SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Last post:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zolang ik nog gratis thuis woon en eet, en goed kan trainen vind ik het oke, anders is het geldverspillingYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
barbell curl, dumbell curl, hammer curl, cable curl, lying cable curl, reversed cable curl, preacher db curl, preacher bb curl, ez-bar curl, ez-bar preacher curlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:58 schreef Hiatus het volgende:
Zometeen weer eens tijd voor een armday.
[ afbeelding ]![]()
Goed bezig! Ben 4cm kwijt rond mn buik maar een broekmaat (gelukkig) nog niet!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef deman13 het volgende:
Yay. Ben een broekmaat omlaag gegaan sinds het afvallen! Goede motivatie dit!Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
nja het went, ik bereid altijd schoolwerk voor of lees me in etc. soms een dutje. gewoon zorgen dat je wat te doen hebt, nu lees ik arnolds nieuwe boek, tijd vliegt danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef CarbonC het volgende:
Ik zou knettergek worden als ik meer dan 4 uur per dag zou moeten reizen.![]()
Ja, ik heb hele brede heupen (helaas!!!!) dus het vet hoopt zich daar dan ook op. Dexaprine doet ook zijn werk wel goed, gister kon ik echt lang door in de sportschool met m'n cardio. Ideaal..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Goed bezig! Ben 4cm kwijt rond mn buik maar een broekmaat (gelukkig) nog niet!![]()
zal dan tussen je oren zitten, dexa zal je uithoudingsvermogen niet verbeteren maar belasten lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef deman13 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hele brede heupen (helaas!!!!) dus het vet hoopt zich daar dan ook op. Dexaprine doet ook zijn werk wel goed, gister kon ik echt lang door in de sportschool met m'n cardio. Ideaal..
een verhoging vd bloeddruk/hartslag terwijl cardio (HIIT niet meegerekend) toch wel een langzame steady hartslag nodig heeft om het lang vol te houden![]()
Omdat je niet anders gewend bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nja het went, ik bereid altijd schoolwerk voor of lees me in etc. soms een dutje. gewoon zorgen dat je wat te doen hebt, nu lees ik arnolds nieuwe boek, tijd vliegt dan![]()
ik kijk altijd gruwelijk raar als ik m zwaar pak, ziet er niet uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is de upright row toch een heerlijke oefening.![]()
![]()
Heerlijk toch. Die aderen die over je nek/borst uitpuilen danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik kijk altijd gruwelijk raar als ik m zwaar pak, ziet er niet uit
Ook bij front en lateral raises
Deathlift or Die.![]()
Zit altijd op harstlag 145-155 (60-70% van m'n HRmax) en dat vind ik goed te doen.. Hoef me dan niet enorm in te spannen want m'n hartslag is toch al hoger door de dex..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zal dan tussen je oren zitten, dexa zal je uithoudingsvermogen niet verbeteren maar belasten lijkt mij.
een verhoging vd bloeddruk/hartslag terwijl cardio (HIIT niet meegerekend) toch wel een langzame steady hartslag nodig heeft om het lang vol te houden![]()
Heb je dan altijd een hartslagmeter om of kijk je op het apparaat? Ik vind zo een meter echt verschrikkelijk zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:13 schreef deman13 het volgende:
[..]
Zit altijd op harstlag 145-155 (60-70% van m'n HRmax) en dat vind ik goed te doen.. Hoef me dan niet enorm in te spannen want m'n hartslag is toch al hoger door de dex..Deathlift or Die.![]()
Ik kijk altijd op het apparaat. Best een geavanceerd crosstrainertje hier op de sportschool en die komt volgens mij goed overeen met de werkelijkheid. Uiteraard zal er wel wat speling inzitten, maar toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je dan altijd een hartslagmeter om of kijk je op het apparaat? Ik vind zo een meter echt verschrikkelijk zitten.![]()
M´n vrouw krijgt altijd een lachstuip als ze me dat ziet doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik kijk altijd gruwelijk raar als ik m zwaar pak, ziet er niet uit![]()
![]()
Ik tel altijd zelf 20 seconden en dan doe ik x3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef deman13 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op het apparaat. Best een geavanceerd crosstrainertje hier op de sportschool en die komt volgens mij goed overeen met de werkelijkheid. Uiteraard zal er wel wat speling inzitten, maar toch.Oldskool.
Ik fiets trouwens alleen maar als cardio in de gym, op zo een spinning fiets. En thuis dan op m'n crosstrainer heb ik wel een hartslagmeter.Deathlift or Die.![]()
Ja, maar dat is wel lastig om te doen als je al aan het crossen bent toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik tel altijd zelf 20 seconden en dan doe ik x3.Oldskool.
Is uiteraard wel het accuraatst denk ik, en het is lekker oldschool haha.
Ik vind crosstrainen het chillst. Lekker muziekje op én gaan. Dat steppen/rennen vind ik veel saaier/zwaarder terwijl je met crosstrainen evenveel verbrandt.![]()
Een week niet kunnen trainen. Rust is goed. Grote oefeningen konden meteen weer zwaarder met behoud van vorm. Na squat zelfs nog een 10*100 er uit geperst en dat was alweer een tijd geleden
Ook maar een volledige deadlift geprobeerd na de rackpulls. Ging wel, maar voorlopig sla ik die nog even over.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Omdat we het halve jaar in Spanje wonen heb ik een tweede crosstrainert gekocht. Lekkerste cardio inderdaad. Staat hier op het terras met uitzicht op de bergen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik tel altijd zelf 20 seconden en dan doe ik x3.Oldskool.
Ik fiets trouwens alleen maar als cardio in de gym, op zo een spinning fiets. En thuis dan op m'n crosstrainer heb ik wel een hartslagmeter.![]()
![]()
Weet iemand of je in Nederland ook een sweeteners zoals CJ in het filmpje laat zien kunt halen? Vanaf 2:15.
Als het goed is moet het kcal free zijn.
If not now, then when.![]()
Wild(en) farns ofzo heeft een hele lijn kcal vrije voedingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand of je in Nederland ook een sweeteners zoals CJ in het filmpje laat zien kunt halen? Vanaf 2:15.
[ afbeelding ]
Edit; walden farms
[ Bericht 4% gewijzigd door mtchel112 op 19-01-2013 15:55:04 ]![]()
Splenda heeft geen calorieen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wild(en) farns ofzo heeft een hele lijn kcal vrije voeding
Edit; walden farms![]()
Die groene ziet er echt sweety uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit drinken de echte eckte.![]()
Ik heb die BBQ-saus maar die is echt smerig. Ik zie dat Dieet webshop hun merk ook heeft. Walden Farms heeft geen kcal vrije siroop helaas, maar wel andere producten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wild(en) farns ofzo heeft een hele lijn kcal vrije voeding
Edit; walden farms
Echter twijfel ik wel aan kcal vrije voeding sinds dat Stereo vertelde dat ze het mogen marketen onder kcal vrij.If not now, then when.![]()
bij de appie kun je wel stevia krijgenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is heel iets anders man. Datgene wat hij laat zien is kcal vrije siroop met een smaakje wat je door het water kunt doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij de appie kun je wel stevia krijgenIf not now, then when.![]()
oh heb het filmpje niet gezien. kcal vrije ranja danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders man. Datgene wat hij laat zien is kcal vrije siroop met een smaakje wat je door het water kunt doen.![]()
Ik ben te mongool om op een crossyrainer te staan. Laat mij maar zwemmen of buiten hardlopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat we het halve jaar in Spanje wonen heb ik een tweede crosstrainert gekocht. Lekkerste cardio inderdaad. Staat hier op het terras met uitzicht op de bergen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mwah, valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:35 schreef Bendoe het volgende:
http://www.allthingsgym.c(...)oe-500-lbs-deadlift/
Form all fucked up
Hij lift trouwens nog een paar keer per week. Zodra hij stopt krijgt hij enorm last van zijn rug.Ik ben er ook niet dol op, maar goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben te mongool om op een crossyrainer te staan. Laat mij maar zwemmen of buiten hardlopen.![]()
Graag zou ik jullie om wat advies willen vragen.
Sinds een maand of 4 ben ik serieus bezig met krachttraining. Eerst via een onderzoek op de universiteit (zometeen daarover wat meer) en nu dus zelfstandig in de gym.
Het onderzoek waar ik (als proefpersoon) aan deelgenomen heb duurde 12 weken, waarin (in principe) altijd 8 sets benen zaten (leg extention en leg press) en 4 sets upperbody (2 sets chest press/shoulder press en 2 sets lat pulldown/horizontal row). Doel bij de oefeningen was 8 reps per set, bij het halen van 10 reps bij de laatste set ging het gewicht omhoog, dus er werd vrijwel altijd tot faillure getraind.
Tijdens die 12 weken niet op voeding gelet, enkel het 'testdrankje' gedronken voor het slapengaan. Hier zat óf 30g eiwit in (mix caseïne/whey en wat vetten en carbs), óf het was een calorieloze placebo. Resultaat van dit onderzoek was in mijn geval dat ik van 81 kg op 18,5% naar 83,3 kg op 15,5% ben gegaan, en 4,5 kilo spiermassa heb aangezet (gemeten met een DXA scan dus betrouwbaar). Mijn lengte is overigens 1.85m.
Nu zit ik met het dilemma wat nu te gaan doen. Ik zou graag tot eind maart nog op een schema trainen om massa aan te zetten, en daarna gaan cutten, maar ik twijfel tussen een 2 day split of SS/stronglifts. Mijn benen (specifieker: vooral mijn quads) lopen door het onderzoek nogal wat voor op mijn bovenlichaam, daarom doe ik daar, op squats na, op dit moment niets aan. Ik weet dat hier nogal wat vooroordelen zijn over 'benen niet trainen', maar neem van me aan dat na 3 maanden noobgains opbouwen op het schema wat hierboven staat de boel (op het oog) aardig uit verhouding kan raken.
Het schema waar ik nu op train:
Ma/do: deadlift, barbell BOR, kuiten op de legpress (4x15), lat pulldown en bicep curls
Di/vr: Squat, dumbell press, overhead press, wood choppers, cable flyes en overhead tricep extentions.
Zelfde idee als bij het onderzoek, alles 4 sets van 8, bij het halen van 10 reps bij de laatste set gaat het gewicht de volgende training omhoog. Het enige wat me bij dit schema een beetje tegenzit is dat de overhead presses na dumbell press niet echt lekker is.
Voeding is nu wel op orde, zit nu op 3200/3300 kcal per dag, met K/E/V 40/40/20.
Nu is dus mijn vraag: wat is verstandiger met het oog op zo veel mogelijk massa pakken? Dit schema aanhouden of toch SS of stronglifts gaan doen? Mijn stats op de grote 3 zijn op dit moment: deadlift 95 kg (4x8), squat 90kg (4x8), dumbell press 2x20kg (4x8)![]()
Met stronglifts squat je 3 keer per week en groeien je benen als kool zeg ik uit persoonlijke ervaring dus dat raad ik je niet aan. Wel een goed schema hoor, is UB/LB niet wat?![]()
Die kan prima in de ONZ slowchat spinoff..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:44 schreef Hiatus het volgende:
do you even lift bro?
http://www.worldstarhipho(...)wshhys5w51LdM8PONQ97Behulpzaam als een waterkraan.
Damn, vanmiddag eens overhead squats geprobeerd voor de lol, ik kon niet eens helemaal naar beneden met alleen de stangMijn onderrug begon echt zwaar tegen te werken zo rond parallel, veel moeilijker dan ik dacht.
![]()
Ik probeer het wel eens voor de grap. Altijd een fail.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef seto het volgende:
Damn, vanmiddag eens overhead squats geprobeerd voor de lol, ik kon niet eens helemaal naar beneden met alleen de stangMijn onderrug begon echt zwaar tegen te werken zo rond parallel, veel moeilijker dan ik dacht.
![]()
Echt verdomde moeilijk.![]()
Probeer het eens met een plankje of 2.5kg plate onder je hakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef seto het volgende:
![]()
yes jellyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat we het halve jaar in Spanje wonen heb ik een tweede crosstrainert gekocht. Lekkerste cardio inderdaad. Staat hier op het terras met uitzicht op de bergen.![]()
Ik heb gewichthefschoenen dus die verhoging heb ik wel, denk dat ik niet genoeg flexibiliteit heb voor zo'n moeilijke oefening.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Probeer het eens met een plankje of 2.5kg plate onder je hakken.
Misschien als ik ze nog een keer doe met een stang van 10kg proberen ipv meteen 20kg.![]()
Afgelopen donderdag voor het eerst lunges geprobeerd, maar dat viel nog best tegen. Best wel lastig om je evenwicht te bewaren en geen zijwaarste bewegingen te maken.
[ Bericht 37% gewijzigd door Schadenfreude op 20-01-2013 15:43:57 ]"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch?
Hij lift trouwens nog een paar keer per week. Zodra hij stopt krijgt hij enorm last van zijn rug.
[..]
Ik ben er ook niet dol op, maar goed.![]()
Zorgen dat je echt goed warm bent scheelt al een hele hoop. Als ik dat koud probeer lukt me dat echt niet. Niks trouwens, miet echt een fatsoemlijke warminup van een kwartier ofzo amders kan ik t shaken voor die dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb gewichthefschoenen dus die verhoging heb ik wel, denk dat ik niet genoeg flexibiliteit heb voor zo'n moeilijke oefening.
Misschien als ik ze nog een keer doe met een stang van 10kg proberen ipv meteen 20kg.Behulpzaam als een waterkraan.
Bovenkant mag best bol zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.![]()
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Ok, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.![]()
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten![]()
![]()
je moet goed op je knieen kunnen zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten![]()
![]()
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cursusje van een jaar had ik begrepenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichtenOf een of ander mbo-opleiding op een CIOS.
![]()
Hoe Radmilo tegen die vette koeien aan het schreeuwen was in Obese, tranen eruit trekkend, heerlijk.
Confidence through competence![]()
En alleen aandacht voor chicks op de crosstrainerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Beetje power cage heeft hendels voor pull-ups. Voor dips kan je in principe gewoon een bankje gebruiken. Cables zijn wel mooi voor face pulls enz, maar niet essentieel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pull-up/dip rek?
Een paar verstelbare kabels zouden toch best handig zijn."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Lekker wezen deadliften vandaag. Heb de pussygloves maar eens weggegooid; met alleen magnesium heb ik een veel betere grip. Dit is het resultaat van een reverse pyramid sessie 8x125, 9x112.5, 10x100 gevolgd door drie setjes chin-ups:
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 20-01-2013 10:25:33 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Mehhh, lees net op de sites van het AMC en OLVG dat je liever geen KT/gewichtheffen meer mag doen na een longembolie.. De artsen van het SLAZ hebben er niks over gezegd.
Drama zeg ik je.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zou wel flink zuigen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
Mehhh, lees net op de sites van het AMC en OLVG dat je liever geen KT/gewichtheffen meer mag doen na een longembolie.. De artsen van het SLAZ hebben er niks over gezegd.
Drama zeg ik je."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, daar word je ook zo depri van.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 20-01-2013 11:28:34 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, dqar word je ook zo depri van.Succes met het herstel man, dit is absoluut geen feest! Liften maar even aan de kant zetten; er zijn belangrijkere dingen in het leven denk ik zo
Maargoed, dat is makkelijk praten voor mij.
Sterkte!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je komt online alleen zo weinig positieve dingen tegen. Ook wel logisch, als je herstel kut gaat ga je zoeken en dan ga je dingen opschrijven en dat vinden anderen, zoals ik, dan weer. De positieve uitkomsten lees je dus niet echt. Tenminste, dat hoop ik danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaSucces met het herstel man, dit is absoluut geen feest! Liften maar even aan de kant zetten; er zijn belangrijkere dingen in het leven denk ik zo
Maargoed, dat is makkelijk praten voor mij.
Sterkte!
Nu had ik hoe dan ook niet gedacht om gelijk weer te kunnen beginnen, moet zeggen dat ik weer opnieuw leren lopen al bijzonder moeizaam vind. Eerst leren lopen en dan zien we wel weer verder.![]()
Had het er met mams ook nog over vanochtend, ik hoop dat het hardlopen wat ik doe het herstel ook wat bevorderd. Het lastigste is dat je alles met de rem erop moet doen.
Thanks!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjeequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe Radmilo tegen die vette koeien aan het schreeuwen was in Obese, tranen eruit trekkend, heerlijk.
[ afbeelding ]![]()
Stevia is nog maar weinig onderzocht. Beter nog even mijden als je het vaak wil gebruiken.quote:
Veel gehoord, Maar Stevia is natuurlijk...
Dat de stevia natuurlijk is wil niet zeggen dat het gezond is.
Keuze zoetstof, denk dat aspartaam nu de betere keuze is.![]()
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is gewordenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjee
http://www.low-k.nl/over-mij/
Ze noemt krachttraning als eerste wat ze graag doet in de sportschool, dus vooruit. Weer een voorbeeld dat dik zijn meestal gewoon een keuze is. Als je eruit wil zien zoals de mensen die hard eraan werken, zul je zelf hard moeten werken.Confidence through competence![]()
ah das dat vrouwtje die met die andere ex-dikkerd isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is geworden
http://www.low-k.nl/over-mij/
Ze noemt krachttraning als eerste wat ze graag doet in de sportschool, dus vooruit. Weer een voorbeeld dat dik zijn meestal gewoon een keuze is. Als je eruit wil zien zoals de mensen die hard eraan werken, zul je zelf hard moeten werken.heb dat programma gevolgd namelijk
![]()
![]()
Ik poep echt op dikke mensen en hun smoesje.
Bitch je eet gewoon teveel, ja echt!
Eten alle taartjes als iemand jarig is, nemen altijd een snack bij de lunch, want 1 kroketje op wit brood mag.
Drinken steen vast cola light, met een candybar in hun andere hand.
![]()
![]()
of van die dikkerdjes die beweren alles er aan gedaan te hebben om af te vallen maar niks helpt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Eten alle taartjes als iemand jarig is, nemen altijd een snack bij de lunch, want 1 kroketje op wit brood mag.
of als ze van die producten opnoemen (bv 30+ kaas) en dan zeggen: hier word je niet dik van toch?
srs ik heb er een paar in mn famillie, zeg maar gewoon er niks meer over, heeft geen zin.![]()
Moet je eens een ECA stack gebruiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef deman13 het volgende:
[..]
Dexaprine doet ook zijn werk wel goed, gister kon ik echt lang door in de sportschool met m'n cardio. Ideaal..![]()
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrinequote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Moet je eens een ECA stack gebruiken.![]()
![]()
Een extract zoals in de bekende http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrine
Is prima.
Maar je kan natuurlijk ook echte Ephedrine los kopen van een bekend merk als Kaizen.
http://www.ecastack-pills.com/kaizen-ephedrine-review/
Even los een potje Cafeïne en wat aspirine erbij kopenen je hebt je eigen ECA stack.
Maar wat ik al zei een ECA stack op basis van een Extract is ook super.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 13:58:57 ]![]()
Koop anders gewoon de plant.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrine![]()
![]()
is dat wel echt dan etc. zijn zoveel neppers in omloop als ik DBB leesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een extract zoals in de bekende http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160
Is prima.
Maar je kan natuurlijk ook echte Ephedrine los kopen van een bekend merk als Kaizen.
http://www.ecastack-pills.com/kaizen-ephedrine-review/
Even los een potje Cafeïne en wat aspirine erbij kopenen je hebt je eigen ECA stack.
Maar wat ik al zei een ECA stack op basis van een Extract is ook super.![]()
Ik heb alles al geprobeerd jongens en ik val maar niet af! Sonja-bakkeren, brooddieet, soepdieet, bananendieet!
Heb m'n smeerkaas al vervangen door slankie (nou niks slankie), roosvicee als drinken (natuurlijke suikers!) en snack alleen maar lays light of ongezouten pinda's en ik val nog steeds geen gram af. Ik denk dat ik gewoon niet af kan vallen door me genen ofsoww.
Help me!
BEASTMODE![]()
Als je deze koopt: http://www.vitamart.ca/product.php?productid=17140&cat=&page=1quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
is dat wel echt dan etc. zijn zoveel neppers in omloop als ik DBB lees
Heb je echte Kaizen Ephedrine. ze accepteren paypal, en komt gewoon door de douanen.
En als je De Diamond 30+ besteld is het ook gewoon de echte. Zit in een potje met een vlam er op. Geen potje maar een zakje is niet origineel.
Ik heb nog nooit een fout product gekregen. Koop het bij shops die goed aan geschreven zijn en ga niet voor de laagste prijs, want voor 16 euro incl versturen kan het niet echt zijn.
Overigens is het alweer een paar jaar geleden dat ik het heb gebruikt.
Ik ben zo fantastisch dat ik geen ephedrine nodig heb, en ik kick op honger en trek.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 14:13:36 ]![]()
Ja is gewoon geneties kun je niks aan doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd jongens en ik val maar niet af! Sonja-bakkeren, brooddieet, soepdieet, bananendieet!
Heb m'n smeerkaas al vervangen door slankie (nou niks slankie), roosvicee als drinken (natuurlijke suikers!) en snack alleen maar lays light of ongezouten pinda's en ik val nog steeds geen gram af. Ik denk dat ik gewoon niet af kan vallen door me genen ofsoww.
Help me!I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik heb nog een maat van me van vroeger die dat ook niet mocht, maar die wist goed doping te gebruiken... misschien heb je wel eens van hem gehoord... Lance Armstrong... kan hem wel ff bellen voor je opzich....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag geen ephedrine, staat op de dopinglijst.
YouTube
Je kan wel SS gaan doen, maar dat is geen goede methode als je nog voor de zomer zo veel mogelijk massa wil pakken. Zou persoonlijk een fullbody pakken meer gericht op bovenlichaam. Wel blijven squatten ivm groeihormoon. Ook gewoon deadlift erin houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef meneer_valk het volgende:
Graag zou ik jullie om wat advies willen vragen.
Sinds een maand of 4 ben ik serieus bezig met krachttraining. Eerst via een onderzoek op de universiteit (zometeen daarover wat meer) en nu dus zelfstandig in de gym.
Het onderzoek waar ik (als proefpersoon) aan deelgenomen heb duurde 12 weken, waarin (in principe) altijd 8 sets benen zaten (leg extention en leg press) en 4 sets upperbody (2 sets chest press/shoulder press en 2 sets lat pulldown/horizontal row). Doel bij de oefeningen was 8 reps per set, bij het halen van 10 reps bij de laatste set ging het gewicht omhoog, dus er werd vrijwel altijd tot faillure getraind.
Tijdens die 12 weken niet op voeding gelet, enkel het 'testdrankje' gedronken voor het slapengaan. Hier zat óf 30g eiwit in (mix caseïne/whey en wat vetten en carbs), óf het was een calorieloze placebo. Resultaat van dit onderzoek was in mijn geval dat ik van 81 kg op 18,5% naar 83,3 kg op 15,5% ben gegaan, en 4,5 kilo spiermassa heb aangezet (gemeten met een DXA scan dus betrouwbaar). Mijn lengte is overigens 1.85m.
Nu zit ik met het dilemma wat nu te gaan doen. Ik zou graag tot eind maart nog op een schema trainen om massa aan te zetten, en daarna gaan cutten, maar ik twijfel tussen een 2 day split of SS/stronglifts. Mijn benen (specifieker: vooral mijn quads) lopen door het onderzoek nogal wat voor op mijn bovenlichaam, daarom doe ik daar, op squats na, op dit moment niets aan. Ik weet dat hier nogal wat vooroordelen zijn over 'benen niet trainen', maar neem van me aan dat na 3 maanden noobgains opbouwen op het schema wat hierboven staat de boel (op het oog) aardig uit verhouding kan raken.
Het schema waar ik nu op train:
Ma/do: deadlift, barbell BOR, kuiten op de legpress (4x15), lat pulldown en bicep curls
Di/vr: Squat, dumbell press, overhead press, wood choppers, cable flyes en overhead tricep extentions.
Zelfde idee als bij het onderzoek, alles 4 sets van 8, bij het halen van 10 reps bij de laatste set gaat het gewicht de volgende training omhoog. Het enige wat me bij dit schema een beetje tegenzit is dat de overhead presses na dumbell press niet echt lekker is.
Voeding is nu wel op orde, zit nu op 3200/3300 kcal per dag, met K/E/V 40/40/20.
Nu is dus mijn vraag: wat is verstandiger met het oog op zo veel mogelijk massa pakken? Dit schema aanhouden of toch SS of stronglifts gaan doen? Mijn stats op de grote 3 zijn op dit moment: deadlift 95 kg (4x8), squat 90kg (4x8), dumbell press 2x20kg (4x8)
Je zou een mix van SS en isolatie kunnen doen, waarbij je bv squat en deadlift doet in een schema van ABA BAB als je 3x per week traint. Zelf even kijken hoeveel je dan per training in gewicht omhoog kan gaan. Dan word je toch sterker en kan je de rest van de training aan isolatie voor het bovenlichaam besteden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik wilde mijzelf net wegen, weging een gaf 70,9kg aan en weging twee kwam uit op 62,4kg. Morgen dan maar kijken of ik mij op de sportschool kan wegen, wil bij gaan houden hoeveel ik aankom in gewicht.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Die Alexander zit/zat ook op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ah das dat vrouwtje die met die andere ex-dikkerd isheb dat programma gevolgd namelijk
If not now, then when.![]()
wat voor wedstrijden doe je dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag geen ephedrine, staat op de dopinglijst.![]()
Gisteren weer begonnen, bp van 50 kg ging nog maar net
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
hoeveelste week winny zit je nu?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gisteren weer begonnen, bp van 50 kg ging nog maar net![]()
Ik denk dat je het verkeerde topic voor ogen hebt.quote:tijd voor een nieuwe weegschaalquote:Op zondag 20 januari 2013 14:41 schreef esv7 het volgende:
Ik wilde mijzelf net wegen, weging een gaf 70,9kg aan en weging twee kwam uit op 62,4kg. Morgen dan maar kijken of ik mij op de sportschool kan wegen, wil bij gaan houden hoeveel ik aankom in gewicht.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Alle topsporters gebruiken doping,..je favoriete voetballer, die goede wielrenner, turners..alle top figuren gebruiken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
hem gehoord... Lance Armstrong... kan hem wel ff bellen voor je opzich....
Armstrong heeft voor mij nog steeds al die tours gewonnen.![]()
Precies. Erger me dood aan mensen met de gedachtengang van 'Lance gebruikte 1 doping per dag, dus als ik twee dopings gebruik dan kan ik twee keer zo snel als Lance fietsen!'quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef ZetaOS het volgende:
Armstrong heeft voor mij nog steeds al die tours gewonnen.
Beetje 'zo kan ik het ook!'-gedachte.BEASTMODE![]()
Zei hij zelf ook in het interview met Oprah.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
Het is ook niet zo dat zijn tegenstanders in de Tour geen doping gebruikten.
“I went and looked up the definition of cheat,and the definition is to gain an advantage on a rival or foe. I didn’t view it that way. I viewed it as a level playing field.”
Als iedereen gebruikt, is het geen voorsprong behalen, maar gewoon op gelijk niveau komen.![]()
Zijn jullie van mening dat doping gewoon gedoogd moet worden?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik vind het een beetje dubbel. Als een stof (aantoonbaar) schade aanbrengt aan het lichaam vind ik het niet verstandig om het toe te staan omdat je dan mensen aan gaat moedigen om hun lichaam te beschadigen. Andere stoffen waarvan bekend is dat ze 'veilig' zijn is, zouden in mijn ogen wel toegestaan moeten zijn. Daarbij moet wel gezegd worden dat je van 'veilige' producten ook nooit 100% zekerheid kunt hebben, aangezien er natuurlijk ook gewoon schadelijke effecten kunnen zijn die (nog) niet aangetoond zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Zijn jullie van mening dat doping gewoon gedoogd moet worden?![]()
Je vergeet dat men door dopingcontroles ook moet uitwijken naar experimentele middelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Als een stof (aantoonbaar) schade aanbrengt aan het lichaam vind ik het niet verstandig om het toe te staan omdat je dan mensen aan gaat moedigen om hun lichaam te beschadigen. Andere stoffen waarvan bekend is dat ze 'veilig' zijn is, zouden in mijn ogen wel toegestaan moeten zijn. Daarbij moet wel gezegd worden dat je van 'veilige' producten ook nooit 100% zekerheid kunt hebben, aangezien er natuurlijk ook gewoon schadelijke effecten kunnen zijn die (nog) niet aangetoond zijn.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
nee, we willen niet meer doden in de sportquote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Zijn jullie van mening dat doping gewoon gedoogd moet worden?![]()
Na een jaartje niks te hebben gedaan ga ik weer beginnen, dus ben waarschijnlijk weer regelmatig in dit topic te vinden. Vorige week een keer geweest om te kijken op welk niveau ik nu ongeveer zat en ben echt enorm achteruit gegaan.
bp van 5x80 -> 5*50
ohp van 5*60 -> 5*37,5
Squat van 5*125 -> 5*80
dl van 5*145 -> 5*90
Weeg wel nog ongeveer 85kg maar ben van 10% naar 15-16% gegaan.Ga vanaf nu weer 3x per week met een push/pull schema ABA BAB en weer op mijn voeding letten. Mijn doel is voor nu zonder vet aan te komen weer op mijn oude niveau met lifts komen.
Weet iemand of mijn eerdere ervaring met krachttraining zal helpen sneller op het oude niveau te raken? Heb ooit iets gelezen over 'spiergeheugen', of is dit een fabeltje?![]()
Nee, natuurlijk niet. Dan krijg je weer van die koude oorlog taferelen waarin vrouwen onvruchtbaar worden en baardgroei krijgen door doping.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Zijn jullie van mening dat doping gewoon gedoogd moet worden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: