Strootman doet geen movesquote:
Odds?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vriend had 50 euro op Zwolle ingezet.
En ik hem maar voor gek verklaren
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed die pieters dan, had dat moment gemist.
Damnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Unibet heeft staan
Winst PSV: 1,15
Gelijkspel: 7,00
Winst PEC Zwolle: 16,00
Emo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloed
triest idd dat ze dat niet laten zien, hopelijk filmt iemand 't met iphone ofzoquote:
Vergeleken met Bommel en Wijnaldum is Strootman niet eens zo slecht. Je moet je eerder afvragen waarom die andere twee nog opgesteld worden. Dat Van Bommel allang over zijn top heen is was bekend, maar wat is die Wijnaldum slecht geworden zeg, ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
dan kunnen er 3 ploegen op 40 punten komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat RKC morgen ook nog wel voor een stunt kan zorgen, die heeft trouwens een quotering van 9.00
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
Hij heeft zijn uitstraling ook niet meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.
dat kan je wel stellen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.quote:PSV-aanvoerder Mark van Bommel toonde vrijdagavond begrip voor ploeggenoot Erik Pieters. De verdediger reageerde woedend op zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle (1-3).
En zijn vriendin is ook niet allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |