SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De scheidsrechter pakte de lolly van Erik Pieters af omdat dat gevaarlijk was tijdens 't voetballen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die plaatjesDalijk ook niet zeuren?
![]()
Ga janken.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat een fucking klapjosti, die Pieters. Nu dus gewoon voor eens en altijd verdergaan met Jehtro.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:![]()
Die man heeft echt aandacht tekortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://mariovanderende.5m(...)art-erik-pieters-493
AHAHAHAHA Mario![]()
![]()
Ik heb een betere gif gezien.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Helemaal niet, die is te klein (boven en onder).quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live![]()
Zit er ook nog een subliminale boodschap over de onafhakelijkheid van Koerdistan in verwerkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Daar zit mijn stem bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:41Erik Pieters is afgevoerd naar een ziekenhuis. Mogelijk is zijn slagader geraakt bij het inslaan van een ruit. #psvpec http://t.co/dvMwB0gi reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahah dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
![]()
![]()
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was bang dat mijn gif over hele wereld ging, dus daarom mijn naam.Verstandig, over een uur staat hij op allemaal andere sites.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
2x gestemd hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pieters is tot Man of the Match verkozen op Eredivisie Live
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenSo confused when you're lost in the groove![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een groter mongool dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bijquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
2x gestemd hier.
Jammer dat ze het op TV Benson maar MoM makenNiet.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
Snelle Egel![]()
Ze moeten eens gaan kijken of ze niet eens iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
PSV moet bij zichzelf te rade gaan.
Handig altijd, dat soort advies van commentatoren.
Nog zo een.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op tv zeiden ze Pluim.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697294
Wel![]()
ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit mijn stem bij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen![]()
![]()
Nou, nog maar wat geld erin
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Sure.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Het is weer gelukt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet.
Snelle Egel![]()
Een lange schorsing lijkt me onvermijdelijk. Ik denk niet dat de KNVB dit gedrag accepteert.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Bamihapje het volgende:
Pieters heeft wel een voorbeeldfunctie hé. Nu gaan natuurlijk al die kinderen op zaterdag ochtend ook ruiten inslaan wanneer ze rood krijgen[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Censuur van ELquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stonden 3 Zwolle spelers onder in beeld.![]()
nee, van huis uit ben ik voor psv, maar dit kan echt alleen psv gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Oleeeh het volgende:
Wat een gezeur. Dit had Ajax ook kunnen overkomen.
Twente dan weer niet."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Van Bommel vond dat een heel belangrijk moment. Als daar de 2-2 valt dan verloopt de wedstrijd anders.
Wat een debiel.![]()
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.quote:![]()
Dieptriest om hem er uit te halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was wel zo, waarschijnlijk dachten de mensen van EL dat alle stemmen op Pieters trollen waren.![]()
Welke kansen? Ben je mongool ofzo?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van Bommel kan de frustratie van Pieters begrijpen![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Thuis met 3-1 verliezen...wat een schande. De duurste selectie van de eredivisie wordt kansloos afgedroogd door de goedkoopste selectie van de eredivisie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die heeft het glas niet eens gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
Van Bommel kan de frustratie van Pieters begrijpen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |