Die Zweedse voetballers (exc. Larsson) hebben allemaal wel wat gaysquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtml
Respectquote:'Waarom zou dit geen werk voor mij zijn? Niemand is te groot voor de haven. Waarom zou ik dat wel zijn? Omdat ik profvoetballer was? Wat is dat dan, profvoetballer zijn? Dat is ook maar gewoon een baan.'

En dan rustig een kopduel van Jan Killer winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Grifte het volgende:
Gyan is een eindbaas
[ afbeelding ]
Wat een kippenvel-moment was dat

Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet

Zo niet de KNVB, dan wel Advocaat. Wat ik zo in het interview hoorde tussen de regels door, is dat Pieters voorlopig niet welkom is bij de selectiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()

Comediant ben ik hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Gramulanion het volgende:
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet

Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Comediant ben ik hé.Vreselijke 'grap'

Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]

Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering edquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()

18, bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.

Zit je op Deltion?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]

Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering ed

Ik zet ook hoog in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8

Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8

Ook omdat ie dat ruitje inslaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.
Windesheim Informatica representquote:

Hij heeft voorbeeldsfunctie, had iets beter moeten nadenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |