Hoe heb je je vermogen dan tegen eventueel waardeverlies van de Euro beveiligd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op termijn staat Europa sowieso idd op mijn lijstje. Maar eerst moet al die ellende dus nog komen
Voedsel in blik en rantsoenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe heb je je vermogen dan tegen eventueel waardeverlies van de Euro beveiligd?
Hahaha! Dat moet ik een keer doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
Net als een konijntje met doodsangsten, "helloooooo".
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-21043693
quote:watching cat videos
Oh snap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
Net als een konijntje met doodsangsten, "helloooooo".
Ik heb het kanaal al gevondenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier heeft ie nog veel meer grappen:
Prachtig.
Trouwens Auti, ik moet toegeven, die Kim Dotcom is zo slecht nog niet.quote:
Men kan veel over hem zeggen, en hij is ook echt wel aso en ik keur derhalve lang niet alles goed. Maar zoals ik zei, hij is geniaal en dat is geen grapje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef waht het volgende:
[..]
Trouwens Auti, ik moet toegeven, die Kim Dotcom is zo slecht nog niet.
Bovendien vecht hij met uit de kluiten gewassen bedrijven op z'n eigen manier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Men kan veel over hem zeggen, en hij is ook echt wel aso en ik keur derhalve lang niet alles goed. Maar zoals ik zei, hij is geniaal en dat is geen grapje.
Hij is nogal megalomaan met zijn "Kimpire", volgens mij is hij ook autist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Bovendien vecht hij met uit de kluiten gewassen bedrijven op z'n eigen manier.
Hoe waren de champignons vanavond?quote:
Goed, niets veranderd sinds gisteren.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij is nogal megalomaan met zijn "Kimpire", volgens mij is hij ook autist.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Auti het volgende:
Even de router van de nieuwe buren kraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |