Vergeleken met Bommel en Wijnaldum is Strootman niet eens zo slecht. Je moet je eerder afvragen waarom die andere twee nog opgesteld worden. Dat Van Bommel allang over zijn top heen is was bekend, maar wat is die Wijnaldum slecht geworden zeg, ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
dan kunnen er 3 ploegen op 40 punten komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat RKC morgen ook nog wel voor een stunt kan zorgen, die heeft trouwens een quotering van 9.00
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Laat me raden, Strootman was zeker weer geweldig en aan hem heeft het zeker niet gelegen.
Niet gekeken maar zou me niet verbazen als deze zwaar overschatte speler weer eens niet thuis gaf.
Hij heeft zijn uitstraling ook niet meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Strootman is best goed hoor! hij moet alleen niet zo irritant doen, heeft hij niet nodig, en is hij ook niet zo goed is eigenlijk.
dat kan je wel stellen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.quote:PSV-aanvoerder Mark van Bommel toonde vrijdagavond begrip voor ploeggenoot Erik Pieters. De verdediger reageerde woedend op zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle (1-3).
En zijn vriendin is ook niet allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn uitstraling ook niet mee
Benson heeft groupiesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En zijn vriendin is ook niet alles
Van Bommel is net één jaar te lang door gegaan, als hij na het EK was gestopt zouden veel mensen nog positief terugkijken op zijn loopbaan. Nu moet hij uitkijken dat hij niet in de boeken zal komen te staan als een matig zeikjochiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat hij niet de slimste is wist iedereen al, maar nu zakt ze I,Q nog verder.
Jij was toch voor PSV?quote:
zoekt ie nootjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
Humberto heeft ze money maker weer geshaked
[ afbeelding ]
heeft hij zelf dus toch geen noten kennelijkquote:
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaatquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet weten dat deze chick fanatiek Feyenoord supporter is, en na elke training met Pellè op de foto gaat
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef badboynova het volgende:
Humberto heeft ze money maker weer geshaked
[ afbeelding ]
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?quote:
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto waant zich Dexter, de bloedspetteranalist.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
Nee sinds Robin van Persie alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, type overloper, je bent zeker voor Feyenoord sinds Pellè daar speelt?
Hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:03:41Today it's matchday: @PSV - PEC Zwolle #psvzwo ⚽ zorgen voor een goede start in 2013 met de boys en fans #letsdoittogether ⚽#back #play #win reageer retweet
Hij kwam ook een keer te laat bij de studio, toen was hij met Reis meegereden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij dacht ook dat Reis wel naar 1 week zo spelen destijds
Van het Engels naar het Nederlands en weer terug naar het Engels. Today's match.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.Nu is ie berooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terdamse-haven.dhtml
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]wat een held was dat he
Maar ik werd pas echt fan door Bruno Bastos, Gerson Magrao en Alexander Ostlund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel jouw type ja
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
you ask, you getquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto's van Marcus Berg ook al zo'n homofiele zweed.
OHjaaa dat heb ik wel eens gelezen, wel sneu trouwens, doodgoeie kerel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]
Die Zweedse voetballers (exc. Larsson) hebben allemaal wel wat gaysquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
you ask, you get [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is ie berooid.
Respectquote:'Waarom zou dit geen werk voor mij zijn? Niemand is te groot voor de haven. Waarom zou ik dat wel zijn? Omdat ik profvoetballer was? Wat is dat dan, profvoetballer zijn? Dat is ook maar gewoon een baan.'
En dan rustig een kopduel van Jan Killer winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Grifte het volgende:
Gyan is een eindbaas
[ afbeelding ]
Wat een kippenvel-moment was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |