abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97896044
En dan geldt inpricipe dat de onthulling pas donderdag 9 juni 2011 zal plaatsvinden in het bijzijn
van Rotterdamse notabelen in het Park aan de Kruiskade te Rotterdam en dus alle informatie en publicatie omtrendt de reus van Rotterdam wordt opgeschort en alles wordt bedekt met een blauw zeil,alleen heb je altijd mensen die zich daar niks van aantrekken. :D ;)

voorkant

van opzij

de stoel&schoenen closeup

de achterkant

de 'galg'?

voor de liefhebbers van dit soort kunst is het standbeeld een fraai eerbetoon aan een speciale rotterdammer en is het de bedoeling dat bezoekers van het park gewoon rond het standbeeld gaan zitten en met hun dagelijkse bezigheden doorgaan. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door rubje op 09-06-2011 15:46:48 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97896772
rubje, ik lees normaal graag je reviews, maar dit is er toch geen?
pi_97896841
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:06 schreef rubje het volgende:
En dan geldt inpricipe dat de onthulling pas donderdag 9 juni 2011 zal plaatsvinden in het bijzijn
van Rotterdamse notabelen en dus alle informatie en publicatie omtrendt de reus van Rotterdam
wordt opgeschort en alles wordt bedekt met een blauw zeil,alleen heb je altijd mensen die zich
daar niks van aantrekken. :D ;)

de 'galg'?
[ afbeelding ]

Meer een standaard maat deur volgens mij, zodat je goed kunt zien dat 'ie flink wat groter was.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_97896972
@ Anne, ik wist niet zo 1,2,3 waar ik het dan moest plaatsen daar ik ook aan het einde iets over het standbeeld zeg(beoordeel) Geef maar aan waar het dan heen zou moeten. :)
pi_97898273
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:27 schreef rubje het volgende:
@ Anne, ik wist niet zo 1,2,3 waar ik het dan moest plaatsen daar ik ook aan het einde iets over het standbeeld zeg(beoordeel) Geef maar aan waar het dan heen zou moeten. :)
General Chat ;).
pi_97938427
:D ^O^ Bedankt!
pi_97939613
@rubje waar staat dit standbeeld dan?
.
pi_97990488
Volgens mij staat dat in de OP en is ook te zien waar het is nav de laatste foto :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')