Bovenkant mag best bol zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.
quote:
Ok, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.
je moet goed op je knieen kunnen zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten
Cursusje van een jaar had ik begrepenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
En alleen aandacht voor chicks op de crosstrainerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.
Beetje power cage heeft hendels voor pull-ups. Voor dips kan je in principe gewoon een bankje gebruiken. Cables zijn wel mooi voor face pulls enz, maar niet essentieel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pull-up/dip rek?
Een paar verstelbare kabels zouden toch best handig zijn.
Dat zou wel flink zuigen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
Mehhh, lees net op de sites van het AMC en OLVG dat je liever geen KT/gewichtheffen meer mag doen na een longembolie.. De artsen van het SLAZ hebben er niks over gezegd.
Drama zeg ik je.
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, daar word je ook zo depri van.quote:
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, dqar word je ook zo depri van.
Je komt online alleen zo weinig positieve dingen tegen. Ook wel logisch, als je herstel kut gaat ga je zoeken en dan ga je dingen opschrijven en dat vinden anderen, zoals ik, dan weer. De positieve uitkomsten lees je dus niet echt. Tenminste, dat hoop ik danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaSucces met het herstel man, dit is absoluut geen feest! Liften maar even aan de kant zetten; er zijn belangrijkere dingen in het leven denk ik zo
Maargoed, dat is makkelijk praten voor mij.
Sterkte!
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjeequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe Radmilo tegen die vette koeien aan het schreeuwen was in Obese, tranen eruit trekkend, heerlijk.
[ afbeelding ]
Stevia is nog maar weinig onderzocht. Beter nog even mijden als je het vaak wil gebruiken.quote:
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is gewordenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjee
ah das dat vrouwtje die met die andere ex-dikkerd isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is geworden
http://www.low-k.nl/over-mij/
Ze noemt krachttraning als eerste wat ze graag doet in de sportschool, dus vooruit. Weer een voorbeeld dat dik zijn meestal gewoon een keuze is. Als je eruit wil zien zoals de mensen die hard eraan werken, zul je zelf hard moeten werken.
of van die dikkerdjes die beweren alles er aan gedaan te hebben om af te vallen maar niks helpt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Ik poep echt op dikke mensen en hun smoesje.
Bitch je eet gewoon teveel, ja echt!
Eten alle taartjes als iemand jarig is, nemen altijd een snack bij de lunch, want 1 kroketje op wit brood mag.
Drinken steen vast cola light, met een candybar in hun andere hand.
Moet je eens een ECA stack gebruiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef deman13 het volgende:
[..]
Dexaprine doet ook zijn werk wel goed, gister kon ik echt lang door in de sportschool met m'n cardio. Ideaal..
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrinequote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Moet je eens een ECA stack gebruiken.
Een extract zoals in de bekende http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |