De temperatuur neemt toch af als je stijgtquote:Op zondag 20 januari 2013 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hoofd boven de wolken uitsteekt is het altijd weer voor paella.
Als je maar hoog genoeg gaat wordt het weer warm.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De temperatuur neemt toch af als je stijgt?
Ja, maar: zon!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De temperatuur neemt toch af als je stijgt?
Dan moet je wel een stukje buiten de dampkring en daar is het frisquote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je maar hoog genoeg gaat wordt het weer warm.
Verkansie.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb weer wat geleerd vandaag. Bij een AOW'tje krijg je blijkbaar 6% verkansiegeld.
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is die Salah Edin ook een goede artiest.
Jij bent zeker een Belieber?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...
De fuck is dat?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje kleuterig stoer praten op een deuntje maakt je al een artiest tegenwoordig? Mijn god...
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Belieber
Nee, Mutant is dat al.quote:
Ik rende naar de kluis en ik hoorde gekrijs, Doedie doe wat aan dat schreeuwende kankerwijf. "Bitch hou je bek, raak niet in paniek, of wil je soms dat ik je in je nek schiet".quote:
Ja.quote:
Het was een woordspeling op zijn afkomst.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is er geen plek hier voor meer Beliebers?
O, hij leek mij wel het type ervoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het was een woordspeling op zijn afkomst.
FC Twente blijft toch aan kopquote:
0-0quote:
Was voldoende.quote:
Dat i van Moby houdt wil nog niet zeggen dat i van alle slechte muziek houdt.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O, hij leek mij wel het type ervoor.
quote:
quote:Jeruzalem is a small settlement in the eastern part of the Slovene Hills (Slovene: Slovenske gorice) in the Municipality of Ljutomer in northeastern Slovenia. The area traditionally belonged to the Styria region and is now included in the Mura statistical region.
Het begin van de vrije val.quote:
Hmm.. dan wil ik nog wat artikelen aanbieden als aanvulling op die van gister.quote:
Al die wedstrijden ervoor slaan dan ook nergens op.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef betyar het volgende:
Ach, Ajax wordt toch kampioen. Na de laatste wedstrijd bovenaan staan is het enige wat telt.
Klopt, men kan die beker net zo goed meteen aan Ajax geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al die wedstrijden ervoor slaan dan ook nergens op.
Jij hoort voor PSV te zijn. Of Steau Boekarest.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, men kan die beker net zo goed meteen aan Ajax geven.
FC Sopron, helaas niet meer onder ons.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hoort voor PSV te zijn. Of Steau Boekarest.
Uitstekend, wederom dank u zeer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hmm.. dan wil ik nog wat artikelen aanbieden als aanvulling op die van gister.
New Energy Report from Harvard Makes Unsupportable Assumptions
IEA report exposes frailty and limits of North American oil boom
Review of Emerging Resources: U.S. Shale Gas and Shale Oil Plays
Lekker op tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef 99.999 het volgende:
Hier ook niet en gelukkig maar want zo nog een nieuwjaarsborrel met de familie.
Doorwerken, het moet voor half drie afquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit op kantoor. In al die jaren ben ik nog nooit zo vroeg aan het werk geweest op de zondag.
Gast, ik kan die krant geblinddoekt nog vullen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Doorwerken, het moet voor half drie af
Boks werkbuddy.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit op kantoor. In al die jaren ben ik nog nooit zo vroeg aan het werk geweest op de zondag.
Hop hop!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boks werkbuddy.
Ik ben ook gezellig sinds 08:00 aan het werk.
Zondag werken zodat ik vrij was op de Sabbat. Bitch.quote:
Oké, dat kan ik appreciëren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zondag werken zodat ik vrij was op de Sabbat. Bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |