Net terug van het kinderliekusfist in Schorsbos waar de jeugdprinses en een deel van de jeugdraad mee de installatie van de jeugdprinses hebben verzorgd. Krijg je bier uiteraard aangeboden, nee doe maar een spaatje......... Want we zijn met de kinderen he.:P
Toen wij in dienst plechtigheden en feestjes hadden stond op het eind van de dag én de volgende ochtend de marechaussee aan de poorten te controleren.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo drink ik ook nooit als moet rijden, en hooguit twee glazen als ik de volgende ochtend vroeg moet rijden. Kan me verschrikkelijk ergeren dat er op mijn werk bij een borrel alcohol wordt geschonken en daar mensen met een paar liter bier in hun mik in de auto stappen.
Dat doet de politie hier regelmatig in het industriegebied op vrijdag.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen wij in dienst plechtigheden en feestjes hadden stond op het eind van de dag én de volgende ochtend de marechaussee aan de poorten te controleren.
Met die met alcohol, drugs of ander spul dat het rijden dusdanig beinvloed op gaan rijden moeten ze gewoon standrechtelijk executeren. Als je dat per se wil doen huur je maar een racebaan af.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo drink ik ook nooit als moet rijden, en hooguit twee glazen als ik de volgende ochtend vroeg moet rijden. Kan me verschrikkelijk ergeren dat er op mijn werk bij een borrel alcohol wordt geschonken en daar mensen met een paar liter bier in hun mik in de auto stappen.
Och, zo dramatisch is het ook allemaal weer niet, je kan best een glas of twee a drie drinken gedurende een avond en dan nog in de auto stappen. Het zal je rijprestaties niet dramatisch beïnvloeden.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij twee glazen alcohol wordt je reactietijd, zoals op de rem trappen, ca 0,5 seconde langzamer, dat is 17 meter later bij 120 Kmhquote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, zo dramatisch is het ook allemaal weer niet, je kan best een glas of twee a drie drinken gedurende een avond en dan nog in de auto stappen. Het zal je rijprestaties niet dramatisch beïnvloeden.
Ik deed vroeger aan kart racen. 1 biertje en je lag elke bocht naast de baan. Ik rijd nooit meer met alcohol.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, zo dramatisch is het ook allemaal weer niet, je kan best een glas of twee a drie drinken gedurende een avond en dan nog in de auto stappen. Het zal je rijprestaties niet dramatisch beïnvloeden.
Dat verschilt sterk per persoon, waarmee ik overigens niet het rijden met alcohol op goed wil praten.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij twee glazen alcohol wordt je reactietijd, zoals op de rem trappen, ca 0,5 seconde langzamer, dat is 17 meter later bij 120 Kmh
Of bijna 14 meter bij 50 in een woonwijk.
dat is het verschil tussen die fietser goed hard scheppen en nog op tijd remmen.
Als ik dan in verhouding zet met andere factoren die de reactietijd belemmeren, bijv. afleiding in de auto of oververmoeidheid, dan heb ik daar niet zo een probleem mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij twee glazen alcohol wordt je reactietijd, zoals op de rem trappen, ca 0,5 seconde langzamer, dat is 17 meter later bij 120 Kmh
Of bijna 14 meter bij 50 in een woonwijk.
dat is het verschil tussen die fietser goed hard scheppen en nog op tijd remmen.
Oververmoeid in de auto zitten is net zo stom. Een oude maat van mij is in slaapgevallen achter het stuur, met 2 anderen in de auto.. vangrail ingeklapt, geen letsel maar ik had net zo goed 3 vrienden kwijt kunnen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik dan in verhouding zet met andere factoren die de reactietijd belemmeren, bijv. afleiding in de auto of oververmoeidheid, dan heb ik daar niet zo een probleem mee.
Veel gevaarlijker is het laatste punt wat ik aanhaalde, regelmatig zit ik oververmoeid in de auto (nacht van 3 a 4 uurtjes of een dag die 24 uur+ duurt), dat beïnvloedt de reactietijd pas echt negatief. Maar dat is een risico wat maatschappelijk geaccepteerd is, dan vind ik die suffe paar glazen alcohol helemaal niet ter zake doen.
Het valt inderdaad een beetje tegen, die beloofde 5 centimeter komen we hier niet aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef 99.999 het volgende:
Hier nog altijd nog weinig of geen sneeuw.
drie vlokken en meer niet op dit moment.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt inderdaad een beetje tegen, die beloofde 5 centimeter komen we hier niet aan.
Het is eigenlijk nog veel gevaarlijker, want bij alcoholgebruik sta je nog stil, oververmoeidheid besluipt je gewoon.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Oververmoeid in de auto zitten is net zo stom. Een oude maat van mij is in slaapgevallen achter het stuur, met 2 anderen in de auto.. vangrail ingeklapt, geen letsel maar ik had net zo goed 3 vrienden kwijt kunnen zijn.
Gelukkig maar, stel je voor dat jou iets zou overkomen, de gedachte alleen al.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, heb de hele middag op de weg gezeten, was toch wel aardig wat sneeuw op de wegen.
Kon wel fatsoenlijk doorrijden, maar wel glad.
Dat zal enkel positief uitvallen voor Fok!.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat jou iets zou overkomen, de gedachte alleen al.
Betyar toch!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zal enkel seropositief uitvallen voor Fok!.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Friek_ het volgende:
Hoppa, noten en bannen die betyar! We hebben hem te pakken!
Goede serie, dat Borgen, heb op Ned 2 de eerste aflevering gezien en positief verrast.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
Ha, een goeie nieuwe service in Arnhem: https://www.facebook.com/ikwilkoudbier
Valse Friek_ zou een goede mod zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Friek_ het volgende:
Hoppa, noten en bannen die betyar! We hebben hem te pakken!
Het is ongeveer de beste politieke serie die ik ooit heb gezien. Seizoen 3 loopt nu in Denemarken, ik wacht alleen nog op de ondertitels, mijn Deens is een beetje roestigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goede serie, dat Borgen, heb op Ned 2 de eerste aflevering gezien en positief verrast.
Dank voor de tip remlof!
Je mocht met 30km/h achter anderen aan sukkelen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef waht het volgende:
Godse gladde wegen, gelukkig is mijn rijvaardigheid gemiddeld.
Zoiets, en toch bijna brokken gemaakt. Ik prijs mijn reactievermogen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mocht met 30km/h achter anderen aan sukkelen?
Er liep plotseling een wilde Marokkaan vanuit het struweel de weg op?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef waht het volgende:
[..]
Zoiets, en toch bijna brokken gemaakt. Ik prijs mijn reactievermogen.
Dan had ik niet gereageerd, maar het vehikel wilde opeens dwars verder rijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er liep plotseling een wilde Marokkaan vanuit het struweel de weg op?
Nog 3 weken voor een nieuwe die hard is?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog iets meer dan 3 weken voor een nieuwe Die Hard.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog 3 weken voor een nieuwe die hard is?
Van houtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef betyar het volgende:
Of ik twee bestekbakken kan maken. Wel een leuke opdracht dacht ik zo.
John McClane.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog iets meer dan 3 weken voor een nieuwe Die Hard.
quote:
Doe je ook aan houtsculpturen voor in de tuin?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef betyar het volgende:
Of ik twee bestekbakken kan maken. Wel een leuke opdracht dacht ik zo.
Www.russianbrides.com?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Een raamzeemrobot.
Nu nog een webshop vinden die dat kreng daadwerkelijk verkoopt.
NFSU2quote:
Robots kunnen de joden vervangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef waht het volgende:
Nu nog een robot die ambtenaren vervangt. Oh wacht, elke computer zou dat al kunnen.
Staat alleen zo raar, een PC met een keppeltje.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Robots kunnen de joden vervangen.
Waarom zou je robots de gaskamer in willen sturen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Robots kunnen de joden vervangen.
Om schoon te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je robots de gaskamer in willen sturen?
Nou nou, volgens mij speelt computersoftware niet een geheel onbelangrijke rol op bijvoorbeeld de beurs, ondanks dat het de mens nog niet geheel heeft vervangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef GSbrder het volgende:
Nee, bankiers zijn gierig, dus dat is een lastig te simuleren roboteigenschap.
In de financiële sector werken ze al met jewbots.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staat alleen zo raar, een PC met een keppeltje.
Het meeste beursgebeuren gebeurt toch door van milisecondentransacties met dikke servers?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou, volgens mij speelt computersoftware niet een geheel onbelangrijke rol op bijvoorbeeld de beurs, ondanks dat het de mens nog niet geheel heeft vervangen.
Ik hoop dat er op een gegeven moment robotmakende robots komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou, volgens mij speelt computersoftware niet een geheel onbelangrijke rol op bijvoorbeeld de beurs, ondanks dat het de mens nog niet geheel heeft vervangen.
Je denkt dat robots nu door mensen gemaakt worden. Dat die daar lekker aan de lopende band zelf staan te lassen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er op een gegeven moment robotmakende robots komen.
Dat ook, maar dan zitten er nog steeds bankenmannetjes achter die de computers instellen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het meeste beursgebeuren gebeurt toch door van milisecondentransacties met dikke servers?
Zometeen op Canvas: http://www.canvas.be/programmas/when-youre-strangequote:
Met die laatste observatie sowieso eens.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er op een gegeven moment robotmakende robots komen.
Een wereld waar de robot dominant is, zou een stuk rationeler zijn dan die labiele, feminiene wereld van nu.
Als je How It's Made kijkt, verbaas je je er altijd over hoeveel productiewerk nog handmatig is.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je denkt dat robots nu door mensen gemaakt worden. Dat die daar lekker aan de lopende band zelf staan te lassen?
Lokale overheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
De financiële sector. Kan het saaier?
Jaja, regionale journalistiek. Maar daarnaast?
Toevallig, dank voor de tip.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zometeen op Canvas: http://www.canvas.be/programmas/when-youre-strange
Documentaire van Tom DiCillo (2010) over de iconische 60ies-band The Doors, naar aanleiding van de 40ste verjaardag van het overlijden van hun legendarische frontman Jim Morrison (8.12.1943 - 3.7.1971). Het commentaar wordt ingesproken door Johnny Depp.
Zekerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Bazenprogramma, dat how it's made, trouwens.
Overigens hou ik meer van m'n baan dan ik in woorden uit zou kunnen drukken.quote:
Ingesproken door Depp. HAHA.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zometeen op Canvas: http://www.canvas.be/programmas/when-youre-strange
Documentaire van Tom DiCillo (2010) over de iconische 60ies-band The Doors, naar aanleiding van de 40ste verjaardag van het overlijden van hun legendarische frontman Jim Morrison (8.12.1943 - 3.7.1971). Het commentaar wordt ingesproken door Johnny Depp.
En zo hoort het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens hou ik meer van m'n baan dan ik in woorden uit zou kunnen drukken.
Die is dood hè?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ingesproken door Depp. HAHA.
Doe dan gewoon Val Kilmar.
En ik maak niet eens een grapje.quote:
je doet daarom maar vieze dingen met zeezoogdierenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens hou ik meer van m'n baan dan ik in woorden uit zou kunnen drukken.
Je doet het vrij veel uur per week. Dus handig is het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |