SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De scheidsrechter pakte de lolly van Erik Pieters af omdat dat gevaarlijk was tijdens 't voetballen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die plaatjesDalijk ook niet zeuren?
![]()
Ga janken.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat een fucking klapjosti, die Pieters. Nu dus gewoon voor eens en altijd verdergaan met Jehtro.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:![]()
Die man heeft echt aandacht tekortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://mariovanderende.5m(...)art-erik-pieters-493
AHAHAHAHA Mario![]()
![]()
Ik heb een betere gif gezien.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Helemaal niet, die is te klein (boven en onder).quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live![]()
Zit er ook nog een subliminale boodschap over de onafhakelijkheid van Koerdistan in verwerkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Daar zit mijn stem bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Hahahah dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
![]()
![]()
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.Verstandig, over een uur staat hij op allemaal andere sites.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
2x gestemd hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenSo confused when you're lost in the groove![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een groter mongool dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bijquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
2x gestemd hier.
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenNiet.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
Snelle Egel![]()
Ze moeten eens gaan kijken of ze niet eens iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
PSV moet bij zichzelf te rade gaan.
Handig altijd, dat soort advies van commentatoren.
Nog zo een.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op tv zeiden ze Pluim.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697294
Wel![]()
ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen![]()
![]()
Nou, nog maar wat geld erin
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Sure.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Het is weer gelukt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet.
Snelle Egel![]()
Een lange schorsing lijkt me onvermijdelijk. Ik denk niet dat de KNVB dit gedrag accepteert.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Bamihapje het volgende:
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Censuur van ELquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
nee, van huis uit ben ik voor psv, maar dit kan echt alleen psv gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Van Bommel vond dat een heel belangrijk moment. Als daar de 2-2 valt dan verloopt de wedstrijd anders.
Wat een debiel.![]()
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.quote:![]()
Dieptriest om hem er uit te halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.![]()
Welke kansen? Ben je mongool ofzo?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van Bommel kan de frustratie van Pieters begrijpen![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Thuis met 3-1 verliezen...wat een schande. De duurste selectie van de eredivisie wordt kansloos afgedroogd door de goedkoopste selectie van de eredivisie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die heeft het glas niet eens gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
Waar staat team Duo PenottiIs dat het nieuwe decor of staan ze ergens in een kantine?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Thuis met 3-1 verliezen...wat een schande. De duurste selectie van de eredivisie wordt kansloos afgedroogd door de goedkoopste selectie van de eredivisie![]()
![]()
![]()
Heeft ie gewoon gelijk in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel vond dat een heel belangrijk moment. Als daar de 2-2 valt dan verloopt de wedstrijd anders.
Wat een debiel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Van Bommel is de pastoor van het Waterreus-evangelie man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoen![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Oude lullen terughalen om vervolgens kansloos te falenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net als Sulejmani kopen voor 17 miljoen![]()
Oude koeien uit de sloot halen
So confused when you're lost in the groove![]()
Net UFC, misschien is dat wat voor Pieters.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo, RUSTIG AAN!. Straks zit de spetterpoep weer tot op 't plafond.
So confused when you're lost in the groove![]()
Hebben we misschien ook beelden van die actie van Pieters? Heb het nog niet gezien.Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:![]()
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.![]()
Johquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam.Groot fan van User Wotte![]()
Dries Mertens heeft ook al voor de camera gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Zoals ik 't zo zie, een slagaderlijke bloeding, anders heb je niet zo snel zoveel bloed op dat raam..
https://twitter.com/omroepbrabant/status/292373215462957056![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef badboynova het volgende:
Dries Mertens heeft ook al voor de camera gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik mag aannemen dat de KNVB een voorbeeld stelt en Pieters voor rest van het seizoen schorst. Dit soort agressieve uitspattingen moeten uitgebannen worden.![]()
Wie heeft jou gratie verleend trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Een verschrikkelijk toffe admin.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef blup het volgende:
[..]
Wie heeft jou gratie verleend trouwens.![]()
we moeten een petitie startenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik mag aannemen dat de KNVB een voorbeeld stelt en Pieters voor rest van het seizoen schorst. Dit soort agressieve uitspattingen moeten uitgebannen worden.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Volgens mij was 't raam van PEC Zwolle en niet van de schoonmaker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef blup het volgende:
Dadelijk zat er aids op dat raam van de schoonmaker.![]()
Welkom terug nog trouwens. Bijna vergeten te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een verschrikkelijk toffe admin.
Succes tijdens de klassieker, je zult je flink in moeten houden.![]()
![]()
Ik dacht dat Yvonne had aangedrongen op een dwangbuis voor HMF tijdens de klassiekert?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug nog trouwens. Bijna vergeten te zeggen.
Succes tijdens de klassieker, je zult je flink in moeten houden.So confused when you're lost in the groove![]()
Kneusje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Dan was dat raam toch van PSV..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij was 't raam van PEC Zwolle en niet van de schoonmaker.![]()
Alsof ik dan op Fok! zit. En alsof ik me in moet houden als we 1-2 winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:![]()
Maar ik vind het oprecht een absolute schande. Alle remming ontbreekt dus duidelijk bij die kerel, voor hetzelfde gaat hij binnen de lijnen eens door het lint.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof ik dan op Fok! zit. En alsof ik me in moet houden als we 1-2 winnen.![]()
![]()
Feyenoorders kunnen niet anders, hun laatste nationale succes was vorige eeuw, laatste 35 jaar zijn ze maar liefst drie (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oude lullen terughalen om vervolgens kansloos te falen
Oude koeien uit de sloot halen) keer kampioen geworden, hun semi-succes is Europa tien jaar geleden, maar eigenlijk teert de gehele club uit de roem vergaard in 1970
Nu lachen we omdat het raam kapot is en Pieters zelf naar het ziekenhuis moet. Maar straks is het weer een grensrechter. Dit moet stoppen.![]()
Damnnnnnnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog bloed op de grond."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog bloed op de grond.![]()
![]()
Zo doorredenerend zou Ajax eigenlijk als enige in de Eredivisie moeten en mogen spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen niet anders, hun laatste nationale succes was vorige eeuw, laatste 35 jaar zijn ze maar liefst drie () keer kampioen geworden, hun semi-succes is Europa tien jaar geleden, maar eigenlijk teert de gehele club uit de roem vergaard in 1970
![]()
![]()
Je zal maar bloed doneren. Dan gaat het misschien wel naar deze idioot toe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo doorredenerend zou Ajax eigenlijk als enige in de Eredivisie moeten en mogen spelen.So confused when you're lost in the groove![]()
Jezus man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Nu lachen we omdat het raam kapot is en Pieters zelf naar het ziekenhuis moet. Maar straks is het weer een grensrechter. Dit moet stoppen.![]()
![]()
Daarom is er op dit moment de hashtag #zonderrespectgeenruiten booming. Mishandeling van een ruit, waar stopt het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfs op het canvas doek erachter, de rechter met v. bommel met de schaal (net boven de schaal)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een goede ader geweest....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed op stoom bent staat er aardige druk op je slagader.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is een goede ader geweest....![]()
Ja, maar dat is ook een behoorlijke aderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef blup het volgende:
[..]
Als je goed op stoom bent staat er aardige druk op je slagader.Tis geen haarvaartje wat stuk is.
![]()
Maar dan had zondag de klassieker afgelast geworden en was Ajax niet op z'n muil gegaan tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die ambulance had ook iemand zijn leven kunnen redden die geen domme actie deed....![]()
![]()
Elk voordeel het zijn nadeelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan had zondag de klassieker afgelast geworden en was Ajax niet op z'n muil gegaan tegen Feyenoord.![]()
![]()
Is er een .gif van de overtreding van Pieters waarvoor hij rood kreeg?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Humberto gaat moves laten zien
Strootman doet geen movesquote:
Is #cut4pieter al trending?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Strootman heeft het gat niet gezien, er hangen nu handdoeken voor
Odds?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vriend had 50 euro op Zwolle ingezet.
En ik hem maar voor gek verklaren![]()
![]()
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed die pieters dan, had dat moment gemist.![]()
![]()
Damnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Unibet heeft staan
Winst PSV: 1,15
Gelijkspel: 7,00
Winst PEC Zwolle: 16,00![]()
![]()
![]()
![]()
Emo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloed![]()
![]()
triest idd dat ze dat niet laten zien, hopelijk filmt iemand 't met iphone ofzoquote:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vergeleken met Bommel en Wijnaldum is Strootman niet eens zo slecht. Je moet je eerder afvragen waarom die andere twee nog opgesteld worden. Dat Van Bommel allang over zijn top heen is was bekend, maar wat is die Wijnaldum slecht geworden zeg, ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat RKC morgen ook nog wel voor een stunt kan zorgen, die heeft trouwens een quotering van 9.00![]()
dan kunnen er 3 ploegen op 40 punten komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat RKC morgen ook nog wel voor een stunt kan zorgen, die heeft trouwens een quotering van 9.00![]()
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Hij heeft zijn uitstraling ook niet meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.![]()
dat kan je wel stellen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.quote:PSV-aanvoerder Mark van Bommel toonde vrijdagavond begrip voor ploeggenoot Erik Pieters. De verdediger reageerde woedend op zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle (1-3).xboxlive: dnova79
En zijn vriendin is ook niet allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Humberto heeft ze money maker weer geshaked
Benson heeft groupiesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zijn vriendin is ook niet alles![]()
![]()
Van Bommel is net één jaar te lang door gegaan, als hij na het EK was gestopt zouden veel mensen nog positief terugkijken op zijn loopbaan. Nu moet hij uitkijken dat hij niet in de boeken zal komen te staan als een matig zeikjochiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij was toch voor PSV?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
zoekt ie nootjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
heeft hij zelf dus toch geen noten kennelijkquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaatquote:![]()
![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaatIk had haar toch hoger ingeschat!
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.![]()
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
![]()
Nee sinds Robin van Persie alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
![]()
![]()
Wat een lul die Pieters geniaal dit.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Hij kwam ook een keer te laat bij de studio, toen was hij met Reis meegereden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijds
ha haha
![]()
![]()
![]()
Van het Engels naar het Nederlands en weer terug naar het Engels. Today's match.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
![]()
![]()
quote:wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Erik was niet boos om die rode kaart, hij wou in een ruit spelen maar Advocaat wilde dat niet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.Nu is ie berooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtml![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel jouw type ja![]()
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel jouw type ja![]()
omgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel jouw type javroeger was het echt een type Neanderthaler nu zou ik zweren dat ie van de andere kant was
know'm sayin?
word? word.![]()
you ask, you getquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.
OHjaaa dat heb ik wel eens gelezen, wel sneu trouwens, doodgoeie kerel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtmlknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]![]()
![]()
Die Zweedse voetballers (exc. Larsson) hebben allemaal wel wat gaysquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Op Nederland 2 begint zo de samenvatting van het spektakel
Op twitter staat deze foto maar het lijkt me dat het nep is , waarschuwing vieze foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
damm net de samenvatting gezien, onder arm lig open en meer bloed.xboxlive: dnova79
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtmlRespectquote:'Waarom zou dit geen werk voor mij zijn? Niemand is te groot voor de haven. Waarom zou ik dat wel zijn? Omdat ik profvoetballer was? Wat is dat dan, profvoetballer zijn? Dat is ook maar gewoon een baan.'![]()
![]()
En dan rustig een kopduel van Jan Killer winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Grifte het volgende:
Gyan is een eindbaas
[ afbeelding ]
Wat een kippenvel-moment was dat![]()
![]()
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
![]()
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zo niet de KNVB, dan wel Advocaat. Wat ik zo in het interview hoorde tussen de regels door, is dat Pieters voorlopig niet welkom is bij de selectiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
![]()
![]()
En de knvb maar verkondigen dat het amateur voetbal was afgelast. MIjn auto sluit binnen 10 seconden automatisch, daar kwam ik gisteren achter toen de auto dicht was en mijn sleutels in contact zaten, reserve sleutels halen duurde twee daardoor niet naar de wedstrijd kunnen gaan, baalde eerst als een stekker maar nu prijs ik me nog redelijk gelukkig.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Comediant ben ik hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Gramulanion het volgende:
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
Vreselijke 'grap'
![]()
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Comediant ben ik hé.Vreselijke 'grap'
![]()
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering edquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
![]()
18, bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.![]()
Zit je op Deltion?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
![]()
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering ed
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zet ook hoog in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8![]()
![]()
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8![]()
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.Windesheim Informatica representquote:![]()
![]()
Hij heeft voorbeeldsfunctie, had iets beter moeten nadenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.![]()
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.![]()
Omdat ie een ruitje inslaat? Ik geloof niet dat de KNVB daar iets tegen KAN doen, gebeurt buiten het veld. Als er sancties volgen, zullen die vanuit PSV moeten komen denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.
[..]
Windesheim Informatica represent![]()
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoe
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.![]()
Toch zal het invloed hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.![]()
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Een wedstrijd of 7 zou wel op zijn plaats zijn al zal e knvb wel weer met zo'n halfbakken statement komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
Sowieso, je eigen stadion slopen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
Bijna een enkel breekt valt wel mee hoor, degene die hij tackelde zei zelf dat hij dacht aan een gele kaart, en rood niet had verwacht.
Schelden met ziektes buiten de lijnen, ach ik til er niet zo zwaar aan.
Hetgeen hij in de catecomben doet, kan de KNVB hem volgens mij niet eens voor straffen![]()
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.
BFF met GGMM![]()
tja77 ik vraag je even om een beetje respect aubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]![]()
Dat zegt niets. Misschien wilde hij hem niet naaien. Misschien dacht hij dat een club als PSV minder snel een rode kaart zal krijgen in een thuiswedstrijd tegen een club als FC Zwolle. Misschien vindt hij dat überhaupt te soft gestraft wordt en dat dit wel weggewuifd zal worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.
Bijna een enkel breekt valt wel mee hoor, degene die hij tackelde zei zelf dat hij dacht aan een gele kaart, en rood niet had verwacht.
Schelden met ziektes buiten de lijnen, ach ik til er niet zo zwaar aan.
Hetgeen hij in de catecomben doet, kan de KNVB hem volgens mij niet eens voor straffenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]![]()
Daar is iedereen het wel over eens denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....![]()
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.BFF met GGMM![]()
Volgens mij hijzelf achteraf ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....
BFF met GGMM![]()
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.![]()
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.BFF met GGMM![]()
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maar dat noem ik geen dramatiseren eerlijk gezegd, die opmerking van Stylo over ontslag wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.BFF met GGMM![]()
Pieters is een mongool. Schandelijk gedrag voor iemand met een voorbeeldfunctie. Hoop dat de knvb hem 7 wedstrijden geeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.
Alle punten die ik noem is allemaal slecht voor PSV. Niks winnaarsmentaliteit, want het lijkt wel dat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Als morgen Newcastle United komt, wilt hij toch al weg. Dus hij deed het niet voor PSV ofzo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.![]()
Dat is inderdaad wel jammer. Dat hij nu 7 wedstrijden geschorst wordt en nog 6 wedstrijden geblesseerd is. Dan mist hij er feitelijk maar 1 door een schorsing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.
Alle punten die ik noem is allemaal slecht voor PSV. Niks winnaarsmentaliteit, want het lijkt wel dat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Als morgen Newcastle United komt, wilt hij toch al weg. Dus hij deed het niet voor PSV ofzo.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gast, als je, nadat er een maand lang gesproken is over respect, voorbeeldfunctie en je normaal gedragen in een veld, een ruit gewapend glas doorslaat (in plaats van inslaat), je daarbij een slagader doorsnijdt omdat je boos bent op een scheidsrechter die je een terechte rode kaart geeft ben je wat mij betreft een mongool.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeel
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mja, iedereen zit maar te brullen dat 'ie een mongool is en geen RESPECT toont... ik lees zelfs reacties (niet hier) dat Pieters levenslang geschorst moet worden. Rot toch op man!
Dickie houdt hem gewoon ff 2 maanden buiten de selectie, Pieters betaalt voor de ruit en daarmee klaar.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Al sluit ik dat ook weer niet volledig uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.En geen salaris.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit maar te brullen dat 'ie een mongool is en geen RESPECT toont... ik lees zelfs reacties (niet hier) dat Pieters levenslang geschorst moet worden. Rot toch op man!
Dickie houdt hem gewoon ff 2 maanden buiten de selectie, Pieters betaalt voor de ruit en daarmee klaar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En dat ja.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dus...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: