Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
Zo niet de KNVB, dan wel Advocaat. Wat ik zo in het interview hoorde tussen de regels door, is dat Pieters voorlopig niet welkom is bij de selectiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
Comediant ben ik hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Gramulanion het volgende:
Aldus Gtaboy107.twitter:Gtaboy107 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:37:30Hey I just met you, and this is crazy, but here is a open goal, so miss PSV, maybe? reageer retweet
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Comediant ben ik hé.Vreselijke 'grap'
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering edquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heeft Erikje al een pleister gevonden?
Zal een mooie schorsing worden, met z'n "kankerscheids" wat hij nog mooi even in de camera zei, vlak voor zijn zelfmoordpoging... Daar gaat de KNVB nu een voorbeeld van maken met de nieuwe richtlijnen etcetera.![]()
![]()
18, bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent 11 zo te zien, dan mag dat.
Zit je op Deltion?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij het voor de camera gezegd heeft, heb je het toch niet goed verstaan, hij zei alleen maar kanker. Net zo erg als tyfus, tering ed
Ik zet ook hoog in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed, dan zegt hij kanker. Komt ook niet erg sympathiek en respectvol over.
Als de KNVB ballen heeft wordt dit een schorsing wat een wedstrijd of 7 à 8
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Omdat hij kanker zegt? Ojee toch wat erg.
Windesheim Informatica representquote:
Hij heeft voorbeeldsfunctie, had iets beter moeten nadenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat ie een ruitje inslaat? Ik geloof niet dat de KNVB daar iets tegen KAN doen, gebeurt buiten het veld. Als er sancties volgen, zullen die vanuit PSV moeten komen denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook omdat ie dat ruitje inslaat.
[..]
Windesheim Informatica represent
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien omdat de knvb een hele andere weg is ingeslagen (no pun intended) na dat buitenboys gedoe
Toch zal het invloed hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij vloekt omdat hij boos is, goh wat erg.
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een wedstrijd of 7 zou wel op zijn plaats zijn al zal e knvb wel weer met zo'n halfbakken statement komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Omdat hij bijna een enkel breekt, dat zijn al 3/4/5 wedstrijden. Vervolgens loopt hij met ziektes te schelden terwijl hij het veld afloopt, wat niet echt op RESPECT duidt. Dat hij daarna nog een wand probeert in te trappen (met z'n knie?) en een ruitje intikt maakt het er ook niet beter op. Zeker niet gezien tendens die de laatste tijd is ingezet door de KNVB die slecht gedrag op en rond het veld strenger wil bestraffen.
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat buiten het veld gebeurt, is geen andere speler of scheidssrechter bij betrokken, ik denk toch echt dat dat PSV z'n pakkie an is.
tja77 ik vraag je even om een beetje respect aubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]
Dat zegt niets. Misschien wilde hij hem niet naaien. Misschien dacht hij dat een club als PSV minder snel een rode kaart zal krijgen in een thuiswedstrijd tegen een club als FC Zwolle. Misschien vindt hij dat überhaupt te soft gestraft wordt en dat dit wel weggewuifd zal worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
4-5 wedstrijden 1 voorwaardelijk, en als het meer is, komt dat omdat PSV hem een straf oplegt.
Bijna een enkel breekt valt wel mee hoor, degene die hij tackelde zei zelf dat hij dacht aan een gele kaart, en rood niet had verwacht.
Schelden met ziektes buiten de lijnen, ach ik til er niet zo zwaar aan.
Hetgeen hij in de catecomben doet, kan de KNVB hem volgens mij niet eens voor straffen
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je zijn gedrag nou serieus aan het goed praten?
[ afbeelding ]
Daar is iedereen het wel over eens denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn agressie voorstellen, ik praat het niet goed. Maar ik dramatiseer het ook niet zoals het hier wordt gedaan.
Volgens mij hijzelf achteraf ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Trouwens het gedrag van die scheidsrechter met zijn respect bandje vond ik pas verwerpelijk....
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is geen kwestie van dramatiseren hoor. Krijgt rood, gaat door het lint en dat na dat hele bezinningsgedoe. KNVB kennende gaat hier een voorstel komen voor een wedstrijd of 6.
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hij ook ontslagen te worden. Maar nu zijn spelers de baas (hebben allemaal miljoenen waarde) en kunnen dus niet ontslagen worden.
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.
Maar dat noem ik geen dramatiseren eerlijk gezegd, die opmerking van Stylo over ontslag wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik lees -tig opmerkingen dat Pieters een mongool is, een voorbeeld functie heeft, dat hij van zowel PSV als van de KNVB een lange straf moet krijgen enz enz.
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dus wel dramatiseren Stylo, waarom zou je hem in vredesnaam ontslaan? Hij roept kanker en slaat een ruitje in, zal me niet verbazen als intern juist zijn winnaarsmentaliteit en beleving worden geprezen.
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niets van gelogen. Klopt allemaal. Stuk voor stuk rake opmerkingen.
Dat is inderdaad wel jammer. Dat hij nu 7 wedstrijden geschorst wordt en nog 6 wedstrijden geblesseerd is. Dan mist hij er feitelijk maar 1 door een schorsing.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele domme tackle. Probeert bijna scheidsrechter aan te vallen. Tijdens het lopen roet hij kanker. Schopt tegen een deur aan en slaat ook een raam in. Nu is hij minstens 6 wedstrijden eruit en PSV moet zijn salaris lekker door betalen.
Alle punten die ik noem is allemaal slecht voor PSV. Niks winnaarsmentaliteit, want het lijkt wel dat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Als morgen Newcastle United komt, wilt hij toch al weg. Dus hij deed het niet voor PSV ofzo.
Gast, als je, nadat er een maand lang gesproken is over respect, voorbeeldfunctie en je normaal gedragen in een veld, een ruit gewapend glas doorslaat (in plaats van inslaat), je daarbij een slagader doorsnijdt omdat je boos bent op een scheidsrechter die je een terechte rode kaart geeft ben je wat mij betreft een mongool.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind Pieters geen mongool, kan me zijn frustratie wel voorstellen, maar had zich moeten beheersen. Straf van PSV hoeft mijn inziens niet, die heeft hij al gehad lijkt me, een wedstrijd of 4-5 voor zijn actie binnen de lijnen lijkt me reeel
Al sluit ik dat ook weer niet volledig uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
Nou....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
En geen salaris.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit maar te brullen dat 'ie een mongool is en geen RESPECT toont... ik lees zelfs reacties (niet hier) dat Pieters levenslang geschorst moet worden. Rot toch op man!
Dickie houdt hem gewoon ff 2 maanden buiten de selectie, Pieters betaalt voor de ruit en daarmee klaar.
En dat ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |