Damnnnnnnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog bloed op de grond.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doorredenerend zou Ajax eigenlijk als enige in de Eredivisie moeten en mogen spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen niet anders, hun laatste nationale succes was vorige eeuw, laatste 35 jaar zijn ze maar liefst drie () keer kampioen geworden, hun semi-succes is Europa tien jaar geleden, maar eigenlijk teert de gehele club uit de roem vergaard in 1970
Je zal maar bloed doneren. Dan gaat het misschien wel naar deze idioot toe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Nou....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo doorredenerend zou Ajax eigenlijk als enige in de Eredivisie moeten en mogen spelen.
Jezus man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Nu lachen we omdat het raam kapot is en Pieters zelf naar het ziekenhuis moet. Maar straks is het weer een grensrechter. Dit moet stoppen.
Daarom is er op dit moment de hashtag #zonderrespectgeenruiten booming. Mishandeling van een ruit, waar stopt het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Nu lachen we omdat het raam kapot is en Pieters zelf naar het ziekenhuis moet. Maar straks is het weer een grensrechter. Dit moet stoppen.
Zelfs op het canvas doek erachter, de rechter met v. bommel met de schaal (net boven de schaal)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een goede ader geweest....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed op stoom bent staat er aardige druk op je slagader.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is een goede ader geweest....
Ja, maar dat is ook een behoorlijke aderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef blup het volgende:
[..]
Als je goed op stoom bent staat er aardige druk op je slagader.
Maar dan had zondag de klassieker afgelast geworden en was Ajax niet op z'n muil gegaan tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die ambulance had ook iemand zijn leven kunnen redden die geen domme actie deed....
Elk voordeel het zijn nadeelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan had zondag de klassieker afgelast geworden en was Ajax niet op z'n muil gegaan tegen Feyenoord.
Strootman doet geen movesquote:
Odds?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vriend had 50 euro op Zwolle ingezet.
En ik hem maar voor gek verklaren
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed die pieters dan, had dat moment gemist.
Damnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Unibet heeft staan
Winst PSV: 1,15
Gelijkspel: 7,00
Winst PEC Zwolle: 16,00
Emo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg terecht rood deed boos sloeg tegen een raam van de deur, ging kapot, sneed zich zelf .. best veel bloed
triest idd dat ze dat niet laten zien, hopelijk filmt iemand 't met iphone ofzoquote:
Vergeleken met Bommel en Wijnaldum is Strootman niet eens zo slecht. Je moet je eerder afvragen waarom die andere twee nog opgesteld worden. Dat Van Bommel allang over zijn top heen is was bekend, maar wat is die Wijnaldum slecht geworden zeg, ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
dan kunnen er 3 ploegen op 40 punten komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat RKC morgen ook nog wel voor een stunt kan zorgen, die heeft trouwens een quotering van 9.00
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
Hij heeft zijn uitstraling ook niet meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.
dat kan je wel stellen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.quote:PSV-aanvoerder Mark van Bommel toonde vrijdagavond begrip voor ploeggenoot Erik Pieters. De verdediger reageerde woedend op zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle (1-3).
En zijn vriendin is ook niet allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Benson heeft groupiesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zijn vriendin is ook niet alles
Van Bommel is net één jaar te lang door gegaan, als hij na het EK was gestopt zouden veel mensen nog positief terugkijken op zijn loopbaan. Nu moet hij uitkijken dat hij niet in de boeken zal komen te staan als een matig zeikjochiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.
Jij was toch voor PSV?quote:
zoekt ie nootjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
Humberto heeft ze money maker weer geshaked
[ afbeelding ]
heeft hij zelf dus toch geen noten kennelijkquote:
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaatquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaat
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
Humberto heeft ze money maker weer geshaked
[ afbeelding ]
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?quote:
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
Nee sinds Robin van Persie alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?
Hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
Hij kwam ook een keer te laat bij de studio, toen was hij met Reis meegereden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijds
Van het Engels naar het Nederlands en weer terug naar het Engels. Today's match.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.Nu is ie berooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtml
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel jouw type ja
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
you ask, you getquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.
OHjaaa dat heb ik wel eens gelezen, wel sneu trouwens, doodgoeie kerel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]
Die Zweedse voetballers (exc. Larsson) hebben allemaal wel wat gaysquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
Respectquote:'Waarom zou dit geen werk voor mij zijn? Niemand is te groot voor de haven. Waarom zou ik dat wel zijn? Omdat ik profvoetballer was? Wat is dat dan, profvoetballer zijn? Dat is ook maar gewoon een baan.'
En dan rustig een kopduel van Jan Killer winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Grifte het volgende:
Gyan is een eindbaas
[ afbeelding ]
Wat een kippenvel-moment was dat
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
Zo niet de KNVB, dan wel Advocaat. Wat ik zo in het interview hoorde tussen de regels door, is dat Pieters voorlopig niet welkom is bij de selectiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
Comediant ben ik hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Gramulanion het volgende:
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Comediant ben ik hé.Vreselijke 'grap'
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering edquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
18, bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.
Zit je op Deltion?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering ed
Ik zet ook hoog in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.
Windesheim Informatica representquote:
Hij heeft voorbeeldsfunctie, had iets beter moeten nadenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat ie een ruitje inslaat? Ik geloof niet dat de KNVB daar iets tegen KAN doen, gebeurt buiten het veld. Als er sancties volgen, zullen die vanuit PSV moeten komen denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.
[..]
Windesheim Informatica represent
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoe
Toch zal het invloed hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een wedstrijd of 7 zou wel op zijn plaats zijn al zal e knvb wel weer met zo'n halfbakken statement komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.
tja77 ik vraag je even om een beetje respect aubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]
Dat zegt niets. Misschien wilde hij hem niet naaien. Misschien dacht hij dat een club als PSV minder snel een rode kaart zal krijgen in een thuiswedstrijd tegen een club als FC Zwolle. Misschien vindt hij dat überhaupt te soft gestraft wordt en dat dit wel weggewuifd zal worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.
Bijna een enkel breekt valt wel mee hoor, degene die hij tackelde zei zelf dat hij dacht aan een gele kaart, en rood niet had verwacht.
Schelden met ziektes buiten de lijnen, ach ik til er niet zo zwaar aan.
Hetgeen hij in de catecomben doet, kan de KNVB hem volgens mij niet eens voor straffen
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]
Daar is iedereen het wel over eens denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.
Volgens mij hijzelf achteraf ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.
Maar dat noem ik geen dramatiseren eerlijk gezegd, die opmerking van Stylo over ontslag wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.
Dat is inderdaad wel jammer. Dat hij nu 7 wedstrijden geschorst wordt en nog 6 wedstrijden geblesseerd is. Dan mist hij er feitelijk maar 1 door een schorsing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.
Alle punten die ik noem is allemaal slecht voor PSV. Niks winnaarsmentaliteit, want het lijkt wel dat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Als morgen Newcastle United komt, wilt hij toch al weg. Dus hij deed het niet voor PSV ofzo.
Gast, als je, nadat er een maand lang gesproken is over respect, voorbeeldfunctie en je normaal gedragen in een veld, een ruit gewapend glas doorslaat (in plaats van inslaat), je daarbij een slagader doorsnijdt omdat je boos bent op een scheidsrechter die je een terechte rode kaart geeft ben je wat mij betreft een mongool.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeel
Al sluit ik dat ook weer niet volledig uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
Nou....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
En geen salaris.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit maar te brullen dat 'ie een mongool is en geen RESPECT toont... ik lees zelfs reacties (niet hier) dat Pieters levenslang geschorst moet worden. Rot toch op man!
Dickie houdt hem gewoon ff 2 maanden buiten de selectie, Pieters betaalt voor de ruit en daarmee klaar.
En dat ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |