Bovenkant mag best bol zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toch behoorlijk bolle rug zo op het eerste gezicht.
quote:
Ok, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek bij een 1rm poging, daarnaast is alleen het bovenste gedeelte van z'n rug.
je moet goed op je knieen kunnen zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer? De meeste die ik tegen kom in de gym die liften zelf pussy gewichten
Cursusje van een jaar had ik begrepenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
En alleen aandacht voor chicks op de crosstrainerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook allemaal ecto. Alleen op TV bij programma's als Obese zijn het altijd grote gasten. Ook altijd van die popiejopie mooiboys die net iets té aardig zijn.
Beetje power cage heeft hendels voor pull-ups. Voor dips kan je in principe gewoon een bankje gebruiken. Cables zijn wel mooi voor face pulls enz, maar niet essentieel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pull-up/dip rek?
Een paar verstelbare kabels zouden toch best handig zijn.
Dat zou wel flink zuigen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef slacker_nl het volgende:
Mehhh, lees net op de sites van het AMC en OLVG dat je liever geen KT/gewichtheffen meer mag doen na een longembolie.. De artsen van het SLAZ hebben er niks over gezegd.
Drama zeg ik je.
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, daar word je ook zo depri van.quote:
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaquote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bedoelen "tijdens je herstelperiode", wat drie maanden tot een jaar (ikzelf mag zes maanden lang stollingsremmers slikken) is. Overigens moet je niet naar ervaringen van anderen kijken, dqar word je ook zo depri van.
Je komt online alleen zo weinig positieve dingen tegen. Ook wel logisch, als je herstel kut gaat ga je zoeken en dan ga je dingen opschrijven en dat vinden anderen, zoals ik, dan weer. De positieve uitkomsten lees je dus niet echt. Tenminste, dat hoop ik danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je alleen naar de slechte ervaringen kijkt wel jaSucces met het herstel man, dit is absoluut geen feest! Liften maar even aan de kant zetten; er zijn belangrijkere dingen in het leven denk ik zo
Maargoed, dat is makkelijk praten voor mij.
Sterkte!
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjeequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe Radmilo tegen die vette koeien aan het schreeuwen was in Obese, tranen eruit trekkend, heerlijk.
[ afbeelding ]
Stevia is nog maar weinig onderzocht. Beter nog even mijden als je het vaak wil gebruiken.quote:
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is gewordenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vond die radmilo wel een goeie gozert, idd lekker hard tegen de obesitaxjes van ons landjee
ah das dat vrouwtje die met die andere ex-dikkerd isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zag dat een van de deelneemster nu 'gewichtsconsulente' is geworden
http://www.low-k.nl/over-mij/
Ze noemt krachttraning als eerste wat ze graag doet in de sportschool, dus vooruit. Weer een voorbeeld dat dik zijn meestal gewoon een keuze is. Als je eruit wil zien zoals de mensen die hard eraan werken, zul je zelf hard moeten werken.
of van die dikkerdjes die beweren alles er aan gedaan te hebben om af te vallen maar niks helpt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Ik poep echt op dikke mensen en hun smoesje.
Bitch je eet gewoon teveel, ja echt!
Eten alle taartjes als iemand jarig is, nemen altijd een snack bij de lunch, want 1 kroketje op wit brood mag.
Drinken steen vast cola light, met een candybar in hun andere hand.
Moet je eens een ECA stack gebruiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef deman13 het volgende:
[..]
Dexaprine doet ook zijn werk wel goed, gister kon ik echt lang door in de sportschool met m'n cardio. Ideaal..
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrinequote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Moet je eens een ECA stack gebruiken.
Een extract zoals in de bekende http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrine
Koop anders gewoon de plant.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vind nog maar is een legit stack met echte ephedrine
is dat wel echt dan etc. zijn zoveel neppers in omloop als ik DBB leesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een extract zoals in de bekende http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160
Is prima.
Maar je kan natuurlijk ook echte Ephedrine los kopen van een bekend merk als Kaizen.
http://www.ecastack-pills.com/kaizen-ephedrine-review/
Even los een potje Cafeïne en wat aspirine erbij kopenen je hebt je eigen ECA stack.
Maar wat ik al zei een ECA stack op basis van een Extract is ook super.
Als je deze koopt: http://www.vitamart.ca/product.php?productid=17140&cat=&page=1quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
is dat wel echt dan etc. zijn zoveel neppers in omloop als ik DBB lees
Ja is gewoon geneties kun je niks aan doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd jongens en ik val maar niet af! Sonja-bakkeren, brooddieet, soepdieet, bananendieet!
Heb m'n smeerkaas al vervangen door slankie (nou niks slankie), roosvicee als drinken (natuurlijke suikers!) en snack alleen maar lays light of ongezouten pinda's en ik val nog steeds geen gram af. Ik denk dat ik gewoon niet af kan vallen door me genen ofsoww.
Help me!
Ik heb nog een maat van me van vroeger die dat ook niet mocht, maar die wist goed doping te gebruiken... misschien heb je wel eens van hem gehoord... Lance Armstrong... kan hem wel ff bellen voor je opzich....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag geen ephedrine, staat op de dopinglijst.
Je kan wel SS gaan doen, maar dat is geen goede methode als je nog voor de zomer zo veel mogelijk massa wil pakken. Zou persoonlijk een fullbody pakken meer gericht op bovenlichaam. Wel blijven squatten ivm groeihormoon. Ook gewoon deadlift erin houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef meneer_valk het volgende:
Graag zou ik jullie om wat advies willen vragen.
Sinds een maand of 4 ben ik serieus bezig met krachttraining. Eerst via een onderzoek op de universiteit (zometeen daarover wat meer) en nu dus zelfstandig in de gym.
Het onderzoek waar ik (als proefpersoon) aan deelgenomen heb duurde 12 weken, waarin (in principe) altijd 8 sets benen zaten (leg extention en leg press) en 4 sets upperbody (2 sets chest press/shoulder press en 2 sets lat pulldown/horizontal row). Doel bij de oefeningen was 8 reps per set, bij het halen van 10 reps bij de laatste set ging het gewicht omhoog, dus er werd vrijwel altijd tot faillure getraind.
Tijdens die 12 weken niet op voeding gelet, enkel het 'testdrankje' gedronken voor het slapengaan. Hier zat óf 30g eiwit in (mix caseïne/whey en wat vetten en carbs), óf het was een calorieloze placebo. Resultaat van dit onderzoek was in mijn geval dat ik van 81 kg op 18,5% naar 83,3 kg op 15,5% ben gegaan, en 4,5 kilo spiermassa heb aangezet (gemeten met een DXA scan dus betrouwbaar). Mijn lengte is overigens 1.85m.
Nu zit ik met het dilemma wat nu te gaan doen. Ik zou graag tot eind maart nog op een schema trainen om massa aan te zetten, en daarna gaan cutten, maar ik twijfel tussen een 2 day split of SS/stronglifts. Mijn benen (specifieker: vooral mijn quads) lopen door het onderzoek nogal wat voor op mijn bovenlichaam, daarom doe ik daar, op squats na, op dit moment niets aan. Ik weet dat hier nogal wat vooroordelen zijn over 'benen niet trainen', maar neem van me aan dat na 3 maanden noobgains opbouwen op het schema wat hierboven staat de boel (op het oog) aardig uit verhouding kan raken.
Het schema waar ik nu op train:
Ma/do: deadlift, barbell BOR, kuiten op de legpress (4x15), lat pulldown en bicep curls
Di/vr: Squat, dumbell press, overhead press, wood choppers, cable flyes en overhead tricep extentions.
Zelfde idee als bij het onderzoek, alles 4 sets van 8, bij het halen van 10 reps bij de laatste set gaat het gewicht de volgende training omhoog. Het enige wat me bij dit schema een beetje tegenzit is dat de overhead presses na dumbell press niet echt lekker is.
Voeding is nu wel op orde, zit nu op 3200/3300 kcal per dag, met K/E/V 40/40/20.
Nu is dus mijn vraag: wat is verstandiger met het oog op zo veel mogelijk massa pakken? Dit schema aanhouden of toch SS of stronglifts gaan doen? Mijn stats op de grote 3 zijn op dit moment: deadlift 95 kg (4x8), squat 90kg (4x8), dumbell press 2x20kg (4x8)
Die Alexander zit/zat ook op FOK!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ah das dat vrouwtje die met die andere ex-dikkerd isheb dat programma gevolgd namelijk
wat voor wedstrijden doe je dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag geen ephedrine, staat op de dopinglijst.
hoeveelste week winny zit je nu?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gisteren weer begonnen, bp van 50 kg ging nog maar net
Ik denk dat je het verkeerde topic voor ogen hebt.quote:
tijd voor een nieuwe weegschaalquote:Op zondag 20 januari 2013 14:41 schreef esv7 het volgende:
Ik wilde mijzelf net wegen, weging een gaf 70,9kg aan en weging twee kwam uit op 62,4kg. Morgen dan maar kijken of ik mij op de sportschool kan wegen, wil bij gaan houden hoeveel ik aankom in gewicht.
Alle topsporters gebruiken doping,..je favoriete voetballer, die goede wielrenner, turners..alle top figuren gebruiken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
hem gehoord... Lance Armstrong... kan hem wel ff bellen voor je opzich....
Precies. Erger me dood aan mensen met de gedachtengang van 'Lance gebruikte 1 doping per dag, dus als ik twee dopings gebruik dan kan ik twee keer zo snel als Lance fietsen!'quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef ZetaOS het volgende:
Armstrong heeft voor mij nog steeds al die tours gewonnen.
Zei hij zelf ook in het interview met Oprah.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
Het is ook niet zo dat zijn tegenstanders in de Tour geen doping gebruikten.
Ik vind het een beetje dubbel. Als een stof (aantoonbaar) schade aanbrengt aan het lichaam vind ik het niet verstandig om het toe te staan omdat je dan mensen aan gaat moedigen om hun lichaam te beschadigen. Andere stoffen waarvan bekend is dat ze 'veilig' zijn is, zouden in mijn ogen wel toegestaan moeten zijn. Daarbij moet wel gezegd worden dat je van 'veilige' producten ook nooit 100% zekerheid kunt hebben, aangezien er natuurlijk ook gewoon schadelijke effecten kunnen zijn die (nog) niet aangetoond zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Zijn jullie van mening dat doping gewoon gedoogd moet worden?
Je vergeet dat men door dopingcontroles ook moet uitwijken naar experimentele middelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Als een stof (aantoonbaar) schade aanbrengt aan het lichaam vind ik het niet verstandig om het toe te staan omdat je dan mensen aan gaat moedigen om hun lichaam te beschadigen. Andere stoffen waarvan bekend is dat ze 'veilig' zijn is, zouden in mijn ogen wel toegestaan moeten zijn. Daarbij moet wel gezegd worden dat je van 'veilige' producten ook nooit 100% zekerheid kunt hebben, aangezien er natuurlijk ook gewoon schadelijke effecten kunnen zijn die (nog) niet aangetoond zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
Ik poep echt op dikke mensen en hun smoesje.
Bitch je eet gewoon teveel, ja echt!
Eten alle taartjes als iemand jarig is, nemen altijd een snack bij de lunch, want 1 kroketje op wit brood mag.
Drinken steen vast cola light, met een candybar in hun andere hand.
nee, we willen niet meer doden in de sportquote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Dan krijg je weer van die koude oorlog taferelen waarin vrouwen onvruchtbaar worden en baardgroei krijgen door doping.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |