Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand nog tips? Moet ik een steigertje opbouwen?
Gewoon huren. Geen gezeik met halen / brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rolsteigertje kopen via marktplaats, wanden+plafond schilderen en steigertje weer doorverkopen voor hetzelfde bedrag.
Zal wel meevallen, het ziet er uit als een nieuwbouwwoning, dus goed geïsoleerd en tochtdicht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef RanTheMan het volgende:
succes met je stookkosten, dat verven gaat vast wel lukken, maar de energie rekening
Warmte trekt omhoog en je hebt heel wat meer m3 te verwarmen, dus ja, maar goed goede isolatie scheelt een hoop, maar een gelijkwaardig appartement met plafonds van 2,40 meter zullen veel minder stokenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat wordt dus een steigertje huren.
Het appartementencomplex is volgens mij ergens in 2004 gebouwd. Dit is op de 5e verdieping.
Is zo'n hoog plafond echt zó slecht voor de energierekening?
Mijns inziens heb je meer aan veel hoogte dan aan lagere stookkosten. Tegen kou kun je ook een trui aantrekken, tegen een te laag plafond helpt alleen verhuizen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
Warmte trekt omhoog en je hebt heel wat meer m3 te verwarmen, dus ja, maar goed goede isolatie scheelt een hoop, maar een gelijkwaardig appartement met plafonds van 2,40 meter zullen veel minder stoken
Verhoogde vloer er in leggen zodat je nog net door de deuren kan kruipen. Zit je prima in de warmte en je hebt extra bergruimte.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens heb je meer aan veel hoogte dan aan lagere stookkosten. Tegen kou kun je ook een trui aantrekken, tegen een te laag plafond helpt alleen verhuizen.
Ook op je bankrekening. @ts, mooie woning.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik wou net zeggen, dat gaat je flink poen kosten om dat warm te houden. Geeft wel een ruimtelijk gevoel.
De warmte van de onderburen stijgt toch ook omhoog? Volgens mij kan ik daar gewoon van profiteren, of houdt de isolatie dat ook tegen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Warmte trekt omhoog en je hebt heel wat meer m3 te verwarmen, dus ja, maar goed goede isolatie scheelt een hoop, maar een gelijkwaardig appartement met plafonds van 2,40 meter zullen veel minder stoken
Ik zou dat graag willen, maar in een huurappartement vind ik dat weer iets teveel van het goede...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef TAX001 het volgende:
Vloerverwarming voor lagere stookkosten....
En een trap/steiger om plafond te witten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |